Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:secr schreef op 17 mei 2015 @ 10:31:

Hoe komt je minnaar bij jou thuis? Ik neem aan dat op het platteland de busdiensten niet optimaal functioneren.



En dan komt op reguliere basis een neger uit die trein! Gaat dat niet als een lopend vuurtje door het durp....ik pik hem op van het station een plaats verderop. Moet daarna door een stuk bos terug waar je zelden tegenliggers hebt
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je het daar steeds over? Negers...racisme. Is voor nu niet belangrijk.



Theemok heeft je wat vragen gesteld. Kun je die beantwoorden?
Wat een gezelligheid bij jullie thuis dan... wat voor voorbeeld geef je je kinderen zo mee? Hoe moeten zij ooit leren hoe een liefdevolle relatie eruit ziet? Dat intimiteit erbij hoort, lief zijn voor elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Lonha, wat mok zegt pas op je details. En we kijken hier idd wel kritische. Ik zelf ga ook vreemd. Maar doe dat niet in mijn eigen huis/bed. Ik wil alle risico 's om betrapt te worden vermijden.

Wat wel een gegeven is , is dat je juist door de kritiek en adviezen hier en ervaringen veel kan leren.

Als je er open voor staat tenminste.

Vreemd gaan op het platte land of in de stad lijkt mij gewoon het zelde. Met de zelfde ellende als iets uitkomt.



Hier zo,n heerlijke zondag ochtend. Nr 2 heeft weekend dienst. En als bonus zo heerlijk op de app

Normaal gesproken zijn de weekende gevuld met stilte. Dit is een extraatje. Ik ben happy
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 mei 2015 @ 10:31:

Je bent hier van harte welkom om je hart te luchten, maar zoals jij je verhaal begint, daar gaan mijn nekharen van overeind staan. Vreemdgaan is tot daaraan toe, iedereen heeft zo z'n redenen. Maar in je eigen bed, in je eigen huis, heb je überhaupt nog wel gevoelens voor je nr 1?



Heb je wel eens serieus geprobeerd om iets aan je relatie te doen? Een gesprek aangaan, therapie voorstellen? Je zegt dat hij weigert er iets aan te doen, heb je hem laten weten dat het jou frustreert? Dat je daardoor gaat fantaseren over seks met een ander?heb het hem meerdere malen aangekaart. "Doe dan maar" hoor ik dan, gevolgd door een woord wat ik hier maar niet zal melden...
Kortom, ga eens goed nadenken over waar je mee bezig bent. Je bent fouter dan fout bezig, namelijk.



Mok gaat even wat anders doen, straks een verticale date met clubmeneer. Heb hem al een paar weken niet gezien.

Tot later, loeders!
Alle reacties Link kopieren
quote:Spinsels schreef op 17 mei 2015 @ 10:37:

Lonha, wat mok zegt pas op je details. En we kijken hier idd wel kritische. Ik zelf ga ook vreemd. Maar doe dat niet in mijn eigen huis/bed. Ik wil alle risico 's om betrapt te worden vermijden.

Wat wel een gegeven is , is dat je juist door de kritiek en adviezen hier en ervaringen veel kan leren.

Als je er open voor staat tenminste.

Vreemd gaan op het platte land of in de stad lijkt mij gewoon het zelde. Met de zelfde ellende als iets uitkomt.



Hier zo,n heerlijke zondag ochtend. Nr 2 heeft weekend dienst. En als bonus zo heerlijk op de app

Normaal gesproken zijn de weekende gevuld met stilte. Dit is een extraatje. Ik ben happy het is ook wel wat crue in eigen bed, maar hij kan niet ontvangen en ik moet de kids weer ophalen hè. Kan niet naar Zuid Holland en terug, ben ik alleen maar aan het reizen. Vind het prettig dat ie ver weg woont trouwens ivm tegenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Mok
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jouw in de gloriagevoel wel Lonha, als je lang geen lekkere wip hebt gehad en er komt iemand met een megapik, dan ben je daar wel even van onder de indruk.

De vraag is alleen hoe lang dit voor je man verborgen blijft want heel discreet lijk je er niet me om te gaan.

Aan al je reacties te lezen zal het voor sommigen een optelsom zijn tot ze je identiteit achterhaald hebben, ben je je daar bewust van?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook nooit thuis doen, is ook de afspraak hier maar dan nog zou ik het liever niet doen.

Ik spreek ook wel eens af onder schooltijd maar dan spreken we toch ergens op de helft af. Morgen moet ik ook meer dan een uur rijden en zelfs dan houden we zeker drie uur over om samen te zijn.

Tenslotte is een open relatie niet door veel mensen geaccepteerd dus om er dan mee te koop te lopen vind ik niet verstandig, zowel voor mijn gezin als voor mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]quote:pausini schreef op 17 mei 2015 @ 10:42:

Aan al je reacties te lezen zal het voor sommigen een optelsom zijn tot ze jidentiteiaat achterhaald hebben, ben je je daar bewust van?



lijkt me niet, Overijssel is geen dorp maar provincie en niemand die dit van mij verwacht. Zoals gezegd, mijn man weet wel iets maar hij wil het niet weten.

maar heb behoeftes en die krijg ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:lonha82 schreef op 17 mei 2015 @ 10:47:

[img]null[/img]

[...]





lijkt me niet, Overijssel is geen dorp maar provincie en niemand die dit van mij verwacht. Zoals gezegd, mijn man weet wel iets maar hij wil het niet weten.

maar heb behoeftes en die krijg ik niet.Mijn reactie sloeg met name op de meelezers Lonha.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Fijne date mok.



Secr, je hebt remail.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken iig. Ga ff quality time met de kids doen.
Alle reacties Link kopieren
Lohna waarom spreek je niet gewoon af in een hotel, lijkt me meer relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Hi



Ik lees nu een paar dagen mee



En na wikken en wegen..ga ik toch reageren

ook ik heb een sv..iets waarvan ik dach dat overkomt mij niet



De basis van mijn huwelijk is goed..alleen de spanning en intimiteit is er niet meer..

nu heb ik iemand ontmoet...die dit allemaal weer aanwakkert

Dit werkt zeer verslavend....is het verliefdheid. ..ik heb geen idee..

wel baal ik als ik niet gelijk antwoord krijg...en leg al zijn woorden op een weegschaal..

waardoor ik heel erg aan mezelf ga twijfelen. ..



ene moment hebben we de heetste gesprekken..

en andere momenten hoor ik hem niet meer..

een gesprek hierover hebben we nog niet gehad. ...wil dit toch live doen en niet via mail...

alleen durf ik niet...weer veel te bang om hem kwijt te raken....

hoe krom is dat....dat wij vrouwen altijd maar alles slikken....hihi



Gisteren avond toch maar weer gemaild....en een luchtig antwoord terug gekregen. ....ggrrr



Ik weet het gewoon effe niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 mei 2015 @ 10:36:

Wat een gezelligheid bij jullie thuis dan... wat voor voorbeeld geef je je kinderen zo mee? Hoe moeten zij ooit leren hoe een liefdevolle relatie eruit ziet? Dat intimiteit erbij hoort, lief zijn voor elkaar?De kids zullen hem nooit zien, daar zorg ik wel voor, verder zijn we voor kids normale ouders die beiden leuke dingen doen met de kids. Alleen als het op sex aankomt ligt het anders. Liefde en geborgenheid krijgen ze echt eel mee.
Nee, je begrijpt me verkeerd. Ze zien geen liefde tussen jou en je man. Hoe moeten zij dan ooit leren hoe een goede relatie eruit ziet?



Welkom Lievelie. Hij doet dat waarschijnlijk om afstand te houden. In de meeste gevallen is het zo dat mannen denken: zolang ik niet heb gezegd dat ik je niet meer leuk vindt, zit alles nog goed. Met andere woorden: geen nieuws is goed nieuws. Ik spreek dat meestal letterlijk zo af. Iemand die te veel mailt, appt, zeurt, zanikt wordt heel gauw onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 17 mei 2015 @ 10:54:

Lohna waarom spreek je niet gewoon af in een hotel, lijkt me meer relaxed.Ik heb de ruimte en de mogelijkheid, dus waarom een duur hotel nemen terwijl je thuis van alle gemakken voorzien bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 17 mei 2015 @ 12:11:

Nee, je begrijpt me verkeerd. Ze zien geen liefde tussen jou en je man. Hoe moeten zij dan ooit leren hoe een goede .Hoe kan jij oordelen over mijn gezin??????? We kennen elkaar niet eens!!
Gelukkig niet zeg.



Je schrijft zelf dat er geen intimiteit meer tussen jullie is. Ik geef je je eigen woorden terug. Lastig hè, zo'n spiegel.



Maar ik ben eigenlijk wel klaar met dit hele verhaal, je geeft nergens echt antwoord op en schiet alleen maar in de verdediging. Veel succes ermee.
Alle reacties Link kopieren
Openhartig je ei kwijt kunnen noemen ze dit....... amehoela
Alle reacties Link kopieren
Met een ander sexen in hotelkamer wordt hier meer dan prima gevonden, maar zodra iemand uit logistieke overweging een minnaar naar haar huis haalt is het foei! Hoe hypocriet...........
Alle reacties Link kopieren
Dankje wel



Voel me ook behoorlijk in de war.

Het is namelijk de afspraak om het niemand te vertellen



Want hij heeft ook een gezin..



Dus kan het er met niemand over hebben.

Iets waar ik zelf ook achter sta.

Het aan niemand vertellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lievelie schreef op 17 mei 2015 @ 12:30:

Dankje wel



Voel me ook behoorlijk in de war.

Het is namelijk de afspraak om het niemand te vertellen



Want hij heeft ook een gezin..



Dus kan het er met niemand over hebben.

Iets waar ik zelf ook achter sta.

Het aan niemand vertellen.Doe je het wel in een hotelkamer?? Anders zijn sommigen hier van slag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven