Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva400 schreef op 16 september 2015 @ 01:38:

Wie kan ik in pm/dm wat vragen ? durf het niet hier neer te zetten namelijk.. Je mag hier alles vragen hoor..
Alle reacties Link kopieren
Mijn kin ligt altijd nou ja 85% van de tijd open, vreselijk. We hebben de kustechniek aangepast want het ziet er niet uit. Helaas een dunne en snel geïrriteerde huid.

Ja Roos van baard naar kale ballen.
Alle reacties Link kopieren
sorry.. ja te lang dan bahhhh. getrimd kan nog idd. helemaal kaal is ook zo kinderlijk ..maar wel lekker zacht
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een geschoren onderbuik ook verschrikkelijk, heb ik een keer bij iemand gezien en ziet er zo raar uit. Kale ballen vind ik wel mooier.

Mijn ene minnaar scheert zijn baard wel goed maar het groeit snel en dat irriteerd snel bij mij, vandaar een schrale kin.
Alle reacties Link kopieren
Schrale kin, schrale, opgezette lippen van onder en van boven. Ik hou van seksblessures!
...
Zo,ik sta geloof ik weer met 1 been op aarde :-)



Minnaar heeft zich hele weekend niet geschoren en eerlijk gezegd ik vind het heerlijk!

Een echte baard lijkt mij niks,zijn vrouw vind dat gelukkig ook
Alle reacties Link kopieren
`Seksblessures.



Zijn er dames die ook wel eens blauwe plekken hebben? Niet dat wij elkaar slaan, maar schijnbaar grijpen we elkaar in the heat of the moment wel stevig vast. ;)
Levensgenieter ;)
Bekend mee,ik heb zijn tanden in mijn billen en rug staan soms!
Mijn baardmans heeft heel weinig lichaamshaar en dan vind ik het heel mooi om kaal van onder te zijn! Gelukkig heeft ie nog veel haar op z'n hoofd..
Alle reacties Link kopieren
Regelmatig blauwe plekken gehad inderdaad, achteraf weet ik vaak niet eens meer waarvan.
...
Minnaar is onder niet kaal maar wel heel kort getrimd.
Alle reacties Link kopieren
Blauwe plekken heb ik nog niet gehad maar wel beurs na een flinke beurt, heerlijk. Spierpijn vind ik ook heerlijk, ieder stap die je zet denken aan wat je samen hebt gedaan
Oh yes!!!

Hmm, te lang geleden...
Alle reacties Link kopieren
Pff hier ook, als het goed is loop ik volgende week weer moeilijk😜
Oh! Hm. *geen commentaar*

Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Haha thanx, komt wel goed😉
Alle reacties Link kopieren
Alleen moeilijk lopen? Ook een alert als je elke keer gaat zitten toch Pearl? Ik loop ff met een grijns rond als mijn minnares zegt dat ze aan mij moet denken als ze gaat zitten
Alle reacties Link kopieren
Haha ja Nely ook dat, mag wat mij betreft vaker voorkomen
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn dan de betere dates, als je er last van hebt. Onze vlugge dates hou ik meestal weinig van over, nou ja, zere kin en wat spierpijn. Bij langere dates kan er wel een blauwe plek of meer ontstaan, beetje ruigheid en zijn niet vies van een d/s gedrag en activiteiten.



viva400, je mag me best pb en hoor, mocht je wat kwijt willen.



Haar: tja, minaar is niet al te harig, en scheert en trimt veel. Vind het wel fijn, tot zover. Eigenlijk maakt het me niet zo uit, word toch wel geil van hem merk ik.
Spierpijn in de Lage Regionen, jaaaa!



Een kale zak kan ik enorm waarderen en blauwe plekken zijn sinds 1,5 een grapje tussen man en mij.
Alle reacties Link kopieren
Een kale grote zak dan wel he madame? Met een goeie paal erboven
...
Vrouwen zijn echt net zo erg als mannen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Erger.

Veel erger.

Je weet nog niet half
...
Alle reacties Link kopieren
We zijn zeker net zo erg of wat roos zegt, nog erger
quote:Rooss4.0 schreef op 16 september 2015 @ 18:32:

Erger.

Veel erger.

Je weet nog niet half



Hahaha! Hou je vooral niet in! (:

Ik voel me ineens veel meer thuis, hier. Eindelijk conversatie op mijn eigen niveau, iets wat ik ook snap -:p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven