Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Of ik het begrijp is totaal niet relevant HL, begrijpt zij het, dat is het enige waar je je druk om zou mogen maken.

Als zij jouw kinderen de deur uit probeert te werken met opmerkingen over starterswoningen enkel om zo snel mogelijk haar kont op jouw vrouws bank te plempen wordt het tijd voor een goed gesprek. Niet met mij, met haar.

En er schijnt dus wel degelijk ruimte voor een relatie met haar te zijn nadat je kinderen niet meer bij jou wonen? Weet jij zelf nog wat je wilt?

Jij bent toch zelf degene die dit allemaal in stand houdt? Je bent gewoon niet duidelijk genoeg tegen haar, ik denk dat er een goed stuk proza haar kant op moet.

Anoukske, is dat zo?

Wat grappig.. aan de ene kant voel ik me enorm gedragen door een nieuwe situatie, aan de andere kant is er vandaag weer een enorm stuk ingestort, ben ik weer even hard met mijn neus op de feiten gedrukt en teruggefloten.

Als ik mijn nieuwe achterban niet had gehad vandaag was het ronduit een kutdag geweest.

We zijn er nog niet.

Maar er is ook moois.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 06 oktober 2014 @ 18:26:

Dit liedje is zo waar.Thanks
A dirty mind is a joy forever
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 20:14:

Anouk, zij is bang dat zij mij ook verliest.

Zelfs al mijn platonische vriendinnen bekijkt zij nu met argusogen.

Ik snap er steeds minder van, waarom deed je een paar dagen alsof alles koek en sopie was?

Als ik het goed begrijp is je geweldige scharrel eigenlijk een naar claimend vrouwmens met een lekkere kut.

Of ben ik nu geheel het spoor bijster?
Owwww....er kan tussen de ochtend en de avond een hele wereld liggen hè. Klinkt heftig Roosje
Roos, dat gesprek is vanmiddag al geweest.

Gelukkig met haar idd.

Jij hoeft niet te begrijpen hoe diep het heengaan van een partner op iemand kan inhakken.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Ja, het was ook heftig. Huilen en lachen lagen verdomd dicht naast elkaar vandaag!

Thanks hun
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 20:20:

Jij hoeft niet te begrijpen hoe diep het heengaan van een partner op iemand kan inhakken. Ik wens dat verdriet niemand toe HL.

Maar ik begrijp niet goed hoe dat het contrast tussen jouw euforische berichtjes over je minnares van enkele dagen terug en je huidige posts verklaart.
quote:theemok schreef op 06 oktober 2014 @ 19:41:

Bella. Kies er eentje uit. Als je dat roze exemplaar nou maar eens afzet. Toon eens een beetje ruggengraat. Wishful thinking, I know.

Welkom, Maeve!
Anouk, ik probeer te genieten van alles wat nu mogelijk is.

Hoe tegenstrijdig dat ook klinkt van iemand die ook nog in rouw is.
quote:Ano*k schreef op 06 oktober 2014 @ 20:28:

Maar ik begrijp niet goed hoe dat het contrast tussen jouw euforische berichtjes over je minnares van enkele dagen terug en je huidige posts verklaart.

Is dat niet vaak zo bij mannen?

Alles is okee en lang leve de lol en de seks.

Maar als iemand per ongeluk te enthousiast is in zijn ogen dan komt ze te dichtbij en vindt het afstoten weer plaats.
A dirty mind is a joy forever
@High : kan het zijn dat je door alle omstandigheden te verantwoordelijk voor haar voelt en dat dit beklemd?
...
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 19:53:

Als het tussen jou en je man eigenlijk al over is en hij weet dat ook, wat let je dan om open kaart te spelen? Er zit een kans in dat hij niet zo blij met je is en je tijdelijk je heil elders zal moeten zoeken maar is dat ergens ook niet verhelderend? Het is toch al over.

Of denk ik te simpel?

Je denkt niet te simpel maar als ik Maeve was zou ik dat niet doen.

Die scheiding gaat er uiteindelijk wel komen als ik haar post zo lees.

De kans is groot dat haar partner het toch aan de minnaar zal wijten. En als andere mensen dat te horen krijgen vult dat een flinke emmer met troep. Die Maeve over zich heen krijgt.

Welkom Maeve
quote:roodkapjeendewolf schreef op 06 oktober 2014 @ 20:38: @High : kan het zijn dat je door alle omstandigheden te verantwoordelijk voor haar voelt en dat dit beklemd?Dat zou kunnen idd. Ik wil niet dat zij alleen van mij afhankelijk is om te voelen dat zij leeft. Ik wil dat zij de draad van haar eigen sociale leven weer oppakt. Als zij de banden met haar eigen vriendenkring weer aanhaalt kan zij stoppen met zich druk te maken over die van mij.
Ik zit nog even te vol met mijn eigen verhaal. Zal eerdaags ook reageren op jullie verhalen, beetje inkomen weer. Ben dik tien jaar fervent formuleren geweest en nu een jaar of twee weggeweest. Nieuwe start met frisse Nick
quote:DolceStrega schreef op 06 oktober 2014 @ 20:35:

Is dat niet vaak zo bij mannen?

Alles is okee en lang leve de lol en de seks.

Maar als iemand per ongeluk te enthousiast is in zijn ogen dan komt ze te dichtbij en vindt het afstoten weer plaats.Herkenbaar wel. Maf mechanisme hè. Maar op je rem blijven staan om je minnaar niet van je af te duwen. Daarom was hint haar berichtje ook zo leuk: ok ik was euforisch en mijn lot is dan ook even de negeerstand. Maar hij komt wel weer terug bij de baas
Vergeet niet dat de man in kwestie vaak al iemand thuis heeft zitten die hij dichterbij wil houden dan zijn minnares.

Om welke reden dan ook.
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 20:20:

Jij hoeft niet te begrijpen hoe diep het heengaan van een partner op iemand kan inhakken.

Waarom schrijf je dit?

Heb ik iets geschreven wat jou tot deze woorden dreef? Het enige wat ik een beetje probeer te snappen is je enorme ommezwaai in je schrijven over je vriendin. In mijn optiek heeft dat niet alles te maken met het heengaan van je partner maar alles met jouw duidelijkheid. Jij bent toch degene die altijd zo hamert op duidelijkheid?
Oh maar dat herken ik ook wel, als groentje.

Mij is niets te dol momenteel, maar merk ook dat als ik te gretig ben hij terugkrabbelt en me 'negeert'.

Dat schiet bij mij wel eens in het verkeerde keelgat. Ik ben iemand van alles of niets, vind het heel lastig om zo half half met iemand te zijn.

Ik heb onlangs ook gezegd dat het van hem afhangt. Ik neem even geen initiatief meer tot een date, hij moest maar even bedenken wat hij wil. Heb 'm straal genegeerd, met als resultaat een onverwacht avontuur in mijn auto afgelopen week 😄
quote:highlander schreef op 06 oktober 2014 @ 20:57:

Vergeet niet dat de man in kwestie vaak al iemand thuis heeft zitten die hij dichterbij wil houden dan zijn minnares.

Om welke reden dan ook.

Een open deur lijkt me.

Bovendien geld dat voor vrouwen ook. En toch reageren zij anders.
Was een reactie op Ano*k
Meave, je bent jezelf een beetje kwijt dus. Begrijpelijk hoor. Jullie daten nu een half jaar af en toe? Hoe hoog is jullie frequentie?
Roos, omdat jij schreef dat jij mij niet hoeft te begrijpen en mijn minnares wel. Terwijl jij doorhamert over alles wat jij niet snapt ( ) hebben zij en ik vanmiddag dat duidelijke gesprek al voor een groot deel gevoerd. Wellicht moeilijk te bevatten voor jou idd dat zelfs wanneer partners zijn heengegaan er ook momenten zijn dat het lachen en huilen dichtbij elkaar liggen.
quote:haddock schreef op 06 oktober 2014 @ 21:00:Een open deur lijkt me.

Bovendien geld dat voor vrouwen ook. En toch reageren zij anders. Ik weet het.

Vrouwen zijn meer van de roze wolken als ik hier zo lees.

Terwijl voor mij verlustheid van toepassing is.
Wat een onzin HL, ik vraag je iets over een door jou geschreven stukje van een paar dagen geleden, over het feit dat je heen en weer wappert en onduidelijk bent. En jij gooit je rouwproces in de strijd omdat dat altijd gevoelig ligt, ook een manier om mensen de mond te snoeren hè?

Dat is niet mijn stijl van communiceren. Laat maar weer lekker zitten dus.

Ik snap niet waarom ik het überhaupt nog probeer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven