minnaar/minnares

13-08-2019 13:51 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
…..
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2019 23:07
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vinkeveen, wat ik me afvraag: hoe sta je in vriendschappen?
De reden dat ik dat vraag: je wil een soort van 'relatie' met iemand, dus met leuke dingen en sex, maar niet met alle minder leuke dingen die daarbij komen kijken.
Maar met gewone vrienden heb je dat toch ook? Dat het meestal leuk is maar dat er ook geregeld dingen zijn die minder leuk zijn (vriend is ziek, vriend heeft problemen, vriend gaat verhuizen en heeft hulp nodg).
Volgens mij zoek je namelijk gewoon een fwb, maar die dan dus wel exclusief is. Of snap ik er helemaal niks meer van? (wat best zou kunnen)
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:49
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Vinkeveen schreef:
15-08-2019 13:44


Loisnvt: jij hoeft je niet te verdedigen tegenover wie dan ook, ook niet tegen lilalinda.

Ik verdedig mij ook niet richting Lilalinda, ik probeer haar graag uit te leggen hoe ik in het leven sta juist omdat zij heel respectvol reageert.
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
15-08-2019 10:44
....heb ik het topic gesloten.
En hoe gaat dat?
madamzonderm schreef:
15-08-2019 13:50
En hoe gaat dat?
Niet zo goed, want hij heeft een ban :proud:
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
15-08-2019 13:49
Ik verdedig mij ook niet richting Lilalinda, ik probeer haar graag uit te leggen hoe ik in het leven sta juist omdat zij heel respectvol reageert.
zo voel ik het ook niet hoor, en ik val je ook zeker niet aan
Alle reacties Link kopieren
Vinkeveen schreef:
15-08-2019 13:44
Ik heb het idee dat er een soort 2 soort reageerders zijn:

Loisnvt en Suzu65 die hebben wat ik nastreef, en precies snappen wat ik bedoel.
En ook netjes en respectvol zijn.
Die het topic hebben gelezen zonder eigen invulling te geven.

En bijna alle anderen, die blijkbaar niet invoelen wat ik wil, die zelf een invulling hebben van wat ik zoek, blijkbaar een hoer, of zoals Aadnudist schetst, een relatie zonder financiele verplichtingen, of huishoudelijke klusjes. Bizar.

Terwijl ik gewoon oprecht zoek wat Loisnvt en Suzie65 hebben?


[...]

Lees even de berichten van Suzie65 en Loisnvt.
Zij schetsen op een positieve manier van wat ik zoek.

Loisnvt: jij hoeft je niet te verdedigen tegenover wie dan ook, ook niet tegen lilalinda.
jij reageert nu vrij bizar
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
15-08-2019 13:29
Ik kan echt begrijpen dat mensen het heel erg fijn vinden om op plek 1 te staan bij iemand, ik vind het alleen zo jammer dat mensen vaak geen begrip kunnen hebben dat dit voor mij niet zo belangrijk is en ik weer kan genieten van andere dingen.

En het voorbeeld wat jij noemt met die lekke band, dat heb ik dus met mijn vrienden die er onvoorwaardelijk voor mij zijn en vice versa. Ik mis het hebben van een vaste partner dus ook totaal niet. Mijn gebonden minnaar gaat idd op vakantie en uit eten etc met zijn vrouw, ik wens hen dan ook oprecht veel plezier en ben er niet jaloers op. Hij en ik delen weer dingen die hij thuis heel erg mist, zoals intimiteit en seks. Het uitgaan en vakanties deel ik dan weer met vrienden.

Nogmaals, het veroordelen (en daar bedoel ik jou absoluut niet mee hoor Lila), daar word ik soms zo moe van, omdat vaak ‘iedereen’ maar een partner moet hebben om volmaakt gelukkig te zijn en dat ervaar ik dus totaal niet zo.
ah joh, ik heb een behoorlijk 'open' huwelijk (voor mij is 1 persoon net niet genoeg). Dat weet irl vrijwel niemand. Want ik zit niet te wachten op meningen van anderen.
En ik heb ook geen mening over jouw relatie of die van TO. Vind het wel interessant waarom mensen bepaalde keuzes maken
En ook, dat mensen van elkaar zaken pikken (zie hele relatiepijler) waarvan ik me afvraag waar hun zelfvertrouwen en zelfliefde zit) en of IN een relatie blijven dan zo zaligmakend is, dat je er zelf aan onderdoor gaat
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
15-08-2019 13:53
Niet zo goed, want hij heeft een ban :proud:
toch handig, als dat dan even in het OT gezet wordt ofzo
Scheelt een boel tikken
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:51
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens net een goede reactie van iemand met als nickname een stad uit Toscane, aangevuld met 13.

Wellicht zoek ik idd. een fwb.
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:50
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Vinkeveen schreef:
16-08-2019 14:38
Wat ik wel vind op Viva-fora, met name op de topics seks, het gaat er wel soms echt ranzig, zelfs smerig aan toe.

Wellicht is het daarom dat bepaalde mensen niet meer echt lezen, maar direct eigen interpretaties en conclusies verkondigen als feit, en daarmee anderen in een negatief daglicht stellen.

In dit topic hebben eigenlijk maar een stuk of 3 reageerders normaal/inhoudelijk gereageerd.

Vraag: hoe komt dat toch? Wat is er mis op dit forum dat men niet beschaafd, en inhoudelijk kan reageren, maar direct, zonder de oproep goed te lezen, op basis van verkeerde conclusies en vooringenomenheid, gaat afzeiken.

Zet eerst je OP maar terug als je nog interactie wil, lijkt me.
the_Wicked_Witch schreef:
16-08-2019 14:44
Zet eerst je OP maar terug als je nog interactie wil, lijkt me.

Helemaal mee eens, niets zo irritant als het weghalen van een openingspost!
loisnvt schreef:
16-08-2019 14:50
Helemaal mee eens, niets zo irritant als het weghalen van een openingspost!

Eens. Nog veel irritanter vind ik de OP weghalen en dan vervolgens verder te gaan zitten zuigen, waarom haal je hem dan weg vraag ik me af.
Vinkeveen schreef:
16-08-2019 14:38

Vraag: hoe komt dat toch? Wat is er mis op dit forum dat men niet beschaafd, en inhoudelijk kan reageren, maar direct, zonder de oproep goed te lezen, op basis van verkeerde conclusies en vooringenomenheid, gaat afzeiken.
Dat is niet alleen hier, maar overal wel. Mensen kijken/denken vooral niet verder dan hun eigen denkwijze/situatie en dat geeft discussies. Niet erg, juist interessant (vind ik).

Voordeel is, je kunt er gewoon overheen lezen of niet op reageren. Hoe vaak ik hier al de meest walgelijke verwensingen heb gekregen over het feit dat ik een gebonden minnaar heb! Boeit me niet, ik slaap er geen nacht slechter door. Ik leef mijn leven zoals ik wil en iedereen mag daar zijn mening over hebben, ieders goed recht.
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:51
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:50
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Ik vind het niet zo netjes om de tekst van een mede forummer in je OP te zetten.
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:52
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Vinkeveen, nog een tip.....stop met denken/invullen voor anderen.

Je mag sommige reacties denigrerend voor jezelf vinden, maar je hoeft mij hiervoor niet te ‘beschermen’. Het boeit mij nl totaal niet wat een ander van mijn leven vindt!

En hoe verleidelijk het soms ook is om er wél op in te gaan, gewoon niet doen ;-)
Alle reacties Link kopieren
1
anoniem_389300 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 16:52
Reden: 1
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lois ik neem je tip ter harte!
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
13-08-2019 14:02
Natuurlijk zijn deze vrouwen er, ik bijvoorbeeld.

En nee, verder geen interesse, ik heb een heerlijke minnaar.
Ik heb er twee 🙃... op kan ook korter hoor
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Vinkeveen schreef:
16-08-2019 15:26
Zoals je schreef:
"Voordeel is, je kunt er gewoon overheen lezen of niet op reageren. Hoe vaak ik hier al de meest walgelijke verwensingen heb gekregen over het feit dat ik een gebonden minnaar heb! Boeit me niet, ik slaap er geen nacht slechter door. Ik leef mijn leven zoals ik wil en iedereen mag daar zijn mening over hebben, ieders goed recht".

En daar kan ik wat moeilijker mee omgaan. Ik ben wat gevoeliger. Ik reageer te heftig op absurde walgelijke aantijgingen en provocaties die niet op mijn teksten of bedoelingen zijn gestoeld, waarop de moderator mij eraf gooit.

Ik snap werkelijk niet waarom je het normaal zou moeten vinden om walgelijke verwensingen te moeten krijgen.
Weet je, ik loep dat soort personen dan weleens, gewoon uit nieuwsgierigheid en waarom ze zo kortzichtig reageren. Soms is het echt om te lachen (of eerder huilen) als je leest hoe zij in hun relatie staan. En dan begrijp je ook beter waar hun reactie op gebaseerd is en het verspilling is er ook maar 1 reactie op te geven :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven