Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Hi Crypto. Even voor jou uit de meeleesstand.

Ik ben blij voor je dat jij je beter voelt en stappen hebt gezet naar een nieuw en beter leven. Ik heb ook in jouw situatie gezeten. Ik kan soms van de daken schreeuwen hoe vrij en gelukkig ik mij voel in mijn eentje. De scheiding was afschuwelijk. Toen mijn scheiding helemaal rond was heb ik daarna mijn minnaar ook een punter gegeven. Toen was ik helemaal vrij. En nu al een tijdje aan het rommelen met een hele leuke vent. Een vrijgezel..

Ik wens je veel geluk en vrijheid toe.
Alle reacties Link kopieren
Hi Vicfree, herkenbaar dat van de daken willen schreeuwen. Het voelt alsof ik een 2e kans heb gekregen... Was jouw minnaar van toen bezet? Leuk dat je nu aan het rommelen bent, geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar is ook n stuk ouder dan ik... Maar dat vind ik juist leuk. Misschien komt het door de leeftijd, omdat ik 19 ben, en de jongens (want dat zijn t) van mijn leeftijd echt niet aantrekkelijk vind.



Ik hou meer van dat volwassen zijn etc. Niet van studentjes, ja klinkt misschien stom..

Ik heb 'm afgelopen dinsdag even gezien, maar dat ging al snel over in autoseks. Oh wat erg hahahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Crypto schreef op 05 mei 2016 @ 08:45:

Hi Vicfree, herkenbaar dat van de daken willen schreeuwen. Het voelt alsof ik een 2e kans heb gekregen... Was jouw minnaar van toen bezet? Leuk dat je nu aan het rommelen bent, geniet er van!Voor mij voelt het ook als een tweede kans. Pluk de dag.
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen van mijn eigen leeftijd en ouder vindt ik minder aantrekkelijk. Dit zeer zeker niet door een oudere kop of lichaam, uiterlijk is niet maatgevend. De energie , levenslust en waarschijnlijk generatie gebonden gedrag zijn van mannen die 10 jaar jonger zijn dan ik fijn. Geen idee als deze heren de 45/ 50 passeren ook inactiever worden. En mannen die wel zeer energiek en levenslustig blijven wil ik niet voor het hoofd stoten, in mijn eigen kleine wereld kom ik ze niet vaak tegen op een enkeling na.

Met minnaar gebruik ik niks, wij waren niet handig met condooms. Na een een paar missers bij gebruik ons laten onderzoeken op soa's en verder gegaan zonder condoomgebruik. Soms heb ik daar moeite mee, in de zin van waarom zou ik hem blind vertrouwen op ons alleen wij tweeën pact. Hij gaat vreemd waarom zou hij trouw aan mij zijn. Terug naar condooms wil ik ook niet. De geur is ronduit smerig en qua gevoel is het ook veel minder.
Ik heb nog nooit een partner of minnaar gehad die jonger was dan mij,meestal ongeveer 5 jaar ouder.

Maar mijn laatste minnaar en inmiddels partner is bijna 13 jaar ouder.

Je zou het hem echt niet geven en hij heeft bijna meer levenslust dan mij.

Veel mannen van mijn leeftijd,eind 30 willen of nog kinderen of zitten er nog midden in en ik wil vooral wat beleven,er op uit en iets vd wereld zien.

De mannen van mijn leeftijd die ik trof waren meer van het huisje boompje beestje en met de caravan naar frankrijk types.



Vic en crypto lekker genieten!!

Vrij zijn is heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Minnaar hier ruim 10 jaar ouder, maar zeker niet minder levenslustig, zeker niet qua seks.



Heb zn vrouw ontmoet. Voelde me niets schuldig of wat dan ook. Was even apart maar kon me er gelukkig snel overheen zetten en gewoon de goede vriendin/maatje spelen/zijn. Want dat zijn we ook.
Alle reacties Link kopieren
Jilli, zijn jullie inmiddels officieel een stel naar buiten toe? Hoor je nog wel eens iets van ver weg?



Ik schijn al mijn minnaars op bouwjaar uit te zoeken, ze zijn allemaal (zelfs mijn man) een jaar voor mij geboren . Ze zeggen allemaal dat dat een goed bouwjaar is en ik bevestig dat graag ;)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik van datzelfde bouwjaar, Madame!



Ed heeft een heerlijk 3 gangen menu voor me gemaakt gisteren, het enige dat ik verzorgd heb is de dessertwijn.

Daarna mocht ik hem belonen met massage en meer. We hebben weer heerlijk van elkaar genoten.
...
Alle reacties Link kopieren
Bouwjaar 69 zeker



Mijn minnaars waren 14 jaar jonger, 9 jaar jonger, 6 jaar jonger en 2 jaar ouder. En ik dacht eigenlijk op ouder te vallen ;) Ze zijn in elk geval allemaal erg lekker :-)
Oranje klopt, het mag nu!



Verweg hoor ik nog regelmatig van,via app of fb.

Contact is verder goed gebleven maar wel iets oppervlakkiger.



Bouwjaar 69...hmm paar jaar eerder zijn ook erug lekker hoor!



Heerlijk roos,lekker nagenieten dus!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Jilli, is de omgeving een beetje blij voor jullie?



Ik heb vanmiddag een echt heerlijke wandeling gemaakt. I love buitensex!
Onze omgeving reageerde over het algemeen eerst verbaasd en daarna heel positief gelukkig.

De kinderen vinden het wat lastiger,zijn kinderen zijn wat ouder en accepteren mij wel gelukkig en daar klikt het ook wel mee.

Mijn kind heeft het wat lastiger.

Kind is begin tienerjaren en sinds peuter geen man bij mij gewend.

We geven het alle tijd en ruimte.



Heerlijk buitensex,zeker in de vrije natuur!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Jill, met jou kleine komt het vast ook goed als je het wat tijd geeft.



Roos klinkt als een geslaagd etentje;-)



Vandaag heerlijk genoten met minnaar. Lekker samen uitgebreid geluncht, en op het strand gelegen.....was een speciale dag
Alle reacties Link kopieren
Buitenseks. Ik ben voor! Lekker Oranje!



Die van mij waren ook allemaal bijna uit hetzelfde bouwjaar. En eentje een stukje jonger. En die was ook een stukje minder lekker. Dus ik blijf ook lekker rond hetzelfde bouwjaar



Rooss, een man die voor je kookt...

Maar ja, dat doet die van mij thuis al, dus ik zoek dat wat minder in een minnaar. Die moet meer van het eten zijn



Jill, wat fijn dat de omgeving en zijn kinderen geen problemen geven! Die knul van jou komt er vast ook wel. Na zo'n lange tijd is delen ook best lastig..
Mijn kind is van af peuter alleen met mij, ik heb mannen altijd bij kind weggehouden. Pas als iets serieus was wou ik ze voorstellen aan elkaar.

Nu is het pas een keer serieus genoeg dus na meer dan 8 jaar alleen met moeders is het wel even erg lastig.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn jill dat het goedgaat!



Buitenseks; altijd lekker...
Jill, dat is ook wel begrijpelijk, komt vast goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weer eens een PAK. Het wordt een lovehotel, iemand die iets aan kan raden? Mag ook per PB.
Ik ken er wel een mooie maar in welk deel vh land moet het zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een PB!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer eens een date! Zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Mmm..

Even een vraagje.

Ik merk soms dat ik een beetje stoei met de scheidslijn van mijn parallellevens. Ze mogen elkaar soms best doorkruisen maar waar ligt de grens.

Voor Ed ben ik een leuke, grappige, geile lekkere minnares en voor mijn omgeving ben ik moeder, dochter, vriendin, collega enz. En dan ben ik ook nog iemand die volop in ontwikkeling is, zichzelf wil leren kennen en daar actief mee aan de slag is. Ed is nieuwsgierig, hij wil weten wat me bezighoudt, hoe dat zit met dat emotionele stuk, waarom ik (zoals vanmorgen) een zeer intens gebeuren achter de rug heb. Ik weet niet zo goed of ik hem wel zo "wijs" wil maken. Ik vind het ergens ook wel oke om gewoon de geile enz minnares te blijven.

Maar ik kan gewoon niet zo heel goed om het serieuze stuk Rooss heen ofzo.



Herkenbaar?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja. Laat het even bezinken, dat emotionele stuk, en vertel Ed een compacte versie als je weer wat rationeler bent. Ik zou het niet zo intens maken als het nu voelt. Jullie zijn geen geliefden.
Alle reacties Link kopieren
Het zakt sowieso, ik heb hem laten weten dat dit geen whatsapp onderwerp is, dat ik hem best globaal wil vertellen wat me bezighoudt maar dan FtF.

Het klopt. Ik zit nu nog midden in het intense. En dan vind ik het lastig dat hij peurt.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven