Minnaar deel 7
maandag 1 februari 2010 om 05:34
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 22 februari 2010 om 10:47
quote:angel1971 schreef op 22 februari 2010 @ 10:45:
niet onderuit willen jahoe gewoon doen,gaat een wereld voor je open alleen..........moet je je grenzen gaan bewaken en dat kan soms een beetje niet lukken en dan heb je een probleem!
Ja daar zit ik het meeste mee. Ik zal geen spijt krijgen....
totdat het uit komt? Dan zal ik vette spijt hebben....
Na ja... csv woont een eind weg, dus zomaar spontaan een date zou moeilijk zijn. Misschien blijft ie wel csv na die ene keer?
Maar ik heb begrepen dat dat lastig is.... als ie zo lekker is als ik denk dat ie is.
niet onderuit willen jahoe gewoon doen,gaat een wereld voor je open alleen..........moet je je grenzen gaan bewaken en dat kan soms een beetje niet lukken en dan heb je een probleem!
Ja daar zit ik het meeste mee. Ik zal geen spijt krijgen....
totdat het uit komt? Dan zal ik vette spijt hebben....
Na ja... csv woont een eind weg, dus zomaar spontaan een date zou moeilijk zijn. Misschien blijft ie wel csv na die ene keer?
Maar ik heb begrepen dat dat lastig is.... als ie zo lekker is als ik denk dat ie is.
maandag 22 februari 2010 om 10:52
@jahoe:zorgen dat het niet uitkomt en voorzichtig blijven in je doen en laten en wat je zegt thuis.
het is een voordeel dat die verweg woont, maar ook een nadeel, want als je trek in elkaar heb, moet je eerst afspreken en kan je niet op je fietsje erheen,en dat voordeel heb ik nu weer wel
je weet als je er aan begint,dat als het uitkomt je problemen heb,dus goed nadenken.
ik ben ook altijd een beetje een moraalridder geweest en dit overviel me en ben nu bijna 3 jaar verder en vind het heerlijk!
het is een voordeel dat die verweg woont, maar ook een nadeel, want als je trek in elkaar heb, moet je eerst afspreken en kan je niet op je fietsje erheen,en dat voordeel heb ik nu weer wel
je weet als je er aan begint,dat als het uitkomt je problemen heb,dus goed nadenken.
ik ben ook altijd een beetje een moraalridder geweest en dit overviel me en ben nu bijna 3 jaar verder en vind het heerlijk!
maandag 22 februari 2010 om 10:54
@Jahoe, ik heb meestal meer spijt van dingen die ik NIET heb gedaan dan van dingen die ik wel heb gedaan.
Zoals Angel zegt gaat er een hele andere wereld voor je open en dat moet je wel aankunnen en goed gescheiden kunnen houden van het dagelijks leven. Bewaak je eigen grenzen goed.
Zoals Angel zegt gaat er een hele andere wereld voor je open en dat moet je wel aankunnen en goed gescheiden kunnen houden van het dagelijks leven. Bewaak je eigen grenzen goed.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
maandag 22 februari 2010 om 11:01
maandag 22 februari 2010 om 11:04
@angelJa wrijf het er maar lekker in dat je er op je fietsje naar toe kunt. Grrrr hahahahaha
Nou ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd ben.
@Justl: dat idee heb ik nu ook. Waarom zou ik iets moeten laten omdat iemand niet wil dat ik dat doe? Ik ben ik. Ik wil dit...
Ik heb het zelfs aangegeven bij nr1.
Heel leuk en aardig, maar wat ik nu in gedachten heb is dat het mijn ding is. En dat de rest van het gezin daar geen 'last' van mag hebben. Dus gezin eerst.
(gelukkig is hij single dus wat dat betreft wel erg flexibel)
Nou ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd ben.
@Justl: dat idee heb ik nu ook. Waarom zou ik iets moeten laten omdat iemand niet wil dat ik dat doe? Ik ben ik. Ik wil dit...
Ik heb het zelfs aangegeven bij nr1.
Heel leuk en aardig, maar wat ik nu in gedachten heb is dat het mijn ding is. En dat de rest van het gezin daar geen 'last' van mag hebben. Dus gezin eerst.
(gelukkig is hij single dus wat dat betreft wel erg flexibel)
maandag 22 februari 2010 om 11:23
maandag 22 februari 2010 om 11:27
quote:JustI schreef op 22 februari 2010 @ 10:29:
Als je denkt dat er geen toekomst zit in een relatie waar jij voornamelijk het voortouw zal moeten nemen, moet je daar niet aan beginnen!
Hem houden voor de seks kan natuurlijk wel
Wel mevrouw JustI, is dit hoe jij zoiets ziet?
Lees jij de posts van sommige mensen wel goed vraag ik me dan af?
Je leert iemand kennen en bouwt zo’n band met diegene op dat je voelt dat je daar wel verder mee zou willen. Je steekt daar veel energie in maar loopt elke keer tegen steeds een dingetje meer aan waarvan je denkt: ‘dit voelt niet goed, zo wil ik het eigenlijk helemaal niet’. Je merkt dat het je steeds meer energie gaat kosten en je komt op een punt dat je serieus het gevoel hebt dat het ‘m niet gaat worden. Dat het uit je handen glijdt omdat je niet alleen wilt en kunt blijven trekken.
En denk jij dan, JustI, dat je, met een grote grijns op je gezicht, iemand dan ‘natuurlijk wel’ gewoon voor de seks kunt houden. Denk jij dat bij de meerderheid van de mensen het gevoel zo makkelijk in elkaar steekt dat je dat onmiddellijk los van elkaar kunt zien. Dat je dat stuk waar je zo je best voor hebt gedaan, en wat dus tot je grote spijt niet gelukt is, zo maar onder de tafel veegt alsof het er niet was?
Ik weet uit ervaring dat het voor mij niet zo werkt. Alhoewel het in mijn geval een kortere en minder intensieve tijdspanne betrof als die van Toy, bleek in ‘ons’ geval dat er toch geen toekomst in zat. Dat was een pijnlijke constatering, en dat bracht met zich mee dat de seks ook afgelopen was. Hoe goed die ook was. Want de enorme meerwaarde die veroorzaakt wordt door het feit dat je gek op elkaar bent en het zo heerlijk vindt om samen te zijn is weg. En dat heeft zijn weerslag!
En ik denk niet dat ik daar een uitzondering in ben, wat die gevoelens betreft.
Dus het zal meer over jou zeggen denk ik.
Iedereen mag hier posten. Ik stoor me nu even aan weer zo’n lichtzinnige post van je. Een knuffel hier, ‘je verdient het meis’, ‘je bent het waard’, nog zo’n fucking knuffel daar. Of je leest niet goed, kunt je niet inleven in hoe dingen gaan. Of je ziet dingen anders, beredeneert alles vanuit je eigen ik en knalt gewoon maar wat in zo’n post. Dat kan ook natuurlijk.....
Als je denkt dat er geen toekomst zit in een relatie waar jij voornamelijk het voortouw zal moeten nemen, moet je daar niet aan beginnen!
Hem houden voor de seks kan natuurlijk wel
Wel mevrouw JustI, is dit hoe jij zoiets ziet?
Lees jij de posts van sommige mensen wel goed vraag ik me dan af?
Je leert iemand kennen en bouwt zo’n band met diegene op dat je voelt dat je daar wel verder mee zou willen. Je steekt daar veel energie in maar loopt elke keer tegen steeds een dingetje meer aan waarvan je denkt: ‘dit voelt niet goed, zo wil ik het eigenlijk helemaal niet’. Je merkt dat het je steeds meer energie gaat kosten en je komt op een punt dat je serieus het gevoel hebt dat het ‘m niet gaat worden. Dat het uit je handen glijdt omdat je niet alleen wilt en kunt blijven trekken.
En denk jij dan, JustI, dat je, met een grote grijns op je gezicht, iemand dan ‘natuurlijk wel’ gewoon voor de seks kunt houden. Denk jij dat bij de meerderheid van de mensen het gevoel zo makkelijk in elkaar steekt dat je dat onmiddellijk los van elkaar kunt zien. Dat je dat stuk waar je zo je best voor hebt gedaan, en wat dus tot je grote spijt niet gelukt is, zo maar onder de tafel veegt alsof het er niet was?
Ik weet uit ervaring dat het voor mij niet zo werkt. Alhoewel het in mijn geval een kortere en minder intensieve tijdspanne betrof als die van Toy, bleek in ‘ons’ geval dat er toch geen toekomst in zat. Dat was een pijnlijke constatering, en dat bracht met zich mee dat de seks ook afgelopen was. Hoe goed die ook was. Want de enorme meerwaarde die veroorzaakt wordt door het feit dat je gek op elkaar bent en het zo heerlijk vindt om samen te zijn is weg. En dat heeft zijn weerslag!
En ik denk niet dat ik daar een uitzondering in ben, wat die gevoelens betreft.
Dus het zal meer over jou zeggen denk ik.
Iedereen mag hier posten. Ik stoor me nu even aan weer zo’n lichtzinnige post van je. Een knuffel hier, ‘je verdient het meis’, ‘je bent het waard’, nog zo’n fucking knuffel daar. Of je leest niet goed, kunt je niet inleven in hoe dingen gaan. Of je ziet dingen anders, beredeneert alles vanuit je eigen ik en knalt gewoon maar wat in zo’n post. Dat kan ook natuurlijk.....
maandag 22 februari 2010 om 11:32
quote:angel1971 schreef op 22 februari 2010 @ 11:23:
oh en jahoe?zoek een leuk plaatje bij je nick,staat gezelliger!?
Daar heb je helemaal gelijk in angel! Zo'n zielige grijze avatar is niks.
Daar ben ik al een week mee bezig maar de avatars en motto's doen het niet
Of vandaag weer wel? Ik ga het in ieder geval weer even proberen.
oh en jahoe?zoek een leuk plaatje bij je nick,staat gezelliger!?
Daar heb je helemaal gelijk in angel! Zo'n zielige grijze avatar is niks.
Daar ben ik al een week mee bezig maar de avatars en motto's doen het niet
Of vandaag weer wel? Ik ga het in ieder geval weer even proberen.
maandag 22 februari 2010 om 11:59
maandag 22 februari 2010 om 12:03
quote:toytje schreef op 21 februari 2010 @ 21:57:
... Hij vroeg of ik wist waarom ik zo'n pijn in mijn nek/schouders heb, wel vertelt dat dat komt van het tobben. Toen hij vroeg waarover zei ik, over van alles. Dat is het dan... gelukkig zakte de spanning wat, maar daar is ook alles mee gezegd. Wel over gehad dat de verschillen tussen ons wel erg groot zijn, maar ook hier weer, dat was het dan. Denk dat ik met een echte struisvogel te maken heb...
Miss Thang weer terug, joepieeee! Aktie vanavond hè, enjoy! Als jij zegt "over vanalles" en het daarbij laat, vind ik jou ook een struisvogel en doe je hetzelfde als je hem van beschuldigd is mijn idee.
... Hij vroeg of ik wist waarom ik zo'n pijn in mijn nek/schouders heb, wel vertelt dat dat komt van het tobben. Toen hij vroeg waarover zei ik, over van alles. Dat is het dan... gelukkig zakte de spanning wat, maar daar is ook alles mee gezegd. Wel over gehad dat de verschillen tussen ons wel erg groot zijn, maar ook hier weer, dat was het dan. Denk dat ik met een echte struisvogel te maken heb...
Miss Thang weer terug, joepieeee! Aktie vanavond hè, enjoy! Als jij zegt "over vanalles" en het daarbij laat, vind ik jou ook een struisvogel en doe je hetzelfde als je hem van beschuldigd is mijn idee.
maandag 22 februari 2010 om 12:16
hvj; zo makkelijk is dat niet. Ik kan me helemaal voorstellen hoe zo'n situatie gaat. Je zit in een proces van je realiseren dat je vent toch niet de vent is die je zou willen. Er zit geen ruggegraat in, of in ieder geval niet zo'n stevige als je nodig hebt op sommige momenten. Verwachting is een vies woord in deze: hij voldoet niet aan verwachtingen. Dan ligt het natuurlijk ook bij jezelf, want jij hebt die verwachting. Maar ik drijf van het topic af... Wanneer je in dat proces zit, van de zaken zien zoals ze eigenlijk zijn, kun je erg moedeloos, hopeloos en lamgeslagen zijn. Er zijn dan momenten dat je het simpelweg niet op kunt brengen op die spreekwoordelijke kar alweer te moeten trekken. Soms wil je gewoon, tegen alle verwachtingen in, dat je vent even het stuur overneemt, en het ineens wel gaat zien, doen of uitvoeren. Heeft niets met struisvogelpolitiek te maken, maar eerder met een algemene gemoedstoestand waar je je op dit moment binnen het totale proces bevindt... dus...
*bkstr praat niet voor Toy, maar voor zichzelf. Toy kan vast ook heel goed zelf reageren *
*bkstr praat niet voor Toy, maar voor zichzelf. Toy kan vast ook heel goed zelf reageren *
maandag 22 februari 2010 om 12:20
@ bkstr, voor mij werkt het iig wel zo. Als je een sv hebt, ongecompliceerd, en dat op de een of andere manier niet meer werkt dan kun je daar misschien nog makkelijk overheenstappen en het laten. Maar dat stadium is Toy natuurlijk al lang voorbij.
Voor mij was de goede seks bijna een reden om toch contact te houden, het gesprek niet aan te gaan. Want ik wist waar het toe zou leiden. Maar de constatering voor mezelf dat 'het 'm niet ging worden' had voor mij al effect op de seks. Het was nog steeds heerlijk maar bij kwamen de gevoelens 'dat het einde in zicht is' na afloop al wel langs. En tja, dan 'moet' je toch het gesprek aan gaan.
@ ninah, goed verwezen naar 0829!
@ missT, good to see you back!
Voor mij was de goede seks bijna een reden om toch contact te houden, het gesprek niet aan te gaan. Want ik wist waar het toe zou leiden. Maar de constatering voor mezelf dat 'het 'm niet ging worden' had voor mij al effect op de seks. Het was nog steeds heerlijk maar bij kwamen de gevoelens 'dat het einde in zicht is' na afloop al wel langs. En tja, dan 'moet' je toch het gesprek aan gaan.
@ ninah, goed verwezen naar 0829!
@ missT, good to see you back!
maandag 22 februari 2010 om 12:25
@ haddock: pffff, confronterend, jouw post. Ik moet bekennen dat ik ook sinds ik me realiseer dat het allemaal niet alleen maar paice (schrijf je dat zo) en vree is in mijn relatie, mijn libido tot het nulpunt gedaald is. Wetende van jou dat dat ook het einde uiteindelijk inluidde van je relatie, maakt bij mij toch wat los.
*het lukt bkstr nu even niet om in het hier en nu te blijven *
Ergens heb ik het idee dat ik het ook echt nog niet weet, wat er met mij en nr1 gaat gebeuren, maar dit knaagt nu wel... meer dan gisteren bijvoorbeeld.
*bkstr gaat proberen terug te gaan in de hier-en-nu-boom-vr-boom-modus*
*het lukt bkstr nu even niet om in het hier en nu te blijven *
Ergens heb ik het idee dat ik het ook echt nog niet weet, wat er met mij en nr1 gaat gebeuren, maar dit knaagt nu wel... meer dan gisteren bijvoorbeeld.
*bkstr gaat proberen terug te gaan in de hier-en-nu-boom-vr-boom-modus*
anoniem_16420 wijzigde dit bericht op 22-02-2010 12:30
Reden: nier-en-nu is wat anders dan hier-en-nu
Reden: nier-en-nu is wat anders dan hier-en-nu
% gewijzigd