minnaar deel3

08-07-2009 13:07 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
@CL en Ninah; Fijne vakantie gewenst. Veel plezier, al weet ik uit ervaring dat het missen van sv niet meevalt. Volgend weekend ga ik ook zo'n 3 weekse periode in. Vreselijk!

Hou zo van mijn meisje! Heb dit al een aantal keren meegemaakt, omdat we al meer dan 3 jaar van elkaar houden.

@Petie; Begrijp ik goed dat je op het forum blijft de komende weken? Ik dus ook. Geen directe vakantieplannen. Blijf je schrijven? Lijkt me fijn.

@All; Als jullie weg gaan, veel vakantieplezier en ik hoop jullie terug te zien op dit forum!

@Stew; Fijn dat je aanwezig blijft. Je schrijft rake dingen. Alleen jammer dat je inmiddels dingen anders ziet. je mag gelijk hebben, maar ik denk niet dat je ons, vreemdgaanden, veroordeelt.

Greetz, MF.
quote:stewardess schreef op 09 juli 2009 @ 17:40:

Ha Stew, we hebben jou ook wel anders gehoord toch

Echt niet! Ik heb geen svtje gehad, of ik moet het/hem geblokkeerd hebben?

Dan heb ik me vast vergist Stew

Tweede liefde, twee liefdes, ja natuurlijk kan dat, daar ben ik tenminste wel van overtuigd. Het is alleen wel handiger/praktischer als je met één liefde je (dagelijkse) leven deelt.

BTW, minnaar, juist Mac, mee eens!

@CL, geniet van je vakantie!

@Ninah, dank voor de agenda, wat ben je toch een lieverd

Zaterdag zaterdag zaterdag jaaaaaaaa ik hoop het ook!!

@Rest, sorry, tis weer laat
Toytje toch, wanneer slaap jij? Zo weinig tijd en dan nog tijd nemen hier te lezen en af en toe te posten. You rule meis.

Mac? Vertel vertel vertel, we kunnen wel een smeuig verhaal gebruiken hier.

Lieve Sis, geniet van je vakantie. Tien heerlijke dagen met je gezin ....... .

Belgenmop, what's in a name? Ik weet het soms niet meer. Ik geloof stellig dat we hier allemaal iets meer voelen voor onze sv's dan alleen lust (vooral MF) maar dat we geen van allen een relatie met ze zouden willen. Zoiets? En hoe noem je dat dan?

Volgens mij hebben we geen van allen ONS's met ze maar duurt het allemaal langer.

MF, ik kom hier zeker terug (verslavend dit topic) en ik wens jou heel veel sterkte als je meisje weg is. Hou het topic hoog, samen met Petie en de anderen die thuis blijven.

Ikke? Nog wat gehoord? Sms of iets?
En daarom beste Ninah, is het ook belgenmoppie en niet belgenmop ....

Enfin, ik geloof ook stellig dat jullie allemaal iets meer voelen voor de sv's dan alleen maar lust.

Ik heb een tijd nagedacht en geëxperimenteerd over van alles en nog wat ... keuzes genoeg voor persoonlijk vertier ....achteraf voor mij een bikkelharde bevestiging dat de vaste relatie niet meer te reanimeren was ...

En dan heb ik oprecht iemand liefgehad, iemand die ik nooit zou bedriegen en altijd zou bijstaan al was ie een jaar op ruimtemissie ... En ik heb hem ook nooit bedrogen ... Maar aangezien liefde nu éénmaal complexer is ... is het niets geworden.

Ik hoop dan ook nooit meer verliefd te worden en ik heb ook gewoon geen zin meer om sv te zijn of te hebben. Voilà !

Maar aangezien mijn verhalen ooit anders waren, zou ik het zeer laf vinden om nu met een veroordelend vingertje te staan zwaaien.

En tot slot : als het hart weer eens gek doet, roep dan toch dat verstand er maar even bij ....
@Belgenmoppie , jij weet kennelijk heel goed waar je het over hebt. Fijn dat je niet veroordeelt maar toch e.e.a. probeert duidelijk te maken, hier bij ons. En voor mij, ik zit nog helemaal in "hartklop" modus.
Ninah, wanneer ga je ons verlaten??? Vandaag al of morgen pas?

Ja belletje is fijn en ik hoef dan ook geen sms hoor. Bellen is zoveel fijner. Was wel de laatste x dat ik hem live hoorde voor z'n vakantie. Vanaf nu is hij niet meer alleen maar hoop hem nog wel even op msn te zien. En hij heeft beloofd om af en toe te smsen en als hij alleen is even te bellen. Heeft hij vorig jaar ook gedaan. Heel slecht maar wel heel fijn

MF, ja ik blijf ook gewoon hier. Ik ga pas in septemeber weg (handig joh geen kinderen) Wel balen zeg dat ze zolang weggaat. Ik ben straks ook 3 weken minnaar loos.

Toy, Lekker morgen weer. Toch???? Geniet ervan!

D, jeetje jullie hebben wel heeeel veel contact zeg. Pas je wel op? En denk je niet dat het beter is om het wat te minderen? Want de kans dat het mis gaat is nu wel heel groot. En het afkicken word zo wel heel moeilijk. Kijk goed uit maar geniet wel

CL, geniet van je vakantie

Mac, en is het gelukt om iets te regelen voor dit weekend?????
Petie zaterdag ben ik voor het laatst hier en dan eindelijk vakantie, jippie (toch wel). Heerlijk dat hij nog belt e/o smst in de vakantie. Toch niet helemaal contactloos dus.

D, jaaaaaa vertel zeg. Hoe was het gisteren? Idd net wat Petie zegt; oppassen. Je hebt al aardig wat verspeeld meid, je tentamens? Hoop idd ook dat je nog wel geniet.
Ninah, dus je hebt nog even om los te komen van het forum. Gaat dat wel lukken denk je? Ik vind het soms ook zo verslavend werken. Pfff niet normaal. Nee niet helemaal contactloos maar het moet wel van zijn kant komen want ik weet natuurlijk niet wanneer het veilig is. Dat is wel jammer omdat ik soms gewoon even iets wil laten weten maar dan moet ik me echt inhouden. Ach gaat wel goed komen. Weet hoe het is. En duim je nog met me mee voor weer zo'n periode met 25+ graden in augustus??? Kan nu al niet wachten hopen dat het weer meewerkt
Maar natuulijk duim ik voor jou . Gaat goed komen ...

*Gaat weer verder met poetsen*, leidt af en moet ook gebeuren toch?
Iets afgesproken? Nou, nee. Ik weet niet eens wanneer hij precies weggaat. De mailtjes waren geil, expliciet en lekker. Koste ook niet heel veel moeite om zijn aandacht te trekken eigenlijk. Ik zou vanavond nog wel kunnen, al denk ik niet dat hij dan kan. We gooien er zo nog maar eens een telefoontje tegen aan. Ik moet bij hem in de buurt zijn vandaag (ja, is echt toevallig) dus zoenen onder een paraplu zou een optie kunnen zijn.

We hadden het er ook over dat het wel een enorme ontlading zal zijn, onze eerste keer sex. Ik ben stiekem ook een beetje bang dat het dan tegenvalt. Dat zou wat zijn zeg. Niet tegen hem gezegd natuurlijk, kunnen mannen niet zo goed tegen.
Hahah Mac niet alle manspersonen over één kam scheren ..

Maar ik hoor graag over je date onder de plu (OMG wat een k-weer trouwens).
Thanks Ninah voor het duimen. Ik hoop dat het helpt! Enne moet jij niet poetsen? Haha! Maar leidt zeker af en is ook nog eens prettig om alles weer schoon te hebben om je heen!

Jeetje Mac, Schiet toch eens op met die eerste x . Hoe komt het dat het er nog niet van gekomen is? Geen tijd/plek? Ben zeer benieuwd hoe die ontlading zal zijn. En tegenvallen kan het altijd natuurlijk. Maar daar moet je maar niet van uitgaan hoor! Anders kun je niet lekker genieten. Ik hoop dat je hem nog even kunt zien vandaag enne zoen ze dan he :-)
Tss Petie ik poets dapper door hoor en de boodschappen zijn gedaan en uuuuuuuuuh al die uurtjes ff niet aan sv gedacht en nu zit ik weer achter de laptop en ???????????

Ja hoor, mijn god dat gevoel, jeeez ik mis hem echt zeg.
O je bent goed bezig Ninah! Ga zo door! Ga maar snel weg dan van die laptop. Zo kom je nooit los van hem. Gelukkig ga je straks op vakantie en kun je niet meer zo vaak op het forum. Hopelijk helpt dat ook om hem een beetje te doen vergeten. Ben heel benieuwd of hij er ook zo'n moeite mee heeft. Jullie komen tegelijk weer terug toch? Spannend of er dan snel weer een date volgt!
Nee Petie hij komt een week eerder terug. En als ik terug ben hebben we ook nog de kindervakantie. Maar dan ............... (of eerder en daar hoop ik op mmmm).
Ok dus hij is ook een week thuis zonder contact met je? Kijken hoe het hem af zal gaan. Al denk ik dat het voor de mannen toch makkelijker is dan voor ons. Waarom weet ik ook niet maar mannen zijn denk ik makkelijker daarin. Laat je het ons wel even weten als het eerste contact weer gelegd is?

MdR, hoe is het met jou????? Lang niets meer van je gehoord. Bij jullie ook vakantiestilte? Alles goed tussen jullie? Nog steeds lekker veel dates?
Tuurlijk laat ik dat weten, wat denk je zelf gekkie?

Denk dat hij een week zonder (contact met) mij beter aankan dan ik. Dat is normaal ook zo, hebben we het wel eens over ook. Ik hou gewoon van contacten .... hij ook wel maar dan liever irl .

MdR en de andere mannen zijn stil zeg. Waar zijn jullie? Vakantie aan het vieren?
Hihihi Ninah, wat kunnen mannen toch lekker simpel zijn he? Wat nou smsen? Gewoon irl praten/zien/voelen/.... De mijne is net zo hoor!

Het is sowieso stilletjes vandaag hier. En dat terwijl het een regenachtige dag was. Waar is iedereen? Nu al op vakantie? Dat word een saaie boel dan.
Of ............. lekker daten?

Delerium? Mac? Anderen?

Praten, zien, voelen, oooh praat me er niet van .
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar dan willen we natuurlijk hier wel uitgebreide verslagen zien

Ojee ik heb nu toch niet je hoofd op hol gebracht he?
Was het maar waar! Hij was er niet, helaas. En ja, waarom duurt het zolang? Omdat ik niet de eerste keer moeilijk wil doen in een auto. En ook niet ''s morgens wil afspreken. Mss lastig, maar zo wil ik het. Dat het zo lang op zich laat wachten, had ik ook niet voorzien. Tussendoor ook nog ongesteld natuurlijk, dus eigenlijk hebben we alle factoren om het tegen te houden wel gehad. En nog steeds geven we niet op. Ookal denken we soms van wel. Laatste contact is vlg mij net geweest, ik durf hem nu niet meer te bellen. Ach, drie weken zijn zo om...
Ik ben ook meer van de directe communicatie
Jammer Mac dat het niet meer gelukt is vandaag. Ik snap je wel hoor. Je wilt het toch wel een beetje bijzonder maken natuurlijk. Gebeurd het niet dat 1 van jullie weleens alleen thuis is? Ik hoop voor je dat het na de vakantie snel gaat gebeuren!

Sterkte ook met de stilte.
Jeez Mac zelfs geen zoen onder de paraplui. En dan loop ik te zeuren. Maar ... de aanhouder wint denk ik dan maar.

En dan zal die eerste keer heel speciaal zijn.

Is ie nu 3 weken op vakantie? En ga je zelf ook nog?

Ik ben vanavond alleen thuis, gatver. Kan ook mee met man maar toch maar liever niet. Ga geloof ik de koffer maar eens inpakken. Jaaa Petie je hebt mn hoofd op hol gebracht maar het is je vergeven. Doe het mezelf aan tis niet dat iemand mij verplicht. Wou nu alleen even in de toekomst kunnen kijken.

Zal het gewoon doorgaan zoals het was? SV en ik daten nu al ruim 10 maanden en hebben een heerlijke band.

Daarom mis ik het zo, nu. Maar ga hem niet smssen. Doe het niet!
Mac ik weet eigenlijk niet eens (meer) of jij een vriend hebt of man. En sv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven