Minnaar
woensdag 17 september 2008 om 15:25
woensdag 17 september 2008 om 15:32
He is ook wel een enorm opluchtend gevoel dat ik eindelijk de moed heb opgebracht om te schrijven, maar toch ook wel eng. Ja ik zie hem inderdaad iedere dag. het is net of ik zelfs met hem een dubbelleven heb.
Anyway...
Ik heb niet alle 182 pagina's berichtjes gelezen maar heb jij er dan wel een eind aan gemaakt???
Anyway...
Ik heb niet alle 182 pagina's berichtjes gelezen maar heb jij er dan wel een eind aan gemaakt???
woensdag 17 september 2008 om 15:59
Eerst ik, toen hij ,toen ik, toen hij weer. Op het laatst hebben we het een soort van 'uitgesproken' maar wilde hij wel blijven mailen. Daar wilde ik laatst ook een eind aanmaken. Krijg ik weer een mail dat hij me weer wil zien, blablabla. Ik heb nu niet meer gereageerd. Het zou toch nooit veranderen...
woensdag 17 september 2008 om 16:38
Dat denk ik dan ook wel eens. Waarom wil ik er eigenlijk meer ophouden. Vaak is het zo dat ik het dan helemaal zat ben met hem, dan slaap ik er een nachtje over en dan is dat gevoel weer gezakt waardoor ik toch weer milder word en daarna toch weer op hem in ga. Soms vraag ik me af of ik toch meer voor hem voel maar tegelijkertijd weet ik ook wel dat het niet zo is. Wat is meer? Mijn leven met hem delen? Nooit. Hij fascineert me gewoon maar misschien is dat al genoeg om 'gevoelens' te hebben. Hoewel een sv zonder gevoelens volgens voor mij ook weer niet zou kunnen. Er moet toch iets zijn waardoor je hem wilt??? Maar die grens is wel moeilijk te bepalen vind ik, waar ligt die eigenlijk?
woensdag 17 september 2008 om 16:41
quote:mrsLucky schreef op 17 september 2008 @ 16:38:
Maar die grens is wel moeilijk te bepalen vind ik, waar ligt die eigenlijk?Die zal voor iedereen anders zijn. Maar je merkt het vanzelf wanneer die overschreden wordt, dat dan weer wel.
Maar die grens is wel moeilijk te bepalen vind ik, waar ligt die eigenlijk?Die zal voor iedereen anders zijn. Maar je merkt het vanzelf wanneer die overschreden wordt, dat dan weer wel.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 17 september 2008 om 18:08
quote:Roland1971 schreef op 17 september 2008 @ 16:07:
Maar kun je het dan wel 'afsluiten' Stew? Of wordt je telkens weer geconfronteerd met eventuele gevoelens, in welke mate dan ook?
Ik heb hier al eens eerder geschreven dat mijn 'relatie' met hem erg ongelijk was. Ik wist niet eens zijn mob. nr. Ik kon alleen contact met hem maken door te mailen. Na een date liet hij ook wel eens een week niets horen. Dus plat gezegd als meneer zin had om mij te neuken liet hij wat horen. Natuurlijk zag ik ook wel dat er bij hem wat meer gevoel bij kwam maar daar ging hij ook weer zo spastisch mee om. Hij wilde dat ik me helemaal gaf....als iemand zo'n grote afstand inbouwt klap ik ook dicht. Ik heb me zo vaak kl*te gevoeld met de situatie dat het niet moeilijk meer is om daar mee te kappen.Het was zijn manier en op mijn manier lukte het niet. Het kan ook heel anders......
Dus als ik aan hem denk......(ik kan niet ontkennen dat ik geen gevoelens voor hem had, maar de manier waarop hij mij behandelde grrr..)..dan denk ik; je bent gewoon een lul met een (lekkere) lul.
Maar kun je het dan wel 'afsluiten' Stew? Of wordt je telkens weer geconfronteerd met eventuele gevoelens, in welke mate dan ook?
Ik heb hier al eens eerder geschreven dat mijn 'relatie' met hem erg ongelijk was. Ik wist niet eens zijn mob. nr. Ik kon alleen contact met hem maken door te mailen. Na een date liet hij ook wel eens een week niets horen. Dus plat gezegd als meneer zin had om mij te neuken liet hij wat horen. Natuurlijk zag ik ook wel dat er bij hem wat meer gevoel bij kwam maar daar ging hij ook weer zo spastisch mee om. Hij wilde dat ik me helemaal gaf....als iemand zo'n grote afstand inbouwt klap ik ook dicht. Ik heb me zo vaak kl*te gevoeld met de situatie dat het niet moeilijk meer is om daar mee te kappen.Het was zijn manier en op mijn manier lukte het niet. Het kan ook heel anders......
Dus als ik aan hem denk......(ik kan niet ontkennen dat ik geen gevoelens voor hem had, maar de manier waarop hij mij behandelde grrr..)..dan denk ik; je bent gewoon een lul met een (lekkere) lul.
woensdag 17 september 2008 om 18:44
woensdag 17 september 2008 om 20:50
Knap dat je het kunt zo. Ik zou willen dat ik ik het kon, maar eigenlijk wil ik het ook wel helemaal niet. Toch herken ik wel wat dingen hoor, het niet reageren enzo. Soms heb ik het gevoel dat hij me met opzet wat laat spartelen, zo manipulerend. Maar tegelijkertijd doet me dat ook wel wat omdat ik het niet gewend ben dat ik de 'zwakkere' in een relatie ben snap je? Misschien ben ik het wel gewoon zelf die dit zo in stand houd? Soms praat ik wel eens met hem (voor zover je het praten kunt noemen) en dan denk ik weer: het speelt zich allemaal in mijn hoofd af, hij is helemaal niet zo. Ik kan het nog steeds niet doorgronden maar dat maakt het dan ook wel weer boeiend op een vreemde manier.
woensdag 17 september 2008 om 21:03
Ik begrijp je heel goed. Ik heb zelf ook met die gedachten geworsteld. Ik ben er ook van overtuigd dat hij het heel anders ziet. Ik vond het op een vreemde manier ook heel spannend dat hij alles bepaalde. Maar omdat het vervelende gevoel toch de overhand nam was het voor mij beter om er een punt achter te zetten. Daarbij zagen wij elkaar ook maar 1 keer per maand en woont hij redelijk ver uit mijn buurt. Dus dan is het ook wat makkelijker om er afstand van te nemen.