Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
quote:Phoebal schreef op 05 april 2016 @ 22:31:

Of mag je hier alleen zeiken over wat er mis gaat? Want dan zit ik hier fout..

Zeg... dat is vragen naar de bekende weg hè?

Je mag hier ook zeiken over wat er fout gaat zonder dat meteen iemands minnaar meteen down the drain moet toch?

Net als dat we hier ook niet alleen jubelen?

Ik verbaas me ook wel over het gemak waarmee iemands nr even wordt verwijderd terwijl hij daarvoor nog een heerlijke minnaar was. Aan de andere kant snap ik ook wel dat niet elke minnaar even diep zit, dan wordt het inderdaad een kwestie hand vol land vol. Maar dan nog mag je wel even piepen. Vind ik
.
quote:secr schreef op 05 april 2016 @ 22:35:

Zij nam contact op toen jullie elkaar aanvoelde, maar je hebt haar nog niet gezien. Verklaar je nader Danillo.

Tja, als je hier of daar je profieltje nog een beetje actief houdt kan er zomaar iemand reageren toch? En tadaaaaa blijkt dat zomaar je soulmate te zijn.

Mazzelaar.
.
Tuurlijk mag je piepen. Maar als je dat bij herhaling doet, moet je je toch eens afvragen wat er nou eigenlijk zo leuk was aan die man en wat het je oplevert. Als je elke week schijtchagrijnig ben omdat hij alweer geen tijd heeft of alleen aan booty call doet, denk ik toch: waarom??? Grow dan ook je spreekwoordelijke balls en concludeer dat de magic op is. Dat gebeurt nl met minnaars. Kwestie van plussen en minnen. Als iemand niet van de wegwerp is, ben ik het wel. Maar kom op, het moet wel wat toevoegen hoor.
Ben ik met je eens hoor.

Waar ik al wel een heel aantal keer tegenaan gelopen ben is het stop moment. Hoe lang laat je iets nog even doorsudderen, hopend op beterschap. Ik ben daar vroegâh toch te vaak te lang mee doorgegaan. Heeft ook vooral met eigen verwachtingen te maken, soms lukt het gewoon niet.
.
Eeh ja, dat weet ik eigenlijk niet. Bij vorige sv's ging dat gewoon heel natuurlijk, we hadden geen van beiden (allen) meer echt de behoefte om af te spreken. Maar ook geen van beiden de behoefte om er een harde punt achter te zetten. Zo af en toe vlamt het digitaal wat op en wie weet wat er ooit in de toekomst nog gaat gebeuren. Maar nu niet, en daar zijn we allemaal happy mee.
...
quote:Phoebal schreef op 05 april 2016 @ 22:39:

Tuurlijk mag je piepen. Maar als je dat bij herhaling doet, moet je je toch eens afvragen wat er nou eigenlijk zo leuk was aan die man en wat het je oplevert. Als je elke week schijtchagrijnig ben omdat hij alweer geen tijd heeft of alleen aan booty call doet, denk ik toch: waarom??? Grow dan ook je spreekwoordelijke balls en concludeer dat de magic op is. Dat gebeurt nl met minnaars. Kwestie van plussen en minnen. Als iemand niet van de wegwerp is, ben ik het wel. Maar kom op, het moet wel wat toevoegen hoor.Doel je nou op iemand persoonlijk?
quote:Danillo schreef op 05 april 2016 @ 22:28:

@secr en choco, ik ben niet echt op zoek hoor. Alhoewel, een extra avontuurtje op z'n tijd niet verkeerd is natuurljjk

Zij nam contact met mij op en toen bleek dat we elkaar supergoed aanvoelen.

Waar/hoe dan?
quote:Chocopinda schreef op 05 april 2016 @ 22:55:

[...]

Doel je nou op iemand persoonlijk?Nee, ik doel op in herhaling vallende klagers in het algemeen, man of vrouw, maakt niet uit.
...
@Phoebal en Danillo: Ok!
...
Ik begrijp er soms niks van hier. Beetje tegenstrijdige antwoorden en verhalen. Mannen moeten ballen tonen en besluiten maken, maar zelf dingen laten doorsudderen,miepen dat ze niet antwoordden?

Ik vind dat er hier wel wat aardiger tegen mannen mogen gedaan worden Komen er een paar mannen hun geheimen hier bloot leggen,worden ze zowat gecastreerd. Ik vind het wel fijn dat er ook mannen meepraten, maar jullie jagen ze alleen maar weg zo.. (of is dat juist de bedoeling) .

Misschien heb ik wel geen recht van spreken hier, maar ik wou dit even kwijt.

Danillo doe je ding, wij kunnen ook niet in je huis kijken hoe het ervoor staat. Sowieso met kinderen is het een groot ding om ermee te kappen..Al is ruzie elke dag met kinderen ook geen optie..

Moeilijk allemaal dat wel pfff

Voor de dames die moeten aftellen,succes en voor de rest enjoy !
Leg eens uit waar de tegenstrijdigheid zit Viva?

Volgens mij gaat het om eerlijk zijn tegen jezelf en duidelijk communiceren met je minnaar of minnares. En realistische verwachtingspatronen hebben.
quote:Danillo schreef op 05 april 2016 @ 22:53:

[...]

Dank je wel voor je compliment, mijn ballen zijn heerlijk. Proeven?

Maar serieus, jullie vallen in herhaling over de mannen en hun ballen, verzin eens wat anders. Veel vrouwen in dit forum zijn minstens net zo wispelturig. Heeft niks met mannen of hun ballen te maken.

Ik weet dat ik in herhaling val, hoe zou dat komen denk je?

Je weet zelf wat je te doen staat denk ik zo, misschien tijd om er eens naar te acteren? Ik vind gezeur van "ik heb het gevoel van vreemdgaan omdat ik een meisje virtueel leuk vind" echt een beetje sneu.

Wetende dat je je vrouw al ik weet niet hoe lang bedriegt.

En als je het niet erg vindt, ik proef liever de ballen van een echte vent.

Zo één die weet wat hij wil en staat voor zijn zaak.
.
quote:viva400 schreef op 05 april 2016 @ 23:46:

Ik begrijp er soms niks van hier. Beetje tegenstrijdige antwoorden en verhalen. Mannen moeten ballen tonen en besluiten maken, maar zelf dingen laten doorsudderen,miepen dat ze niet antwoordden?

Want je kan niet iets even laten doorsudderen en toch ballen hebben? Ik heb een iets ander idee van ballen tonen eigenlijk.

Er hebben hier al heel wat mannen geschreven die meer dan welkom waren, die gingen het gesprek ook gewoon aan. Dat zie ik Danillo niet doen eigenlijk. Die lanceert zijn eigen meuk en rolt meteen in de slachtofferrol als hij tegengas krijgt.

Dat vind ik niet zo aantrekkelijk.
.
[...]

Je kunt wel denken dat je de koningin van dit topic bent en dat alles precies volgens jouw regeltjes moet gebeuren. En dat je precies weet hoe het er bij een ander thuis aan toegaat. Ik kan je vertellen dat is dus niet zo. Verre van dat zelfs. Ik beslis zelf wel wat ik hier post, hoe ik het thuis oplos en wat ik verder met mijn leven doe. En ik weet zeker dat heel veel dames er hier precies zo over denken.

Ik schrijf maar een fractie van hoe het werkelijk is, je denkt toch niet dat ik mijn hele privé leven hier te grabbel gooi? Ik vind een advies krijgen leuk, maar ik bekijk zelf wel of ik er wat mee kan en doe, ik ben jou helemaal geen verantwoording schuldig.

Jij mag het sneu vinden wat ik schrijf maar heb je wel eens goed gekeken naar wat je zelf allemaal voor sneue shit schrijft. "OMG Ik ben zo ziek straks kan ik dit weekend niet neueueueuken!!!" blablabla. Over niet aantrekkelijk gesproken... Grow some balls (hey toepasselijk) en maak een nieuwe afspraak met je lover (ik heb medelijden met hem), moet je daarvoor dit topic vervuilen? Ik heb trouwens vanmiddag lekker geneukt met minnares en jij lekker niet! [...]

En tot slot, als ik mijn vrouw wil bedriegen dan is dat mjjn zaak. En of ik weet wat me te doen staat? Misschien wel maar misschien ook niet. Of ik ernaar moet gaan acteren? Weer iets waar jij je niet druk over hoeft te maken. Slachtofferrol.... Vast!

En waarom doe (en schrijf) ik dit allemaal? Omdat het kan!

Val me nu verder niet meer lastig, dan doe ik daf ook niet bij jou. Deal?

Amen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-04-2016 09:35
Reden: op de man
% gewijzigd
Pas maar op hoor Danillo, zo meteen zet ze je op blok, oeh erg *sarcasme aan*

Ik ben het grondig met je eens! Eigenlijk is het te gek voor woorden dat ik me hier heb laten 'wegjagen' door Madam Rooss, maar mijn god wat ergerde ik me aan haar hautaine, betweterige commentaar hier.

Die tegenstrijdigheid die Viva400 aanhaalt: ook helemaal mee eens. Maar zodra je daarop wijst, krijg je het om je oren, toegespitst op een detail, gevolgd door wat volgelingen.

Het zou jammer zijn als jij als man dit topic zou verlaten, dus ik hoop dat je blijft. Misschien kom ik zelf ook wel terug eigenlijk.

Voor nu ern kleine update: lustminnaar heb ik al ern halfjaar niet gezien, omdat het niet kan, maar hij heeft vorige week weer contact opgenomen. 't Is tenslotte lente :p. En vriendminnaar zie ik niet zo vaak, maar onze band is zeer diep, al meer dan zes jaar. Voel echt liefde voor hem. We hebben heel soms seks, maar de vriendschap waardeer ik meer En er heeft zich ern nieuwe minnaar aangediend, die me qua seksuele wensen en uiterlijk erg aanspreekt, maar potver die woont ook alweer zo ver weg! Ik wil gewoon af en toe ern vluggertje ;)

Dag! *leest mee*
...
Meisjes en man toch! Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn he? Dit is een forum, met allemaal meningen. Lees wat je wilt, neem mee wat je wilt en kieper de rest over je schouder. Je laten wegjagen is onzin, je kunt sommige berichten ook overslaan. Doe ik ook en dat werkt goed. Het is nu eenmaal actie - reactie hier...
Ach, het was gewoon lekker om weer even gezegd te hebben

Voor de rest werkt het zoals je zegt Phoebal (I know who you are btw ), maar het is soms zo irritant dat sommigen dingen naar hun hoofd geslingerd krijgen die andere schrijfsters zelf ook doen.

Anyway, jij bent lekker aan het aftellen! Enjoy!

En ik heb vandaag een date met vriendminnaar!
Ben weer een beetje beter vandaag, straks even naar meneer dokter en dan krijg ik vast groenneuqlicht yeah!!

Gisteren nog een heerlijk pikje eeehm picje mogen ontvangen voor het slapen gaan, daar doet een mens het goed op..

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-04-2016 09:35
Reden: provoceren
% gewijzigd
.
Deze huilie vindt dat een beetje kinderachtig Roossje.

Heb trouwens stiekem iets spannends aangetrokken voor verticale date met vriendminnaar. Ga hem daar subtiel op wijzen en kijken hoe lang we de spanning kunnen laten oplopen. Dat is zo lekker
*pakt een kopje koffie erbij*

Wat schrijven jullie veel als ik eens een avondje de hort op ben! Geheel zonder mannen en geheel verticaal trouwens, voordat jullie conclusies trekken!

Maar uhm! Kunnen we het een beetje netjes houden en elkaar in elkaars waarde laten! Geen de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...etc! Ik vind het een fijn medium, zou dat niet graag anders zien worden! Niemand moet iemand wegsturen of zich weg laten sturen....
Och 123, dit gebeurt wel vaker. Het is altijd lastig als iemand dingen tegen je zegt die je liever niet wilt horen. Een verstandig mens probeert daar wat van te leren in plaats van te gaan meppen.

Ik heb een eenmalige date morgen. Ex-lover is back in town De frequentie staat de laatste jaren op één keer per jaar. En hij blijft toch de lekkerste. En voor wie het zich afvraagt: mijn prille relatie is helaas down the drain. Ik ga er dus schoftig van genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven