Seks
alle pijlers
minnaar deel3
woensdag 8 juli 2009 om 13:07
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
woensdag 8 juli 2009 om 13:39
Hé Ninah, nog steeds alles goed met je sc´s/ sv´s??
Ja beetje te druk hier, en volgende week op vakantie dus nog een hoop te doen.
Maar vandaag een offday dus lekker op de bank hangen.
Maar goed hier hoor, met relatie sv dan...nog steeds lekker mailen en elkaar niet te vaak zien, dan kan het lang aan.
Ja beetje te druk hier, en volgende week op vakantie dus nog een hoop te doen.
Maar vandaag een offday dus lekker op de bank hangen.
Maar goed hier hoor, met relatie sv dan...nog steeds lekker mailen en elkaar niet te vaak zien, dan kan het lang aan.
woensdag 8 juli 2009 om 13:42
Hee maak het niet te bont Sush, ik heb slechts 1 sv en 1 sc hahhaa. Maar alles goed gelukkig, en ook bijna vakantie.
Doordat zij beiden ook weg zijn is het rustig in Ninah-sv-wereld momenteel. Moet er nog een beetje aan wennen, eerlijk is eerlijk, dat het zo rustig is.
Fijn dat het met jou en sv goed gaat. En ach, het gaat niet alleen om de kwantiteit toch?
Doordat zij beiden ook weg zijn is het rustig in Ninah-sv-wereld momenteel. Moet er nog een beetje aan wennen, eerlijk is eerlijk, dat het zo rustig is.
Fijn dat het met jou en sv goed gaat. En ach, het gaat niet alleen om de kwantiteit toch?
woensdag 8 juli 2009 om 13:44
Denk dat het onvermijdelijk is als "de relatie" langer duurt dan paar maandjes. Er treedt door de "exchange of bodily fluids" een gew(herk)enning op. Zou het niet gelijk verliefdheid noemen, maar je drijft af van de slechts pure lust fase. Natuurlijk verzet je je er tegen, vanuit de ratio ... alleen komt er (stel dat je elkaar 1 ker per 2 weken/maand treft) m.i. een moment dat je even denkt ... ja maar wat als hij/zij iets overkomt en hij/zij niet komt opdagen, hoe kom ik dat te weten ... wie gaat me dat vertellen enz. En realiseer je, je dat er toch iets meer speelt dan alleen de lust.
Opinions just like love do not pay any bills
woensdag 8 juli 2009 om 14:12
Wooow sushi tig mails per dag?
En ook mail in de vakantie? Dat is bij mij niet, totale stilte nu ...
(maar wel een sv-mail dat ie goed aan was gekomen).
@Borgier: hoe kom ik dat te weten ... wie gaat me dat vertellen enz. ..... In mijn geval, ik ken ze niet alleen door de seks. Zou het zowieso te weten komen en snel ook. Maar hoop dat dat niet gebeurt natuurlijk.
@Mrs L; eentje actief? Pff ja heel erg fout
En ook mail in de vakantie? Dat is bij mij niet, totale stilte nu ...
(maar wel een sv-mail dat ie goed aan was gekomen).
@Borgier: hoe kom ik dat te weten ... wie gaat me dat vertellen enz. ..... In mijn geval, ik ken ze niet alleen door de seks. Zou het zowieso te weten komen en snel ook. Maar hoop dat dat niet gebeurt natuurlijk.
@Mrs L; eentje actief? Pff ja heel erg fout
woensdag 8 juli 2009 om 14:45
He,klopt het dat het vorige topic helemaal weg is?
jammer,heb ik de laatste berichten gemist.
Borgier: Ook ik zou het dezelfde dag teweten komen...gelukkig, want wat je zegt, er speelt wel wat meer dan alleen seks(niet veel meer,gelukkig)maar ik betrap me er regelmatig op dat ik iets meer voel dan pure lust.
Sushi:tig mails ja...en dat elke dag?
tjee....
Hebben jullie het niet druk genoeg met 1 sv...hihi...ik namelijk wel...
jammer,heb ik de laatste berichten gemist.
Borgier: Ook ik zou het dezelfde dag teweten komen...gelukkig, want wat je zegt, er speelt wel wat meer dan alleen seks(niet veel meer,gelukkig)maar ik betrap me er regelmatig op dat ik iets meer voel dan pure lust.
Sushi:tig mails ja...en dat elke dag?
tjee....
Hebben jullie het niet druk genoeg met 1 sv...hihi...ik namelijk wel...
woensdag 8 juli 2009 om 15:09
woensdag 8 juli 2009 om 15:48
woensdag 8 juli 2009 om 18:59
Jeetje wat er kan een hoop gebeuren hier in 1 dag zeg
Leuk zo die twee kampen nu. Hopelijk blijft het hier nu een beetje gezellig!
Leuk om weer oude bekende te zien hier!
Sushii, dus nog steeds ook niet al te vaak een date? Wel lekker dat je veel mailcontact hebt en houd! Ik heb minder geluk komende weken.
Stew, leuk dat je hier weer te vinden bent. Blijf gezellig hier rondhangen meid!
Ninah, alles al ingepakt nu? Hhihi!
Leuk zo die twee kampen nu. Hopelijk blijft het hier nu een beetje gezellig!
Leuk om weer oude bekende te zien hier!
Sushii, dus nog steeds ook niet al te vaak een date? Wel lekker dat je veel mailcontact hebt en houd! Ik heb minder geluk komende weken.
Stew, leuk dat je hier weer te vinden bent. Blijf gezellig hier rondhangen meid!
Ninah, alles al ingepakt nu? Hhihi!