Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
SexVriend (of SoepVlees)
Hier 1 en 2 een baard.. staat ze geweldig. Ze zijn niet te lang en worden goed bijgehouden. En volgens mij houden ze beide nog een randje rondom hun lippen vrij. Maar 2 heeft idd wel s met wat in zn baard rondgelopen en dan maak ik een handdoek nat en dan veeg ik t er uit en adviseer ik m om lekker te douchen :-) maar t zal vast niet heel hygienisch zijn en verder idd kostbare minuten :-)
Alle reacties Link kopieren
Jill klinkt goed, lijkt me heerlijk.....best een beetje (veel) jaloers maar het is je gegund hoor😉
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Jill..

Minnaar hier heeft een soort van baard, niet te lang, beetje prikkerig soms. Na eindeloos zoenen kan ik wel eens last hebben van een ruwe kin, wel bang soms dat het opvalt. Verder nog niet nagedacht over wat er verder in blijft hangen, bekijk hem vast net iets ander nu. Date deze week gaat niet lukken denk ik, volgende week misschien. Maar dan in ieder geval een hele tijd samen.. Dus moet anders maar wachten, alleen helaas soms te veel zin in hem. Wel goed om mezelf te trainen om afstand te houden emotioneel, kan hem soms zo missen opeens, even de liefde en lust weer voelen.
Alle reacties Link kopieren
Nog ff vraagje hebben jullie soms na een heftige zoenpartij met minnaar ook geen kapotte of opgezwollen lippen en hoe verberg je het?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je lippen naar binnen zuigen Amante, zit niks anders op
Alle reacties Link kopieren
HoesjeBoesje komt hier ook regelmatig voor dat een date verzet moet worden, balen maar soms kan het helaas niet anders. Hier ook volgende week als het goed is😃zo'n zin in.
Alle reacties Link kopieren
Haha amante

Ik heb wel eens na een nacht zoenen een schrale kin gehad en dat was niet met baardminnaar trouwens. Mijn kin ging zelfs vervellen, gelukkig had ik een smoes achter de hand.
Alle reacties Link kopieren
Heb van zijn stoppels vaker een rode kin.



Vind het altijd een mooi aandenken
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Welke smoes had je dan Pearl?
Alle reacties Link kopieren
Is ook een leuk aandenken vind ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik was ahum naar een beautyfarm geweest(had ik vooraf al gezegd), allergische reactie. Mijn ene wang was toen zelfs rood.

Hij let er nu op met scheren, dan heb ik het minder. Van mijn andere minnaar zijn baard heb ik dus helemaal geen last, met hem nog geen nacht doorgegaan maar na uren zoenen nergens last van😜.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb t met blauwe plekken...
Alle reacties Link kopieren
Wat doe je voor ruigs dan Amante? Ik ben voornamelijk schraal op de kin en soms wat andere plekken
Alle reacties Link kopieren
Oh, allergisch. Die onthoud ik. Heb ik wel eens last van, al is het zelden op mn kin..
Alle reacties Link kopieren
Jongens... Al die baard/haar problemen! Nog nooit last van gehad!

Zou ik zulke ouderwetse mannen daten? Ze zijn altijd keurig glad geschoren en douchen voor een date..;-)

Maarre... Ik heb naar jullie adviezen geluisterd, alle thuissituaties genegeerd, morgen een koffiedate. Èn een datum staan voor een hoteldate met een contact van meer dan 3 maand...! Ik ben blij met jullie.

Oh... En zo'n bootycall date afgewezen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Wie kan ik in pm/dm wat vragen ? durf het niet hier neer te zetten namelijk..
Alle reacties Link kopieren
Viva400 je kan mij wel pb sturen hoor..



Kan ff niet slapen..
Alle reacties Link kopieren
Hmpf.



Hier jammerlijk gefaald met proberen minder contact te hebben.



En hij is gewoon ook zo leuk en lekker.
Levensgenieter ;)
Oww, missbutterfly..., het is af en toe zo moeilijk om afstand te houden.. Ik ken het.



Mijn minnaar heeft ook zo'n leuk verzorgd baardje... Ik ben daar niet schraal van, maar heb wel last van m'n bovenlip na het pijpen. Laatst vroeg m'n zus: krijg jij nou een koortslip?? 😄
Alle reacties Link kopieren
Niet geschoren daar dus ..down under ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ohmi schreef op 15 september 2015 @ 23:46:

Maarre... Ik heb naar jullie adviezen geluisterd, alle thuissituaties genegeerd, morgen een koffiedate. Ben heel benieuwd wat je hiermee bedoelt, welke adviezen? Welke thuissituaties?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva400 schreef op 16 september 2015 @ 11:16:

Niet geschoren daar dus ..down under ?

Moet dat dan?

Ik hou helemaal niet van kale mannen-onderkanten op de ballen na dan.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 16 september 2015 @ 12:06:

[...]



Moet dat dan?

Ik hou helemaal niet van kale mannen-onderkanten op de ballen na dan.ik wil niet flossen
Alle reacties Link kopieren
Als je kunt flossen heb je of een hele rare pijptechniek of hij houdt het te lang. Ik hou van gekortwiekt bovenop, als het kaal is terwijl hij een behaarde buik heeft vind ik dat echt een heel stom gezicht.



Waarom hebben we het nu weer over haar??
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven