Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Passiflora daar heb je gelijk in. Er is alleen contact wanneer het hem uitkomt en wanneer hij tijd heeft.

Ach geestelijk weet ik ook wel dat het het beste is om afscheid te nemen, en ik blijf maar volhouden dat ik niet echt verliefd ben, maar dat ben ik wel ook al wil ik gewn toekomst met hem. Ik zou nu deze week aan moeten pakken om afstand te nemen, maar goed het vlees is zwak he?

BO nee maar hij weet ook niet dat ik het leuk zou vinden om op zaterdag een berichtje te krijgen dat vertel ik natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Zowiso. Ik kan niet zeggen wat je moet doen. Maar als jij geen toekomst verder met hem ziet.
Hoe zou het voor jou leuker zijn? Zou een apje in het weekend voldoende zijn? Of verwacht je dan meer contact te willen.
Je kunt het bespreekbaar maken aan hem of hij het waard vind om er wat mee te doen. En aan jou of je er genoegen mee neemt.

Ik heb ook wel eens een minnaar gehad die na werktijd gewoon niet beschikbaar was en in het weekend. Ik wist waar ik aan begon en ik weet niet of mijn frustraties hier hadden geholpen. Maar het was uiteindelijk voor mij geen big deal, want hij kwam steeds vaker in de lucht met een klein berichtje in het avond en weekend. En dat kon ik dan waarderen.
Nou eerlijk gezegd vond/vind ik het contact zoals het is meer dan prima. Ik heb ook weinig zin om de hele avond en weekend te appen. En de frequentie van elkaar zien, 1x in de 2 a 3 weken ook helemaal goed... ik had weinig tot geen klagen behalve dat ik suoer makkelijk onzeker ben.

Maar dat berichtje van gisteren dat hakte er even in. Hij bedoelde het waarschijnlijk niet zo bot dus ik moet het me ook niet zo aantrekken. Maar kom op... zoiets kun je ook beetje tactisch brengen toch? Het leek er nu op dat hij geen waarde hecht aan ons contact en het alleen voor mij doet...
Zowizo;
het is alsnog ik mezelf lees in minnaar tijd (en heel eerlijk, daarna ook nog want afstand nemen kost tijd met vallen en opstaan)
Ik kan er nu pas op terug kijken en denken wat was dat energie vretend zeg. Toen steeds van alles willen en verwachten maar minimaal en op zijn termen wat terug krijgen.
Terwijl ik ook anders had kunnen denken en blij had kunnen zijn met dat ene bericht bijvoorbeeld want blijkbaar was ik nog wel in zijn gedachten (en nu appt hij nog wel eens) dat ene moment samen had ik ook kunnen genieten van onze tijd samen ipv me druk te maken om alles.
Het 'ik ga echt niet meer als eerste appen' gedoe. Wat maakte het uit? Hij antwoordde altijd, zelfs als zijn vrouw thuis was.
Ik was toen zo gefocust en hij moest en zou mijn aandachtsmonster voeden, als hij dat niet deed, of niet zoals ik dat wou was ik de klagende zeurende bitch.
(Al begreep hij het wel)


Probeer afstand te nemen voor jezelf want hier wordt je echt niet gelukkig van. Ik lees alleen maar een hele vervelende strijd. :hug:
Elize dankjewel lief om te zeggen. En deels heb je ook helemaal gelijk natuurlijk.

Alleen wij hebben niet zon strijd in de zin van wie appt als eerste, ik weet dat hij altijd appt als hij kan. Ik weet ook wanneer ik niet kan appen. Het is gewoon zo dat al het contact op zijn voorwaarden gaan.

Wij hebben ook een behoorlijk leeftijdsverschil dus dat maakt ook dat ik totaal geen toekomst zie met hem. En het lijkt alsof ik hier alleen maar loop te klagen maar dat is niet, als we samen zijn hebben we het zo leuk, we moeten als kleine kinderen overal om lachen en de seks... wow... de seks is zo belachelijk goed...

Ik denk dat het "probleem " voornamelijk bij mij ligt, dat ik gewoon te onzeker ben en altijd bang voor dat ene berichtje dat het voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Als je te hard trekt en zeurt vergroot je die kans dat het voorbij is natuurlijk wel.

Been there done that. Denk ik. Ik vermoed nog steeds dat 'te druk' hier een ander woord was voor 'je verwacht teveel'. Verder niet gevraagd want het antwoord deed er niet echt wat toe. Resultaat was toch hetzelfde.
Judy... ja dat zou ook zomaar kunnen maar dat denk ik niet. Ik weet van mezelf dat ik geen druk op hem zet, ik uit geen verwachtingen ik weet precies waar ik aan toe ben want hij is wel zo eerlijk.

Tis gewoon zoals ik zei dat laatste bericht... kan het nog botter?

Maja ik zit onder de pijnstillers en ben mega chagerijinig dus dikke kans dat ik dat ook verkeerd opgepakt heb. Vandaar ook dat ik netjes mijn excuses aangeboden heb en gezegd dat ik hem volgende week of de week erna wel hoor.

Het blijft moeilijk dat minnaren. Ik had dus tijdje terug date met jonge God na toch wel dikke 2 maanden appen. Hebben we elkaar gezien hoor ik ineens niets meer of nauwelijks, dus ik heb net gevraagd van joh wat zijn jouw bedoelingen. Zegt hij doodleuk ja we hebben beetje contact gehad en keer afgesproken maar meer dan dit wordt het niet... dan denk ik zeg dat lekker 2 weken geleden al ipv iemand zo te laten hangen. He en ik dacht echt dat ik hier goed zat met hem... vantevoren alles zo afgekaart en zo voorzichtig geweest... echt dom...
En dan zowizo?
Dan is het voorbij?
Ook daar kom je weer overheen. Je bent veel meer dan alleen de minnares van hè. Beetje vertrouwen in jezelf
(Zegt deze onzekere muts ;))
Het zal pijnlijk zijn, absoluut.
Maar het heelt ook weer!

Dus probeer meer te genieten en los te laten. Uiteindelijk kan je niet veranderen wat hij misschien ooit gaat beslissen.
Haha elize helemaal waar! Dat is ook zo... en daarom vind ik dit forum ook zo prettig. Te weten dat ik niet de enige ben die fouten maakt of onzeker is...
En toch, Zowizo, vind ik hem niet zo vreselijk bot. Hij is eerlijk, hij heeft het retedruk deze week en eigenlijk geen tijd om te appen, dat hij het toch doet is omdat hij een schuldgevoel heeft richting jou als hij je helemaal geen aandacht meer geeft. Ik zie eigenlijk niet goed waarom dat zo vreselijk verkeerd is gevallen bij je.

En jij hebt een open relatie. Als je in het weekend wilt appen moet je iemand zoeken die ook een open relatie heeft. Je weet dat hij het stiekem moet doen, dan moet je met de gevolgen dealen.
Marana je hebt ook helemaal gelijk. Het is juist wel lief van hem om het te zeggen het ging mij meer om de manier waarop. Hij had ook kunnen zeggen joh ik heb een drukke week ik kan niet appen maar spreek je volgende week weer goed? Dat was al anders overgekomen dan dat hij zegt dat ik meer waarde hecht aan ons app contact of dat ik er meer op zit te wachten.

Klopt ik heb een open relatie maar dat wil niet zeggen dat ik te pas en te onpas wil appen dus daar heb ik helemaal geen moeite mee.
Alle reacties Link kopieren
Smartiedoosje99 schreef:
01-07-2020 21:35
maar hij is dus gescheiden en heeft wel weer een nieuwe partner sinds 1,5 jaar zoiets.

Ben zwanger geweest van nummer 2, maar dit was helaas niet goed met 20 weken eerder dit jaar.

4 weken geleden hebben we bij hem thuis afgesproken en voor het eerst weer seks gehad.
Godsammekraake.
Sommige mensen maken er nog een grotere puinzooi van dan anderen.
...
Zowizo, ik ben het eens met Marana, ik vind de reactie van jouw minnaar ook niet zo bot, maar wel heel erg eerlijk. En heel erg lang; hij heeft toch best veel moeite en tijd in dit berichtje gestoken.
Jij wil dat hij jou meer appt, maar hij heeft daar geen tijd en geen behoefte aan, dus dat gaat hij ook niet doen, al ga je op je kop staan.
En dat geeft toch ook niet? Dat moet je ook begrijpen; jij bent wel zijn nr 2 he; niet zijn nr 1. Hij heeft zijn eigen gezin, en jij bent niet zijn vrouw of vriendin, maar 'slechts' voor erbij.. En als jullie bij elkaar zijn, dan is het toch hartstikke leuk; dat is toch het belangrijkste?
Ik snap het wel hoor; jij wilt meer aandacht en bevestiging van hem; zo was ik ook het eerste jaar in mijn 'relatie' met mijn minnaar. Vond dat hij niet genoeg moeite voor mij deed, voelde me niet voldoende gewaardeerd... en zo vaak gedacht van, zal ik er een punt achter zetten?.... Maar het dan toch niet kunnen, en me toch gefrustreerd en ondergewaardeerd voelen...
Totdat ik zoiets had van, op deze manier ga ik het niet meer volhouden. Ik kan hem niet veranderen, maar wel mezelf; hoe ik er mee om ga.
Of ik stop met deze man, óf ik ga met hem verder en accepteer het feit dat hij is zoals hij is. Ik app hem meestal als eerste, hij niet, maar als ik hem app, appt hij altijd, maar dan ook altijd terug. Korte, maar wel heel erg gevatte, reacties, waar ik om moet lachen. En als ik bij hem ben, dan is het zo leuk en vooral lekker. We hebben ongelofelijk fantastische seks, en dat wil ik niet kwijtraken. Hij hoeft daarom mijn emotionele behoeftes niet meer te bevredigen, alleen mijn seksuele.
Vanaf het moment dat bij mij die knop omging (en denk ik mijn verliefdheid plaats maakte voor genegenheid), heb ik heeeeeeel veel rust gekregen.
Nu weet ik dat hij mij wel waardeert, maar hij uit dat niet; want hij wil niets voeden bij mij en bij zichzelf, aangezien we beide een relatie hebben waarin we gelukkig zijn, en dat wil hij graag zo houden. Eigenlijk heel verstandig. Dus we hebben het nu gezellig met elkaar, maar niet té gezellig, want je eigen partner/gezin hoort op de eerste plek te komen. En ipv dat ik mn minnaar allemaal appjes zit te sturen, app ik nu meer met mn eigen vriend; en zo hoort het eigenlijk ook. Ben blij dat ik mn minnaar niet de deur heb gewezen; en voel me nu veel zekerder en sterker; niet meer zo afhankelijk en aandachtsbehoevend naar hem toe.
Smartiedoosje99 schreef:
01-07-2020 21:35
Ben zwanger geweest van nummer 2, maar dit was helaas niet goed met 20 weken eerder dit jaar.

4 weken geleden hebben we bij hem thuis afgesproken en voor het eerst weer seks gehad. De laatste keer was 9 jaar geleden.
Meelezert hier.

Hm.
Een half jaar geleden was je nog getrouwd, en overwoog je een scheiding.
En hoe kan je 9 jaar lang geen seks met je nr 2 hebben en dan eerder dit jaar 20 weken zwanger van hem zijn?
Euhm... sorry ik denk dat jullie het niet helemaal begrijpen. Hij stuurde dit berichtje niet naar aanleiding van een bericht van mij maar uit zichzelf. Ja jullie hebben gelijk ik heb er veel te zwaar aan getild en ook mijn excuses aangeboden aan hem.

Het gaat mij alleen helemaal niet om meer contact of vaker contact ik vind het prima zoals het gaat. En ook de frequentie van elkaar zien is mij prima. Het mag altijd meer maar wat niet kan kan niet... sorey dat dit zo overkomt maar het is beter voor mijn huwelijk om elkaar niet vaker te zien of te spreken. 😉
Alle reacties Link kopieren
Kanijn schreef:
02-07-2020 14:55
Meelezert hier.

Hm.
Een half jaar geleden was je nog getrouwd, en overwoog je een scheiding.
En hoe kan je 9 jaar lang geen seks met je nr 2 hebben en dan eerder dit jaar 20 weken zwanger van hem zijn?
Kind nummer 2, zo had ik het opgevat. Een puinzooi is het wel ja.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ja kind nummer 2, van haar eigen man. Zo las ik het. Tja, wie zijn wij om te oordelen? Ik snap het wel. Als er ooit die aantrekkingskracht was, maar je hebt destijds met je verstand die beslissing genomen.
Kan het zijn dat het ook een soort afleiding voor je is, even geen verdriet om wat er is gebeurd.
Idd, juist goed als je elkaar niet te veel spreekt/appt/ziet, zodat je emotioneel niet te nauw verbonden met elkaar raakt...
Dan is het toch goed zo Zowizo?
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
02-07-2020 15:09
Kind nummer 2, zo had ik het opgevat. Een puinzooi is het wel ja.
Ach ja, zo.
Ik ging er vanuit dat ze idd zwanger was geworden van haar minnaar! Dit lijkt plausibeler.
...
Leeuwin jazeker dat werkt het beste. Sorry dat ik de verkeerde indruk wekte...

En ja ik blijf wel een vrouw die fucking onzeker is maae dat ligt aan mij niet aan hem. Ik heb dat al mijn hele leven. Ook nog weleens bij mijn eigen man, na 23 jaar...

Maar ik had gewoon niet naar hem uit moeten vallen, daar heb ik wel spijt van. Echt stom want ja, minnaar zijn moet juist leuk zijn...
Smartie, kan je misschien nog iets meer vertellen over je situatie? Heb je al die jaren contact met je minnaar gehouden of is dit recent weer gestart? En wat was de aanleiding om weer minnaars te worden? Ik kon uit je verhaal niet helemaal opmaken wat jij nu wil met je minnaar.. een leuke aanvulling op je leven, een toekomst etc? En de relatie met je man, is dat nu voorbij, werken jullie daar samen aan?

En wat heftig moet dat zijn geweest om een kindje te verliezen! Sterkte met dat verlies.
anoniem_6373fa4e93588 wijzigde dit bericht op 02-07-2020 18:29
Reden: .
9.98% gewijzigd
Dubbel
anoniem_6373fa4e93588 wijzigde dit bericht op 02-07-2020 18:27
Reden: .
99.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leeuwin1974 schreef:
02-07-2020 15:31
Idd, juist goed als je elkaar niet te veel spreekt/appt/ziet, zodat je emotioneel niet te nauw verbonden met elkaar raakt...
oranjexxx wijzigde dit bericht op 02-07-2020 20:52
Reden: weg gehaald, ik kreeg even niet op papier wat ik wilde zeggen.
50.74% gewijzigd
Mwah ik weet niet of dat zo is Oranje.
Alles wat aandacht geeft, groeit en als je veel contact met elkaar hebt en elkaar overgiet met zoete woordjes dan huppelen je gevoelens daar toch een beetje achteraan.

Mijn minnaar en ik hebben elkaar door omstandigheden heel veel gezien de afgelopen vier maanden.
En nu moeten we even terugschakelen van een uitgeslagen bosbrand naar een waakvlammetje en ik mis hem gigantisch. Dus ik zal jullie ook wat vaker vervelen met hormonaal gedoe ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook wel waar Tres. Ik bedoel ook dat je er zelf bij bent hoe je met die gevoelens omgaat. Nu ik mijn berichtje teruglees staat er niet wat ik bedoel, dus ik zal het aanpassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven