Minnaar deel 39

22-10-2019 13:38 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 38 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen? Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!

Linkje naar vorige topic. En zoals gewenst alle andere topics in de eerste post.
seks/minnaar-deel-38/list_messages/443929/120#
hoesjeboesje wijzigde dit bericht op 22-10-2019 13:47
86.53% gewijzigd
Ik moest bijlezen, nw topic gemist en vakantie hier thuis.
Er zijn leuke, verdrietige en zinnige dingen gezegd maar op iedereen reageren is wat veel.
Over mij en x: zijn hoofd staat momenteel niet naar contact met mij. Zoals ik al eerder schreef, en door het lezen hier, is dit niet wat ik wil. Het contact is voor mij niet gelijkwaardig genoeg. Wanneer hij 'jeuk' of zin heeft ben ik interessant en verder ben ik niks. En daarvoor vind ik mijzelf veel te leuk! Ondanks dat ik wist hoe hij de situatie zag, doet pijn, steeds de optie open houden op iets wat onduidelijk is kost teveel energie.
Alle reacties Link kopieren
Visje :hug:
En wat houdt loslaten en verder gaan nu in bij jullie? Denk je dat je verder kan gaan en open staan voor iemand anders?

Chiwe fijn dat je wat gehoord hebt!

Boven gefeliciteerd!!! Of had ik dat al gezegd :confused:
Wat een hoop veranderingen. Had je het zien aankomen dat hij terug thuis ging wonen? Ik vind het nogal een stap, al is het voor afronding.
soumis wijzigde dit bericht op 25-10-2019 08:49
0.27% gewijzigd
Lastig Soumis. Hij wilt echt alles geprobeerd hebben en ik heb hem half jaar geleden gezegd dat hij dat moet uitzoeken, omdat ik niet de reden wil zijn van de breuk. Dan is er schuldgevoel en misschien verwijt als het tussen ons dan niks wordt.
( dit laatste geloofd hij niet aangezien wij al 3,5 jaar ‘samen’ zijn en elkaar écht goed kennen en ook in mindere tijden er altijd samen zijn uitgekomen).
Ik vind het dan toch ook wel dubbel dat hij echt in de eindfase zit...zal geen maanden meer duren en dat ik dat dan te lang vindt...ook omdat hij nu een stap heeft genomen waarvan ik écht zie dat het serieus is en de kans toch wel heel groot is dat het tussen hen stopt.
Dus kan ik nu al echt openstaan voor iemand anders? Om eerlijk te zijn denk ik niet , maar hij geeft mij die vrijheid wel.
Hij snapt dat het voor mij te lang duurt , maar ik snap ook dat hij het op een normale manier wil uitzoeken/afronden.
We hebben begrip voor elkaars situatie, maar zekerheid heb ik dus niet.
anoniem_636e035a5b29c wijzigde dit bericht op 25-10-2019 08:44
Reden: Gewijzigd
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien geeft het al een bepaalde rust, dat zou denk al fijn zijn. Gaan jullie wel contact houden of gaat dat ook helemaal stop?

Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma als waar jij mee hebt gezeten. En twijfel of ik het contact bewust ga stoppen of het een beetje op zijn beloop laat.
Ergens ben ik er wel uit dat ik niet nog een keer een afwijzing wil en dit dus als de laatste afwijzing wil zien, dus in die zin neig ik naar geen contact en ik hoor wel als je verder wil en anders hoor ik niks. Maar hem niet meer spreken is zo moeilijk, het is ook gewoon mijn beste vriend, bij wie ik alles kwijt kan. Maar dat is herkenbaar voor iedereen volgens mij bij wie het niet alleen om seks ging.
Alle reacties Link kopieren
Oliviaa, deze man klinkt wel heel goddelijk!

Chiwi, op jou vraag wat het betrapt worden met ons huwelijk heeft gedaan. Nou, het heeft onze relatie een boost gegeven. We hebben seks kunnen hebben als nooit tevoren. Ik weet dat hij mij niet kwijt wil en weet ook dat hij mij jarenlang verwaarloosd heeft dus ik kwam er goed mee weg. Ben ook niet op mijn knieeen gegaan om excuses te maken maar heb hem ook gezegd dat ook ik recht heb op begeerte en vond dat ik recht had om dat mee te maken met mijn minnaar.
Ik heb hem hiervoor al heel vaak gewaarschuwd maar op de een of andere manier is mijn man een held in het " wegblokken" pas wanneer het vuur hem aan de schenen wordt gelegd, komt hij in actie. Heel frustrerend maar het zal wel nooit anders worden. Hoe dan ook, wij hebben verder wel gewoon een happy live met ons gezinnetje. Ik wil dat voor geen goud opgeven. :heart:
Meld me even kort!
Reageer later op de rest..

Net even bij De Marmot mijn spullen opgehaald. Enorm geknuffeld. Het credo is. “Je moet geduld hebben en daarna zien we wel. Ok?”

Ik sta nog even te bedenken wat ik daar nou mee moet en vooral wat ik er mee wil...
Alle reacties Link kopieren
Poeh, Bo, dat zou ik heel, héél erg vaag vinden. Geduld hebben en daarna zien we wel? Dat klinkt voor mij als, "u hoort van ons, bel ons vooral niet". Of "als je nog even wacht krijg je...niks".

Ik zou er wel klaar mee zijn denk ik.
...
Visje wat je schrijft is echt super herkenbaar!

Ik heb iets heel vergelijkbaars meegemaakt. Anderhalve maand geleden heeft mijn ''minnaar'' zijn relatie beëindigd en hij zit nu midden in zijn scheiding. Zijn ex weet niet dat we weer contact hebben omdat dat het alleen maar ingewikkeld zou maken. Afspreken is wel super ingewikkeld daardoor en dat gaat ook bijna niet..
anoniem_388872 wijzigde dit bericht op 25-10-2019 14:32
67.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chiwe hier is het precies tegenovergesteld gegaan als bij depten. Mijn ex kwam er ook achter en mijn leven als minnares ging lang niet zo diep als dat van depten.
Maar mijn ex heeft nu, bijna 3 jaar later nog een bloedhekel aan me, rijdt me liever aan dan dat hij me helpt, doet het minimale wat betreft de kinderen (op alle gebieden), heeft geen poot uitgestoken tijdens de hele verhuizing en kijkt geen seconde naar zijn eigen aandeel. En ja ook ik werd jarenlang verwaarloosd, de coffeeshop was belangrijker dan tijd met mij doorbrengen.
Dus zo kan het ook lopen. Denk dat depten in haar handen moet knijpen met de vergevingsgezindheid van haar man.
Alle reacties Link kopieren
Oeh boven...zo'n opmerking zou mij ook aan het denken zetten.
Ik interpreteer dat niet met jou loslaten en je vrij laten in wat je wil doen, maar dat hij wil wacht geduldig op me en dan kom ik (misschien).
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meeschrijven? Lees al heel lang mee, zo herkenbaar om te lezen.
Vier jaar geleden zélf gescheiden, steun uit onverwachte hoek van een collega. Hij was én is getrouwd.
Drie jaar lang geminnaard. Dat ging absoluut veel verder dan enkel seks. Ik was gewoon gek op deze man.
Uiteindelijk is een maand terug de stekker er uit getrokken, hij trok het eeuwige gelieg niet meer. Het is in goede harmonie geëindigd en ik heb me knap groot gehouden.

Het gaat redelijk, zit nog in de fase van flink uithuilen.....

En ik ben daarin niet de enige lees ik wel.....Dikke knuf voor jullie 😙
Soumis en Rooss,
Zo komt het op mij dus ook over.
Tijd om alles los te laten!
Zo komt het op mij ook over ondersteboven...
En na mijn idee ben je echt een leuke vrouw, je verdient beter! :hug:
Sterkte/succes
Mee eens! Mijn langere antwoord is verdwenen, maar ik ben het eens met iedereen BO. En dat vind je zelf ook zo te lezen. Feitelijk was het al afgelopen, dit waren de laatste stuiptrekkingen.

Visje, still going strong, fijn!

Uit de situaties die nu spelen hier met minnaars is wel duidelijk te zien dat het zelden meer wordt dan een minnaarrelatie. Ook al is de band nog zo intens. Ik denk dat een relatie ( voor mannen) echt meer dan op moet zijn, wil hij deze beeindigen. En dat is alleen maar heel goed, aangezien er bijna altijd kinderen bij betrokken zijn.

Maar ik denk ook dat als het eenmaal januari is dat er dan veel meer gaan scheiden. Omdat dan die nieuwe wet mbt alimentatie ingaat. Dikke kans ook dat sommige minnaars de boel rekken tot volgend jaar. Zoiets zullen ze niet zomaar uitspreken/toegeven.
Oke BO, wat moet je daar nu mee afwachten en dan kijken we wel verder. Wat is dat toch met die man dat hij je zo aan het lijntje houdt. Sterkte met loslaten.. je bent op de goede weg en wat fijn dat je een baan hebt. Misschien wel fijn dat je je energie daar nu in kunt stoppen!, fijne afleiding.
Elize hoe is het met jou proces van stoppen? heb je tijdens je vakantie afstand kunnen nemen?
Soumis wat een eikel die ex van jou. Heeft hij echt zo'n hekel aan jou gekregen door het vreemdgaan?
Visje, ik gun je van harte om de vrijheid die je hebt te nemen,. als hij dan toch echt gaat scheiden dan ben je waarschijnlijk zo weer terug bij hem.
Depten jij was toch ook gestopt met minnaren? Ik herken het wel dat je relatie een boost ervan heeft gekregen. Dat is hier tenminste wel zo, dat ik op seksueel vlak veel actiever ben.
Alle reacties Link kopieren
Rondo2019 schreef:
25-10-2019 12:18
Mag ik ook meeschrijven?
Natuurlijk. Welkom.
Rot hè, liefdesverdriet. Je bent idd niet de enig!
...
Alle reacties Link kopieren
scandinno schreef:
25-10-2019 14:44
Soumis wat een eikel die ex van jou. Heeft hij echt zo'n hekel aan jou gekregen door het vreemdgaan?
Meen je dit nou?
Ben jij wel eens bedrogen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat hij boos was. Maar ik snap niet dat hij niet naar zijn eigen aandeel kijkt.
Misschien is hij niet letterlijk vreemd gegaan, ik weet het niet he, want geen idee of hij echt al die avonden in de coffeeshop doorbracht (dat was zo 4 a 5 avonden in de week, afhankelijk van of ik avonddienst had of niet) Maar al is hij niet vreemdgegaan, dan nog was die joint jarenlang belangrijker dan met mij een avond doorbrengen. En ik heb het meerdere malen aangekaart, huilend en smekend gevraagd om eens thuis te blijven en tegelijk naar bed te gaan. Maar als ik thuis was kwam hij na enen thuis en lag ik al te slapen en als ik avonddienst had lag hij juist om 23:00 in bed.

Dus nee had niet vreemd mogen gaan, had zelf de stekker eruit moeten trekken voor die keuze, en ik kan je zeggen voel me daar nog steeds schuldig om. Maar ik had het lef niet om weg te gaan vanwege de kinderen en andere redenen vanwege zijn situatie. Maar vind het niet terecht dat ik als enige schuldige wordt gezien.

Maar goed ik dwaal af :)
Wilde alleen zeggen dat het na betrappen er niet altijd zo rooskleurig uitziet als bij depten.
Ik lees ook nog steeds mee.Ik vind het erg leerzaam.Vaak denk je dat wat je met iemand hebt uniek is.Hier zie ik dat veel situaties op elkaar lijken.Hier ook nog wel liefdesverdriet om ex minnaar.
Ik blijf veel aan hem denken en al weet ik verstandelijk dat het beter is,gevoelsmatig is een ander verhaal.
Maar daar worstelen meer van ons mee
daarom vind ik het fijn om nog mee te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Welkom rondo,
Tuurlijk mag je meeschrijven! Verdriet genoeg hier :bigkiss:

Zijn er nog dames hier met een minnaar? Of ben ik onderhand eenzaam hierin o_o

Morgen date....prrrrrr... :love:
Tot zover niet ziek nog M, dus heb enigszins hoop dat t gewoon doorgaat. Had er een jaar geleden dan nog wel wat spanning van, onzekerheid. Gelukkig nu helemaal verdwenen. Mocht hij morgen naar g van de trap donderen, tja, pech dan maar..
Alle reacties Link kopieren
Ondersteboven, sterkte!

Hoesje enjoy!

Hier loopt het niet lekker denk dat einde in zicht is..
Accepteren dus.
HoesjeBoesje schreef:
25-10-2019 23:23
Zijn er nog dames hier met een minnaar? Of ben ik onderhand eenzaam hierin o_o
Meld!

Veel plezier vandaag hoesje!
Nu nog afmelden zou wel erg laat zijn natuurlijk! Of minnaart M in het geheim?

Passi, wat is er? Je was zo zen geworden? Ik dacht dat jullie maandag zouden bellen en tot die tijd even rust. Waarom dan toch contact?

En ondersteboven ik ben er wat laat mee, maar gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben blij voor je dat dat zo snel is gegaan!
Alle reacties Link kopieren
Oja, sorry wiekjes! Door al het liefdesverdriet hier was ik jou ff kwijt :hyper:

Ja, M minnaart in t geheim, en heeft helaas een zeer kwakkelende gezondheid. Gelukkig nu fit genoeg om te daten :yes:

Vraag ik me ook af passi!?
Oh jongens, ik heb me gisteren toch vermaakt! Mijn baan echt megahard gevierd met vriendinnetjes en veul champagne! Heerlijk! Alle zorgen verdwenen naar de achtergrond en heb onwijs gelachen.

Ik werd nog gestalkt door De Marmot en die heb ik de lieve, maar duidelijke boodschap gegeven dat hij terug mag komen als hij volmondig ‘ik wil jou’ kan zeggen. En als de hele wereld dat mag weten. Ik heb gezegd dat ik veel van hem hou, maar meer nodig heb dan die vage shit van hem om het nog de moeite waard te vinden.

Dat leverde weer een stroom van appjes op die ik vakkundig heb genegeerd en vanmorgen direct excuses en opbellen om nogmaals sorry te zeggen en te vragen hoe het met me ging. Dat verandert niks aan de situatie, maar man man, wat is het toch voorspelbaar.

Hoesje en Wiekjes, jullie houden het topic in leven tijdens deze breakup-epidemie! :yes:

Passi: wat is er gebeurd?

Dani, Rondo, Visje, Soumis en alle andere gebroken harten :hug:
Slokje champagne en de wereld ziet er gelijk mooier uit.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, maandag maar hij vond dat ik niet eenzijdig kon beslissen.
Had al meerdere keren gezegd als we eerder normaal konden doen dan appen we.
Maar dat was dus steeds niet het geval, hij vond dat hij eruit wilde komen maar dat gevoel had ik niet behalve verwijten.

Ik heb toen nog een voorstel gedaan, laten we beide moeite doen en een moment zoeken vrijdag ochtend. Hij is er niet op ingegaan en ook niet aangegeven dat het hem niet zou lukken.
Gisteren dus contact opgenomen, kreeg ik weer de verwijt ja je kunt niet eenzijdig beslissen dat we vrijdagochtend gaan bellen.
Ik zo dan had je dat moeten zeggen, dat het je niet uitkomt.
Gek genoeg had hij wel tijd om te appen maar bellen niet, daarna heb ik hem nog proberen te bellen.
Geen gehoor, weer het verwijt ja niet wanneer het jou uitkomt ook geen tegenvoorstel met wanneer wel..
kortom heel koppig, ik Zo dan tot maandag. Hij wenste me een fijne week.
Uiteindelijk heb ik gezegd fijne weken. Zijn reactie was weer fijne feestdagen.
Ik zo dan prima fijn leven dan eindig ik het hier. Geen behoefte na maanden ineens weer contact...

Heel kinderachtig van ons..

Daarna avond nog mailtje gestuurd met ik mis je kunnen we normaal doen. Weet dat hij het gelezen heeft maar weigerde te reageren.

Daarna die mail dus verwijderd. En raad eens wie er dan ineens reageerde hij dus: ja niet wanneer het jou uitkomt dat we in gesprek gaan. Maar wederom geen tegenvoorstel wanneer we dus wel gaan praten en of ik het idee heb dat hij eruit wilde komen.

Tja dan geef ik het op, geen zin meer in kinderachtige gedoe!

Sorry vaag verhaal, tussen de kids door aan het typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven