Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

quote:bella03 schreef op 06 oktober 2014 @ 11:52:

[...]

uhum, zoals ik al zei dus, maar even terug in de meelees stand. In plaats van jullie een vriendim gek maken ofzo

Je reactie is terecht.

Het is niet aardig dat we zo'n lol maken om jou en Bello maar lieverd, soms ben je gewoon hilarisch, sorry.

Ik zal het hoofd weer in de plooi trekken.
Alle reacties Link kopieren
[quote]theemok schreef op 06 oktober 2014 @ 11:42:

Maak er een dildo van, en je loopt binnen. Gegarandeerd./quote]

Wat voor dildo moet dat worden Moks? Een ouderwetse massage staaf, een pocket rocket, een tarzan, zo'n goedkopen van de etos?

*denkt aan een dildo om gevoelens voor minnares te meten en schenkt maar eens een whisky in*
@hint: heerlijk zeg! Echt affectie voelen doet mij ook het meest smelten. Geniet ervan zonder te gaan fantaseren in dingen die niet kunnen
Ik zie mogelijkheden voor een geheel nieuwe lijn, kapitein!
@Roos : jouw energie spat van het scherm af, doet je goed dat neuken Ik zeg vooral doorgaan !

I will babe, I will!
Sugarlips, welkom.

Bespreken jullie thuis de gevoelens die jullie elk voor minnaar & minnares hebben?

Of alleen als die denkbeeldige sirene bijna afgaat?
Moks, mag ik een afgietsel van je maken? Doe jij daarna hetzelfde bij mij en het kwadrant delen we dan door de invalshoek en we gooien een kunstenaar op de verdere lay out en de kleurstelling. De sireneluidsprekertjes laten we inbouwen, geinspireerd op de oren van een sprinkhaan. Ik zie mogelijkheden.

Ik heb zin in seks!

Dat heb ik lang niet geschreven hè?

Dock, daar helpt geen whiskey an hoor. Niet eens 2!
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 11:59:

[...]

Je reactie is terecht.

Het is niet aardig dat we zo'n lol maken om jou en Bello maar lieverd, soms ben je gewoon hilarisch, sorry.

Ik zal het hoofd weer in de plooi trekken.

Geeft niks roos! Een mens moet ook wat te lachen hebben in het leven En nu ging dat even over mijn Bello. Mijn reactie was ook

wat over the top.
Haddock, we hebben het er eigenlijk niet vaak over. Niet over de seks met anderen maar ook niet over de gevoelens. Ik zie het wel aan man als hij iemand erg leuk vindt, maar dat mag ook. Ik kan er ook wel om lachen als ik hem weer als een halve puber in huis zie rennen. Ik begin pas te piepen als ik het gevoel heb dat ik niet meer gezien word en zo is dat andersom ook.
Voor die dildo ben ik niet bang Rooss. Die whisky is meer vanwege het idee dat er zoiets nodig zou moeten zijn.

Wat meer/betere communicatie en zo nu een stapje opzij proberen te doen om te kijken waar je staat zal in veel gevallen genoeg zijn.
klinkt goed Sugarlips, duidelijk.

Het er veel er over hebben lijkt mij ook vermoeiend en onnodig als je elkaar een beetje in de gaten houdt.
@roodkapje

Neuh hoor, hij heeft ook al een terug trekkende beweging gemaakt. Als het allemaal te close wordt neemt hij afstand. Stort zich in een chatroom, flirt met andere vrouwen en dan stuurt hij mij een paar weken geen berichten. Ik laat dat verder mijn knoepert van een roze wolk niet drukken. Hij komt altijd netjes bij zijn baasje terug.
quote:hint schreef op 06 oktober 2014 @ 12:30:

Neuh hoor, hij heeft ook al een terug trekkende beweging gemaakt. Als het allemaal te close wordt neemt hij afstand. Stort zich in een chatroom, flirt met andere vrouwen en dan stuurt hij mij een paar weken geen berichten. Ik laat dat verder mijn knoepert van een roze wolk niet drukken. Hij komt altijd netjes bij zijn baasje terug. Hm, dat klinkt verdacht bekend qua gedrag van mijn minnaar!
Wat schrijven veel van jullie toch wijze woorden. Nu ik al een tijdje minnaar en manloos ben begin ik seks wel te missen. Heb ik meteen een dilemma, ga ik iemand versieren of me laten versieren, en belangrijker ben ik toe aan een nieuw manmens. Kom er niet helemaal uit, en bij twijfel niet doen. Leuk maar ook lastig dat libido. Nou bedankt Roos jouw enthousiasme bracht het weer meer aan de oppervlakte. Zou een poging kunnen wagen , zit tenslotte 2400 km van huis.
*ckeckt nog eens het bordje op de deur*

Ja, toch wel minnaar en geen jeweetwelpijler. Dames, we zijn toch niet aan het klussen he? Plasstrips...

Vlam, oei, ik hoop dat je veel gaat hebben aan je coach. Want wat ik van je lees, je maakt het allemaal groter dan het is. Jouw vlam heeft voor zijn gezin gekozen en heeft daarmee ervoor gekozen om niet met jou verder te gaan. Welke closure wil je dan verder nog hebben? Het is toch duidelijk nu? Dat jij daar niet zo heel goed mee om kunt gaan, dat is om jou om te verwerken. Ik zou dat niet meer bij Vlam neer gaan leggen. Lijkt me ook niet zo fair.

Roossje, doosje, doet 'ie het weer?

Ha lekkah, al die oude doos verhalen! Ik moet ook diep terug duiken om verhalen op te diepen. Jaja dames, ik heb deze rimpels al eerlijk verdiend

Nouk, succes met de studie? Had je al verteld welke?

Roodkapje, flauw he, dat jezelf heel goed kennen. En de afstand in tijd en km om niet compleet in de roze wolk modus te schieten. Been there, done that.

Sugarlips, welkom! Gezellig!

Wiskey op de vroege middag? Dan is je probleem wel groter dan alleen geen minnares
Lasig hè, Louiloui (en ook Puzzled). Ik had ook zo'n periode vlak na mijn scheiding: wat nu? Helemaal geen seks vind ik ook niks, maar een minnaar, ik had er even geen trek in. Ik heb een keer de stoute schoenen aangetrokken en ben in mijn eentje naar een club gegaan. Een superavond gehad (en regelmatig herhaald). Af en toe doe ik daar een contact op me wie ik daar nog eens afspreek, En af en toe komt er op een andere manier een gelegenheidsminnaar mijn kant op. Tot nu toe geen blijverds, maar ik merk dat ik die rust vooral in mezelf moet zoeken (vlak naast die vlinders, volgens mij).

Of je het nu oplost met clubbezoek, een SV, een vriendschap plus of een minnaar, je moet vooral tot het besef komen dat je mag genieten van wat je meemaakt. Dat er nergens een etiketje op hoeft. Dat het etiket 'sloerie' dus ook nergens op slaat. Iemand versieren of versierd worden, geniet ervan! Ook al loopt het op niks uit, ook al is het alleen voor de leuk, of blijkt het toch op iets langdurigs uit te lopen. Wees je eigen baas, wees vooral eerlijk naar jezelf, en duidelijk naar de ander.

Het heeft even geduurd hoor, voor ik zover was. Ik denk dat het heel natuurlijk is dat je, als je net alleen bent, eerst zo'n fase hebt waarin je geen idee hebt wat je nu eigenlijk wilt. Je komt vanzelf tot een oplossing die bij jou past.
Theemok bedankt. Het zit ook allemaal in onszelf , goed aanvoelen wat ok voor me is. Verder maar laten kriebelen dat libido.
Leuk Roos, memorylane! Weet je dat deze post van jou me altijd heel goed is bijgebleven Rooss4 in "Minnaar deel 14"

Ik was toen nog meelezert, en vond jullie situatie zo bijzonder! Ook omdat jullie allemaal hier schreven, zo mooi open naar elkaar.

En toen kwam een jaar later of zo dit bericht Rooss4 in "Minnaar deel 15" en dat zette me wel aan het denken over hoe en wat. Toen schreef ik al mee. mijn eerste berichtje was in augustus 2011, en toen kende ik mijn eerste minnaar een maand.
Ik voel me een groentje, ik schrijf nog maar mee vanaf deel 20.
Het gras bij de buren is nog groener hoor

Ik lees/schrijf pas mee vanaf eind juli dus een echt groentje!

En waar de sekspijler nu al niet goed/slecht voor is......'t forum (de forummers vooral) heeft een en ander wel veranderd en duidelijk gemaakt voor mij!
Anouk, lief dat je vraagt! Het gaat wel oke eigenlijk, ben druk met alles te regelen voordat ik op vakantie ga en dat is superfijne afleiding. Wat een gedoe.. een draaiboek maken en overal aan denken.

Guus en ik praten weer, al blijf ik het lastig vinden hoe het verder moet. Ik hoop dat mijn vakantie rust en ruimte brengt om voor mezelf alles nog eens op een rij te zetten. De komende twee weken wil ik alleen maar op een strandbedje liggen, met talloze cocktails en een boek!

Geen idee wanneer ik ben komen schrijven, actief op Viva ben ik al een jaar of 8, maar hier kwam ik eigenlijk nooit.

Bella, ook nog een derde erbij halen?? Zorg eerst eens dat je jezelf op orde krijgt, voordat je nog een minnaar erbij neemt.

Ik denk dat Bello niks zegt, zodat er een kans bestaat dat jouw vraag onbeantwoord oplost en hij weer normaal met je kan seksen zonder gedoe. Hoezo, hij heeft tijd nodig??? Hij weet toch wel wat hij voor je voelt?

Als je stapelgek op iemand bent en een toekomst ziet, hoef je daar niet over na te denken. Lena zegt toch ook niet tegen BV dat ze er eerst eens over na moet denken en laat dan daaaagen lang niks meer horen? Als je samen met iemand wilt zijn, is dat niet iets waar hij over na moet hoeven denken.

Hij wil je wel aanhouden (want als hij dat niet zou willen, zou hij het idd ook zeggen en alles afkappen. Hoeft hij ook niet over na te denken), maar niet als partner. Of als lat-relatie. Gewoon als sv voor de leuke neuk.

Jouw vraag was toch alleen maar óf stoppen óf doorgaan?
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 08:42:

[...]

Blauwevrouw, ik ben echt verbaasd als ik lees dat je vindt dat je gewoon recht hebt op een gesprek of Vlam dat nou leuk vindt of niet. Ik heb je dat al vaker zien schrijven en ik vraag me af waar jij dat recht vandaan denkt te halen.

Je klinkt ontzettend vasthoudend, bijna Pitbull. Kan dat wellicht de reden zijn waarom Vlam jou radicaal heeft afgekapt? En zorgt dit gedrag er misschien ook voor dat je manipulatiever bent dan je zelf denkt?

Ik vind helemaal niet dat ik recht heb op een gesprek, en volgens mij heb ik dat ook niet geschreven - ik heb het in elk geval niet zo bedoeld. Ik vind wel dat ik het recht heb hem daar nog eens om te vragen. En dan heeft hij het recht om nee te zeggen. Volgens mij is daar niks abnormaals aan. Het is ook niet zo dat ik hem wekelijks lastig val met een smeekbede. Het allerlaatste contact is meer dan een maand geleden, het eerstvolgende zal nog wel een poosje op zich laten wachten.

Ik weet dat ik wel iets weg heb van een pitbull. Niet alleen in deze kwestie, maar ook in andere aspecten van mijn leven. Ik leg mij maar moeilijk neer bij een status quo die mij niet aanstaat. Voor zover ik weet heeft die eigenschap niet bijgedragen aan zijn besluit radicaal met mij te kappen. Dat is tenminste niet wat hij me heeft verteld. (bovendien: hij heeft de pitbull in mij nooit echt ontmoet- he ain't seen nothing yet, wat dat betreft. ;))

Ano*k: je hebt weer gelijk. Daar was ik ook al achter gekomen, dat ik ook boos op hem ben. Hij heeft mijn vuurtje ontzettend aangewakkerd door in onze mailwisseling steeds een stapje verder te gaan, heeft mij vervolgens keer op keer afgescheept met 'daar moeten we het over hebben na onze vakanties, niet nu' als ik moeilijke onderwerpen aansneed en toen het moment daar was om dat gesprek te hebben (na 2 maanden van alleen mailen, zo heeft onze affaire zich namelijk afgespeeld) heeft hij me weggestuurd. Met een minimum aan tekst en uitleg, mij overvallend met zijn mededeling dat het tot hier was en niet verder, en daarna niet thuis geven op mijn verzoek om het één keer uit te praten toen ik even tijd had gehad om het te laten bezinken.

Rationeel zal het allemaal wel het beste zijn zo, en moet ik me niet zo aanstellen, en gewoon een grote meid zijn en verder gaan met mijn leven. Vast. Feit is dat het gewoon kut voelt, dat ik het idee heb dat mijn behoeftes en gevoelens er niet toe doen, dat daar gewoon overheen gewalst mag worden omdat ik nu eenmaal wist dat ik fout bezig was, en omdat hij uiteindelijk de goeierik in het verhaal is die wél voor 100% voor zijn eigen relatie gaat voordat het te ver ging tussen ons.

En ja, dat is allemaal mijn probleem, wat ik zelf zal moeten oplossen, zonder hem. Ik weet het. Dit hele gebeuren raakt gewoon aan het grootste issue waar ik zelf mee loop te kloten, en waarvoor ik nu ook in coaching ben gegaan. Omdat ik er zelf niet volledig van overtuigd ben (en daarnaar handel) dat mijn gevoelens er mogen zijn, blijf ik op zoek naar bevestiging van een ander. En wat die ander mij ook geeft, het zal nooit genoeg zijn. Dáár werk ik dus aan, om mijzelf te leren geven wat ik nodig heb. Zodat anderen de extra dimensie kunnen zijn, in plaats van degene die mijn gaten moeten vullen.

Zo, dat was wel even genoeg he, qua tirade. Als ik dit over een uur terug lees zal ik wel weer vinden dat ik me vreselijk laat gaan, maar dat is dan maar zo.
Het is shit dat jij je kut voelt Blauwe. Maar persoonlijk geloof ik niet zo in gesprekken om het af te sluiten. Wat voegt dat toe? Er is er 1 die het wil afkappen, en er is er 1 die graag nog door zou willen gaan. Wat de eerste ook zegt, de tweede wil het niet horen.

Wat nu als hij zegt 'ja jij doet er wel toe, mijn gevoel voor jou was oprecht, en toch wil ik niet doorgaan met je'. Dan heb jij niet meer het idee dat jouw behoeftes en gevoelens er niet toe doen? Denk je dat echt?

Lieverd, je hebt een nr 1 die goud waard is, en waar jij goud voor bent. Hij geeft je keer op keer zoveel bevestiging, wat wil je nog meer! Hij is toch de allerbelangrijkste, degene van wie het er echt toe doet?
marana, ik weet dat je gelijk hebt. Al zou hij het me iedere dag zeggen, het zal nooit genoeg zijn. Dat soort bevestiging moet namelijk niet van buiten komen, maar vanuit mezelf.

Ik heb wel goede ervaring met afsluiting-via-gesprek, maar dan moet je wel heel goed weten wat je precies wilt afsluiten. En dat heb ik niet helder, alleen al daarom schrijf ik hier en geen mail naar de vlam. Heb ik geloof ik ook al eerder gezegd: pas als ik zeker weet dat zijn antwoord er voor mij echt toe doet, kan ik hem een vraag stellen. Anders hou ik mezelf alleen maar voor de gek, c.q. zit de junkie in mij in de regiestoel.

Met nr1 en mij gaat het steeds beter, al mijn gevoelens voor hem kan ik prima met hem delen en we ontdekken nieuwe dimensies aan elkaar. Daarom schrijf ik daar niets over, ik heb die uitlaatklep niet nodig. Wij zijn goud voor elkaar. Gelukkig begrijpt hij dat ik naast al mijn liefde voor hem, ook pijn door/om een ander kan voelen.

Overigens was een van de eerste uitspraken van mijn coach dat zij niet gelooft dat ik ooit echt gelukkig zal kunnen zijn met deze partner - niet zo zeer omdat ze dat echt vindt, denk ik, maar omdat ze mijn reactie daarop wilde peilen. Maar het is wel bizar confronterend om een wildvreemde zoiets te horen zeggen over je relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven