Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
quote:hart01 schreef op 10 januari 2015 @ 22:48:

Op in spelen,Lena,kan alleen als hij weet dat die visie er is.

Misschien denkt hij gewoon...wat doet ze raar,wat een moeilijk gedoe.

Als ik weer een keer mee mag reageren,probeer niet teveel tetwijfelen Hart,vanuit het mannelijk oog doen we vaak zeer moeilijk.Er gaat nu van alles door je hoofd,en daar kom je op het moment helaas niet meteen uit.Ik herken zo je verdriet,het lijkt wel op mijn scharrel,laatst nog met Roos over gehad.Probeer van je thuis situatie toch te genieten,dat is soms een voordeel waar ik jaloers op ben.

O,ja en als het nog mag,Allemaal nog de Beste Wensen,en ik hoop voor allemaal toch een mooi 2015.
Hart, ik neem aan dat je meerdere malen aan hebt gegeven een probleem te hebben met zijn houding en wat dit met jou doet en wat je nodig hebt. Of komt dit voor hem echt uit de lucht vallen nu? Lijkt me niet hoor.
niet doen hart, niet zo denken, echt, het ligt niét aan jou, je ziet het niet verkeerd! Valkuilen... denken dat je t misschien verkeerd ziet, verkeerd interpreteert, maar echt, trap er niet in. Het is inderdaad precies zoals Roos zegt!! Ik heb het ook meegemaakt. Hij dacht dan even van oeps, en dan was het weer even leuk, deed hij weer even 'zijn best', en had ie me weer helemaal in the pocket, was ik weer helemaal blij, en weer terug op die roze wolk, en jubelde ik hier weer hoe geweldig hij wel weer niet was. Maar al snel zaten we weer in dat oude patroon. En hoe vaak ìk niet heb gedacht dat het aan mij lag, dat ik hier vroeg zie ik het nou verkeerd, en de meiden (en mannen!) hier dan hun visie gaven, en mn ogen openden (waarvoor nog steeds dank!!) en ik zag van goh, het ligt niet aan mij, ik zie het niet fout. Ik ben niet zo veeleisend als hij me laat denken!

Echt hart, lieverd, wees sterk! Je hebt genoeg ingeleverd!
Fruitschaaltje, hoe gaat het met jouw mysterie-man?
.
quote:Rooss4.0 schreef op 10 januari 2015 @ 23:49:

Fruitschaaltje, hoe gaat het met jouw mysterie-man?

Hoi Roos,lief dat je dat vraagt.Tja,geen verbetering,eigen schuld misschien wel?

Ik ben hem nl weer bijna tegen gekomen,dwz,hij wou de straat oversteken en kwam mij weer tegemoet,en voor de tweede keer ontweken,voorlangs over gestoken zonder tekijken.(weet trouwens ook nooit,hoe die reageerd)

Ik weet niet wat er dan door mij heen gaat,het gebeurd gewoon,lijkt wel of mijn verstand op nul staat dan.Terwijl ik hem wel zou willen bespringen,maar ik voel mij net zo als Hart omschrijft, af en toe net of ik als mens niet gewaardeerd word.Ik sla alleen gewoon zo snel dicht,kan het gewoon niet aan,en negeer hem dan gewoon,terwijl ik er nu al wkn mee zit.Ik heb een tijd terug contact op genomen met mijn huisarts kwam er gewoon niet meer uit,kan met een deskundige komen praten.Heb het nog niet gedaan,dit zit zo diep,ik weet het niet.

Daarom reageer ik hier niet zo heel vaak,ik wil niet klagen of zielig doen,het is mijn eigen schuld.Maar ik hoop alleen dat de meeste van jullie er beter uitkomen als ik,geniet ervan en koester het zolang er niets aan de (hand)is maar pas op,het kan zo stiekem naar binnen sluipen.
Lotje,

Wat een lieve post.

Nee ik doe niets.

Ik probeer te kijken naar wat er gebeurt is.

Of dat ook door mij komt.

En dat is zo.

Mijn gedrag komt voort uit enorme frustratie.

Na een paar glazen wijn en een goed gesprek met mijn forumvriendinnetje zie ik dat wel in.

Het is heel fijn iemand in je leven te hebben waarmee je kan praten over deze emoties.Ik weet dat je meeleest.Thanks lieverd

Ik miste hem heel erg.Dat was eigenlijk alles wat er aan de hand was en dat kon ik niet van me af schudden.

Hij heeft voor zijn idee zijn best gedaan maar ik zag alleen het negatieve.

Namelijk dat hij geen tijd had.

Tenminste dat maakt mijn tunnelvisie ervan op dat moment.

En hij heeft de kaders zo klein gemaakt dat ik ook niet kan denken even diep zuchten ik spreek hem morgen wel.

Het is beter om het gevoel voorgoed van me af te schudden.

Dit voelt als een rouwproces en als je denkt nu gaat het wel,komt de persoon in kwestie weer even een paar uur uit de hemel langs.

Het voelt eindeloos en zinloos.

Hoeveel ik ook om hem geef denk ik dat het beter is als hij blijft waar hij is zodat ik het kan afsluiten.

Ik weet ook dat ik het hem niet allemaal kwalijk kan nemen.

Het is mijn frustratie en hij mist het inlevingsvermogen eruit te filteren wat er speelt.

Hoewel ik het wel aangeef in mijn berichten ziet hij de ernst er niet van in denk ik.

Reptielenbrein hé Roos?

Het gaat niet echt lekker in de meelees stand
Hart@het lukt me niet om al je post terug te lezen maar globaal weet ik het wel. Ook van mij ik vind het oprecht naar voor je dat dit voor dit moment de uitkomst is. Je hebt je erg verbonden en veel van jezelf gegeven. Hij doet tegengesteld aan wat voor jou goed zou zijn. Verdrietig en pijnlijk en het zal idd voelen als rouwen. Als het je lukt om het los te laten zal het er over enige tijd anders uitzien en ook zeker voelen. Van mij een virtuele knuffel en veel steun en liefde om de komende tijd toch sterk door te komen. Waar ik veel aan heb gehad haal vooral het leuk, de bevestiging uit jezelf. Ook al zijn er littekens uit het verleden uiteindelijk begint alles bij en met jezelf en als je dat goed in balans hebt kan een ander hoe dichtbij ook gekomen je niet meer zo kwetsen.
Hoi,

Ik wil ook graag reageren op Hart. Ik heb ook een minnaar gehad die onder mijn huid kwam. Alles moest ook his way...Hij deed dat niet bewust. Hij wilde dat nu eenmaal zo en als ik daar niet in meeging dan was dat pech voor mij. Want 'hij dwong mij toch nergens toe'. Na een aantal keren over mijn grens te zijn gegaan heb ik er een duidelijke punt achtergezet. Soms verlang ik nog hevig naar hem, maar het komt niet bij mij op om weer contact met hem te leggen. Ik heb mij destijds zo ellendig gevoeld: dat weegt niet op tegen het gevoel dat ik kreeg als ik weer eens 'in' was.

Sterkte en het is waar wat ze zeggen: tijd heelt alle wonden. Gun je zelf deze tijd!
quote:lotje_42 schreef op 10 januari 2015 @ 20:19: Heb nu een heel leuk contact met iemand, lieve knul, maar voorlopig beginnende vriendschap. Is ook leuk. Ik weet trouwens (nog) niet eens of hij meer wil maar dit is al gezellig. En is ook leuk, dat beetje wegdromen, aftasten, een aardig contact...Mooi Lot! Hoe is het verder?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Oh... mijn 2 appt net, trek iets moois aan en verzin een smoes...ik wil je zien...

Bloos.....

Doen?
...
Moeten wij dat gaan bepalen? Dat beslis jij.

Dat klinkt bitser dan het bedoeld is. Maar het is niet een vraag die wij kunnen beantwoorden...
Fruitschaaltje, het is met niet geheel duidelijk of 2 nog in je leven is als minnaar of dat hij eigenlijk uit je leven is maar je hem zo nu en dan tegenkomt.

Bambighs, welja joh lekker doen. Je man vermaakt de kids wel toch?
.
Lol theemok ik begrijp het ;)

Was even te enthousiast en zocht die ene dokter die zegt dat roken gezond is!

Dat is dokter roos, cheers! Ik ga me mooi maken! man vermaakt zichzelf!
...
Oh.

Dan bedoelde ik het zeker bitchiër dan het eruitkwam

Nou ja whatever, heb lol Bambhigs.
.
Lol, Roos. Ze moeten toch maar eens een sarcasme-smiley uitvinden...
Deze?

Hmm, misschien moet ik die maar wat vaker gebruiken. Ik ben te subtiel!
.
Hahaha... Zo grappig.

Zijn een hoop goede eigenschappen die ik je toeschrijf Rooss, maar te subtiel is daar niet bij

Hee Maxje! Hoest met jou? Nog spannendheid aan het front?
.
Met mij gaat het goed Rooss.

Niet heel veel spannendheid, maar vooral focus op m'n kids en rust voor mezelf.

Wel een lief SV'je, maar we zoeken allebei niet meer dan dat en dat weten we ook van elkaar. Bovendien is hij een digibeet, dus niet de hele dag berichtjes heen en weer. Soms mis ik dat wel, maar het helpt me ook om m'n hoofd erbij te houden.
Wat een dilemma Bambhigs, maar ik zie dat je er uit bent:-). Veel plezier!

Ik zie dat Roos en Bambhigs een kleine miscommunicatie hadden.Té grappig.

De wens is de vader van de gedachte...

Ik lees Roos te lang om het niet te snappen.Haha!

Veel plezier Bambhigs!
quote:Rooss4.0 schreef op 11 januari 2015 @ 15:36:

Fruitschaaltje, het is met niet geheel duidelijk of 2 nog in je leven is als minnaar of dat hij eigenlijk uit je leven is maar je hem zo nu en dan tegenkomt.

Bambighs, welja joh lekker doen. Je man vermaakt de kids wel toch?
Oh en Loui en secr,

Bedankt voor jullie post.

Ik herken het wel secr.

Het is te veel één richtingsverkeer.

Je bent alleen nog maar aan het geven en er valt weinig te nemen.

Voor mij tijd om afscheid te nemen.

Als ik mijn gefrustreerde verlangen uitspreek wordt er geen gehoor aan gegeven.

Als ik het niet uitspreek ook niet.

Ik zie geen voordeel voor mij in de eerste situatie dus wordt het de tweede.

Resultaat blijft hetzelfde.
Sterk van je, Hart. Ongelooflijk rot, maar wel sterk.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu met Nell is... Kracht hervonden, of toch gezwicht?
Dikke kus voor jou Hart.

Komt allemaal goed met jou.

Dit weekend twee dagen mijn nr2 gezien. En ik blijf het zwaar vinden om gewoon te doen. Het is fijn om in zijn omgeving te zijn en samen dingen te doen. Maar als er veel mensen bij zijn valt het mij zwaar om hem niet even aan te raken etc.

Hij stuurt daarna wel lieve berichtjes om mij te laten weten dat hij blij was dat ik er vandaag was.

Maar ik weet niet of ik dit soort acties vaker moet doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven