Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Okay, wanneer spreken we af?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
@ thomba.hahaha...zeg het maar...
Mijn mailadres heb je!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Aha..dus jij wilt de dame de eerste stap laten nemen huh?

ehh..hooren wij nu niet op het VVV te zitten?
Gheeezz...mijn typekunsten laten wel te wensen over vanavond..hahaha
Cristoffel; mijn SV is om een zelfde reden op zoek gegaan naar een minnares. Het maakt het leven niet makkelijker maar wel een stuk lekkerder! Wil je echt nog de helft van je verdere leven genoegen nemen met dit soort sex? Probeer het toch bespreekbaar te maken en doe er wat mee! Hoe was het toen jullie net samen waren? Wat zijn haar sexuele verlangens? Weet je dat?
Ik zie mijn minnaar ongeveer een keer per maand en we zijn dan een hele nacht samen!! Heel heftig en intens dus. Nou hebben wij dagelijks best veel contact (sms, msn, mail) en in de aanloop naar een date is dat vaak nog meer. Ik heb nu al een paar keer gemerkt dat ik na onze date een paar dagen lang juist helemaal geen behoefte heb aan contact, in tegenstelling tot hem en dit zorgt voor 'irritaties'.

Herkent iemand dit?
Ja, maar bij mij was het andersom. Waarom wil jij geen contact na een date?
Ik hoop eigenlijk dat iemand mij kan vertellen waarom ik dat heb want zelf weet ik het eigenlijk niet.

Misschien omdat we teveel contact hebben gehad en dat ik dat onbewust wil compenseren met geen contact of om al mijn aandacht weer aan mijn gezin te geven.

Weet je waarom dat jouw SV dan even geen contact wilde?
Ik herken het ook alleen maar andersom.

Ik vind het contact na de date zeker zo belangrijk als het contact ervoor. Erg leuk die mailtjes en smsjes; wat was het leuk,lekker,geil en gezellig. Ik hou van aandacht en bevestiging.
Bij mij is dat ook zo Marjo! Maar mijn sv gaf aan dat hij die afstand nodig had om tot zichzelf te komen .
Kort na de date is dat contact er zeker maar ongeveer een dag erna komt het dat ik even helemaal geen contact wil.
Mijn sv liet rustig een week helemaal niets horen. Ik kon dan wel uit mijn vel springen...Dat maakte het ook dat ik eigenlijk tegen een date op zag omdat ik me erna zo kl*te voelde dat hij niets liet horen.
Stewardess hij laat je gaar koken.

Grappig....
Ik neem weer contact met hem op omdat ik weet hoe hij eronder lijd. Ik probeer er een beetje een middenweg in te vinden.

@Stew. Is dat ook de reden dat die sv verleden tijd is?
Maar ik snap het wel de oplopende spanning en dan de date.

Even een dag of twee om er rustig over na te denken dat is tioch niet erg.
quote:ridder1958 schreef op 27 augustus 2008 @ 14:05:

Stewardess hij laat je gaar koken.

Grappig....Hahaha, dat is precies wat ik een paar dagen geleden tegen mijn minnaar heb gezegd, dat hij me maar even in mijn eigen sop moest laten gaarkoken (en nee, Ridder is niet mijn sv).
Aandacht en bevestiging i.c.m. spanning en nieuwsgierigheid werken als doping.
Nee, dat is niet de reden geweest. Het werd om andere redenen te moeilijk. We waren een onmogelijke combi maar vreemd genoeg bleven we elkaar wel aantrekken. Overigens nam hij nooitcontact met mij op om terwijl hij wist dat ik het er moeilijk mee had, deed hij dat maar.

Ohhh, Ridder, dus dat vind jij grappig?
Nee hoor ik plaagde je een beetje.
Maar hij maakt het mij juist moeilijk door wel contact te willen.

Opposites attracts.
Zoeken naar een middenweg dan maar.

Heb jij soms ook niet de behoefte aan wat extra aandacht na de date en zo ja/nee, hoe geef je dit dan aan?
Ja, dat had ik, juist na de date. Bevestiging, aandacht.... Ik zei het van te voren en dan beloofde hij het ook maar hij liet dus rustig een week niets horen. In het begin mailde ik hem, later speelde ik zijn spel ook en daar was meneer niet van gediend. als ik dan niet snel genoeg zijn mails beantwoordde, belde hij me. En ik....ik deed op het laatst ook of ik gek was en nam mijn mob niet meer op. Raar spelletje!
Snap ik.

Ik had met mn sv afgesproken dat we elkaar wat rust zouden geven in tegenstelling tot het verleden waar ik de behoefte had naan wat "na-plezier" (niet negatief maar de intieme na pret).

De laatste keer was zij het die dit gevoel had, echter na 2 dagen was t over.

Het wisselt denk ik van keer tot keer. Zoeken naar n middenweg en elkaar de ruimte bieden waar de behoefte ligt.
Ik heb absoluut behoefte aan contact na de date. Om de zelfde reden als Stew, ik voel me anders zo k*t en ook een beetje goedkoop. Juist die after-care vind ik belangrijk. Naspel ook. Alleen voor SV is het naspel genoeg. "je weet toch dat ik het ook leuk/lekker etc. vond?" krijg ik dan terug. Daar heb ik niet genoeg aan, ik wil het graag daarna nog een keer horen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven