minnaar deel3

08-07-2009 13:07 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
Stew ik heb hier ook ff iets toegevoegd!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed A5, dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat deel3 weer helemaal gezellig worden!!



@stew, ben je er weer?? Fijn je weer te zien!!
Alle reacties Link kopieren
Heeee dat is snel, tnx stewardess en ook tnx voor je antwoord van daarnet.

Zie ik goed dat deel 2 helemaal verdwenen is?



Sushii, hoe is het met jou dan? Long time no see .
Alle reacties Link kopieren
Heey sushii, lang niet gezien. Alles goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Hé Ninah, nog steeds alles goed met je sc´s/ sv´s??

Ja beetje te druk hier, en volgende week op vakantie dus nog een hoop te doen.

Maar vandaag een offday dus lekker op de bank hangen.



Maar goed hier hoor, met relatie sv dan...nog steeds lekker mailen en elkaar niet te vaak zien, dan kan het lang aan.
Alle reacties Link kopieren
Hé MissL. Jij ook nog steeds je sv´s??

Ik denk dat ik het er maar bij eentje laat, mij toch te ingewikkeld...
Alle reacties Link kopieren
Hee maak het niet te bont Sush, ik heb slechts 1 sv en 1 sc hahhaa. Maar alles goed gelukkig, en ook bijna vakantie.

Doordat zij beiden ook weg zijn is het rustig in Ninah-sv-wereld momenteel. Moet er nog een beetje aan wennen, eerlijk is eerlijk, dat het zo rustig is.



Fijn dat het met jou en sv goed gaat. En ach, het gaat niet alleen om de kwantiteit toch?
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik heb er ook nog 1 op dit moment... tenminste laat ik het zo zeggen, 1 actief. pf... klinkt wel heel fout dit.....
Alle reacties Link kopieren
Hey Sushii, inderdaad lang niet gelezen hier! Volgens mij zijn er meer mensen met een offday, hier ook veel gehang, haha.
Alle reacties Link kopieren
Real desperate housewives zijn we ;-
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het onvermijdelijk is als "de relatie" langer duurt dan paar maandjes. Er treedt door de "exchange of bodily fluids" een gew(herk)enning op. Zou het niet gelijk verliefdheid noemen, maar je drijft af van de slechts pure lust fase. Natuurlijk verzet je je er tegen, vanuit de ratio ... alleen komt er (stel dat je elkaar 1 ker per 2 weken/maand treft) m.i. een moment dat je even denkt ... ja maar wat als hij/zij iets overkomt en hij/zij niet komt opdagen, hoe kom ik dat te weten ... wie gaat me dat vertellen enz. En realiseer je, je dat er toch iets meer speelt dan alleen de lust.
Opinions just like love do not pay any bills
Alle reacties Link kopieren
Nee als wij het van de kwantiteit moeten hebben....dan was ik al afgehaakt denk ik!!

De mijne gaat dit weekend weg, dus dan bijna een maand geen tig mails per dag...maar het mailen gaat wel door, dat hebben we afgesproken. Heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Interessant Borgier... hoe kom je aan die wijsheid?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat was het gewoon al die tijd...last van exchange of bodily fluids!! Ik dacht al....
Alle reacties Link kopieren
Heet dat niet gewoon snowballen?
Alle reacties Link kopieren
Borgier, heb je daar zelf dan ook last van??
Alle reacties Link kopieren
Wooow sushi tig mails per dag?

En ook mail in de vakantie? Dat is bij mij niet, totale stilte nu ...

(maar wel een sv-mail dat ie goed aan was gekomen).



@Borgier: hoe kom ik dat te weten ... wie gaat me dat vertellen enz. ..... In mijn geval, ik ken ze niet alleen door de seks. Zou het zowieso te weten komen en snel ook. Maar hoop dat dat niet gebeurt natuurlijk.



@Mrs L; eentje actief? Pff ja heel erg fout
Alle reacties Link kopieren
He,klopt het dat het vorige topic helemaal weg is?

jammer,heb ik de laatste berichten gemist.



Borgier: Ook ik zou het dezelfde dag teweten komen...gelukkig, want wat je zegt, er speelt wel wat meer dan alleen seks(niet veel meer,gelukkig)maar ik betrap me er regelmatig op dat ik iets meer voel dan pure lust.



Sushi:tig mails ja...en dat elke dag?

tjee....



Hebben jullie het niet druk genoeg met 1 sv...hihi...ik namelijk wel...
Alle reacties Link kopieren
@ Ikke1982, deel2 staat onderin met een slotje erop omdat hij bijna vol was. Je kunt nog wel alles teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja...ik heb ook wel een beetje overdreven maar een handvol lukt ons wel vaak...

Ben wel blij dat het in de vakantie doorgaat, dat wel..



Wat een verveel dag, ik ga de zak chips er even bijpakken.

Ik zou vandaag een date hebben, ging niet door dus dan slaat die verveling extra toe...
Alle reacties Link kopieren
Aarghh dat is balen, geen date. Maakt de chips het een beetje goed .

En als hij dit weekend al gaat zou het zeker de laatste date voor de vakantie zijn? Balen maar heerlijk dat jullie blijven contacten in de vakantie. Ben helemaal niet jaloers arrgggh ...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ligt het ook een beetje aan het weer. Ik ben ook zo klaar met vandaag. Een geil mailtje of sms zou welkom zijn, maar hij is al weer thuis nu.. Of bijna.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat er kan een hoop gebeuren hier in 1 dag zeg

Leuk zo die twee kampen nu. Hopelijk blijft het hier nu een beetje gezellig!



Leuk om weer oude bekende te zien hier!



Sushii, dus nog steeds ook niet al te vaak een date? Wel lekker dat je veel mailcontact hebt en houd! Ik heb minder geluk komende weken.



Stew, leuk dat je hier weer te vinden bent. Blijf gezellig hier rondhangen meid!



Ninah, alles al ingepakt nu? Hhihi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven