Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Bleh… Ik moet denk ik even iets van me afschrijven. Toen de mobiele app nog bestond las ik jullie altijd. Nu lig ik er een klein beetje uit. Kan het met niemand over dit hebben en merk dat ik knettergek aan het worden ben.

Drie jaar geleden is mijn relatie over gegaan. De pijn die ik toen voelde was de hel. Ik wilde het nooit meer meemaken! Ik had een muur om me heen gebouwd die enorm was. Na 1,5 jaar ging ik weer eens de kroeg in. Daar was een vriend van een vriendin met wie ik was. Hij was de eerste man waarvan ik dacht “Wow! Die wil ik beter leren kennen”. Ik kwam erachter dat hij een vriendin en kinderen had. Dus dacht al meteen; laat maar!

Daarna ben ik hem nog een paar keer tegengekomen. Maar na een jaar gebeurde er iets. Hij wilde me mij mee naar huis… We kregen een nachtrelatie. Gemiddeld twee keer in de maand kwam hij bij mij thuis. Puur om de seks. Mijn god, wat was dat goed met hem!

Hij was nog steeds bij zijn vriendin dus dacht dat ik daardoor wel afstand kon houden. Ik mocht me niet aan hem binden. We waren dus ook best afstandelijk tegen elkaar.

Nu zijn we een jaar verder en van de week hebben we besloten om er mee te stoppen. Hij is bang dat zijn vriendin er achter komt en hij merkt dat ik niet verder ga met mijn leven. Dat gunt hij mij niet. Toen hij die nacht wegging zakte de grond onder mijn voeten vandaan. Pijn!!! Onbewust had ik dus veel meer gevoelens voor hem gekregen dan ik dacht. Ik heb het nooit tegen vrienden gezegd omdat ik weet dat zij het nooit goedkeuren wat ik gedaan heb.

Ik wil hem nu zo graag laten weten dat ik het er veel moeilijker mee heb dan ik dacht. Maar waarom? Wat doet hij met deze informatie? Helemaal niks natuurlijk. Pfff…. Weet gewoon even niet wat te doen. Huil al dagen lang achter elkaar.

Knap dat jullie hier zo goed mee om kunnen gaan. Hebben jullie misschien nog tips? Zo.. fijn dat ik het even van me heb afgeschreven.
quote:mavipa schreef op 24 december 2014 @ 23:12:

Knap dat jullie hier zo goed mee om kunnen gaan. Hebben jullie misschien nog tips? Zo.. fijn dat ik het even van me heb afgeschreven.

Oh Mavipa, ik kan me dit zo goed voorstellen. Wat moet jij je nu kut voelen. Dat is het gevaar van een minnaar. Je wordt toch verliefd en wil elke dag bij hem zijn. Het gevaar dat hij wil stoppen is er altijd en dan overkomt het je. Mijn vriend (ex-minnaar) heeft ook een tijdje getwijfeld en uiteindelijk voor mij gekozen, maar het moment dat hij vertelde dat hij twijfelde en eigenlijk een punt achter ons wilde zetten was ik zo kapot. Complete paniek en alleen maar huilen. De hele dag door.

Je moet er doorheen. Echt, het gaat over. Maar het is zo verschrikkelijk moeilijk. Ik wens je heel veel sterkte en precies nu met Kerst. Hou je taai. En gewoon lekker huilen. Dat is niet erg.

XX Caren
yolo
Dank je, Caren! Ik weet dat ik er doorheen moet. Lastig dat ik het niet kan uiten bij vrienden. Moet het zo voor mezelf houden. Misschien komt het een klein beetje door kerst dat het extra verdrietig is omdat je iedereen samen ziet. Ook al waren we er niet mee gestopt, wij zouden toch niet samen zijn met kerst. Daar is niks aan veranderd. Zat net All you need is love te kijken. Niet echt het beste programma in mijn status.

Wat een verhaal heb jij trouwens, Caren! Wow. 20 jaar! Maar mooi dat jullie elkaar weer gevonden hebben.
Het doet pijn Mavipa, dat is absoluut waar. Liefdesverdriet hoort erbij en dat kan best een poosje duren, soms lijkt het alsof een verboden relatiebreuk pijnlijker is juist omdat je het nergens kwijt kan. Hem laten weten dat je heul veul pijn hebt lijkt een goed idee maar dat is het niet, je enige reden is namelijk dat je zou hopen dat er toch een vezel in zijn lijf is dat voor jou gaat kiezen. Je hebt gekozen voor een stiekeme nachtrelatie, nu moet je afkicken, het is direct inherent aan je keuzes. Dat maakt het niet minder pijnlijk, I know.

Er zijn niet echt tips te geven, liefdesverdriet is iets waar je doorheen moet, net als rouw. Je bent iets kwijt en dat wilde je niet. Wees lief voor jezelf en doe geen destructieve acties. Hou je mond dus tegen je vriendin, als je wilt kletsen staat dit topic altijd voor je open.
.
Klopt misschien wel wat je zegt, Rooss. Dat ik het om die reden tegen hem wil zeggen. Of dat ik alleen wil dat hij langskomt om me even vast te pakken.

Ik wist dat dit moment een keer zou komen. Maar is toch pijnlijker dan ik dacht. Heb wel geleerd van een geheime relatie. Is toch niet voor mij weggelegd...

Dank voor je bericht Rooss!
Mavipa,

Je hebt gewoon liefdesverdriet.

Geheime relatie of niet,dat doet zeer.

Trek je grootste trui aan,huil en eet chocolade,veel chocolade.

Sterkte deze dagen.

Mavipa, het doet enorm zeer , liefdes verdriet is pijnlijk. Geeft het de tijd. Zoals hart zegt veel chocolade en ijs. En sta jezelf toe om verdrietig te zijn. Het kan best lang duren , lees schrijfster voor je. Uiteindelijk wordt het beter. Gebruik deze topic om van je af te schrijven.

weet waar je door heen gaat

Hier best stilte. Ppppffff lastig. Nr 2 nog steeds ziek. Maar lijkt ook weinig behoefte aan contact te hebben. Merk dat ik er stiekem toch last van heb.

Ik laat hem maar even. Maar denk aan de andere kant ook hoe moeilijk kan het zijn om even te laten weten hoe het gaat. Realiseer me ook wel dat hij nu natuurlijk midden in zijn gezin zit.

Afijn straks allerlei gezellige dingen op het programma staan. Goed voor de afleiding.

Voor iedereen fijne kerst
spinsels wijzigde dit bericht op 25-12-2014 10:08
Reden: Type fout
% gewijzigd
En hier heeft minnaar nr 2 ook afscheid genomen. Hij was single, en nu niet meer. Geeft niet, ik gun het hem van harte.

Fijne kerst allemaal! Sterkte aan wie dat nodig heeft.
Oooh theemok.. Oke dat je het hem gunt. Maar doet het je wel iets? Dat vraag ik me namelijk wel af bij mijn ex-minnaar. Misschien dat ik hem daarom ook een berichtje wil sturen. Tot nu toe kan ik me gelukkig nog goed inhouden!

Dank voor de knuffels Hart en Spinsels.

Fijne kerst!
Ik twijfelde toch al of ik met hem door wilde gaan, dus het is prima zo. Ik ben niet verliefd op mijn minnaars, ik heb ze puur voor de leuk.

Goed dat je je in kunt houden, volhouden! Het is wat Roos zegt, stiekem wil je dan toch een reactie van hem die je verlangen beantwoordt. Je kunt het.
Vrolijke feestdagen en alle beste wensen voor in het nieuw jaar.
Mavipa , wat leef ik ontzettend met je mee.. er is bijna niets zo erg als liefdesverdriet!

Gelukkig hebben we op dit forum een luisterend oor voor je! Schrijf het van je af!

Een van de moeilijkste dingen is dat we er allemaal met niemand over kunnen praten (uitzondering daar gelaten ) in goede of slechte tijden zijn we allemaal op ons zelf aangewezen en gelukkig op elkaar hier!

Ik wens jullie allemaal een fijne kerst, dat de wensen die jullie hebben voor het komende jaar mogen uitkomen! Dat iedereen hier het geluk mag vinden of mag houden!

Jullie zijn stuk voor stuk pareltjes! Dank dat ook ik mij bij jullie mag aansluiten en mijn verhaal mag doen!
...
Klopt, liefdesverdriet is echt de hel! Naast dat ik het niet met vrienden over kan hebben, kan ik het ook niet kwijt bij hem. Wij hadden alleen in de nacht contact als we wilden afspreken. Als een van de twee niet kon dan kapten we het gesprek af. Nooit even alleen een berichtje met: 'hoe gaat het met je?' We wilden beiden echt niet te dicht bij elkaar komen vanwege gevoelens (dat was mijn reden in ieder geval). En nu vraag ik me af of hij eigenlijk ooit iets voor mij heeft gevoeld. Ik zal er nooit achterkomen...

Ik denk maar zo; alles heeft een reden! Door hem had ik wel oogkleppen op voor andere mannen. Heb stiekem wel zin in een man die 100% voor mij gaat.

Had nooit gedacht dat ik mijn verhaal hier zou vertellen. Maar ben blij dat het kan.
quote:mavipa schreef op 26 december 2014 @ 12:35:. En nu vraag ik me af of hij eigenlijk ooit iets voor mij heeft gevoeld. Ik zal er nooit achterkomen...

..weet ik wel zeker !!! (ook al zullen anderen beweren dan mannen alleen maar sex willen )
hoe ouwer, hoe gekker..............
Hij heeft jou op z'n minst aardig gevonden imo.

Door de tijd slijt het verdriet vanzelf wel weg.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 26 december 2014 @ 12:50:

Hij heeft jou op z'n minst aardig gevonden imo.

Precies.

En de rest is zelfkwelling. Je verandert niet door te weten of hij gevoelens voor je heeft gehad, het doet er sec genomen niet toe maar je kan jezelf aardig ongelukkig maken door in je maag te zitten met dit vraagstuk. Berichtjes doorlezen of er iéts van gevoel doorsijpelt, vreemde wezens hoor, vrouwen

De tijd is je vriend.
.
Hee meiden, weet niet of jullie mijn berichtje van enkele weken geleden nog herinneren

Maar door jullie reacties heb ik goed nagedacht en heb het vorige week uitgemaakt met mijn vriend.

Heel moeilijk na 5 jaar maar wel het beste. Het was niet meer zoals het had moeten zijn.

Een paar dagen hierna heb ik dus seks gehad met die andere man, voor het eerst.

Meteen hadden we beide sterkere gevoelens naar elkaar toe maar we willen beide absoluut niets serieus.

Noem het friends with benefits, we brengen graag samen tijd door en hebben goede seks maar willen verder geen relatie. Ik vind het goed zo..

En ben nog iedere dag opgelucht dat ik het heb uitgemaakt met mijn ex, wist niet dat ik me blijkbaar al zo lang ongelukkig met hem voelde.

Thanks voor al jullie reacties, het heeft mij echt goed geholpen.

Fijne kerst dames!
Pet af aan eerlijkheid pomeriaan.

Naar hem en naar jezelf toe vooral.
quote:mavipa schreef op 26 december 2014 @ 12:35:

Nooit even alleen een berichtje met: 'hoe gaat het met je?' We wilden beiden echt niet te dicht bij elkaar komen vanwege gevoelens (dat was mijn reden in ieder geval).

Ik denk maar zo; alles heeft een reden! Door hem had ik wel oogkleppen op voor andere mannen. Heb stiekem wel zin in een man die 100% voor mij gaat.

Mavipa, bovenstaande quote viel me op. Ik ga er vanuit dat je geen spijt hebt van je avontuur, al zal dat op dit moment wellicht even anders voelen. Het klinkt echter alsof je je gevoelens voor hem krampachtig op afstand probeerde te houden.

Als je geen gevoelens wilt, die er toch dreigen te komen en er geen dieper contact in zit dan is stoppen de enige optie.

Zoek afleiding, over een tijdje voel je je beter en zie je het weer helder.

En zoek iemand die voor je gaat, of op z'n minst iemand waar de gevoelens er wel mogen zijn, daar haal je meer geluk uit.

Maakt een eventueel einde daarvan niet minder pijnlijk maar de reis is stukken leuker!
quote:haddock schreef op 27 december 2014 @ 14:13:

[...]

Mavipa, bovenstaande quote viel me op. Ik ga er vanuit dat je geen spijt hebt van je avontuur, al zal dat op dit moment wellicht even anders voelen. Het klinkt echter alsof je je gevoelens voor hem krampachtig op afstand probeerde te houden.

Als je geen gevoelens wilt, die er toch dreigen te komen en er geen dieper contact in zit dan is stoppen de enige optie.

Zoek afleiding, over een tijdje voel je je beter en zie je het weer helder.

En zoek iemand die voor je gaat, of op z'n minst iemand waar de gevoelens er wel mogen zijn, daar haal je meer geluk uit.

Maakt een eventueel einde daarvan niet minder pijnlijk maar de reis is stukken leuker!

Gelukkig heb ik er geen spijt van, nee. Door hem ben ik over mijn ex gekomen die ik maar niet los kon laten. Ik heb een soort van bindings-/verlatingsangst. Ben zo bang dat iemand mij opnieuw pijn doet. Zo stond ik dus alleen open voor mannen met een vriendin, of mannen die op vakantie zijn in Nederland of na een avondje klef zoenen dat je geen namen en telefoonnummers uitwisselt. Zo dacht ik zeker te weten dat niemand dicht bij mij in de buurt zou komen. Maar deze man is toch door die muur heen gekomen. Heb misschien te krampachtig mijn gevoelens voor hem op afstand geprobeerd te houden. Het werd toch zowat een verslaving. Als de seks niet zo goed was, dan was het waarschijnlijk ook veel makkelijker om te zeggen; was gezellig, doei!

Gister was ik toevallig in het buitenland. Weer gezoend met iemand (die ik dus nooit meer ga zien). Hij was zo lief. Heeft wel 100 keer gezegd hoe lief en leuk hij me wel niet vindt. Maar ik dacht alleen maar aan ex. Wat zou het fijn geweest zijn als hij dat tegen mij had gezegd. Ik miste hem zo erg. Zat alleen maar aan hem te denken. Verschrikkelijk. Het kost tijd. I know.
Ik heb altijd wel een minnaar ernaast gehad. Daar wist mijn partner niks van, maar nu mijn partner er een beetje achter is gekomen heeft onze relatie toch wel een dieptepunt gezien. Ik dacht altijd dat ik overal wel mee weg kon komen, maar nu besef ik met wat voor iets belangrijks aan het "spelen" was. Ik wil mijn partner echt NOOIT kwijt, maar dat was opeens niet meer mijn keuze.

We zijn door een diep dal gegaan en ik besefte toen pas dat ik weg liep voor het investeren in mijn eigen relatie. Natuurlijk was het fijn om te horen hoe mooi ik was van een ander. De sex was super omdat het eigenlijk verboden was. Nu weet ik wat ik heb en bijna had verloren. De aandacht die ik in anderen stak, steek ik nu in mijn relatie.

We hebben 3 - 4 keer per week sex, we praten veel en we beginnen een beetje in de richting van sex te appen. Dat vond ik met mijn minnaar niet erg, want mijn partner was netjes en mijn minnaar boeide me niet.

Ik heb veeeeel meer rust in mijn lijf en ik voel me erg gewaardeerd door mijn partner. Mijn relatie is oprecht nog niet eerder zo goed geweest
Pomeriaan, wat knap van je om je relatie te beëindigen voor je aan een andere man begint.

Mavipa, dat gevoel zal niet 123 overgaan. Maar bewaak wel dat je niet weer van voor af aan het proces in duikt na het verbreken van je eerste relatie. Er zijn zeker mannen in de wereld die 100% voor jouw willen gaan. Maar die moet je wel een kans geven.

Annelies, ja dat is heftig. Het hebben van een minaar blijft als spelen met vuur , maar wat goed dat je relatie nu weer gaat lukken. Het zelfde geld hier hoor. Ik heb ook een bom onder mijn relatie gelegd. Maar het maakt mijn leven zoveel leuker dat ik de risico's aanvaart.
Verrassende ontwikkelingen hier... iemand weer tegen het lijf gelopen die ik al een poosje niet had gezien, en me weer gerealiseerd wat een leuke man het is... Het mooie is dat hij weet van mijn gesloer en er geen punt van maakt. Maar ik merk dat ik het lastig vind, iemand die ik verticaal heb leren kennen, toelaten in mijn horizontale wereld. Of toelaten, dat is het goede woord niet. Het is lastig die twee werelden te verenigen, ik heb ze altijd zo zorgvuldig gescheiden gehouden. Niemand van mijn familie of vrienden weet van mijn overige escapades. Hij wel. Hij vindt allebei leuk, en dat is nieuw. Leuk, nieuw, en doodeng. Maar ook heerlijk om te ontdekken.

Wat een vaag verhaal is het nu geworden. Tikje in de war, denk ik. Het zal even tijd nodig hebben om er een nieuwe balans in te vinden.
Oeiii theemok! Klinkt dubbel zo spannend! (Beetje gevaarlijk ook wel!)

Mijn twee heeft me gevraagd om met hem een weekendje buitenland te doen...ik weet nog niet of ik dit kan..komt het dan niet te dichtbij?

Aan de andere kant kent niemand ons daar en kunnen we dus gewoon over straat...
...
Gevaarlijk? Nee, hoor. Spannend? Jazeker!

Oei, een weekend weg... dat zou ik wel gevaarlijk noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven