Minnaar deel 26

donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

maandag 6 oktober 2014 om 21:12
@high : Vind je niet dat je teveel hebt toegezegd om in de toekomst samen te gaan wonen ?
Hoe bijzonder je haar ook vind , je legt haar en jezelf hiermee erg vast. Jij verschuilt je teveel achter je kinderen terwijl je diep in je hart niet wilt of durft en je zet haar onbedoeld op het wachtbankje.
Volgens mij moet het anders maar hoe?
Hoe bijzonder je haar ook vind , je legt haar en jezelf hiermee erg vast. Jij verschuilt je teveel achter je kinderen terwijl je diep in je hart niet wilt of durft en je zet haar onbedoeld op het wachtbankje.
Volgens mij moet het anders maar hoe?
maandag 6 oktober 2014 om 21:15
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 21:08:
[...]
Ik weet het.
Ik bedoelde met mijn post over die open deur dat ik het een kul argument vind. Om het feit dat DS en Ano*k aankaartten, genieten van de seks en afstoten als de vrouw te dichtbij komt, te verklaren.
En als het zo zou zijn, dat die man zijn thuis situatie niet in gevaar wil brengen dan kan hij dat communiceren met zijn minnares. Als de posts hier de norm zijn dan gebeurt dat zelden.
[...]
Ik weet het.
Ik bedoelde met mijn post over die open deur dat ik het een kul argument vind. Om het feit dat DS en Ano*k aankaartten, genieten van de seks en afstoten als de vrouw te dichtbij komt, te verklaren.
En als het zo zou zijn, dat die man zijn thuis situatie niet in gevaar wil brengen dan kan hij dat communiceren met zijn minnares. Als de posts hier de norm zijn dan gebeurt dat zelden.
maandag 6 oktober 2014 om 21:16
maandag 6 oktober 2014 om 21:19
quote:roodkapjeendewolf schreef op 06 oktober 2014 @ 21:12: @high : Vind je niet dat je teveel hebt toegezegd om in de toekomst samen te gaan wonen ? Hoe bijzonder je haar ook vind , je legt haar en jezelf hiermee erg vast. Jij verschuilt je teveel achter je kinderen terwijl je diep in je hart niet wilt of durft en je zet haar onbedoeld op het wachtbankje. Volgens mij moet het anders maar hoe?De kinderen blijven echt niet eeuwig thuis wonen en in de tussentijd hoop ik idd mijn afgelopen huwelijk verwerkt te hebben. Vertel jij mij anders wat de perfecte manier is? Ik weet dat namelijk niet.
volg je verstand, gebruik je gevoel
maandag 6 oktober 2014 om 21:19
quote:haddock schreef op 06 oktober 2014 @ 21:15:
[...]
Mijn ervaring is dat het vaak zo gaat en ik lees het ook regelmatig op dit topic.
Communiceren de mannen niet goed?
Zouden wij misschien niet goed luisteren?
Ik weet het niet.
Maar ons enthousiasme betekent in ons geval ook echt niet gelijk dat we een serieuze relatie willen en de man voor altijd vast willen binden.
[...]
Mijn ervaring is dat het vaak zo gaat en ik lees het ook regelmatig op dit topic.
Communiceren de mannen niet goed?
Zouden wij misschien niet goed luisteren?
Ik weet het niet.
Maar ons enthousiasme betekent in ons geval ook echt niet gelijk dat we een serieuze relatie willen en de man voor altijd vast willen binden.
A dirty mind is a joy forever
maandag 6 oktober 2014 om 21:22
maandag 6 oktober 2014 om 21:24
quote:haddock schreef op 06 oktober 2014 @ 21:15:als het zo zou zijn, dat die man zijn thuis situatie niet in gevaar wil brengen dan kan hij dat communiceren met zijn minnares. Als de posts hier de norm zijn dan gebeurt dat zelden.Vind ik ook. Als de posts hier de norm zouden zijn dan zijn minnaars horken.
maandag 6 oktober 2014 om 21:25
@ high
Ik vind het moeilijk te geloven dat jij alleen verlust bent. Zit er niet een hele diepe vriendschap bij? Verlustheid of roze wolk, ach..... het zijn maar woorden. De roze wolk kun je ook omschrijven als een heeeeel groot gevoel van affectie. Ik had toch het idee (na jouw zeer enthousiaste berichten van een paar dagen terug) dat je meer voelde dan verlusting. Gewoon een gedachte.
Ik vind het moeilijk te geloven dat jij alleen verlust bent. Zit er niet een hele diepe vriendschap bij? Verlustheid of roze wolk, ach..... het zijn maar woorden. De roze wolk kun je ook omschrijven als een heeeeel groot gevoel van affectie. Ik had toch het idee (na jouw zeer enthousiaste berichten van een paar dagen terug) dat je meer voelde dan verlusting. Gewoon een gedachte.

maandag 6 oktober 2014 om 21:30
Hint, ik ben gek op de dame. En ik word gek van de dame.
Natuurlijk is zij mij door alles wat wij delen ontzettend dierbaar.
Natuurlijk wil ik elk moment met haar graag koesteren.
Gewoon, hier en nu.
Zonder al teveel op zaken die nog komen gaan vooruit te lopen.
Roodkapje, ik heb altijd lucht nodig.
Dat was in de relatie met mijn vrouw al zo.
Ik ben niet van het alles samen doend versmelten tot een Jut&Jul stel.
Natuurlijk is zij mij door alles wat wij delen ontzettend dierbaar.
Natuurlijk wil ik elk moment met haar graag koesteren.
Gewoon, hier en nu.
Zonder al teveel op zaken die nog komen gaan vooruit te lopen.
Roodkapje, ik heb altijd lucht nodig.
Dat was in de relatie met mijn vrouw al zo.
Ik ben niet van het alles samen doend versmelten tot een Jut&Jul stel.

maandag 6 oktober 2014 om 21:34
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 21:16:
Roos, het is idd niets nieuws dat jij mij niet vat.
Geeft niets, voor jou blijf ik graag onbegrijpbaar.
Het zit ietsje anders.
Jouw minnares is zomaar verandert van een dans-seksgodin in een claimerige tuttebel en als je daar vragen over krijgt gooi je je overleden partner in de communicatiestrijd.
Als je niet begrepen wilt worden gaat je je schrijfdoel een beetje voorbij denk je niet?
Of ben jij de enige die de psych hier mag uithangen?
Roos, het is idd niets nieuws dat jij mij niet vat.
Geeft niets, voor jou blijf ik graag onbegrijpbaar.
Het zit ietsje anders.
Jouw minnares is zomaar verandert van een dans-seksgodin in een claimerige tuttebel en als je daar vragen over krijgt gooi je je overleden partner in de communicatiestrijd.
Als je niet begrepen wilt worden gaat je je schrijfdoel een beetje voorbij denk je niet?
Of ben jij de enige die de psych hier mag uithangen?

maandag 6 oktober 2014 om 21:43
maandag 6 oktober 2014 om 21:44
Roos, ondanks waar jij mijn minnares allemaal mee bestempeld is zij imo een mens die de ene dag vrolijk in het leven staat en de andere dag moeite heeft met het feit dat zij nu geen man meer heeft.
Ik begrijp wel dat zij in mij- de andere man- een soort rustpunt ziet waar zij graag gebruik van maakt. Om zichzelf weer levend te voelen. Nu hoop ik alleen dat zij door weet te pakken - niet alleen aan de momenten met mij vastklampt- in haar eigen sociale leven.
Zij kan ook uit dansen gaan met haar vriendinnen om maar iets te noemen. Zij hoeft zich niet op alleen haar kind en mij te blijven richten. Er zijn genoeg anderen hier die dat wel begrijpen.
Ik begrijp wel dat zij in mij- de andere man- een soort rustpunt ziet waar zij graag gebruik van maakt. Om zichzelf weer levend te voelen. Nu hoop ik alleen dat zij door weet te pakken - niet alleen aan de momenten met mij vastklampt- in haar eigen sociale leven.
Zij kan ook uit dansen gaan met haar vriendinnen om maar iets te noemen. Zij hoeft zich niet op alleen haar kind en mij te blijven richten. Er zijn genoeg anderen hier die dat wel begrijpen.

maandag 6 oktober 2014 om 21:47
quote:haddock schreef op 06 oktober 2014 @ 21:22:
Nee natuurlijk niet.
Ik herken me overigens ook totaal niet in 'dat gedrag' van de gemiddelde man. Mag ik zeggen dat jij de eerste man bent die hier schrijft...Nee, op de rem Ano*k!
Maar snap jij dat gedrag dan, als mede-man? Wat veroorzaakt het denk jij?
Nee natuurlijk niet.
Ik herken me overigens ook totaal niet in 'dat gedrag' van de gemiddelde man. Mag ik zeggen dat jij de eerste man bent die hier schrijft...Nee, op de rem Ano*k!
Maar snap jij dat gedrag dan, als mede-man? Wat veroorzaakt het denk jij?
maandag 6 oktober 2014 om 21:47
quote:Ano*k schreef op 06 oktober 2014 @ 20:53:
[...]
Herkenbaar wel. Maf mechanisme hè. Maar op je rem blijven staan om je minnaar niet van je af te duwen. Daarom was hint haar berichtje ook zo leuk: ok ik was euforisch en mijn lot is dan ook even de negeerstand. Maar hij komt wel weer terug bij de baas Soms heb ik ook het klets-woorden-waterval-virus, dan valt hij ook even stil. Je moet heel wat incasseren als man zijnde! Whoehahaha....
[...]
Herkenbaar wel. Maf mechanisme hè. Maar op je rem blijven staan om je minnaar niet van je af te duwen. Daarom was hint haar berichtje ook zo leuk: ok ik was euforisch en mijn lot is dan ook even de negeerstand. Maar hij komt wel weer terug bij de baas Soms heb ik ook het klets-woorden-waterval-virus, dan valt hij ook even stil. Je moet heel wat incasseren als man zijnde! Whoehahaha....

maandag 6 oktober 2014 om 21:50
HL, zeg dat dan meteen, deze taal versta ik. Dat zij de ene dag zus en de andere dag zo is en dat jij daar koude voeten van krijgt snap ik.
Het ging mij om jouw uitspraken over haar, niet om hoe zij in elkaar zou steken.
Zie jij je eigen onduidelijke communicatie niet?
Hint, wat werkt dat gek hè?
We zien niet graag een terugtrekkende beweging maar té is ook niet goed.
Wij zijn ingewikkeld!
Het ging mij om jouw uitspraken over haar, niet om hoe zij in elkaar zou steken.
Zie jij je eigen onduidelijke communicatie niet?
Hint, wat werkt dat gek hè?
We zien niet graag een terugtrekkende beweging maar té is ook niet goed.
Wij zijn ingewikkeld!