minnaar/minnares

13-08-2019 13:51 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
…..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2019 23:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Vinkeveen ziet niet in dat zijn manier van forummen (communiceren) totaal fout is.

Je weet van tevoren dat er op dit soort onderwerpen ook reacties komen die niet on-topic zijn. Mensen die het afkeuren om een relatie buiten je relatie te hebben etc. Dan heb je ook een keus om deze reacties gewoon links te laten liggen ipv erop te reageren. Dan komt ie terug na een ban en gaat als eerste schrijven waarom hij een ban heeft gehad en wéér op de man schrijven, leverde hem wederom een ban op. Je zal denken dat je dan wel weet waar het fout gaat, maar Vinkeveen dus niet.

Als zijn manier van communiceren in real life exact hetzelfde gaat, dan snap ik wel waarom hij niet kan vinden wat hij zoekt.
Nu moet hij dit zelf nog bedenken :idee:
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 22:49
0.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En ik probeer echt te snappen, wat hij nou zoekt en waarom. Maar daar blijft hij verrekte vaag in
Alle reacties Link kopieren
In zijn pb stond dit:
"Ik ben me aan het oriënteren of een vaste minnares iets voor me zou kunnen zijn, en of het voor mij zou kunnen werken. Ik ben niet van de losse contacten, maar wil ook geen relatie vol met beslommeringen en claimgedrag etc. maar wil wel exclusiviteit qua seks.

En zat te surfen toen ik per toeval op VIVA terechtkwam.

ik zag dat jij heel wat reacties hebt verstuurd, en al redelijk lang op VIVA zit, is dit een goed medium denk je?"

Nou, volgens mij staat hier ongeveer wel in wat ie zoekt.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
20-08-2019 20:09
In zijn pb stond dit:
"Ik ben me aan het oriënteren of een vaste minnares iets voor me zou kunnen zijn, en of het voor mij zou kunnen werken. Ik ben niet van de losse contacten, maar wil ook geen relatie vol met beslommeringen en claimgedrag etc. maar wil wel exclusiviteit qua seks.

En zat te surfen toen ik per toeval op VIVA terechtkwam.

ik zag dat jij heel wat reacties hebt verstuurd, en al redelijk lang op VIVA zit, is dit een goed medium denk je?"

Nou, volgens mij staat hier ongeveer wel in wat ie zoekt.
Ik snap niet, waar hij nou wel/niet in wil investeren
Gaat hij mee naar een verjaardag? Gaat de mevrouw mee naar het ziekenhuis?
Mag ze hem bellen, als ze met een lekke band staat??
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het maar al te goed, voor als mijnheer jeuk heeft zoekt hij iemand die wil krabben maar uitsluitend dat en exclusief hij wil dus degene die krabt niet met iemand anders delen en ook de rest van het wel en wee is hij niet in geinteresseert of wil hij niet in meedenken, ook familie bezoekjes is niet de bedoeling hij wil als hij jeuk heeft dat je krabt en meer niet en op elk willekeurig moment dus er moet geen ander in de weg lopen.

Duidelijk toch!?
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
21-08-2019 06:54
Ik snap het maar al te goed, voor als mijnheer jeuk heeft zoekt hij iemand die wil krabben maar uitsluitend dat en exclusief hij wil dus degene die krabt niet met iemand anders delen en ook de rest van het wel en wee is hij niet in geinteresseert of wil hij niet in meedenken, ook familie bezoekjes is niet de bedoeling hij wil als hij jeuk heeft dat je krabt en meer niet en op elk willekeurig moment dus er moet geen ander in de weg lopen.

Duidelijk toch!?
Dat is niet, wat hij zegt. Dat is wat je denkt
Aadnudist schreef:
21-08-2019 06:54
Ik snap het maar al te goed, voor als mijnheer jeuk heeft zoekt hij iemand die wil krabben maar uitsluitend dat en exclusief hij wil dus degene die krabt niet met iemand anders delen en ook de rest van het wel en wee is hij niet in geinteresseert of wil hij niet in meedenken, ook familie bezoekjes is niet de bedoeling hij wil als hij jeuk heeft dat je krabt en meer niet en op elk willekeurig moment dus er moet geen ander in de weg lopen.

Duidelijk toch!?

Jij begrijpt het ook niet echt zo te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
21-08-2019 06:54
Ik snap het maar al te goed, voor als mijnheer jeuk heeft zoekt hij iemand die wil krabben maar uitsluitend dat en exclusief hij wil dus degene die krabt niet met iemand anders delen en ook de rest van het wel en wee is hij niet in geinteresseert of wil hij niet in meedenken, ook familie bezoekjes is niet de bedoeling hij wil als hij jeuk heeft dat je krabt en meer niet en op elk willekeurig moment dus er moet geen ander in de weg lopen.
Wat een lange zin!
...
Alle reacties Link kopieren
Misschien lees ik het anders als jullie of lees ik tussen de regels door wat hij nou echt bedoeld te zeggen, wie weet maar van goede en liefdevolle bedoelingen is volgens mij geen sprake.
Alle reacties Link kopieren
Aadnudist schreef:
22-08-2019 07:09
Misschien lees ik het anders als jullie of lees ik tussen de regels door wat hij nou echt bedoeld te zeggen, wie weet maar van goede en liefdevolle bedoelingen is volgens mij geen sprake.
Ik denk, dat we kunnen stellen, dat hij geen liefde zoekt, dus geen liefdevolle bedoelingen heeft. Geen punt
Ook zegt hij, dat hij niet alleen seks zoekt (en dat maakt het nog geen kwade bedoelingen)
Hij omarmt posts, die zeggen, dat er meer soorten relaties zijn, maar hij vertelt niet duidelijk welk soort relatie hij nou wil.
En waarom een ander daar in mee zou gaan, wat hij te bieden heeft
Ik denk dat hij gewoon geen traditionele relatie zoekt.

Hij heeft aangegeven zoiets te zoeken als wat Suzy en ik hebben. Ik was ook niet op zoek naar een traditionele relatie en ben bewust op zoek gegaan naar hetgeen ik miste in mijn single leven, als aanvulling dus. Intimiteit en seks, maar wel met 1 persoon ipv oppervlakkige ONS.

Na 2,5 jaar is dat echt uitgegroeid tot iets heel moois, is er zeker ook liefde bij gekomen voor elkaar, maar zonder de verplichtingen waarover Vinkeveen het heeft. Inmiddels delen we veel meer dan alleen seks en bestaan onze ontmoetingen ook niet alleen uit seks, maar vooral intimiteit die wij delen omdat we om elkaar zijn gaan geven.

Wij gaan niet samen uit of met elkaar op vakantie, dat doe ik allemaal met mijn vrienden en dat is ook meer dan prima. Open communicatie en duidelijke verwachtingen is de sleutel van onze ‘relatie’, elkaars grenzen respecteren. Ik zeg niet dat wij ook niet af en toe discussies hebben, maar praten dit meteen uit, want het is niet zo dat het alleen maar vrijheid blijheid is soms.

Daarom ook mijn eerdere bericht, als Vinkeveen in real life communiceert zoals hij het hier doet en zich alles zo persoonlijk aantrekt en snel aangevallen voelt, dan denk ik niet dat het makkelijk zal zijn een vrouw te vinden. Goeie diepgaande gesprekken zijn namelijk ook onderdeel van ‘zo’n relatie’.
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
22-08-2019 07:52
Ik denk dat hij gewoon geen traditionele relatie zoekt.

Hij heeft aangegeven zoiets te zoeken als wat Suzy en ik hebben. Ik was ook niet op zoek naar een traditionele relatie en ben bewust op zoek gegaan naar hetgeen ik miste in mijn single leven, als aanvulling dus. Intimiteit en seks, maar wel met 1 persoon ipv oppervlakkige ONS.


Daarom ook mijn eerdere bericht, als Vinkeveen in real life communiceert zoals hij het hier doet en zich alles zo persoonlijk aantrekt en snel aangevallen voelt, dan denk ik niet dat het makkelijk zal zijn een vrouw te vinden. Goeie diepgaande gesprekken zijn namelijk ook onderdeel van ‘zo’n relatie’.
Maar het 'zoiets', daar is hij verre van duidelijk in.

Ben het met je eens, zoals hij zich nu opstelt, gaat hij geen leuke vrouw vinden. Leuke vrouwen pikken dit gedrag niet.
Hij denkt veel te kunnen brengen, maar dat is niet zo. Dat wordt frustraties, dat zie je hier al aan zijn stampvoeten. Binnenkort komt hij op het "alle vrouwen zijn zeikwijven punt".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem superduidelijk in wat hij zoekt, hij heeft namelijk al eens een soortgelijke relatie gehad. Wel seks, wel intimiteit en exclusiviteit, niet bij elkaars ouders op bezoek.

Hij zou alleen mogen toegeven dat hij dat zoekt en daar zit m de crux. Hier laat hij het overkomen alsof hij gewoon interesse heeft en een beetje wil discussiëren over minnaarrelaties. Per PB zit hij te vissen en op het minnaartopic probeerde hij dat ook.
...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-08-2019 07:16
Ik denk, dat we kunnen stellen, dat hij geen liefde zoekt, dus geen liefdevolle bedoelingen heeft. Geen punt
Ook zegt hij, dat hij niet alleen seks zoekt (en dat maakt het nog geen kwade bedoelingen)
Hij omarmt posts, die zeggen, dat er meer soorten relaties zijn, maar hij vertelt niet duidelijk welk soort relatie hij nou wil.
En waarom een ander daar in mee zou gaan, wat hij te bieden heeft
Ik heb het over geen goede bedoelingen en niet over kwade bedoelingen en daar zit in mijn ogen een heel groot verschil in.
Geen goede bedoelingen wil ik mee zeggen hij wil geen gedoe, geen huishouden, geen zieken verzorgen, geen steun geven bij eventuele tegenslag in het leven kortom geen enkel gezeur.
Hij wil alleen het leuke wat een minnares hem kan bieden en daar wil hij intimiteit en exclusiviteit bij, dat is wat hij wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven