minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
maandag 25 januari 2010 om 13:08
@ miss T, ik begrijp je helemaal hoor. Je hebt ook een punt, waar leidt het toe. Maar voor mij is het wel zo dat als iemand wat van zich zou laten horen (voor verjaardag of zo) dan zou ik daar wel op reageren.
@ angel, kijk, dat lijkt erop! Gewoon binnen een week alweer tegen hem aan staan rijden (en meer misschien)! Dat is het betere werk.
@ angel, kijk, dat lijkt erop! Gewoon binnen een week alweer tegen hem aan staan rijden (en meer misschien)! Dat is het betere werk.
maandag 25 januari 2010 om 14:03
Tja wat is wijsheid en moet alles altijd ergens toe leiden (in sv-land)? Is voor iedereen en in elke situatie weer anders denk ik.
Ik ben blij met hoe het nu gaat tussen sc en mij. For now, en kan maar zo weer veranderen.
Sv is weer in the picture . Leidt me af en miss een date van de week. Msn ging in ieder geval lekker. De arme schat, mn vriendje voor altijd; met mn gewentel in zelfmeelij vergeet ik hem bijna. En dat wil ik niet.
@angel, lekker meid. Zo gaat ie goed.
Ik ben blij met hoe het nu gaat tussen sc en mij. For now, en kan maar zo weer veranderen.
Sv is weer in the picture . Leidt me af en miss een date van de week. Msn ging in ieder geval lekker. De arme schat, mn vriendje voor altijd; met mn gewentel in zelfmeelij vergeet ik hem bijna. En dat wil ik niet.
@angel, lekker meid. Zo gaat ie goed.
maandag 25 januari 2010 om 14:22
Ik zou geloof ik ook wel reageren als ik iets van iemand zou horen voor mijn verjaardag, hoor, zo hardvochtig ben ik nou ook weer niet.
Ninah, lekker toch dat het voor jou nu goed is. Wat je zegt, het is voor iedereen anders.
Leuk dat sv weer in beeld is. Kan hij je mooi over het verdriet heen helpen
angel, you go!
Ninah, lekker toch dat het voor jou nu goed is. Wat je zegt, het is voor iedereen anders.
Leuk dat sv weer in beeld is. Kan hij je mooi over het verdriet heen helpen
angel, you go!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 25 januari 2010 om 14:29
maandag 25 januari 2010 om 14:37
Het is ook voor iedereen anders, ik schrijf alleen op hoe ik het zie en/of voel.
Miss T, goede vlucht gehad gisteravond, begrijp ik uit je post. Dat boarden wil nog wel eens irritant zijn door vertraging of mensen die langs de beveiliging glippen. Maar ik neem aan dat bij jou alles soepel en zonder wanklank is verlopen...
Miss T, goede vlucht gehad gisteravond, begrijp ik uit je post. Dat boarden wil nog wel eens irritant zijn door vertraging of mensen die langs de beveiliging glippen. Maar ik neem aan dat bij jou alles soepel en zonder wanklank is verlopen...
maandag 25 januari 2010 om 15:39
maandag 25 januari 2010 om 16:14
maandag 25 januari 2010 om 16:20
quote:houvanjezelf schreef op 25 januari 2010 @ 14:23:
Ik heb nog steeds erg goed contact met mijn (letterlijk) oude SV.
We blijven maatjes, ook al hebben we geen seks meer.
Gelukkig heb ik ook nog heel goed en heel veel contact met ex-sv, hij is een erg goede vriend gebleven waar ik nog steeds veel mee deel maar geen sex meer mee heb.
Er is weer veel geschreven de afgelopen dagen, voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke
Morgen heb ik mijn uitje
Ik heb nog steeds erg goed contact met mijn (letterlijk) oude SV.
We blijven maatjes, ook al hebben we geen seks meer.
Gelukkig heb ik ook nog heel goed en heel veel contact met ex-sv, hij is een erg goede vriend gebleven waar ik nog steeds veel mee deel maar geen sex meer mee heb.
Er is weer veel geschreven de afgelopen dagen, voor iedereen die het nodig heeft een hele dikke
Morgen heb ik mijn uitje
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
maandag 25 januari 2010 om 17:09
quote:toytje schreef op 25 januari 2010 @ 08:50:
Miss Thang
@Bkstr, Date is kei lief maar het blijft een man hè, iets met Mars en Venus ofzo? Zie je sc op het werk?
Nope, geen ontmoetingen deze week, niet op het werk iig. En heb me vandaag in de auto voorgenomen dat ik ook niet op hem ga zitten wachten (nog steeds niets gehoord van m namelijk). We zullen zien wat het zal brengen; trek vooralsnog mijn eigen plan!
*bkstr leest nu weer even verder*
Miss Thang
@Bkstr, Date is kei lief maar het blijft een man hè, iets met Mars en Venus ofzo? Zie je sc op het werk?
Nope, geen ontmoetingen deze week, niet op het werk iig. En heb me vandaag in de auto voorgenomen dat ik ook niet op hem ga zitten wachten (nog steeds niets gehoord van m namelijk). We zullen zien wat het zal brengen; trek vooralsnog mijn eigen plan!
*bkstr leest nu weer even verder*
maandag 25 januari 2010 om 17:48
@stew:ja een andere aanrijding dan de jouwe maar ook met spierpijn
@miss t:snap dat jij het niet koud had gisteren ,lekker hoor!
@justl:geniet van je uitje morgen!
@bkstr:leuke dingen doen,werken en niet op sc wachten,die gaat jouw vanzelf contacten.
(*god wat heeft engeltje weer wijze woorden*)
@mac:dat koken daar had sc van bkstr niet zo oren na helaas, want ik ben er van overtuigd dat die wat lekkers mis gelopen is.
fijn dat jij blij geil word van je sv ,zet hem op!
@miss t:snap dat jij het niet koud had gisteren ,lekker hoor!
@justl:geniet van je uitje morgen!
@bkstr:leuke dingen doen,werken en niet op sc wachten,die gaat jouw vanzelf contacten.
(*god wat heeft engeltje weer wijze woorden*)
@mac:dat koken daar had sc van bkstr niet zo oren na helaas, want ik ben er van overtuigd dat die wat lekkers mis gelopen is.
fijn dat jij blij geil word van je sv ,zet hem op!
maandag 25 januari 2010 om 18:05
Mm al die geile dates (MT, pffff).. ik wil ook!!!!!
Juist als ik m pas heb gezien.. echte verslaving dus. Vandaag wel beetje heen en weer gesmst, maar eigenlijk alleen maar werkgerelateerd wist niet dat we dat ook konden, maar ging goed voorbereid mn gesprek in en kreeg gelijk daarna ook al smsje hoe het ging... (ging goed trouwens.. denk wel dat ik er af en toe ga werken)
Woensdag weer kantoordag met sc, maar ook met een vriendin van me (die er niets van weet maar wel heel oplettend is), dus ben bang dat het een net dagje wordt zo vlak voor zijn reis.. En op die reis hoef ik ook niet te veel te verwachten wat betreft contact.. dus tja, Crea gaat een saaie maand tegemoet, maar das ook wel weer eens lekker, thuis genoeg te doen (veel werk, zieken in de familie, baby in de vriendenkring op komst)
@bkstr, you go girl!
@Angel, volgens mij is jouw sv ook verslaafd
@ninah, fijn dat je een echte (s)vriend hebt, die verdien je ook...
Juist als ik m pas heb gezien.. echte verslaving dus. Vandaag wel beetje heen en weer gesmst, maar eigenlijk alleen maar werkgerelateerd wist niet dat we dat ook konden, maar ging goed voorbereid mn gesprek in en kreeg gelijk daarna ook al smsje hoe het ging... (ging goed trouwens.. denk wel dat ik er af en toe ga werken)
Woensdag weer kantoordag met sc, maar ook met een vriendin van me (die er niets van weet maar wel heel oplettend is), dus ben bang dat het een net dagje wordt zo vlak voor zijn reis.. En op die reis hoef ik ook niet te veel te verwachten wat betreft contact.. dus tja, Crea gaat een saaie maand tegemoet, maar das ook wel weer eens lekker, thuis genoeg te doen (veel werk, zieken in de familie, baby in de vriendenkring op komst)
@bkstr, you go girl!
@Angel, volgens mij is jouw sv ook verslaafd
@ninah, fijn dat je een echte (s)vriend hebt, die verdien je ook...
maandag 25 januari 2010 om 18:33
quote:stewardess schreef op 25 januari 2010 @ 18:12:
Ohhh Crea, ik vind het zo knap dat jullie de relatie nog niet geconsumeerd hebben. Ik denk dat ik gek zou worden.ik vind consumeren zo'n mooi woord. Voel me net de heilige maagd maria met mn kuisheidsgordel... Niet knap vooral frustrerend.. maar smeken is mn eer te na.. t is dat ie zo goed is in al die andere dingen....
Ohhh Crea, ik vind het zo knap dat jullie de relatie nog niet geconsumeerd hebben. Ik denk dat ik gek zou worden.ik vind consumeren zo'n mooi woord. Voel me net de heilige maagd maria met mn kuisheidsgordel... Niet knap vooral frustrerend.. maar smeken is mn eer te na.. t is dat ie zo goed is in al die andere dingen....