Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

En Roos.

En hoeveel mensen er niet tóch die drempel hebben genomen, door hier te blijven schrijven. Sim, Babajaga.

Het is waar, dat hier posten het gevoel versterkt. Dit is zo'n beetje de enige plek waar je er openlijk over kunt praten zonder raar aangekeken te worden, en iedereen maakt min of meer hetzelfde mee. Als je dit met vriendinnen zou bespreken die minder ruimdenkend zijn, zou je dan eerder geneigd zijn om je keutel in te trekken? Zou zomaar kunnen, hè. Maar door hier steeds de leuke kanten ervan te lezen, te zien hoe iemand ervan geniet, wordt dat gras steeds groener.

Er zijn er natuurlijk ook bij wie er veel meer speelde dan alleen vreemdgaan/open relatie/spannende berichtjes uitwisselen waardoor de relatie geklapt is. Het werkt soms als katalysator, het is een symptoom, niet altijd de oorzaak.
Alle reacties Link kopieren
Oranje: en toch geloof ik dat dat hier niet gebeurt , mits het niet uitkomt.

Ik kan aardig de knop omzetten en ik zie de goede en fijne kanten van mijn huwelijk. Ik wil niet bij mijn man weg en al helemaal geen relatie met nr2.
Dieddo!!! alleen maar goeds wijffie, alleen maar goeds!

En nee, ik hou me niet aan mijn eigen gemaakte afspraken, Rooss is een grote meid geworden!

And luvin it.

Groeten aan die Kater van je! Prrrrrrrrt!
Hoe voorzichtig je ook bent, er komt vaak een moment dat je geheimzinnige praktijken te achterhalen zijn. Ook bij mij scheerde het soms langs het randje. Het is fijn dat je de knop om kunt zetten en de andere pluspunten die je noemt, maar als het uitkomt... dan staat alles op zijn kop.
Theemok: ik wis alles en we bellen niet, hebben elkaar niet op FB etc. Maar er bestaat altijd een kans dat het uitkomt. Bewust zet ik eigenlijk alles op het spel voor de lust..
Noeks en Moks, ga d'r bijna van blozen, bijna dan hè? Ik ben trouwens heel blij met mijn vivelavivamaisjes hoor! Ze zijn bijna allemaal leuk!

Het giert hier in de agenda trouwens van de kruizen, de reservekruizen, de halve kruizen en de ik-zal-er-niet-bij-zijn kruizen. Genot alom!
@Oranje

Zei toch dat ik allerlei leuks weer tegen kwam..

Ik denk dat de echtscheiding vaker veroorzaakt wordt door het hebben van een nr 2 dan door het erover schrijven hier.

Voor veel vrouwen is de nr 2 toch de vlucht -al dan niet bewust- van de onvrede over de relatie met nr 1. Als die nr 2 je dan ook nog eens met je neus op de feiten drukt van wat je allemaal mist en je energie meer in je nr 2 gaat zitten dan in het oplossen van dat gemis, dan is die scheiding het logische gevolg.

Het was trouwens wel verrassend voor me dat ik teruglas dat ik tijdens mijn nr 2 nog zo worstelde met het feit of ik nog energie in mijn nr 1 wilde gaan steken. Voor m'n gevoel had ik al veel meer afscheid van die relatie genomen toen het serieus werd met nr 2, maar ik lees nu terug dat er toch een grote overlapping was. Therapeutisch om jezelf zo terug te lezen, kan het aanraden
Baba, ik wiste ook alles, belde niet, geen Whatsapp maar een andere app waarvan je de meldingen uit kon zetten. En toch een keer een chatvenster open laten staan. Gelukkig was ik zelf degene die het ontdekte, maar dat had ook zomaar mijn toenmalige echtgenoot kunnen zijn. Of een kind...
@highlander ik stuur je een pb-tje, goed?
xpuzzledx@mee eens. Het schrijven hier of het hebben van was niet de oorzaak, wel legde het veel dingen bloot. In ieder geval mijn besef hoe graag ik het ook wil, dat de relatie met nr 1 niet dat kan worden wat ik behoef.

Ben wel blij dat die hele affaire nooit aan het licht is gekomen, zo pijnlijk voor mijn ex.

Ergens in het proces realiseerde ik me ook dat ik nr 2 gebruikte/ nodig had om het met 1 vol te houden, visa versa trouwens.

Beetje kinderachtig van me maar ik ben nu vrij van alles en hij zit nog in een huwelijk, als ware hij met zijn zure zus getrouwd. Hij zal dat wel volhouden maar of het nou zo fijn is, mmm ach we zullen het wel zien.
Of hij zoekt er gewoon weer een nieuwe getrouwde nr 2 bij, want dat zal voor hem veiliger voelen misschien.

En doordat jij de stap wel hebt durven nemen, ben jij sterker geworden dan je toen was.

Heb je voor jezelf al duidelijk eat je nog van/met hem wil?
Lotje, ik ga mijn pb aanzetten voor jou.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:Rooss4 schreef op 15 oktober 2014 @ 15:56:

Groeten aan die Kater van je! Prrrrrrrrt!

Doe ik !
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
@high, tnx.

Ik dacht trouwens dat ik je al een berichtje kon sturen, dus ik had al wat getikt naar je ergens in bericht of zo, maar dat kan dus blijkbaar niet.

Ik wacht 't wel ff af tot ik het plusje zie staan onder je pf.
@Puzled, om eerlijk te zijn ben ik daar niet uit. Zolang ik het niet goed weet doe ik maar niks. De kans is inderdaad aanwezig dat hij een nieuwe getrouwde nr2 naast zijn huwelijk zoekt. Merk wel aan hem, dat wat wij hadden er ook bij hem wel aardig is ingehakt. Heb ergens best wel veel zin in hem, maar zijn voorstel alleen seks en verder helemaal niks wil ik niet. Heb ik geprobeerd, 1 keer en voelde niet goed dus dat gaat hem niet worden.

Vind het wel vreselijk lastig dat ik hem niet echt uit mijn systeem krijg. Het is niet meer allesoverheersend maar vult toch een groot deel van mijn gedachten, verlangen en zelfs dromen
Snap ik helemaal hoor Loui, herken ik bij mezelf ook. Ik weet 100% zeker dat ik niets meer wil met mijn ex-nr2, maar toch zit hij nog regelmatig in mijn hoofd, hart en lijf. Lukt nog steeds niet om hem helemaal uit te bannen. Zelfs niet nu een ander de vlinders weer wat heeft losgelaten. Weet ook niet waarom dat is, misschien wel omdat hij heel belangrijk voor me was op zo'n moeilijk moment. Ik blijf voor mezelf net zo lang herhalen dat ik hem écht niet meer wil, tot het doordringt in mijn hart en in mijn lijf. Hoop dat dat snel gebeurd, want verwarrend is dat gevoel wel.
Puzzled, staat er al een date of is daar nog geen sprake van?

Dat ex nr 2 nog regelmatig door je systeem spookt is niet gek, de man heeft indruk gemaakt. Mijn leukste minnaars passeren nog regelmatig de revue in mijn kop en dat mag. Ze zijn welkom. Omdat het geen pijn doet en ik er met een glimlach op terug mag kijken.
Nee, nog geen concrete date Rooss, maar dat het gaat gebeuren weten we allebei al.

Dat ex indruk heeft gemaakt is zeker waar, misschien moet ik gewoon minder m'n best doen om het uit te willen bannen.

Juist omdat ik zo zeker weet dat ik niets meer met hem wil, doet het inderdaad geen pijn meer.
quote:stewardess schreef op 15 oktober 2014 @ 13:41:

Mannen die hier schrijven zijn idd uitzonderlijk, maar ook daar zitten hele leuke exemplaren tussen . Ik ben in ieder geval erg blij met elke mannelijke input leuk om hun kant ook te lezen... Helemaal mee eens
Ik heb gemerkt dat mijn hart een oneindig aantal kamertjes heeft Puzzled en sommige mannen hebben daar een plekje verovert. Heb ik helemaal geen last van, die zitten daar comfortabel en gooien heel af en toe een lijntje uit richting mijn kop. Accepteren en loslaten zijn de sleutelwoorden idd.

Is je nieuwe vlam single Puzzled?
Ja, hij is ook single. Maar we hebben allebei al uitgesproken dat we niet op zoek zijn naar een nieuwe relatie, maar dat we het wel missen om af en toe eens lekker lol met iemand te maken.

Hij laat duidelijk merken dat hij daar zeker beschikbaar voor is, wanneer ik maar wil, en dat voelt heel goed.
Het is voor mij allemaal te vers. Als ik aan x2 denk voel ik voornamelijk lliefde en vreugde . Ook verdriet om wat niet kon maar eigenlijk gewoon blij. Hij heeft iets geopend in mijn hart en me ook heel veel gegeven. Ben dankbaar dat voor wat er is geweest. Het is gewoon heel moeilijk om het achter me te laten.
Doe 1tekort ook die 32 jaar waren goed voor wat het was.
Natuurlijk is het te vers, liefdesverdriet kan een aardig tijdje in beslag nemen Loui, daar mag je gewoon je tijd voor nemen. Ik denk dat ik wel een half jaar heb lopen te luddevedduën. En ook daarna voelde het nog als een opengekrabde schaafwond. Maar het gaat over, het gaat echt echt over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven