Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Oh Rooss...heerlijk! Ik moet lachen om je " keuring". Je bent onderhand expert ..

Ed zal je wel appen als hij daar is toch?? Kan hij niet maken, vind ik! Zomaar met vakantie en jou " reddeloos" in de steek laten...

Maar goed, je houdt je bezig, lees ik.

Had ik moeten afgaan op het chatgedrag van " de mijne" had ik hem al bij het grof vuil moeten zetten. Blij dat ik dat niet gedaan heb
Opeens meerdere in de pen crypto, nog geen een definitief, nog ff dubbelchecken van beide kanten.

Raar of niet roos, opeens die stilte.

Ik zit niet op sf oid. Voor nu genoeg aan de huodige.
Ed heeft zijn mobieltje van onder de koffer uitgevist en een sms gestuurd, wifi is waardeloos daar maar hij is me dus niet vergeten!

En jep, hij is op vakantie.

Ik lees dat we hier een goede verdeling hebben, die enge mageren gaan naar Crypto lees ik, delen Madame Orange en ik de bevleesden wel.

Dan wil ik graag die met vacht, Madame, ga je daarmee akkoord?
.
Hm. Ik hou wel van borsthaar, dus ik geef ze niet allemaal weg. Misschien moeten wij op regio verspreiden en bij twijfel snel in overleg.

Maar voorlopig ben ik niet beschikbaar voor de markt, ik hou het bij Kees voor nu.
Ik heb mijn PAK geschrapt. Minnaar heeft netjes zijn excuses aangeboden hoor, maar ik heb een erg leuke verticale date aan de haak geslagen. Ben weer minnares af! Het jachtgebied Zuid-Nederland is weer geopend voor publiek
Madame, ik vind het een plan!

Mok, ik kijk wel link uit, ik vind een seksblessure best grappig maar de verwondingen die ik in jouw contreien oploop vallen niet meer onder grappig!
.
Nemen jullie alle mannen van de blikjessite maar, doe ik gewoon de loslopende!

Leuk Mok! Geniet ervan! En dat er iets heel moois uit mag bloeien!

Feetje, bij mij had die van jou inderdaad allang kunnen wieberen! Gaat het nu beter?

Fijn dat Ed weer boven water is Rooss. Ach, slechte WiFi hoeft ook weer niet slecht te zijn. Beetje losweken van elkaar kan heel verfrissend zijn
Dank je, Fiebs!
Het losweken gaat me prima af moet ik zeggen. Twee berichtjes op een dag, eigenlijk vind ik het wel helemaal oke.

Ken een mens blaid worden van een kappersbezoekje he? Rooss is weer strak in de lak.
.
En dat noem jij losweken?
Wat een ontwikkelingen! Phoebs aan de mail met leuke man....Hmmm lekker is dat!

Oh even stilte dus van Ed, volgens mij sla je je er wel doorheen Roos! Mooie beschrijving van je selectie....daar komt het wel op neer ja! Afstand vind ik minder een probleem...als het midden maar op max een uurtje is vind ik het goed....voordeel van niet in de verste uithoek van het land wonen! Ook ik hou van lekkere beetpak mannen met vachtje! Ze mogen ook mager zijn hoor....als ze maar wat anders hebben om beet te pakken dan ! Oops schreef ik dat echt?

Wat fijn mok!! Go for it!
Ho! Ik heb momenteel mijn handen vol aan mijn skinnylover . Hij is de enige en dat voelt meer dan prima. Dus de andere mageren schuif ik door Ben dus eigenlijk ook minnaar/minnares af...
Leuk Mok!
Skinnylover is je eigen lover dan? Je nr1? Of hoe zat dat bij jou?
Yep, voor ons is dat "losweken". Meer losweek hebben wij niet nodig.
.
Nummer 1 klinkt heel serieus... Hij was eerst mijn minnaar. Ben begin dit jaar gescheiden en we zien elkaar weer sinds kort. We doen kalm aan maar het is erg leuk. Dit zou best eens iets kunnen worden maar ik weet niet of dat wel verstandig is zo snel na een scheiding... Ik zie wel hoe het loopt. Zolang het fijn is geniet ik er van!
Een voorzichtig geïnteresseerde komt meelezen en eventueel misschien een berichtje plaatsen. In bezit van profiel maar nog geen idee of ik er echt iets meer mee durf dan een beetje chatten. Moet thuis het gesprek nog aan. Dus ik verrijk me nu eerst met jullie kennis en kunde
Welkom gestippeld.

Nog geen minnaar dus? Welk gesprek, open relatie?
Dat gesprek inderdaad. Ik heb nog geen minnaar nee. Ben aan het verkennen of het iets voor mij is en of het binnen de relatie past.
Wat was voor jou de reden om op snuffel te gaan, stippel? Welkom trouwens.

En je wilt het met je man gaan bespreken?
.
Bedankt voor het welkom.
Goed dat je het gesprek aangaat gestippeld. Je lijkt je bewust van je beweegredenen en de fase waarin jullie relatie zich schijnbaar bevindt, dat lijkt me een weliswaar lastige maar ook duidelijke start. Blijf bij jezelf, welke kant jullie gesprek ook opgaat, openheid is altijd beter dan stiekem, maar ook dan kunnen emoties heftig zijn.

Wat vind je het meest eng eraan?
Wat er gaat gebeuren als we eenmaal dat pad op gaan, dan is er geen weg meer terug. Of ik er mee om kan gaan, en hij. Dat soort vragen.
Er is altijd een weg terug, gestippeld. Maar ik snap wel wat je zegt, als je eenmaal die stap zet, zul je elkaar los moeten laten, blind moeten kunnen varen op elkaars vertrouwen. En dat is eng.

Ik ken mensen bij wie het al jaren goed gaat, mensen bij wie het het begin van het einde was en mensen bij wie het een fase was en die uitgeraasd zijn. Het kan heel veel kanten op. Belangrijk is om open naar elkaar te zijn en te blijven.

Weet je of je man al iets heeft afgesproken? Staan jullie op hetzelfde beginpunt?
-
anoniem_292429 wijzigde dit bericht op 09-06-2016 23:39
Reden: -
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven