Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Nee toch Roos die mijn taal begint te verstaan.

Dat ik die dag nog mag meemaken!

Mannen communiceren blijkbaar onduidelijk.

En vrouw zijn ingewikkeld.

Dat het dan toch tot relaties komt verbaasd mij.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 21:54:

Mannen communiceren blijkbaar onduidelijk.

En vrouw zijn ingewikkeld.

Dat het dan toch tot relaties komt verbaasd mij. Goede samenvatting
A dirty mind is a joy forever
Ik kan jullie ook geen paar uur alleen laten of jullie zijn alweer 6 pagina's verder.... Wat een ontwikkelingen allemaal weer. Tnx voor de samenvatting Mok

En een hartelijk welkom voor de nieuwe schrijfsters, goed dat jullie uit de leesstand zijn gekomen.
Mooie samenvatting Mok! Dank je.

Ik ben ook zen. Heb net even verwachtingen afgestemd met 1,5 en die lopen synchroon. Ik hou nu graag mijn focus op thuis en mijn werk, daar gebeurt genoeg. Het intieme van vrijdag heeft mij uit de sahara gelootst en ik ben dus een dankbare, geile vrouw nu!
Wauw, wat goed Oranje! Ben heel blij voor je
Fijn madame, hou het vast!

Detox, wat schrijnend, je man lijkt in een patroon vervallen te zijn van het uitzoeken van "foute vrouwen". Sneu. Er is nog niks gebeurt, je kan nog terug.

Godsammeliefhebbert... mijn zen is verdwenen en veranderd in ZIN. Willen de achter-de-schermerts onmiddellijk ophouden met deze Rooss water te geven ja?

Dank!
..
Met mijn nummer 2 heb ik het afgelopen jaar heel veel gedeeld, al ging dat ook wel eens van kalm kabbelend stroompje naar dijkdoorbraak en terug. Toch hou ik mijn reserves. Soms zou ik stiekem mijn hoofd op zijn schouder willen laten rusten en even "zijn meisje" willen zijn. Eventjes maar. Maar er is altijd iets in mij dat me weerhoudt. Ik voel me er ook veel prettiger bij dat de keren dat "ik hou van je" werd uitgesproken, altijd op zijn initiatief waren.

Hmm.
...
Ook wel weer mooi Anouks!

Voel je op die momenten dat je je hoofd op zijn schouder zou willen leggen niet alsof er een enorm blok beton tussen jullie instaat? Ik herken het wel, ik vond het fukking pijnlijk!
Welkom maeve en detox.

Blij jullie verhalen te lezen. Ik zit nog in hetzelfde proces als jullie.

Ik probeer ernstig in gesprek te komen met mijn nr1 maar die vindt het (geloof ik) niet echt belangrijk.

En vanavond heb ik besloten dat ook niet meer belangrijk te vinden.

Ik hoop dat ik kan gaan genieten van de aandacht die ik van een ander krijg. Er is toch niets zo leuk als er iemand is die zegt graag bij je te zijn, met jou altijd genoeg stof tot praten heeft EN jou een o zo speciaal gevoel kan geven.
Weltrusten Maeve en nog welkom aan jou en detox!
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 22:12:

Ook wel weer mooi Anouks!

Voel je op die momenten dat je je hoofd op zijn schouder zou willen leggen niet alsof er een enorm blok beton tussen jullie instaat? Ik herken het wel, ik vond het fukking pijnlijk!Ja. *schiet even vol*
Ik lees met veel interesse al jullie verhalen en discussies, dames en heren hier. Maar kan er nog weinig zinnigs aan toevoegen.

Waarschijnlijk omdat dit voor mij totaal onbekend is.
quote:Ano*k schreef op 06 oktober 2014 @ 21:47:

Mag ik zeggen dat jij de eerste man bent die hier schrijft...Nee, op de rem Ano*k!

Maar snap jij dat gedrag dan, als mede-man? Wat veroorzaakt het denk jij?

Op de rem? Waarom?

Ik snap er geen bal van. Er zijn verschillende oorzaken. Ik denk dat trots, niet over gevoelens kunnen praten, niet met gevoelens om kunnen gaan en de weg van de minste weerstand er vier van zijn.
quote:Ano*k schreef op 06 oktober 2014 @ 21:47:

[...]

Mag ik zeggen dat jij de eerste man bent die hier schrijft...Nee, op de rem Ano*k!

Maar snap jij dat gedrag dan, als mede-man? Wat veroorzaakt het denk jij?

Als ik mij ook weer even tussen jullie mag voegen,heel herkenbaar gedrag,zou het niet een soort schuld gevoel zijn,of to close.

Je zult maar eens zoveel gevoelens krijgen,dat het thuis niet meer werkt,wat dan?dus even een rustpauze toepassen.
Joos, ik snap het ergens wel, als je keer op keer probeert je man tot inzicht te krijgen en je krijgt nul op recest en het gevoel dat het er niet toe doet dan houdt het gewoon op. Dan kun je datgeen pakken wat er nog wel is en verder je ding doen.

Misschien geldt dit voor Maeve ook wel?

Het enige dat je nog zou kunnen nekken is schuldgevoel en het risico dat het uitkomt.
Dat laatste past erg wat ik ervaar bij nr2 ,

Ik vind het inmiddels prima , wie ben ik om hier iets van te vinden ?
Mijn opmerking was een reactie op fruitschaaltje.
quote:Ano*k schreef op 06 oktober 2014 @ 22:20:

[...]

Ja. *schiet even vol*

Merk jij bij jouw minnaar ook nog die terugtrekkende beweging Noeks? Volgens mij is jullie contact wel aardig in balans dacht ik zo.

Volgens mij is dat zgn horkengedrag van minnaars prima te verklaren hoor. Mannen kunnen gewoon heel goed focussen op het één en als het één voorbij is wordt het verlegt naar het ander. Bv de stilte na een date is gewoon de focus van minnares op thuis. Mannen denken natuurlijk ook veel simpeler, no news is good news waar wij vrouwen al snel denken "guttegut wat heb ik toch verkeerde gedaan hij mohot me niet meeheer".

Ik had dat van de week nog, dacht ik effe dat ik iets verkeerds gezegd had maar hij kreeg gewoon een telefoontje tussendoor (wat natuurlijk al volslagen belachelijk is, hoezo gaat een telefoontje vóór sms contact met mij???)

Lekker onzeker valkuiltje ook.
Inderdaad Roos, wat je zegt lijkt mij vaak de grondslag voor het vreemdgaan. Bij mij in ieder geval wel en dus bij Joos en Maeve ook?

Bij mij gaat het er echt niet om dat ik op mn man uitgekeken ben, ook is onze sexrelatie zeker niet ingedut of ernstig verminderd na verloop van tijd. Ik hou nog heel veel van hem en hij van mij. In mijn geval ben ik ook niet verliefd (geworden) op een ander. Ik ben gewoon alleen nieuwsgieriger geworden en wil meer ervaren en ontdekken in deze fase van mn huwelijk & leven. Omdat ik al vermoedde dat hij daar niet open voor stond ben ik al eerder buiten mn boekje gegaan toen de gelegenheid zich voordeed.

Later toch mn drempelvrees overwonnen en het echt heel duidelijk aangegeven wat ik zou willen. Als je dan geen begrip krijgt of belangstelling, maar juist afgunst en onbegrip over wat je wilt.....tja, dan wordt het verdere gesprek daarover er niet makkelijker op. Leek hij in het 1e gesprek het nog wel willen laten bezinken en later evt. onderzoeken hoe en wat. In het 2e gesprek werd mij toch echt heel duidelijk dat het met hem niet gaat gebeuren.

En ik wil op m'n 70e met een uitgezakt lijf en dito hangtieten er geen spijt van hebben dat ik dingen op sexgebied heb laten liggen die ik wel had willen doen. Fantasieën hebben is natuurlijk altijd prima en die moet je ook blijven houden, maar zo af en toe is het heerlijk om er één ook uit te voeren.

(Ik moet gelijk wel even denken aan het programma van Geer & Goor en de oudjes die nog lekker actief zijn en hun wensen in vervulling zien gaan. Dat zou een leuke titel zijn voor een nieuw programma met oudjes die wat te kort gekomen zijn op sexgebied: Geer & Goor........waarin, waarop?)
Haha sexymama, ik schreef net nog een stukje op jouw topic over spijt hebben. Maar voor je het weet ben je oud en heb je idd spijt.
pluk de dag
Ik besef heel goed waar ik mee bezig ben hoor.

Hier kan ik er wellicht wat euforisch over schrijven maar in het echt doen wij behoorlijk netjes. Hebben elkaar nu al weer twee weken niet gezien. Daarvoor een avondje op de sport met vele andere (en dan zijn wij gewoon vrienden) en weer daarvoor ook zeker twee weken niet.

Dus eigenlijk al meer dan een maand rustig hier (over terugtrekkende bewegingen gesproken)

Maar daar komt over 4 dagen verandering in
Ja sexymama daar herken ik mezelf ook wel in.

Thuis is het verder goed te doen hoor.

Net als maeve of detox heb ik alles. Mooi huis, , vakantie, , kinderen ik heb nota bene mijn eigen bedrijf ( man ook)

Niets te klagen zou je zeggen.
quote:joos01 schreef op 06 oktober 2014 @ 23:26:

Ja sexymama daar herken ik mezelf ook wel in.

Thuis is het verder goed te doen hoor.

Net als maeve of detox heb ik alles. Mooi huis, , vakantie, , kinderen ik heb nota bene mijn eigen bedrijf ( man ook)

Niets te klagen zou je zeggen.

uhhh.... Passie? Spanning?

Wat jij noemt heb ik ook...maar ik mis echt wel wat!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven