Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Zou kunnen ik ben niet zijn eerste in ieder geval. (en ook niet de laatste).
Misschien is het inderdaad tijd voor iet snieuws...maar hij is zooooooo heerlijk..... Vergelijk iedereen tot nu toe met hem
Nee, dan is het hem niet. Ik weet zeker dat ik zijn eerste sv was.
haha, stel je voor dat we het gewoon echt over dezelfde hadden.
Het zou niet eens zo gek zijn he?
Nee, dan kon ik het eindelijk een met iemand over hebben. Ik word er soms gewoon helemaal gek van dat alles zich maar steeds alleen in mijn hoofd moet afspelen dat je er nooit eens met iemand over kunt praten.

Maar voorlopig kan ik nog geen afscheid van hem nemen...zie hem ook nog eens iedere dag.
Iedere dag? Dat lijkt me wel heel moeilijk. Maar je kunt hier ook van je af schrijven hoor. Over het algemeen heeft iedereen hier begrip voor elkaar en zijn het hele herkenbare dingen.
He is ook wel een enorm opluchtend gevoel dat ik eindelijk de moed heb opgebracht om te schrijven, maar toch ook wel eng. Ja ik zie hem inderdaad iedere dag. het is net of ik zelfs met hem een dubbelleven heb.

Anyway...

Ik heb niet alle 182 pagina's berichtjes gelezen maar heb jij er dan wel een eind aan gemaakt???
Eerst ik, toen hij ,toen ik, toen hij weer. Op het laatst hebben we het een soort van 'uitgesproken' maar wilde hij wel blijven mailen. Daar wilde ik laatst ook een eind aanmaken. Krijg ik weer een mail dat hij me weer wil zien, blablabla. Ik heb nu niet meer gereageerd. Het zou toch nooit veranderen...
Maar kun je het dan wel 'afsluiten' Stew? Of wordt je telkens weer geconfronteerd met eventuele gevoelens, in welke mate dan ook?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Dat denk ik dan ook wel eens. Waarom wil ik er eigenlijk meer ophouden. Vaak is het zo dat ik het dan helemaal zat ben met hem, dan slaap ik er een nachtje over en dan is dat gevoel weer gezakt waardoor ik toch weer milder word en daarna toch weer op hem in ga. Soms vraag ik me af of ik toch meer voor hem voel maar tegelijkertijd weet ik ook wel dat het niet zo is. Wat is meer? Mijn leven met hem delen? Nooit. Hij fascineert me gewoon maar misschien is dat al genoeg om 'gevoelens' te hebben. Hoewel een sv zonder gevoelens volgens voor mij ook weer niet zou kunnen. Er moet toch iets zijn waardoor je hem wilt??? Maar die grens is wel moeilijk te bepalen vind ik, waar ligt die eigenlijk?
quote:mrsLucky schreef op 17 september 2008 @ 16:38:

Maar die grens is wel moeilijk te bepalen vind ik, waar ligt die eigenlijk?Die zal voor iedereen anders zijn. Maar je merkt het vanzelf wanneer die overschreden wordt, dat dan weer wel.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik denk dat ik het in het dagelijkse leven niet met hem zou uithouden. En in bed kun je ook niet je hele leven doorbrengen, dus logischerwijze zou ik toch zeggen dat het enkel lust is. :-)

En stew? Ga je er dan weer op in?
quote:Roland1971 schreef op 17 september 2008 @ 16:07:

Maar kun je het dan wel 'afsluiten' Stew? Of wordt je telkens weer geconfronteerd met eventuele gevoelens, in welke mate dan ook?

Ik heb hier al eens eerder geschreven dat mijn 'relatie' met hem erg ongelijk was. Ik wist niet eens zijn mob. nr. Ik kon alleen contact met hem maken door te mailen. Na een date liet hij ook wel eens een week niets horen. Dus plat gezegd als meneer zin had om mij te neuken liet hij wat horen. Natuurlijk zag ik ook wel dat er bij hem wat meer gevoel bij kwam maar daar ging hij ook weer zo spastisch mee om. Hij wilde dat ik me helemaal gaf....als iemand zo'n grote afstand inbouwt klap ik ook dicht. Ik heb me zo vaak kl*te gevoeld met de situatie dat het niet moeilijk meer is om daar mee te kappen.Het was zijn manier en op mijn manier lukte het niet. Het kan ook heel anders......

Dus als ik aan hem denk......(ik kan niet ontkennen dat ik geen gevoelens voor hem had, maar de manier waarop hij mij behandelde grrr..)..dan denk ik; je bent gewoon een lul met een (lekkere) lul.
Nee, dat je daar niks mee kon, da's duidelijk. Wel gevoel maar er dan toch 'spastisch' mee omgaan, dan weet je het zelf ook niet meer. Dan geef ik je groot gelijk dat je niet reageert.
Vanaf het moment dat hij gewoon een lul met een lul is, kan je er eventueel nog eens mee gaan koffiedrinken...
Ik ben dan toch bang dat ik tijdens het koffie drinken steeds aan die lul moet denken.
Vanaf het moment dat je de lul niet lekker meer vindt, niet meer hoor ; dan denk je vast aan een andere lul (andere lullen).
get...al die lullen, kunnen we het ff over kutten hebben aub
Nee., alle gekheid op een 'stokje'. Ik had aangekondigd dat het mijn laatste mail was. Ik probeer hem wel te behandelen zoals ik zelf graag behandelt wil worden.Netjes afgesloten dus.
Knap dat je het kunt zo. Ik zou willen dat ik ik het kon, maar eigenlijk wil ik het ook wel helemaal niet. Toch herken ik wel wat dingen hoor, het niet reageren enzo. Soms heb ik het gevoel dat hij me met opzet wat laat spartelen, zo manipulerend. Maar tegelijkertijd doet me dat ook wel wat omdat ik het niet gewend ben dat ik de 'zwakkere' in een relatie ben snap je? Misschien ben ik het wel gewoon zelf die dit zo in stand houd? Soms praat ik wel eens met hem (voor zover je het praten kunt noemen) en dan denk ik weer: het speelt zich allemaal in mijn hoofd af, hij is helemaal niet zo. Ik kan het nog steeds niet doorgronden maar dat maakt het dan ook wel weer boeiend op een vreemde manier.
volgens mij ben ik niet echt duidelijk he? hahaha.
Ik begrijp je heel goed. Ik heb zelf ook met die gedachten geworsteld. Ik ben er ook van overtuigd dat hij het heel anders ziet. Ik vond het op een vreemde manier ook heel spannend dat hij alles bepaalde. Maar omdat het vervelende gevoel toch de overhand nam was het voor mij beter om er een punt achter te zetten. Daarbij zagen wij elkaar ook maar 1 keer per maand en woont hij redelijk ver uit mijn buurt. Dus dan is het ook wat makkelijker om er afstand van te nemen.
En weet je, eigenlijk wilde ik er eerst ook niet mee stoppen. Maar door ermee door te gaan kies je volgens mij ook voor de makkelijkste weg. En je ontzegt jezelf zoveel andere leuke dingen......
Dat klopt, dat je dan makkelijker afstand kunt nemen. Dat merk ik ook wel als ik hem wel eens een tijdje niet zie.

Heb je inmiddels een vervanger???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven