Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
ja, maar als die nou net even niet beschikbaar is...
moet je een nieuwe oplader zoeken.................;)
quote:stewardess schreef op 25 augustus 2008 @ 07:29:

Er is toch ook een topic; 'hoe vind ik een svtje?' Daar lijkt me dit topic niet voor bedoeld. Sommige mensen denken, volgens mij, dat het hier een soort van verkapte datingsite is.

Mijn vraag (hoe jullie er aan komen) leek me prima op zijn plek in dit topic aangezien dit topic over minnaars gaat. Het was absoluut geen verkapte advertentie oid want ik dacht dat dit een vrouwen-forum was (ik lees nog maar heel kort mee op dit forum) en ik ben verbaasd dat hier ook mannen ronddwalen.

Goed, bedankt voor de reakties tot nu toe, daar kan ik wel wat mee!
Carpe Diem
we zijn toch wel welkom Kate........of is het Women only?
quote:manmanman schreef op 23 augustus 2008 @ 20:55:

en ik van jou

xxxJa hoor...ik ook van jou
quote:SingleKate schreef op 24 augustus 2008 @ 13:43:

Ik lees met veel interesse dit topic omdat ik zelf sinds recent weer vrijgezel ben en de fysieke intimiteit nogal begin te missen.. (dit post ik even onder een alias sorry daarvoor)

Ik had een vraagje: waar hebben jullie je SV leren kennen? Via internet, of gewoon in de kroeg?Beide, maar hoofdzakelijk via internet.
ach je moet dr gewoon een neusje vor hebben....toch? je komt zoveel mensen tegen die ervoor openstaan, maar je moet het wel door hebben...
quote:Brandweerman28 schreef op 25 augustus 2008 @ 10:36:

we zijn toch wel welkom Kate........of is het Women only?

Tuurlijk joh! (vooral brandweermannen zijn altijd handig om vuurtjes te blussen he..) Kijk er alleen van op omdat Viva toch een vrouwenblad is.

Maargoed, ik zal hier verder niet meer offtopic reageren, misschien dat ik hier binnenkort dan ontopic kan reageren dankzij jullie tips.
Carpe Diem
Het was ook niet persoonlijk aan jou bedoeld, SingleKate. Maar er komen hier af en toe, al dan niet eenmalig, mannen op zoek naar een sv, de markt verkennen.
quote:Mac123 schreef op 25 augustus 2008 @ 08:30:

Ik kwam dit tegen in een ander topic:

Het patroon van seksueel gedrag is niet meer te beheersen.

Het seksuele gedrag heeft ernstige gevolgen voor het dagelijks leven.

Het is onmogelijk te stoppen ondanks de ernstige gevolgen.

Dingen blijven doen die hoge risico’s met zich meebrengen (gevaarlijke plekken, risico betrapt te worden).

Continue pogingen het seksuele gedrag te beperken of stoppen.

Het seksuele gedrag functioneert als drug, als overlevingsmiddel, als pijnstiller.

Seks is noodzakelijk om te kunnen functioneren.

Het seksuele gedrag is progressief (steeds meer, steeds vaker, steeds extremer).

Sterk wisselende gemoedstoestanden (diepe depressie - roes - katergevoel).

Het seksuele gedrag zorgt voor een enorm tijdsverlies.

Belangrijke taken/verantwoordelijkheden (gezin, werk, vrienden) worden als gevolg van het seksuele gedrag verwaarloosd.

Zijn we dan niet allemaal sexverslaafd? Ik kan niet zeggen dat ik me dagelijks zo voel, maar het is zeker herkenbaar.

Als 't zo zit, zal ik er maar mee stoppen.

Ik zou het verschrikkelijk vinden indien mijn gezin, werk en vrienden als gevolg van mijn sexueel gedrag verwaarloosd worden.
Als je het zo stelt. Nee, mijn dagelijks leven lijdt er niet onder.
Tijdverlies Mac, tijdverlies... niet te schatten.

Bereid ik m'n cursus voor vanavond voor of ga ik strike ?

Moeilijke keuze ; om koppijn van te krijgen.
Ook herkenbaar dus. Tijdverlies is wel schadelijk, klopt. (Maar dat is dit forum ook.)
Dit forum is tijdverlies ja...

Maar ik heb even wel wat meer openstaan op mijn computer
pffff ... IK MIS MIJN SV..... (en het duurt nog wel eventjes voor er weer gedate kan worden ...) hoe komen jullie die tijd door ?
Mailen met elkaar. En voorpret voor de volgende date, dat wordt een leuke lange dag dus is het wachten zeker waard :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:koka schreef op 26 augustus 2008 @ 20:42:

pffff ... IK MIS MIJN SV..... (en het duurt nog wel eventjes voor er weer gedate kan worden ...) hoe komen jullie die tijd door ?Tussentijds eentje erbij nemen.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Ik lees al heel lang de vele onderwerpen op het viva forum en ik heb nooit de behoefte gehad om te reageren. Alleen lezen was spannend genoeg. Maar dit onderwerp speekt mij zo aan dat ik het niet kan laten. Ik heb mij dus aangemeld en nu wil ik iets kwijt.

Ik ben 38 jaar al bijna 20 jaar gelukkig met mijn partner en wij hebben 2 schatten van kinderen. Niets aan de hand dus. Behalve in bed. Ons sex leven stelt niets voor. Wij doen het mischien 1 of 2 keer per maand en alleen recht op en neer om het maar eens plastisch uit te drukken. Ze heeft heeft totaal geen behoefte aan variatie en moet niets weten van orale sex en andere standjes dan man boven vrouw onder. Ik kan daar ook absoluut niet met haar over praten. Ze reageert wel normaal maar raakt uiteindelijk gefrustreerd en ik ook. Ze is niet van plan om iets te doen aan mijn ontevredenheid over ons sex leven.

Gevolg is dat ik niet meer durft te klagen omdat het daar alleen maar erger van wordt en zij raakt gefrustreerd omdat ze niet goed genoeg is in bed. Ze vindt dingen als pijpen en beffen vies en wil daar niets van weten. Ik hoef niet te probeen om tijdens de sex af te wijken in mijn normale gedrag want dan is bij haar de opwinding meteen over.

Voor de duidelijkheid ik hou van haar en wil haar ook echt niet kwijt. Maar soms loop ik met de gedachten om op zoek te gaan naar een minares alleen voor de sex. Probleem is dat als ik daar over nadenk dan walg ik van mij zelf en wil het absoluut niet omdat ik bang ben om iets kapot te maken wat al zo lang zo mooi is. Ik raak soms heel erg gefrustreerd van opwinding die ik niet kwijt kan en dat voelt ook niet goed.

Ik vertel dit hier omdat ik het wel een goed gevoel vindt om het een keer kwijt te zijn. Ik durf dit aan niemand te vertellen.
Tja, wat moeten we hier van zeggen?

Welkom in het werkelijke leven!!!?

Je wilt niet eindigen in een leven van sleur, verveling en lusteloosheid, maar op een of andere manier gaat dat nou eenmaal zo.

Ik neem aan dat je een goeie baan hebt en het vrouwtje niets te klagen heeft.

Helaas is dat de ergste sexkiller die je kunt hebben.

Pas bij hun volgende relatie, waar vrouwen hardhandig (helaas) beseffen dat ze er ook iets voor moeten (blijven) doen, zijn ze in staat om buiten het stramien te denken.
P.S. 1 à 2 keer per maand? Da's nog best veel!
quote:Thomba schreef op 26 augustus 2008 @ 21:29:

P.S. 1 à 2 keer per maand? Da's nog best veel!Het is heel vaak nog minder dan een keer per maand maar de laatste tijd is het weer ietsje meer. Overigens alleen omdat ik daar het initiatief voor neem. Zij onder neemt al jaren niets meer in die richting. alles komt van mij.
@Christoffel wat ik me afvraag in jouw situatie is waarom

jouw partner niets aan jouw ontvredenheid over jullie sexleven wil doen ? Als jullie relatie zo goed is als jij zegt dan moet er toch bereidheid van haar kant zijn aan jouw wensen tegemoet te komen (in ieder geval gedeeltelijk..) En zij is zelf blijkbaar ook ontevreden over de hele situatie anders zou ze niet zo gefrustreerd reageren... Ik denk dat je toch achter het waarom van haar kant moet zien te komen (therapie ??) en daar iets mee doen, anders is - denk ik- toch het einde van je relatie in zicht ..
@christoffel...mijn verhaal lijk zoveel op dat van jou, maar dan van de andere kant, ben een vrouw die niet krijgt wat ze graag zou willen/doen. Mijn V heeft genoeg aan even snel lozen en klaar is ie weer..een keer in de maand (als ik mazzel heb)

en dan blijf ik over met al mijn frustraties. Tot mijn grote verbazing heb ik op een ad. gereageerd, leuk E-mail contact gehad, en na de zoveelste frustratie afgesproken.

En WOW instand click...
quote:ladylion schreef op 26 augustus 2008 @ 22:43:

.

Ik bedoel maar

Geen gezeik! Iedereen rijk!
Kijk..thomba daar kan ik me in vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven