Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Ik ben echt minnaarmoe, in alle opzichten. Ik ga de meeleesstand eens proberen in dit deeltje en geef me zo over aan de wijn. Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Is toch ook okee Oranje!

De boog kan niet altijd gespannen zijn.

Ik doe mee met de wijn.

Fijn weekend.
A dirty mind is a joy forever
Proost oranje! Hopelijk tot snel! Geniet van je weekend!
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Proost Oranje!
Inyoureyes, al besproken met je nr2 waar jullie kunnen afspreken? Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Hier kan en wil ik het niet, bij hem thuis kan ook niet dus dan een hotel ofzo?
Joos, fijn dat jullie wat meer in balans zijn qua frequentie van contact. Hopelijk volgende week een leuke date!
Ik lees al een poos mee en heb nu toch maar een account aangemaakt. Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven.

Ik heb sinds een poosje een minnaar en herken veel in jullie verhalen. Erg prettig om mee te lezen. Reageren vind ik nog een beetje lastig omdat alles nieuw voor me is en ik nog veel aan het ontdekken ben.
sneeuwvlokje
Hint, dat is inderdaad frustrerend en herkenbaar. Hopelijk kunnen jullie er iets op vinden om elkaar vaker te zien en het close contact in stand te houden!
Oranje, , lekker een wijntje. Hier net zo. Gewoon gezellig meelezen.

Snowdrop welkom.

Als je wat meer wilt vertellen horen we dat wel van je.
Aphrodite...nee dat nog niet, al zou ik dat wel graag willen,maar waar? Een hotel is inderdaad ook weer zo wat, meestal huur je die voor de nacht toch? Aangezien nr 1. Niks weet word dat hem niet!

Snowdrop..ik ben er ook nog niet zo in thuis hoor, is voor mij ook redelijk nieuw!
Over het afspreken, wij hebben de luxe dat ik een open relatie heb en dus thuis af kan spreken. Anders ben je denk ik aangewezen op een hotel? Lijkt me ook erg lastig

Dank je Joos, ja hoor. Ik wil wel meer vertellen, maar weet niet zo goed waar te beginnen
sneeuwvlokje
Joos,

Hoe doe je dat een heel weekend? Geen nr 1 of weten die er van af?
Snowdrop, jullie hebben dan beide iemand ' ernaast"?
Inyoureyes, mijn man zou graag ook willen daten, maar helaas is dat voor een man toch lastiger. Mijn date is komen "aanwaaien". Via internet en toevallig klikt het in real live ook heel goed.

Ik ben benieuwd wat ik er van zou vinden als mijn man ook daadwerkelijk een date zou hebben…
sneeuwvlokje
Snowdrop, welkom! Wat fijn dat je een open relatie hebt! Mag ik vragen hoe dat zo ontstaan is?

Ja een heel weekend in een hotel krijg ik ook niet voor elkaar denk ik! Zijn er geen hotels die je voor een paar uur kunt regelen?
Wij hebben beiden een nr1 die ook beiden van niets weten (althans dat denken/hopen wij).

Wij hebben het geluk dat wij voor onze sport weg gingen. Samen.

Natuurlijk wel ieder een eigen kamer in het hotel. Met goedkeuring van beiden nrs 1.

Met tussenpozen van ongeveer drie maanden. Helaas zal het nu wel weer een tijdje duren.
Ik geloof dat je bij Van der Valk ook voor overdag een kamer kan boeken.

En ik kreeg eerder hier van iemand ???? (Wie) een site voor hotels voor een paar uur.
Ik weet eigenlijk niet precies hoe onze open relatie ontstaan is… ik heb wel altijd aangegeven dat ik van vrijheid hou.

Vorig jaar had ik online contact met iemand, daar wist mijn man van. Hij vond het leuk en spannend en gaf op een gegeven moment aan dat als ik hem in het echt wilde ontmoeten ik dat best mocht…

Dat is toen niet gebeurd, ondertussen 1,5 jaar en heeeeeel veel goede gesprekken verder heb ik dus wel een minnaar en bevalt het ons beiden tot nu toe goed
sneeuwvlokje
Joos, is het niet moeilijk elkaar te ontmoeten en "normaal" te doen terwijl er zoveel speelt?
sneeuwvlokje
Wat ontzettend fijn snowdrop! Ik ben jaloers hahaha!

Ben benieuwd naar de link voor die hotels en zal eens kijken naar Vd valk 😁

Vinden jullie dat de minnaar zoiets moet regelen of doen jullie dat ook zelf?
Nee. Eigenlijk valt dat wel mee.

Voordat wij hier mee begonnen waren wij al goede vrienden en deden al veel samen. In onze sport is men redelijk gewend dat wij samen komen. En als wij ergens anders afspreken is dat ergens waar we hopen geen bekende te zien (in ieder geval geen bekenden van hem) en elkaar dan ook weer even kunnen voelen. En natuurlijk samen sporten. En dan echt alleen wij tweeën.
Lijkt me dat je dat in overleg doet.

Maakt mij niet uit of ik boek of hij.

Wel natuurlijk contant betalen. Niet met pin of creditcard. Dan is het alsnog te achterhalen.
Ja die vraag kwam ook bij mij op Joos, dat je dan normaal kan doen in het openbaar, lijkt me best lastig! Maar wel een goede dek mantel dat sporten! Mijn nr 1 en nr 2.kennen elkaar niet.Wanneer spreek je eigenlijk van een nr2? Wij hebben een soort aantrekkingskracht naar elkaar toe en er gebeurt wekelijks wel 'iets' kleine spannende momentjes die dus op zijn werk plaatsvinden(maakt het nog spannender) maar nog niet echt de daad zelf. Dat van die hotels wil ik ook wel eens weten, is dat echt zo dat je ze voor een paar uurtjes kan huren?
Ik zie een gesloten deel 26 maar geen deel 27?
Afscheidsbrief aan mijn gebonden vriendin:

Je zou nog bellen zei je eerder vanavond. Op dat moment kon ’t niet volgens jou. Het is al 01:07 en je hebt nog niet gebeld. Wat denk je? Zal ik er maar niet meer op wachten, vanavond? Of wel? Zal op zijn vroegst maandag worden, jou kennende.

Want dan is hij weer weg. Dan kan het wel.

Zijn douchekop van die spuitmachine ligt hier nog, hopelijk mist-ie die ’t weekend niet. Stel je voor dat ie feitelijk, reeel, geconfronteerd wordt met mij… oei oei oei. Zal-ie wel weer boos worden. Op mij.

Alsof ik die boel van hem hiernaartoe heb gesleept.

Alsof ik gebonden was toen jij en ik de 2e keer achter- en/of voor in zijn auto seks met elkaar hadden… en de week ervoor achterin mijn auto, daar in dat bos.

Alsof ik je met een pistool dwong 3 a 4 keer per week naar D. te komen.

Alsof ik je met een pistool dwong tot 2 keer toe ‘ja’ te zeggen op een best wel impactvolle vraag.

Lief… als jij ooit nog rust wilt vinden… ga in therapie. Langdurig. En wees dan wél compleet eerlijk. Anders werkt ’t niet. Net zoals een relatie tussen jou en mij niet werkt als ’t eerlijk moet zijn.

Of kabbel de rest van je leven ontevreden voort. Ik doe dat gewoon niet weer, niet nog 1 keer. Heb ’t nu net weer 2 jaar gedaan, met jou. Da’s klaar. Dan maar een jaar de pijn nemen om eroverheen te komen. Soit. Na regen komt zonneschijn.

Vrienden worden met jou is voor mij geen optie, sorry. Daarvoor voel ik veel te veel voor je. De enige manier waarop ik verder kan is door de rest van mijn leven jou niet meer te zien of spreken, of uberhaupt het idee te hebben dat je bestaat. Soit. C’est moi.

Ik zal de grond in gaan, hopelijk niet al heel snel, zonder je ooit te begrijpen. Zonder ooit te begrijpen hoe het kan dat je enerzijds zoveel liefde en passie aan me geeft en toch doet wat je elke keer, incl. vanavond, weer doet.

Ik ben te stom voor je. Je bent superieur aan me. Jij en je, beperkte, omgeving weten het beter dan ik en mijn omgeving.

Laat me met rust met opgeheven kin. Met jou is weinig mis, diep, heel diep, van binnen.

Tot nooit. Of verras me met het gegeven dat een mens meerdere levens heeft. En we elkaar in een ander leven nog eens ontmoeten. Ik geloof daar niet in maar voor jou wil ik ’t gaan proberen te geloven.

In dit leven zal ik het moeten blijven doen met naar de sterren kijken als ik weer eens een haven niet in kom. Dan zal ik aan jou terugdenken. Huilend, lachend, vloekend, rukkend, een berg emoties die nooit iemand in 1 persoon anders tegelijk in mij heeft los gemaakt.

Je hebt werkelijk geen flauw benul hoe erg je me gekwetst hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven