Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Welkom , lonha, wil je , je verhaal vertellen ? Het is hier heerlijk om van je afteschrijven of lekker na te genieten van een date.
Alle reacties Link kopieren
Zonder commentaar?
Commentaar kun je krijgen hoor. Het is hier echt niet louter gejubel en gejuich.
Alle reacties Link kopieren
Heb een minnaar genomen omdat mn man problemen heeft om zijn piemel stijf te houden tijdens de daad. Het is geen prater en hij weigerd er wat aan te doen. Daar hij door zijn werk zeer lange dagen heeft en de kids inmiddels naar school gaan ben ik veel alleen en kwam ik uit verveling op spannende chatsites uit. Daar zat een heerlijk donkere jongen en laat ik nou toevallig al tijden fantaseren over sex met een neger. Hij is best wat jonger maar een hele gespierde body en last but not least, een enorme piemel. Het beffen had ie wat moeite mee in het begin maar heb het hem aangeleerd en hij vind het nu zelfs leuk om te doen. We zien elkaar 3 tot 4 keer pm. Hij woont nl in Zuid-holland en ik in Overijssel en is best een stukkie treinen voor hem. Dinsdag zie ik hem weer
Alle reacties Link kopieren
Zo....wat een details allemaal Ionha. En waar zie je hem, bij jou thuis?
Zo, dus jullie spreken af bij jou thuis? Geen buren of zo? Geen kinderen die ineens voor de deur staan? En je doet het in jullie eigen bed?



Ik vind dat je nogal makkelijk over je beslissing praat. Hoe is je relatie met je man verder?
Alle reacties Link kopieren
Spinsels, ik heb een pb teruggestuurd
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 mei 2015 @ 09:42:

Zo, dus jullie spreken af bij jou thuis? Geen buren of zo? Geen kinderen die ineens voor de deur staan? En je doet het in jullie eigen bed?



Ik vind dat je nogal makkelijk over je beslissing praat. Hoe is je relatie met je man verder?Ja thuis, kids gaan naar basisschool. Dus heb geen tijd om te reizen want moet ze ophalen. Woon buitenaf, kids blijven veel over op school. Heb ook sex met hem gehad in ons bed, wel badlakens erop en verschoond nadien. Enkel krijg ik een volle blaas gevoel van sex met hem dus hou me nogal in. Dinsdag doen we het in de badkamer zodat ik me meer durf te laten gaan en kijken wat er gebeurt aangezien mn blaas toch echt leeg is vlak voor de sex.
Alle reacties Link kopieren
En mijn man weet er eigenlijk van maar wil er niets van weten. Ook weet hij niet dat het een neger is. Heeft hij het niet zo op ivm een akkefietje jaren terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh ok...dus als het een blanke vent is,mag het wel?



Ik vind het met de minuut ongeloofwaardiger worden. Hadden we vorige week zondag rond deze tijd niet dat doktersverhaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Spinsels schreef op 17 mei 2015 @ 09:17:

Welkom , lonha, wil je , je verhaal vertellen ? Het is hier heerlijk om van je afteschrijven of lekker na te genieten van een date.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spinsels schreef op 17 mei 2015 @ 09:17:

Welkom , lonha, wil je , je verhaal vertellen ? Het is hier heerlijk om van je afteschrijven of lekker na te genieten van een date.hierom de details
Ik vind het nogal wat, dat je het gewoon thuis doet. Je woont achteraf, maar praatjes zijn zo geboren. En buiten dat vind ik gewoon not done. Ik zou ook nooit bij een vreemdganger thuis in zijn echtelijk bed willen seksen. Het idee...



Ik weet niet, ik krijg een naar gevoel bij je verhaal. Totaal respectloos naar je nummer 1. Vreemdgaan is niet iets dat je zomaar uit verveling doet. Ik ken genoeg mensen die stiekem buiten de deur snoepen, daar niet van. Maar ik heb nog geen antwoord op mijn eerdere vraag. Hoe is de relatie met je man?
En ja, wat secr schrijft. Met een blank iemand was het geen probleem geweest? Je man heeft een 'akkefietje' gehad met een donker iemand en nu zijn ze allemaal fout? Ehmm.....



En denk even na over de details die je prijsgeeft... er zijn tienduizenden (misschien wel een veelvoud daarvan) meelezers hier.
Alle reacties Link kopieren
Relatie met mn man is meer broer/zus. En ja negers kennen we niet zo in ons buurtschap. Ze hebben vroeger veel ruzie gehad met Molukkers uit een plaats verderop.
Ik geloof er ook niks meer van. Verzin volgende keer een beter verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Hart luchten vragen ze dan.....
Alle reacties Link kopieren
Theemok, denk dat jij uit de grote stad komt?
Dus door een ruzie met een paar Molukkers, deugen nu alle mensen met een kleurtje niet meer?

Hoezo kortzichtig....



Natuurlijk mag je hier je hart luchten, maar op een forum is het wel gebruikelijk dat mensen daar een mening over mogen hebben en geven. Dus je krijgt wel reacties ja....
anoniem_209756 wijzigde dit bericht op 17-05-2015 10:29
Reden: edit
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heeey, dat is niet mijn mening hoor!!!! Maar op hdt platte land denken mensen anders dan in de stad.
Maakt niet uit waar ik vandaan kom en dat ga ik hier niet vermelden ook.



Ik vind het ongelooflijk zoals je A) over je man spreekt (waarom blijf je nog bij hem?) B) dat je uit verveling op seksdatingsites terecht komt (serieus?) C) alle mensen met een kleurtje over één kam scheert maar D) er wel eentje elke week neukt.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat ik de laatste ben die racist genoemd kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt je minnaar bij jou thuis? Ik neem aan dat op het platteland de busdiensten niet optimaal functioneren.



En dan komt op reguliere basis een neger uit die trein! Gaat dat niet als een lopend vuurtje door het durp....
Je bent hier van harte welkom om je hart te luchten, maar zoals jij je verhaal begint, daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Vreemdgaan is tot daaraan toe, iedereen heeft zo z'n redenen. Maar in je eigen bed, in je eigen huis, heb je überhaupt nog wel gevoelens voor je nr 1?



Heb je wel eens serieus geprobeerd om iets aan je relatie te doen? Een gesprek aangaan, therapie voorstellen? Je zegt dat hij weigert er iets aan te doen, heb je hem laten weten dat het jou frustreert? Dat je daardoor gaat fantaseren over seks met een ander?
Alle reacties Link kopieren
Blijf bij mijn man omdat het allemaal praktischer is, de intimiteit is er niet meer. En ik heb geen hekel aan kleurlingen maar mijn man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven