Minnaar deel 26

donderdag 18 september 2014 om 16:34
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.
Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?
Met andere woorden...
Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.
Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

zondag 5 oktober 2014 om 18:07
quote:highlander schreef op 05 oktober 2014 @ 18:04:
Anouk, terwijl ik probeer de rumba te leren ziet zij mij vooral als een wandelend lustoord die zij te pas (en gelukkig ook te onpas) onzedelijk kan betasten.
Sure.
Ik ben een serieuze stijldanser geweest en als het goed is is er niet zo heel veel ruimte voor gekloot tussendoor. Dus of de leraar let niet goed op of er is iets anders aan de hand.
Nogmaals, het is sport. En een vermoeiende ook nog.
Anouk, terwijl ik probeer de rumba te leren ziet zij mij vooral als een wandelend lustoord die zij te pas (en gelukkig ook te onpas) onzedelijk kan betasten.
Sure.
Ik ben een serieuze stijldanser geweest en als het goed is is er niet zo heel veel ruimte voor gekloot tussendoor. Dus of de leraar let niet goed op of er is iets anders aan de hand.
Nogmaals, het is sport. En een vermoeiende ook nog.

zondag 5 oktober 2014 om 19:01
Nou ik vind het ook wel wat apart HL. Zíj wil telkens een B & B induiken, zíj beschouwt je al tijdens de dansles als lustoord. Leuk hoor, zo'n gretigerd. Maar profileerde jij je niet altijd als jager hier? De jacht ervoer jij als stimulerend, een conditio sine qua non. Anders verveelde je je maar.
En nu? Gewillige prooi die zich stelselmatig laat betasten en op bed laat gooien?
En nu? Gewillige prooi die zich stelselmatig laat betasten en op bed laat gooien?
zondag 5 oktober 2014 om 19:09

zondag 5 oktober 2014 om 19:13
Heeft niks met willen uitblinken te maken, wel alles met een interactief groepsgebeuren waar geen plek is voor voorspel en al helemaal niet door volwassenen. Het is hetzelfde als spelen met je ballen tijdens tennis.
Ik dacht dat je schoftig genoot van al die aandacht maar na een beetje doorvragen is ze je toch te gemakkelijk?
I rest my case maar weer eens.
Ik dacht dat je schoftig genoot van al die aandacht maar na een beetje doorvragen is ze je toch te gemakkelijk?
I rest my case maar weer eens.
zondag 5 oktober 2014 om 20:10

zondag 5 oktober 2014 om 20:33
@high : Binnen een vaste minnaarschap of relatie valt dat echte jagen tot altijd weg? Dan zit een dominante rol meer verweven in de seksspel. Je lijkt meer zoekende naar een status met haar, je houd haar op afstand maar hoe het nu is voldoet ook niet helemaal ?
Het lijkt me voor haar haar niet zo prettig als dit speelt.
Het lijkt me voor haar haar niet zo prettig als dit speelt.

zondag 5 oktober 2014 om 20:49
Ook als je de poppetje van Fetishman zou zien: kindermaatje met twee tieten, werkelijk. En 13 jaar jonger dan hij is. (Ik ben 3 ouder dan hem). Als dat zijn smaak voorstelt, vraag ik me oprecht af waarom hij naar mij reikt...
waarom, waarom.........zijn banaan is gewoon te krom
Het kan me echter niet schelen, ik voel me supercomfortabel in mijn vel
waarom, waarom.........zijn banaan is gewoon te krom
Het kan me echter niet schelen, ik voel me supercomfortabel in mijn vel

zondag 5 oktober 2014 om 21:24
Er is al zo veel goede raad uitgedeeld, ik zal mijn mosterd na de maaltijd er niet óók nog aan toevoegen.
Wel fijn om te lezen dat de Sahara's weer geïrrigeerd zijn
Hier gebeurt enorm veel. Eerste coachingsgesprek gehad, moeilijke en mooie gesprekken met nr1 over onze relatie en toekomst, een avond met een stel dat waarschijnlijk in scheiding ligt, en ook nog eens twee overlijdens (waarvan een echt vreselijk dramatisch) - dus heel veel emotie.
En ik zit met een uitdaging. Nr1 heeft me gezegd dat ik hoe dan ook nog eens een gesprek met de vlam moet hebben, omdat hij nog zo ontzettend in mijn systeem zit (zodra we het over hem hebben, of als hij in mijn gedachten popt, ben ik één brok zenuwen, met nerveuze tics, hartkloppingen en benauwdheid). Ook al vindt nr1 het niks als ik met vlam ga praten, en ook al vindt vlam het ook niks. Volgens nr1 heb ik het nodig en moeten zij daar allebei maar voor wijken met hun eigen wensen.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan een ontmoeting met hem, en ben ik heel erg blij dat nr1 het zelf heeft geopperd. Aan de andere kant durf ik niet. Ik ben niet los van hem, en wil dat ook niet zijn, ook al ervaar ik nu alleen maar frustratie. Zou het me nou helpen om nóg een keer van hem te horen dat er niets meer tussen ons gaat gebeuren? Zou het mijn relatie met nr1 helpen? Dat ik nog een keer uit de droom geholpen wordt de vlam ooit nog eens als minnaar te krijgen?
Dubio dus...
Wel fijn om te lezen dat de Sahara's weer geïrrigeerd zijn

Hier gebeurt enorm veel. Eerste coachingsgesprek gehad, moeilijke en mooie gesprekken met nr1 over onze relatie en toekomst, een avond met een stel dat waarschijnlijk in scheiding ligt, en ook nog eens twee overlijdens (waarvan een echt vreselijk dramatisch) - dus heel veel emotie.
En ik zit met een uitdaging. Nr1 heeft me gezegd dat ik hoe dan ook nog eens een gesprek met de vlam moet hebben, omdat hij nog zo ontzettend in mijn systeem zit (zodra we het over hem hebben, of als hij in mijn gedachten popt, ben ik één brok zenuwen, met nerveuze tics, hartkloppingen en benauwdheid). Ook al vindt nr1 het niks als ik met vlam ga praten, en ook al vindt vlam het ook niks. Volgens nr1 heb ik het nodig en moeten zij daar allebei maar voor wijken met hun eigen wensen.
Aan de ene kant wil ik niets liever dan een ontmoeting met hem, en ben ik heel erg blij dat nr1 het zelf heeft geopperd. Aan de andere kant durf ik niet. Ik ben niet los van hem, en wil dat ook niet zijn, ook al ervaar ik nu alleen maar frustratie. Zou het me nou helpen om nóg een keer van hem te horen dat er niets meer tussen ons gaat gebeuren? Zou het mijn relatie met nr1 helpen? Dat ik nog een keer uit de droom geholpen wordt de vlam ooit nog eens als minnaar te krijgen?
Dubio dus...
zondag 5 oktober 2014 om 21:27
En heeeeeel misschien zit er voor mij ook nog ooit wel iets in zoals Rooss het in deel 6 al beschreef. Een minnaarsrelatie waarbij nr1 meeleeft. Hij vindt het een moeilijke gedachte, bedreigend ook, maar alles ligt weer open. Eerst maar heéél erg goed bedenken wat ik wil. Fijn om te weten dat het tussen ons bespreek baar is. (en dan zal hij vast ook nog wat wensen hebben )

zondag 5 oktober 2014 om 21:32
Ik weet niet of een gesprek het gewenste resultaat gaat geven, ik bedoel, je weet toch dat vlam gestopt is en je weet toch ook waarom? Volgens mij was hij bijna betrapt als ik het goed heb onthouden en is hij zich extra bewust geworden van zijn angst om zijn relatie kwijt te raken.
Wat verwacht je van dat gesprek? Hij gaat je zeggen dat het over is maar dat wist je al. Dan ga je hem weer contacten, bij hem de boel weer overhoop gooien, zou hij daarop zitten wachten? Vind je dat eerlijk naar hem toe?
Ik zou in vlams schoenen pissed off zijn, ik zou met rust gelaten willen worden, ik zou niet zitten wachten op een afgewezen seksvriendinnetje dat nog eea met zichzelf heeft uit te puzzelen.
Ik zou bijna willen zeggen, be a big girl, kom op. Maar ja, als het zo makkelijk was had je er niet meer zo'n rot gevoel over.
Wat verwacht je van dat gesprek? Hij gaat je zeggen dat het over is maar dat wist je al. Dan ga je hem weer contacten, bij hem de boel weer overhoop gooien, zou hij daarop zitten wachten? Vind je dat eerlijk naar hem toe?
Ik zou in vlams schoenen pissed off zijn, ik zou met rust gelaten willen worden, ik zou niet zitten wachten op een afgewezen seksvriendinnetje dat nog eea met zichzelf heeft uit te puzzelen.
Ik zou bijna willen zeggen, be a big girl, kom op. Maar ja, als het zo makkelijk was had je er niet meer zo'n rot gevoel over.

zondag 5 oktober 2014 om 21:54
Waarom dit niet juist met je coach bespreken Blauwe? Ja het zit bij jou hoog, en diep. Maar in zekere zin staat vlam daar helemaal buiten. Hij loopt zijn eigen traject. En dat is nu zonder jou, mét zijn vriendin. Wat kan hij met die overweldigende emoties van jou? Is het fair, zinvol om hem daarmee te confronteren?
Stort die voorlopig liever over die onafhankelijke derde..!
Stort die voorlopig liever over die onafhankelijke derde..!
zondag 5 oktober 2014 om 21:56
Rooss, dat zijn zo'n beetje de vragen die ik mezelf ook stel.
Ik ben een grote meid, en heb in mijn leven echt wel vaker afwijzingen overleefd. Dat zal me ook nu vast en zeker lukken.
Het kost alleen wel veel tijd en moeite. En daar heeft nr1 ook de balen van, die wil dat het eens een keer afgesloten wordt. En logischerwijs interesseert het nr1 helemaal niks wat vlam hiervan vindt. "Jullie zijn samen ergens aan begonnen, dan rond je dat ook samen af" is zijn stelling.
En nou moet ik bedenken wat ík nodig heb, wat voor míj goed is. Niet voor vlam, zelfs niet voor nr1, maar voor mij.
Ik ben een grote meid, en heb in mijn leven echt wel vaker afwijzingen overleefd. Dat zal me ook nu vast en zeker lukken.
Het kost alleen wel veel tijd en moeite. En daar heeft nr1 ook de balen van, die wil dat het eens een keer afgesloten wordt. En logischerwijs interesseert het nr1 helemaal niks wat vlam hiervan vindt. "Jullie zijn samen ergens aan begonnen, dan rond je dat ook samen af" is zijn stelling.
En nou moet ik bedenken wat ík nodig heb, wat voor míj goed is. Niet voor vlam, zelfs niet voor nr1, maar voor mij.

zondag 5 oktober 2014 om 22:02
Maar blauwe, zo werkt dat toch niet? Man vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn met dat gemiep van jou en beslist dat Vlam dus maar met jou moet praten omdat jullie dit samen begonnen zijn.
Ten eerste, Vlam is duidelijk geweest, hoe duidelijker dan duidelijk kan hij zijn? Ten tweede, dat kan man toch niet beslissen? Je haalt een derde in jullie probleem die daar helemaal niet om vraagt enkel omdat man het gezeur zat is.
Hij doet dit dus niet voor jou, hij doet dit voor zichzelf, hij is degene die het zat is.
Ik vind het een rare manier van denken.
Ben het met Noeks eens, even met de coach bespreken maar.
Madame, a oui, al 20 delen schrijf ik mee. Hoe vind je die!
Hoezo forumfossie?
Ten eerste, Vlam is duidelijk geweest, hoe duidelijker dan duidelijk kan hij zijn? Ten tweede, dat kan man toch niet beslissen? Je haalt een derde in jullie probleem die daar helemaal niet om vraagt enkel omdat man het gezeur zat is.
Hij doet dit dus niet voor jou, hij doet dit voor zichzelf, hij is degene die het zat is.
Ik vind het een rare manier van denken.
Ben het met Noeks eens, even met de coach bespreken maar.
Madame, a oui, al 20 delen schrijf ik mee. Hoe vind je die!
Hoezo forumfossie?