Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Is nu niet meer zo moeilijk.
en zoals het er nu weer uitziet gaat mijn date weer niet door

weeeeeeeehhhhhhhhh
@bubbeltjes

wisselt wel een beetje. Afgelopen week 3 dagen,2 nachten (niet samen weggeweest, maar voor werk zitten wij soms in dezelfde stad in t buitenland).. en da's intens. Gemiddeld wel zo'n 1x per 2/3 weken (muv vakantieperiode) en nee.. de 'geilheid' blijft groot... zelfs na 15 maanden. Grootste valkuil is dat je er toch niet aan ontkomt dat je gevoelens voor elkaar krijgt ook al blijf je beiden hard roepen dat het 'just sex' is.
Goh, ben voor het eerst hier op het forum en blij te lezen dat er meer zijn met een minnaar... en daar ook gewoon ook erg gelukkig mee zijn (nou, ja, meestal)

Zelf heb ik er eentje sinds 3 maanden en had nooit van mezelf gedacht dat ik dat zou doen. Ik ben niet verliefd, vind hem wel leuk. Denk niet dat ik een SV zou hebben die ik niet leuk zou vinden...

Ik waak ervoor niet verliefd te worden, dat lijkt me erg ingewikkeld. Probeer niet te persoonlijk te worden, als dat kan...
Je krijgt natuurlijk wel gevoelens voor elkaar en net wat je zegt hij moet wel leuk zijn anders wil je er toch ook niets mee. Maar verliefdheid is mij nog niet overkomen wel lust.
Mee eens.. de vraag die ik echter niet helder heb is de vraag welke gevoelens ik dan heb. Leuk, lekker, lief, lust... etcetc Alles gaat door elkaar lopen en dat moet niet de bedoeling zijn. Ik heb nu het punt bereikt dat ik me zorgen ga maken als ik een dag niets hoor. Betekent dat ie te dicht bij komt. En dat vind ik moeilijk en moet een signaal zijn om te stoppen.
Maar om dan daadwerkelijk te stoppen, is juist op zo'n moment erg moeilijk vind ik. Heb je een idee hoe je dit gaat doen?
Hai Engel, ik heb elke keer het vervelende gevoel dat als ik een paar dagen niets hoor via mail, ik begin te twijfelen of hij er misschien mee op wil houden. Heel vervelend gevoel, tot nu toe hoor ik elke keer wel weer wat maar blijft rot.
Ben je dan niet al over de grens, als je je dat afvraagt? (ik wel dus, word dan helemaal gek als hij mijn smsjes niet beantwoord.....)
Ja, had twee weken terug ook een dip, had hem die week niet gezien en het sms-en op vrijdag liep niet lekker. Kortom: depri het weekend in.

Die stemmingswisselingen kosten dan veel energie, omdat je niets mag laten merken thuis. Kreeg toen ook twijfels: moet ik hiermee wel doorgaan, wordt hij/het niet te belangrijk....

Sinds die tijd is het weer gewoon leuk, krijg weer genoeg aandacht en hebben we leuke contacten :-) dus ben ik thuis weer extra opgewekt... Hebben zij ook weer voordeel van...

Maar op welk moment moet je stoppen, en hoe? Als ik morgen sjacherijnig wordt als hij me 's ochtends niet sms-t?

Ik ga van de week thuis zeggen dat ik (meer) sex wil (voornemen, zie ander forum). Maar als ik dat krijg wordt SV dan overbodig? Zucht...
ooo wat ben ik blij dat jullie dat gevoel herkennen!! En ja. ben al een grens voorbij gegaan, weet ik maar al te goed! Mijn gevoel wil ook helemaal niet stoppen, maar op welk moment inderdaad dan wel, Op de momenten dat ik niets hoor mis ik hem gewoon. Bizar want het enige dat we echt delen is de sex. Een SV zou leuk voor erbij moeten zijn, toch? Afstand van elkaar nemen kunnen we niet, maar oneindig zo verder gaan is voor hem en mij niet goed. Maar eerlijk is eerlijk, als het op hem aankomt ben ik zwak.
quote:Els01 schreef op 21 september 2008 @ 20:25:

Ik ga van de week thuis zeggen dat ik (meer) sex wil (voornemen, zie ander forum). Maar als ik dat krijg wordt SV dan overbodig? Zucht...Ik denk niet dat je SV overbodig wordt omdat, wat ik begrepen heb uit jouw posts, je hem niet alleen voor de seks hebt maar o.a. ook voor de aandacht en wellicht ook wel voor de spanning.
quote:bubbeltjes schreef op 21 september 2008 @ 20:16:

Hai Engel, ik heb elke keer het vervelende gevoel dat als ik een paar dagen niets hoor via mail, ik begin te twijfelen of hij er misschien mee op wil houden. Heel vervelend gevoel, tot nu toe hoor ik elke keer wel weer wat maar blijft rot.Heel herkenbaar hoor ! vorige week klaagde ik dat mn sv niets van zich liet horen en een week verder weet ik inmiddels wat hiervan de (zeer acceptabele) reden was ... Aan de andere kant: hij is mij uiteindelijk niets verplicht, hij is mij geen verantwoording schuldig, ik ben zijn S-vtje en niet zijn no1, werkgever etc. En dat geldt ook andersom. Natuurlijk zegt t iets over hem als mens als ie de reden van de berichtenstilte geeft, maar iets van je laten horen kun je in dit geval niet claimen .....En om nou te zeggen dat ik echt sjacherijnig word als ik niets hoor gaat me te ver, maar natuurlijk geeft het me wel een beetje vervelend gevoel en slaat zo nu dan de twijfel ook echt wel toe ...
Ja, voor de sex, en de aandacht en vind de spanning ook prettig

... doe dingen met SV die ik met partner nooit zou durven doen... zeg, mail dingen die ik tegen partner nooit zou durven zeggen...

voel me veel vrijer...

maar ja, wil niet teveel voelen... neem me dan voor: ik zal niet de eerste zijn op maandagmorgen die sms-t... als er geen sms komt, baal ik...en neem me voor: ik zal niet de eerste zijn die gaat mailen.... en als er geen mail komt ga ik me toch onzeker voelen... ga ik tobben.... mail ik toch als eerste en blijkt hij vrije dag te hebben en mailt ie vanaf huis, is ie net bij de tandarts geweest.... opluchting!

Als ik dit zo teruglees bekruipt me toch wel het gevoel dat er teveel gevoel is....
@ Els. Heb je met jouw SV weleens over jouw onzekerheden gesproken? En denk je dat dat in de loop der tijd, als jullie elkaar langer kennen, minder zal worden?
Nee, zal ik niet snel doen. Ik wil hem niet claimen, hij is en ik ben slechts sv .... Vind het fout van me dat ik me soms druk maak ... dat gevoel wil ik niet toelaten, laat staan erover praten.

Heb twee weken terug wel verteld van twijfels... toen sms-te hij wel bezorgd of ik nog wel wilde, ik allang weer blij :-)
quote:xana schreef op 21 september 2008 @ 22:08:

... En denk je dat dat in de loop der tijd, als jullie elkaar langer kennen, minder zal worden?Mijn ervaring (nu zo'n mnd of 15) alles nog heftiger, nog intenser wordt... en ja.. ervaar exact hetzelfde gevoel als Els01. Maakt mijn leven een stuk opwinderder, maar ook zoveel meer verwarrend!
@ Els.. da's nou precies wat ik bedoel (zie boven), ik denk dat claimen alleen maar averechts kan werken ....

maarruh ... je bent gewoon zijn sv, niet SLECHTS zijn sv, .... daarmee doe je jezelf als persoon tekort !
@Engel. Ik bedoelde meer dat die onzekerheid wellicht verdwijnt als je elkaar langer kent en je weet wat je aan elkaar hebt.
Onzekerheid blijft ook bestaan... Je krijgt irreele verwachtingen, terwijl je drommels goed weet dat dat niet fair is. Want ook al ben je elkaars sv.. je bent geen deel van elkaars (dagelijks) leven, ook al is de praktijk soms iets anders. En nee. zou daar ook geen deel van willen uitmaken, maar wil sommige dingen misschien toch graag weten.. ja spoor niet op dit gebied weet het zelf ook.
Ach, Engel, dat heeft niets te maken met dat je niet spoort!

Het is toch heel menselijk. Ik zou nooit een vaste relatie met mijn SV willen, maar wij hebben het heel vaak ook over andere dingen dan alleen maar seks.Onvermijdelijk leer je elkaar toch beter kennen.
Engel68, herken ik zo..... wil geen deel uitmaken van zijn dagelijks leven... maar zit wel het internet uit te vlooien om informatie te vinden...

Hij vroeg me wat ik van hem vond, maar ik wil me daar niet teveel in verdiepen, heb ik ook gezegd. Niet te persoonlijk worden, gewoon, regelmatig onpersoonlijke sex....

Maar wil ook wel een aai over m'n bol....

't Is allemaal zo dubbel, en als ik jouw verhaal lees wordt het alleen maar erger...
klinkt wel negatief... " alleen maar erger :)" geniet met volle teugen van onze dingen samen.. maar ben bang dat ik mezelf verdriet ga doen naarmate het langer duurt... Was ik eerder vandaag nog zo vastberaden om te stoppen... weet niet of ik het kan... Ik voel me zo veel vrouw als ik bij hem ben. pfff
@Els ik kon t niet 123 terugvinden, maar is jouw sv ook gebonden ?
Ja, herken ik... voel me stukken beter dan voorheen. Ben me ook anders gaan kleden, vrouwelijker. Mensen zeggen dat ik er zo goed uitzie, heel verbaasd.

Ze moesten eens weten hoe dat komt, denk ik dan....

Voel me weer gewaardeerd. Kijk anders om me heen, loop anders rond, meer rechtop, borst(en) vooruit...

Ja, geniet er meestal erg van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven