Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Proef ik daar nieuws?
Nieuwsgierig Aagje!
Heey Geheim leuk je weer te zien hier!

Ik heb me ook regelmatig afgevraagd of het hebben van een sv echt wat toevoegd aan mijn leven. Het liegen en bedriegen thuis gaat me niet in de koude kleren zitten. Ook het gedoe wat een sv soms met zich meebrengt, alles wat jullie schrijven zoals zitten wachten op een mail of een smsje.

Verliefd worden op elkaar met alle gevolgen vandien etc.

En toch, als je eenmaal de grens over bent en het een keer meegemaakt hebt.....die spanning, de aandacht, het is denk ik een vorm van verslaving.
Ja Marjo, ik denk dat het idd een verslaving is.

Ik weet dat ik ongeveer hetzelfde gevoel krijg als ik een week niets van sv gehoord heb, als wanneer mijn laatste sigaret meer dan 3 uur geleden is uitgegaan.

Zo'n licht nerveus, gespannen gevoel.

Hoe erg is dat?

Nee, ik probeer er op het moment echt mee op te houden. Ik haal niets meer uit deze "relatie". Ik sta erg achter mijn beslissing, en toch wil ik hem nog niet vertellen dat hij gedumpt is uit angst enerzijds dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen sta als hij de jacht weer opent. En anderzijds uit angst dat hij dit keer wel eens niet kon gaan jagen.

Lekker dubbel.

Voorlopig hou ik hem een beetje op afstand, probeer hem te negeren, in de hoop dat ik over een paar weken merk dat mijn leven helemaal niet minder leuk is zonder hem, alleen maar lekker rustig.

Peptalk welkom....

@Stew: de pot verwijt de ketel.....?
We zijn gewoon verslaafd.. aan de spanning, de kick.. dat gevoel.

Was overtuigd dat ik er nu echt genoeg van had.. maar vandaag gesproken... en nee.. kon niet breken... Hij is gewoon te lekker..... te fout... en o o o wat voel ik me nu weer zweven...

Snap mezelf niet.. maar accepteer het maar.. geniet zolang het duurt. Ga nu dromen.
Geheim en Engel, ik denk ook niet dat jullie moeten stoppen. Misschien moeten jullie dat gevoel van willen stoppen gewoon loslaten en ervan genieten. Er zal dan vanzelf een moment komen waardoor het stopt, of je zelf er helemaal van overtuigd bent te stoppen. Want nu lees ik alleen nog maar twijfels....en dat is weer hetzelfde als stoppen met roken. Als je er echt aan toe bent lukt het!
Als je tegen iets vecht krijgt het spierballen.

Komt erop neer dat hetgeen waar je energie in steekt, dat groeit. Vechten om te stoppen is daarom energie steken in doorgaan. Je focus ligt bij/op de ander, waardoor je aan hem/haar blijft denken.
Geheim, het klopt weer helemaal wat je zegt. het dubbele gevoel, je denk dat het verwarrend klinkt wat je schrijft maar dat is het dus absoluut niet.

Het is inderdaad een verslaving, dat is ook steeds wat ik tegen hem zeg, maar me niet realiserende dat het inderdaad klopt. verslaafd aan dat envelopje op je telefoon, die onzekerheid over het wel of niet hebben van je date, de spanning, de kick.

Het zijn zeer zeker geen minaars, hahahahaha, kon er niet mee leven.

En btw, sorry als we soms voor jullie in herhaling vallen, dat krijg je met steeds die nieuwelingen op een forum die dan weer alles wilen weten!

Op dit moment ben ik wel zooooo in de wolken :-)
@HVJ Oef. Wat een wijze woorden maar denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Blijft worstelen. Vraag is alleen hoe je de focus op iets anders weet te leggen. Sms is voldoende om me weer af te leiden en telefoon uitzetten is ook geen optie want dan blijf ik toch denken..zou er misschien.....
Heb niet het hele topic gelezen maar ik denk dat ik hier wel goed zit. Heb sinds een maand of 11 een hele leuke man ontmoet naast mijn huwelijk. Hij is stapel op mij geworden en ik op hem. Hij heeft een niet zo goed huwelijk en het heeft al een keer op scheiden gestaan een paar weken geleden. Hij doet nu weer zijn energie steken in zijn huwelijk om het weer goed te krijgen vooral voor de kinderen. Zij is namelijk de kostwinner hij studeert en werkt en financieel is het dus niet haalbaar voor hem nu om weg te gaan. Zelf ben ik gelukkig getrouwd, alleen mijn libido is hoger dan die van mijn man. Bij mijn man komt dit door medicijn gebruik waarmee hij niet kan stoppen. Niet dat het slecht is maar twee a drie keer in de week is voor mij niet voldoende. Hij heeft het goed gevonden dat ik er naast mijn huwelijk een vriend bij heb. Nu wil ik geen vriend die van alles stiekem moet doen vanwege zijn vrouw, dus ik dacht toen aan een vrijgezel. Maar omdat die man en ik zo ontzettend dol op elkaar zijn geworden willen we samen iets beginnen. hij kan ook veel aandacht aan mij besteden want hij is vanwege zijn studie vaak thuis, zorgt voor het huishouden en de kinderen. Maar zijn vrouw wil niets daarvan weten, het zou dus stiekem moeten. Nu is het alleen nog stiekem elkaar zien, veel wandelen samen, soms lunchen, is moeilijk vanwege de kinderen en school, nog geen seks, dit wil ik nog niet vanwege zijn vrouw. Zou me erg schuldig voelen tegenover zijn vrouw de moeder van zijn drie kinderen, dat weerhoudt me tot nu toe. Heb wel behoefte aan een vriend seksueel. Geen sv maar een vriend dus waar ik ook andere leuke dingen mee kan doen, en dit is dus mogelijk bij hem. Maar ik wil het niet voor zijn vrouw. Hij heeft er niet zo'n moeite mee. Hij speelt nu ook een rol zegt hij tegen mij, zij denkt dat alles nu wel weer redelijk goed is. Ze hebben wel seks. Weet ook niet wat hij aan mij vertelt de waarheid is, dit omdat alles stiekem moet en ik haar niet spreek natuurlijk. Dit weerhoudt me ook. Nou een heel verhaal, maar misschien is het zo duidelijker. Mijn vraag is de volgende: wat zouden jullie doen? Liefs Sexxywoman.
sexyw. het is me niet helemaal duidelijk...... wil je nou sex met hem of niet??? Zoals het op mij overkomt zoek jij echt een relatie naast je huwelijk en niet alleen sex, terwijl je aangeeft dat de tekortkoming in je huwelijk op sex gebied ligt?????
mrsLucky dank je voor je belangstelling. Zoek inderdaad een relatie met als extra de seks. Zelf kan ik geen seks met een man hebben zonder liefde, passie te voelen. Wil dus een relatie, een betrouwbare vaste vriend. Waar ik veel meer mee kan doen en beleven dan alleen seks. Liefs Sexxywoman
Dan hoop ik dat je hier geen probleem mee gaat krijgen. Het lijkt me niet te doen namelijk om er echt 2 relaties op na te houden waarbij je allebei liefde en passie (jouw woorden) voelt.

Als je dus nu nog een keer vraagt: wat vindt je er van? Dan is het antwoord: absoluut niet doen. Je gaat jezelf in een onmogelijke situatie storten.
Dank je wel mrsLucky. Een tweede relatie lijkt me niet zo'n probleem, heb het goed overwogen en goed besproken met mijn man. Waar ik wel problemen mee heb is dat alles zo stiekem moet. Hij kan goed toneelspelen zei hij een keer tegen mij, dit omdat hij dit nu thuis doet. Maar ik ben bang dat ik hem niet zal vertrouwen als het zo stiekem gaat. Wie weet heeft hij stiekem nog wel een minnares, begrijp je wat ik bedoel? En ik stort me misschien in iets, open en eerlijk terwijl hij misschien met weet ik het hoeveel agenda's werkt. Liefs Sexxywoman
Het is niet zo dat hij exclusief voor mij hoeft te zijn. Dit kan bij een vrijgezel ook niet. Het stiekeme daar heb ik bezwaar tegen. Als ik een vrijgezel ontmoet en hij krijgt een relatie dan is het voor ons einde oefening. Of zijn relatie moet er geen bezwaar tegen hebben. Is het misschien naïef om zo te denken en zo'n relatie te wensen? Liefs Sexxywoman (f)
Het kan hoor mrsLucky, alleen jij kan het je niet voorstellen.

Open en eerlijk, dan is het ook geen probleem om meer gevoelens te hebben.

Zoals ik al eerder aangafin dit topic.
@ Sexywoman, misschien moet je dan ook zoeken naar iemand met een open relatie?
quote:Sexxywoman schreef op 24 september 2008 @ 09:46:

Heb niet het hele topic gelezen maar ik denk dat ik hier wel goed zit. Heb sinds een maand of 11 een hele leuke man ontmoet naast mijn huwelijk.Tell me. What is this thing called marriage?quote:Hij is stapel op mij geworden en ik op hem. Hij heeft een niet zo goed huwelijk en het heeft al een keer op scheiden gestaan een paar weken geleden.Een paar weken geleden bijna gescheiden. Waarom toch maar niet? What saved that marriage? The Efteling?quote:Hij doet nu weer zijn energie steken in zijn huwelijk om het weer goed te krijgen vooral voor de kinderen. Zij is namelijk de kostwinner hij studeert en werkt en financieel is het dus niet haalbaar voor hem nu om weg te gaan.Wacht eens even. Hoezo vooral voor de kinderen? Hij studeert, zijn vrouw kan de kinderen prima onderhouden als ik het zo lees. Hij is gewoon een opportunist die teert op het geld van zijn vrouw zodat hij zijn studie af kan maken. En haar dan verlaat. Dat maak ik op uit jouw verhaal.quote:Zelf ben ik gelukkig getrouwd, alleen mijn libido is hoger dan die van mijn man. Bij mijn man komt dit door medicijn gebruik waarmee hij niet kan stoppen. Niet dat het slecht is maar twee a drie keer in de week is voor mij niet voldoende. Hij heeft het goed gevonden dat ik er naast mijn huwelijk een vriend bij heb.Tien regels verderop schrijf je dat je een stuk meer wil dan sex alleen, je wilt een vriend waar je leuke dingen mee kunt doen. Heel aardig van je man dat hij je wat meer sex gunt, maar weet hij ook dat hij ook niet leuk genoeg is voor jou?quote:Nu wil ik geen vriend die van alles stiekem moet doen vanwege zijn vrouw, dus ik dacht toen aan een vrijgezel. Maar omdat die man en ik zo ontzettend dol op elkaar zijn geworden willen we samen iets beginnen.Rewind. Hoe zat het ook alweer met je man?quote:hij kan ook veel aandacht aan mij besteden want hij is vanwege zijn studie vaak thuis, zorgt voor het huishouden en de kinderen.Terwijl zijn vrouw keihard werkt zodat haar man een studie kan volgen gaat hij lekker wandelen met vriendinnen?quote:Maar zijn vrouw wil niets daarvan weten, het zou dus stiekem moeten. Nu is het alleen nog stiekem elkaar zien, veel wandelen samen, soms lunchen, is moeilijk vanwege de kinderen en school, nog geen seks, dit wil ik nog niet vanwege zijn vrouw.Ok, gelukkig. But what about YOUR man?quote:Zou me erg schuldig voelen tegenover zijn vrouw de moeder van zijn drie kinderen, dat weerhoudt me tot nu toe.I say again, what about your man, the husband of your house?quote:Heb wel behoefte aan een vriend seksueel. Geen sv maar een vriend dus waar ik ook andere leuke dingen mee kan doen, en dit is dus mogelijk bij hem. Maar ik wil het niet voor zijn vrouw. Hij heeft er niet zo'n moeite mee. Hij speelt nu ook een rol zegt hij tegen mij, zij denkt dat alles nu wel weer redelijk goed is. Ze hebben wel seks.Natuurlijk hebben ze sex.quote:Weet ook niet wat hij aan mij vertelt de waarheid is, dit omdat alles stiekem moet en ik haar niet spreek natuurlijk. Dit weerhoudt me ook.Helaas zijn niet alle vrouwen even genereus als je man.quote:Nou een heel verhaal, maar misschien is het zo duidelijker. Mijn vraag is de volgende: wat zouden jullie doen? Liefs Sexxywoman. Het is niet zo duidelijk. Mijn grote vraag is dus, weet jouw man, genereus als hij is, dat je veel meer wil dan sex van deze knaap? De rest is namelijk niet echt relevant in deze.
Ja JohnnyCake dat weet mijn man. Mijn man heeft hem ook gesproken een paar keer telefonisch. Hij is er op tegen dat ik seksueel met hem in zee ga als hij niet open is tegenover zijn vrouw. Maar voor mij is het niet makkelijk omdat ik heel veel om hem ben gaan geven. De reden dat hij het thuis weer is gaan proberen is omdat ik hem dit aangeraden heb, vooral met het oog op zijn kinderen die er veel verdriet van hadden. Hij woonde een paar weken op zichzelf, maar had erg veel verdriet omdat hij zijn kinderen erg miste en zij hem.

Het is misschien verstandiger om iemand te zoeken die ook een open relatie heeft, of een vrijgezel die wel een veilige, vriendschappelijke relatie met seks wil, maar zich (nog) niet wil binden. Alleen ik ben niet een type wat op zoek gaat. Het moet vanzelf komen.

Liefs Sexxywoman
Ok, dan zou ik deze man helemaal met rust laten. It ain't gonna happen. Die vrouw gaat niet toestaan dat haar man een tweede serieuze relatie op gaat bouwen. Dat kan ik je bijna garanderen.

Los daarvan, waarom blijf je bij je man als wat hij jou biedt zo duidelijk niet genoeg is?
Het is lastig om je daarin te kunnen verplaatsen blijkt wel weer. Ja, je kunt een huwelijk hebben en elkaar loslaten en iets met anderen te laten hebben.

Een huwelijk is, naar mijn idee, meer dan seks.

Seks wordt overgewaardeerd, maar als het er niet is, dan blijkt dat het erg belangrijk is.

En je kan elkaar seksueel vrijlaten, zonder dat het betekent of hoeft te betekenen dat je niet van elkaar houdt.
Ja, maar ze wil meer dan alleen sex, Sexywoman wil the whole package met een andere man. Dat is duidelijk een stap verder dan elkaar sexueel vrijlaten.

Als ze zich beiden goedvoelen hiermee, prima. Maar ik kan je garanderen dat dat in 95% van de gevallen niet werkt. Echt, wat kun je nog van je vrouw verwachten als je weet dat zij haar loyaliteit ook heeft geschonken aan Piet? Met wie wordt ze oud? Wie is haar eerste maatje door dik en dun? Voor wie staat ze ALTIJD klaar?
quote:engel68 schreef op 24 september 2008 @ 09:22:

@HVJ Oef. Wat een wijze woorden maar denk dat je de spijker op zijn kop slaat. Blijft worstelen. Vraag is alleen hoe je de focus op iets anders weet te leggen. Sms is voldoende om me weer af te leiden en telefoon uitzetten is ook geen optie want dan blijf ik toch denken..zou er misschien.....

Idd wijze woorden van HVJ, maar ik vraag me hetzelfde af als Engel. Hoe krijg je het voor elkaar om niet zo met hem bezig te zijn? Hoe lukt het je om het hebben van een sv echt gewoon als een extraatje te zien? Ik wil niet eens een relatie met hem en toch ben ik er constant mee bezig. En echt, de vlinders heeft hij al lang geleden om zeep geholpen.

Ik ben getrouwd, hij niet, zou logischerwijs niet HIJ degene moeten zijn die bij de telefoon zit te wachten?

Nee, ik moet er echt vanaf. Dit is heel ongezond, maar ik sta nog steeds niet voor mezelf in. Misschien hebben Stew en HVJ best gelijk, maar moet ik het dan maar laten voortduren, terwijl ik er duidelijk zo slecht mee om kan gaan?

@Sexxywoman:

Als hij oprecht wil proberen zijn huwelijk te redden, zou hij er eigenlijk geen sv naast moest hebben. Jij zal toch ongewild zorgen voor ruis in die poging.

Hij klinkt mij ook een beetje in de oren als iemand die je op een bepaald moment zal vragen je man voor hem te verlaten.

Ik wens je wel veel succes, als het allemaal kan met medeweten en goedvinden van je man is dat prachtig.
Mijn man en ik houden heel veel van elkaar. Als hij een relatie met een ander zou willen om reden dan zou ik daar geen moeite mee hebben. Dit omdat ik van hem hou en hem gelukkig wil zien. Ik wil niet the whole package van een andere man JohnnyCake ik heb genoeg aan mijn huwelijk. Alleen qua seks is het vaak moeilijk. Het is ook nog vaak als we het doen de twee a drie keer per week dat hij het voor mij doet, en niet zozeer voor zichzelf. Wel dat hij het lekker vindt, hij geniet met volle teugen, maar hij komt niet zo vaak tot een orgasme.

Voor mijn man ga ik door dik en dun, altijd al gedaan en dit zal ook zo blijven, voor een betrouwbaar en serieuze minnaar ook.

Dat ik niet iemand wil alleen voor de seks komt omdat ik het niet kan. Ik weet dat er vrouwen en mannen zijn die wel seks zonder liefde kunnen bedrijven, maar ik kan dit niet. De liefde die ik voor mijn minnaar zou voelen is uiteraard niet hetzelfde als wat ik voor mijn man voel. Je kunt op verschillende manieren houden van mensen.

Zit er echt mee. Het stiekeme stuit me steeds meer tegen de borst. Vindt het zo oneerlijk tegenover zijn vrouw. Die heeft ook nog eens een extra baan erbij genomen zodat hij het werk wat hij nu heeft kan gaan minderen zodat hij meer tijd kan besteden aan zijn studie. Ze gaan volgende maand een weekje samen weg zonder de kinderen, ik heb hem dat aangeraden, zo kom je dichter bij elkaar. En ja JohnnyCake ik hoop dat zij straks zo van zijn liefde is overtuigd dat hij openlijk met mij om kan gaan. Zelf zit ik aan bijvoorbeeld nog twee a drie maanden te denken. Is er dan nog niets verandert dan laat ik hem voorgoed los. Hoe denken jullie daar over? Liefs Sexxywoman
Sexxy, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik denk dat je of open staat voor een open relatie, of niet.

Misschien voelt ze wel iets voor het idee, maar anders kun je praten als brugman, maar ze zal er nooit mee akkoord gaan.

Wat zegt je sv erover? Heeft hij enig idee hoe ze hier tegenover staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven