Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Pff, liefdesverdriet kun je soms met rouwen vergelijken. Ik heb er een jaar overgedaan. Net deel 2 van Minnaar teruggelezen , en ik kon bijna weer die pijn voelen, ook al is het meer dan 5 jaar geleden. Hij zal altijd speciaal voor me blijven. En ook de andere minnaars, net als bij Rooss.

Rooss, jij schreef ook al in deel 2 he!?
Ben je me tegengekomen in deel 2 Stew? Ik heb laatste teruggezocht en ik kwam mezelf tegen in deel 6 geloof ik, helemaal achterin.

Ik kan de pijn ook nog oproepen en dat is heftig. Ik mocht niet huilen van mezelf, het enige dat ik deed was roken en hardlopen. Ik had een fantastisch lijntje in die tijd!

Gelukkig is het daarna nooit meer zo heftig geweest, zoiets gebeurt je ook maar één keer denk ik, iets met een ezel.

De tijd is dan je vriend want je weet gewoon dat die alleen maar hoeft te verstrijken. Maar god, voor je zover bent!

Nee, ik vind "minnaren" leuk maar die liefdesverdriet mag je houden!
Ik dacht dat ik je tegenkwam Rooss, zal binnenkort nog eens kijken.

Heel cliché , maar tijd heelt inderdaad de wonden. Ik heb nog nooit zoveel gehuild als toen. In de rij bij AH, ik werd huilend wakker.. Vreselijk! Mijn tranen voor minnaars zijn in die tijd gelukkig helemaal opgegaan .
Ik weet het nog. Jij verloor niet alleen een minnaar, ook een potentieel nieuwe partner en dus een heel nieuw leven. Ik weet nog dat je schreef "als hij nu voor de deur zou staan, mijn hand zou pakken en me mee zou nemen naar weetikveelwaarheen zou ik gaan".

Als je kijkt naar toen en nu, hoe ziet het er dan uit? Hoe zie jij eruit? (en dan bedoel ik niet dat je een foto van jezelf moet posten! )
Het heeft weinig zin om om te kijken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat wij het hadden gered. Zonder in detail te treden denk ik dat ik te nuchter voor hem was. Ik ben heel gelukkig met wat ik heb, nergens spijt van .
Omkijken doe ik niet in die zin, terugmijmeren wel omdat het leuk en leerzaam is.

Ik ben wel een beetje blasé geworden, heb 28 kleuren t shirts in de kast hangen. Maar ik kan gelukkig ook nog ongeremd genieten en gepassioneerd minnares zijn.

Het is een kwestie van het juiste knopje.
Ik denk dat wij er precies hetzelfde in staan, ervaring kan je blasé maken, maar er is nog genoeg passie .
Precies!

En het is ook logisch dat je niet zo snel meer uitglijdt in mooie praatjes en beloften.

Leerzaam hoor, minnares zijn!
Leerzaam...en heeeeeeeeeerlijk! Afterglow
Loeder!!!!
Aw heeeerlijk, Ano*k!

Hier intussen aan het stuiteren van de voorpret. Verschillende dates in de agenda, en de eerste al heel binnenkort!
Wat klinken jullie toch aanstekelijk happy ladies, alsof het lente is in plaats van herfst! Heerlijk deinen op de Lust & Love Boat, zinnenprikkelende taferelen in de Captain's Hut...

Ik neem even een break van het forum. De komende anderhalve maand moet ik echt belachelijk veel schrijven voor mijn studie...en laat me net iets te graag afleiden hier. Vaar wel lieve Minnaars en -essen, denk aan mooie ontluikende bloempjes, niet aan vallende blaadjes..!
Bye noukie!! Succes met je studie, en tot over anderhalve maand!! X
Succes, Ano*k! We zien je heel graag weer terug als je tijd hebt.

Er gaat er 1 (tijdelijk) weg de ander breekt even in.

Dit is mijn eerste post, dus als deze hier niet hoort/mag mijn excuses.

Een man op een ''vrouwen'' forum is al niet gebruikelijk, misschien ook niet welkom? Ik lees hier al tijden mee met oprechte interesse in de verhalen die de revue passeren. Vooral in dit topic. Wat kunnen de vrouwen in dit topic vol passie schrijven, heerlijk! Ik heb ook een vraag; vaak gaat het hier over liefde, (wie wil dit nou niet?) maar als jullie een nr. 2 zoeken/tegen komen draait het eerste instantie om seks of om waardering en/of liefde.

Als het niet de bedoeling is dat ik mee post of iemand wil mij het forum gebruik uitleggen, pb heb ik aanstaan!
Hi Mitchdol! Elke geïnteresseerde reactie is welkom, zoals ook in de OP staat. Heb je zelf ook een minnares?

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar je kunt je voorstellen dat er net zoveel verhalen als schrijfsters zijn. Bij mij draaide het om seks, de waardering die ik erbij kreeg was heerlijk. Ik was niet op zoek naar liefde.
Hoi theemok, Nee, heb geen minnares. Ben een tijd opzoek geweest (ik ben niet aan het vissen) Maar omdat ik niet wist waar/hoe en mijn eisen waren dus ook niet makkelijk is het niets geworden.

Is het nu liefde geworden, of is alles nog gebaseerd op seks?
Die minnaar zie ik niet meer. De contacten die ik nu heb, zijn gebaseerd op seks, maar ik ben inmiddels single. Mocht er ooit een contact langskomen met wie het verticaal ook heel goed klikt, dan sluit ik niks uit

Overigens, het zou fijn zijn als je even een avatar uploadt, dan ben je wat herkenbaarder voor veel forummers.
mitchdol@ik begon een affaire uit gebrek aan seks en voor seks, dat liep uit op verliefdheid, mijn behoefte aan aandacht liefde genegenheid bleken veel dominanter. Mijn relatie met minnaar is gestopt en mijn relatie met nr 1 is ook gestopt.
Louiloui, dat is wel zuur, wilde jij niet met nr2 verder of hij niet?
Anouk: succes met je studie!

Mitchdol:welkom ik sta nog aan het begin.

Hem ontmoet, een klik, mailen en appen en net een echte date ;) gehad.

Ik vind hem leuk, geil en interessant maar ben gelukkig getrouwd. Geen verliefde kriebels maar vind de aandacht en de spanning erg fijn.
Even nieuwsgierig: Heb je een open huwelijk mitchdol?
Het gaat mij niet om aandacht (die krijg ik genoeg) of liefde (soms ontstaat dat maar het is niet de insteek).

Het gaat mij om de connectie, seks is een mooie uiting daaraan.
@baba Nee, heb geen open huwelijk..

Ben jij niet bang dat je betrapt wordt? of vindt je die spanning ook juist leuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven