Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ja misschien heb je gelijk geheim1972. Verbreek ik maar even het contact, in ieder geval elkaar niet zien tot hij weet wat hij wilt. Maar als ik daar aan denk voel ik me zo verdrietig worden.

En ik vind het respectloos als je minnaar je zo behandeld. Maar misschien doet hij dit wel omdat hij zich niet teveel aan je wil hechten. Hij houdt misschien wel heel veel van je en doet dit omdat hij zich niet goed raad weet met zijn gevoelens. Hij is tenslotte alleen maar jouw SV dat heb je hem waarschijnlijk duidelijk laten weten? Hij weet dat hij je nooit helemaal zou kunnen krijgen, en dit is misschien juist wat hij diep in zijn hart wil. Weg lopen, en ongeïnteresseerd doen is zijn bescherming, ook voor zichzelf. Daar al eens over gedacht geheim?

Liefs Sexxywoman
Nou ze staat er nu helemaal niet voor open geheim1972. Hij zegt dat als ze overtuigd is van zijn liefde ze het waarschijnlijk minder erg zal vinden. Misschien mag hij dan geen seks met mij, maar dan kunnen we wel openlijk vrienden zijn. En ook al zoek ik iets meer, dat zal dan geen optie meer zijn. Het lijkt me heerlijk om vrienden te blijven. Ken hem nu elf maanden en ik geef erg veel van hem, en hij om mij, dus ik zou het vreselijk vinden om hem helemaal te moeten vergeten. Liefs Sexxywoman
Ja, dat snap ik: liever alleen vrienden dan hem helemaal uit je leven zien verdwijnen. Petje af voor jouw benadering hiervan, ik vind je erg eerlijk, vol respect voor zijn vrouw.

Ik voel me een beetje een secreet omdat ik een stuk minder scrupules zou hebben.

En ja hoor, ik heb het wel eens overwogen, dat wat je zegt over de gevoelens van mijn sv. Ik heb het ook direct verworpen. Mijn sv wil helemaal geen relatie, niet met mij, niet met wie dan ook.

Zoals het nu gaat, gaat het exact zoals hij wil.

Mijn sv zegt nog nooit verliefd te zijn geweest, dit vind ik helemaal bij hem passen.
quote:Sexxywoman schreef op 24 september 2008 @ 13:17:

Voor mijn man ga ik door dik en dun, altijd al gedaan en dit zal ook zo blijven, voor een betrouwbaar en serieuze minnaar ook.

Als jij en je man een arrangement hebben waarbij jij, tot beider tevredenheid je liefde kunt delen met meerdere personen, dan zal ik daar verder niet over zeuren. Ook al ontgaat mij af en toe de logica. Enfin, puur voor mijn nieuwsgierigheid, wie zal er altijd op nummer 1 staan, ongeacht wat dan ook, je man? Of af en toe je serieuze minnaar? (dat versta ik immers onder 'door dik en dun')quote:De liefde die ik voor mijn minnaar zou voelen is uiteraard niet hetzelfde als wat ik voor mijn man voel. Je kunt op verschillende manieren houden van mensen.Ik snap dat heel goed, maar zoals je uit eerdere vragen kunt merken, vraag ik me serieus af waar je loyaliteiten liggen. Ik krijg nu een beeld van jouw man als een oude mentor die zijn veel te jonge vrouw, stoeipoes, maar haar gang laat gaan, want och wat geeft ze hem een plezier (ik zeg niet dat je man oud is, ik schets alleen een beeld). Aan de andere kant begrijp ik het probleem wat je schrijft, je krijgt niet genoeg sex van je man dus zoek je het elders. Ik vraag me dus alleen af hoe dit ooit goed kan werken in een anderszins normaal huwelijk.quote:En ja JohnnyCake ik hoop dat zij straks zo van zijn liefde is overtuigd dat hij openlijk met mij om kan gaan. Zelf zit ik aan bijvoorbeeld nog twee a drie maanden te denken. Is er dan nog niets verandert dan laat ik hem voorgoed los. Hoe denken jullie daar over? Liefs Sexxywoman Zoals ik eerder schreef, dit gaat niet gebeuren. Lees je eigen posts nog eens na voor de redenen: hij speelt toneel, ze zijn bijna gescheiden, zij werkt zich kapot zodat hij vooruit kan (met een andere vrouw!?), zij hebben jonge kinderen, hij gaat samen met haar op vakantie om aan de relatie te werken. Allemaal stuk voor stuk redenen waarom het, in mijn ogen, niet gaat gebeuren dat zij hem een compleet nieuw liefdesleven gaat toestaan met een derde. Zoiets werkt toch alleen, als het uberhaupt al werkt, in een harmonieuze relatie?
geheim, er zijn denk ik niet veel mensen die het gevoel wat ik heb kunnen begrijpen. Laat staan toepassen. Je bent daardoor echt geen secreet ha, ha, ben je mal. Denk dat het komt door mijn empathisch vermogen. Hoe zou ik het vinden als mijn man me stiekem zou bedriegen met een andere vrouw. En mijn man is er ook erg op tegen, een relatie met een ander waarvan de partner in het ongewisse gelaten wordt. Dus denkt dat haar echtgenoot trouw is. Liefs Sexxywoman
Verder sexy, en sta me even toe om mijn moraalridder helm op te den, je schrijft wel heel vaak hoe je je minnaar aanspoort om open en eerlijk te praten met zijn vrouw.

Snap je niet dat je hiermee bij wijze van spreken een moordenaar het mes toe rijkt? Hier is geen eer mee te behalen. Je wroet in andermans huwelijk. Laat hem zelf zijn boontjes doppen.

Hoe denk je eigenlijk dat zoiets gaat? 'Oh honey, by the way, I really love this other woman, and since I know how much you and the kids love me I'm sure you'll let me fuck her.'

?
He Gatver Johnny.

Hadden we hier niet al eens een topic voor waar iedereen die hier schrijft echt heel netjes antwoord heeft gegeven op al je vragen over dit onderwerp?

Natuurlijk staat het je vrij hier te posten, maar misschien is het beter als je dat andere topic omhooghaalt. Wellicht wil Sexxy daar best nog ingaan op onduidelijkheden.
Geheim. Ik beantwoord sexy's vragen. Misschien passen mijn antwoorden niet in het straatje van elke vreemdganger. Is dat een probleem?
quote:JohnnyCake schreef op 24 september 2008 @ 13:56:

[...]. Zoiets werkt toch alleen, als het uberhaupt al werkt, in een harmonieuze relatie?

Daarom wil hij hun huwelijk nu herstellen. Er was voor ik in zijn leven kwam al wat mis inzijn huwelijk natuurlijk. Toen ik in zijn leven kwam, toen wilde hij helemaal voor mij gaan, dit wilde en wil ik niet. Daarom is hij op een gegeven moment vertrokken thuis. Hij wist dat zij nooit akkoord zou gaan met een andere relatie. En hij verlangde zo naar mij. Toen hij eenmaal alleen was, toen miste hij zijn kinderen enorm, en zijn vrouw stond vaak plotseling voor de deur, hij woonde vlak bij zijn eigen huis, dit i.v.m de kinderen dan kon hij ze nog vaak zien. Zijn vrouw is in die periode flauw gevallen, ze voelde zich er erg ellendig door en ze at haast niet . Ik heb hem toen het advies gegeven ga terug, probeer er het beste van te maken. Misschien gaat het zo goed dat ze open staat voor jouw wens? Hoop dat ze misschien in zal zien dat ze juist niets van mij te vrezen heeft, ik zou hem nooit bij haar vandaan halen.

Dat zij een andere baan ondertussen heeft genomen om hem meer vrijheid te geven zodat hij kan studeren vond ik ook erg vreemd. Maar hij zegt dat ze alles doet om hem maar vast te houden, ze is als de dood dat hij weer en misschien nu voorgoed vertrekt.

Zal hem niet meer zien totdat hij weet wat hij wil.

We hebben geen seks, nog niet, zelfs geen seksuele handelingen, wel zoenen we sinds kort, en verlangen we naar elkaar.

Ga er eens goed over nadenken.

Liefs Sexxywoman
quote:JohnnyCake schreef op 24 september 2008 @ 10:57:

[...]

Tell me. What is this thing called marriage?

[...]

Een paar weken geleden bijna gescheiden. Waarom toch maar niet? What saved that marriage? The Efteling?

[...]

Wacht eens even. Hoezo vooral voor de kinderen? Hij studeert, zijn vrouw kan de kinderen prima onderhouden als ik het zo lees. Hij is gewoon een opportunist die teert op het geld van zijn vrouw zodat hij zijn studie af kan maken. En haar dan verlaat. Dat maak ik op uit jouw verhaal.

[...]

Tien regels verderop schrijf je dat je een stuk meer wil dan sex alleen, je wilt een vriend waar je leuke dingen mee kunt doen. Heel aardig van je man dat hij je wat meer sex gunt, maar weet hij ook dat hij ook niet leuk genoeg is voor jou?

[...]

Rewind. Hoe zat het ook alweer met je man?

[...]

Terwijl zijn vrouw keihard werkt zodat haar man een studie kan volgen gaat hij lekker wandelen met vriendinnen?

[...]

Ok, gelukkig. But what about YOUR man?

[...]

I say again, what about your man, the husband of your house?

[...]

Natuurlijk hebben ze sex.

[...]

Helaas zijn niet alle vrouwen even genereus als je man.

[...]

Het is niet zo duidelijk. Mijn grote vraag is dus, weet jouw man, genereus als hij is, dat je veel meer wil dan sex van deze knaap? De rest is namelijk niet echt relevant in deze.Ik ben het niet met je eens dat je hier gewoon Sexxy's vragen beantwoord. Het is veroordelend, terwijl zij nota bene A: nog niet vreemdgaat, en B: volledige openheid geeft naar haar man.
quote:Sexxywoman schreef op 24 september 2008 @ 14:21:

[...]

Daarom wil hij hun huwelijk nu herstellen. Er was voor ik in zijn leven kwam al wat mis inzijn huwelijk natuurlijk. Toen ik in zijn leven kwam, toen wilde hij helemaal voor mij gaan, dit wilde en wil ik niet. Daarom is hij op een gegeven moment vertrokken thuis. Hij wist dat zij nooit akkoord zou gaan met een andere relatie. En hij verlangde zo naar mij. Toen hij eenmaal alleen was, toen miste hij zijn kinderen enorm, en zijn vrouw stond vaak plotseling voor de deur, hij woonde vlak bij zijn eigen huis, dit i.v.m de kinderen dan kon hij ze nog vaak zien. Zijn vrouw is in die periode flauw gevallen, ze voelde zich er erg ellendig door en ze at haast niet . Ik heb hem toen het advies gegeven ga terug, probeer er het beste van te maken. Misschien gaat het zo goed dat ze open staat voor jouw wens? Hoop dat ze misschien in zal zien dat ze juist niets van mij te vrezen heeft, ik zou hem nooit bij haar vandaan halen.

Dat zij een andere baan ondertussen heeft genomen om hem meer vrijheid te geven zodat hij kan studeren vond ik ook erg vreemd. Maar hij zegt dat ze alles doet om hem maar vast te houden, ze is als de dood dat hij weer en misschien nu voorgoed vertrekt.

Zal hem niet meer zien totdat hij weet wat hij wil.

We hebben geen seks, nog niet, zelfs geen seksuele handelingen, wel zoenen we sinds kort, en verlangen we naar elkaar.

Ga er eens goed over nadenken.

Liefs Sexxywoman

1.Sexy, nooit gedacht dat IK ooit de bijbel zou quoten, maar af en toe staat er wel wat in: het maakt niet uit dat je niet met die man naar bed bent geweest, het feit dat je in zijn leven bent zegt al genoeg. (geen letterlijke quote natuurlijk, het zal zoiets zijn geweest als 'don't covet thy neighbours ass, wife, or donkey')

2. In elk huwelijk is er iets mis. Dit kun je altijd wel als excuus gebruiken...

3. Hij wilde zijn vrouw omruilen voor jou, jij wilde dat niet, hij ging toch maar weg, miste zijn kinderen, vrouw was zielig, is nu terug bij vrouw en wil haar ompraten tot een open huwelijk. Is dat een goede samenvatting? It is a sinking ship my dear. The rats are jumping out.
quote:geheim1972 schreef op 24 september 2008 @ 14:22:

[...]

Ik ben het niet met je eens dat je hier gewoon Sexxy's vragen beantwoord. Het is veroordelend, terwijl zij nota bene A: nog niet vreemdgaat, en B: volledige openheid geeft naar haar man.Geheim, haar verhaal was vreemd. Ik gaf de knelpunten aan. Nergens heb ik haar veroordeeld. Later (lees tijdens het posten van mijn reply) heeft ze het een en ander beter uitgelegd. Daar heb ik netjes op ingehaakt. Zo gaat dat in een discussie. Ik kon ook over haar bolletje aaien en zeggen dat het allemaal goed komt tussen haar en haar minnaar, zijn vrouw en kinderen. Daar heeft ze jou echter al voor.
Zal hem toch niet meer zien JohnnyCake. Niet eerder tot hij goed weet wat hij wil. En of zij openstaat voor iets. Zo niet dan weet ik niet of hij bij haar blijft. Misschien wel als ik het kontakt dan helemaal verbreek omdat zelfs openlijke vriendschap dan niet mogelijk is. Dan zal hij wel kiezen voor zijn gezin, zijn kinderen die hij niet kan missen, gemakkelijk, zijn financiële zekerheid.

We zijn door gezamenlijke interesse in iets in elkaars leven gekomen, dat we van elkaar zouden gaan houden hadden we niet verwacht. Maar het is toch gebeurt. Vooral door de gezamenlijke interesse, en we hebben dezelfde humor, wat soms tot haast niet meer kunnen stoppen van het lachen resulteerde.

Dit was wat hij zo miste thuis. Nu gaat het beter. Ze zijn laatst al eens samen (dus zonder de kinderen) uit eten geweest, wat gezellig was, en resulteerde in een intiem samenzijn in een hotel. Zij zal zich er wel meer zeker door zijn gaan voelen neem ik aan? Hij vond het ook leuk, wel vreemd zei hij, en het wederom seks met haar voelt tegennatuurlijk zegt hij.

Zal het wel merken. Je hebt ergens wel gelijk JohnnyCake, ik zal uit zijn leven verdwijnen, fysiek in ieder geval, tot het weer goed zit. Of in ieder geval tot hij weet, duidelijk weet wat hij wil.

Liefs Sexxywoman
Nergens heb ik haar over haar bolletje geaaid en gezegd dat het allemaal goed komt.

Maar ga vooral door.

Je opmerkingen over de Efteling enzo waren echt heel nuttig.
Sexy, ik besef heel goed dat ik alleen maar kan reageren vanuit mijn levenswijze/visie en vanuit mijn interpretatie van jouw tekst. Uiteindelijk heeft een ieder zijn eigen leven te leven. Door hier te schrijven heb ik niet de illusie dat ik jou leven kan 'beteren'. Ik kan je hooguit op een idee brengen, net zo goed als jouw teksten mij tot nieuwe inzichten hebben gebracht!

Succes.

Vind het fijn om met geheim1972 te "praten" en ook met jou JohnnyCake. geheim omdat ik het gevoel heb dat ze zich in mijn gevoel kan verplaatsen, en van jou omdat je met kritiek komt die meerdere mensen wel bij mijn postings zullen hebben. Dan wordt het plaatje kompleet, begrijpen mensen het misschien beter?

Liefs Sexxywoman
Thnx JohnnyCake!

Liefs Sexxywoman
quote:geheim1972 schreef op 24 september 2008 @ 14:54:

Nergens heb ik haar over haar bolletje geaaid en gezegd dat het allemaal goed komt.

Maar ga vooral door.

Je opmerkingen over de Efteling enzo waren echt heel nuttig.Ja, soms helpt het om dingen te ridiculiseren om goed aan te geven waar de schoen knelt. Daar is toch niks mis mee? Tenzij de persoon in kwestie labiel is, maar dat idee heb ik absoluut niet.
Ik heb daarstraks een "ouwe" vlam tegengekomen.

Was al geleden van februari dat ik hem nog gesproken had.

Blijft toch iets hebben, die man ...

Hij bekeek me van kop tot teen en zegt me dat ik er toch altijd supergoed uitzie Tja en als kille, met beide voeten op de grond zijnde Belgenvrouw zegt mijn innerlijke ik

Hij weet nog steeds hoe het moet ...

Et la vie continue ...
[quote]geheim1972 schreef op 24 september 2008 @ 13:47:

Ja, dat snap ik: liever alleen vrienden dan hem helemaal uit je leven zien verdwijnen. Petje af voor jouw benadering hiervan, ik vind je erg eerlijk, vol respect voor zijn vrouw.

Ik voel me een beetje een secreet omdat ik een stuk minder scrupules zou hebben.

En ja hoor, ik heb het wel eens overwogen, dat wat je zegt over de gevoelens van mijn sv. Ik heb het ook direct verworpen. Mijn sv wil helemaal geen relatie, niet met mij, niet met wie dan ook.

Zoals het nu gaat, gaat het exact zoals hij wil.

Mijn sv zegt nog nooit verliefd te zijn geweest, dit vind ik helemaal bij hem passen.[/quote]

heb ik jou al weleens ontmoet????
Eh, niet dat ik weet.

Ben jij er ook zo één?

Dan zou ik waarschijnlijk als een blok voor je vallen.

Blijf alstublieft uit mijn buurt....
@Sexywoman : even je verhaal teruglezend, voel ik op dit moment wel heel sterk mijn (helaas menselijke) tekortkomingen ... ik kan me bijna niet voorstellen dat jij nooit het gevoel en/of de gedachte hebt gehad bij het samenzijn met je vriend : so what .. f**k zijn vrouw .. ik pak 'm hier ter plekke ...

altijd verstandig gebleven ?

Mwah, ik dus niet, maar geniet er toch niet minder van ...

Binnenkort weer date ....
quote:koka schreef op 24 september 2008 @ 20:15:

@Sexywoman : even je verhaal teruglezend, voel ik op dit moment wel heel sterk mijn (helaas menselijke) tekortkomingen ... ik kan me bijna niet voorstellen dat jij nooit het gevoel en/of de gedachte hebt gehad bij het samenzijn met je vriend : so what .. f**k zijn vrouw .. ik pak 'm hier ter plekke ...

altijd verstandig gebleven ?

Mwah, ik dus niet, maar geniet er toch niet minder van ...

Binnenkort weer date ....

koka, dit heb ik wel gehad hoor, natuurlijk, vooral als ik mijn maandelijkse periode moet krijgen, dan razen de hormonen door mijn lijf. Hij zat ook vaak aan te dringen in het begin. Hij kan erg goed praten (ook door zijn beroep) en soms had hij me bijna omgepraat, dit klinkt oneerbiedig, zo is het niet bedoeld. Het was zijn fysiek verlangen naar mij natuurlijk. En niet een handig in elkaar gezet psychologisch praatje om mij in bed te krijgen. Hiervoor hebben wij een te innige en te respectvolle band mijns inziens. En wat zou het mij opleveren of toevoegen in mijn leven als ik me zou laten gaan en stiekem met hem in gestolen uurtjes seks zou hebben. Zou me erg onzeker gaan voelen. Me afvragen of wat hij zegt wel de waarheid is, hoor namelijk niets van haar kant. Ben ik wel de enige liefde in zijn leven naast zijn echtgenote, zou dit namelijk niet kunnen controleren.

Het zou zomaar kunnen dat hij na een tijdje seksuele omgang er geen zin meer in heeft. Dan zou ik hem niet meer kunnen bereiken als hij zijn mobiele nummer veranderd. Ik weet niets meer van hem op dit moment dan zijn mobiele nummer. Zijn huisadres houd hij goed geheim, net als de naam van zijn echtgenote, en zijn de namen van zijn kinderen wel echt?

Onzekerheid, wantrouwen, dit zou ik toevoegen, niet veel meer, en dit wil ik niet.

Wat ik al eerder tegen geheim zei: mensen begrijpen, kunnen vaak mijn manier van handelen, en denkwijze niet begrijpen, laat staan toepassen.

Zelf heb ik wel gekozen om respect te hebben voor zijn huwelijk en vrouw. En hierdoor heeft hij na elf maanden nu heel veel respect voor mij. Dat vertelt hij me ook regelmatig. Vraag me af of dit ook zo zou zijn geweest als ik er anders over had gedacht, en anders had gehandeld.

Niet ieder mens is gelijk.

Liefs Sexxywoman (f)
Sexxy,

Hoe respectvol jij ook bent, de meneer die je op het oog hebt is een player. Hij heeft zelfs aangedrongen bij je.

Niet zo netjes en niet de persoon die je hier hebt voorgesteld als je ideale minnaar.

Is hij te lekker of wil je hem achter de hand houden??

Deze meneer zal, naar mijjn idee, niet ineens gaan voldoen aan jouw ideale plaatje, face it.
Dank je houvanjezelf. Heb wat ik hier geschreven heb gisteren terug gelezen vanmorgen, en ik zie in dat je waarschijnlijk gelijk hebt. Hoe pijnlijk dit ook voor me is.

Hij is niet knap, rijk, of heel charmant. Hij zei in het begin zelfs vaak wat moet je met een man zoals ik, zo'n mooie vrouw als jij bent. Ben werkzaam in een beroep waar mensen je op je uiterlijk beoordelen, zelf ben ik niet iemand die iemand op zijn uiterlijk beoordeeld. Hij bezit een heerlijk gevoel voor humor, we lachen vaak samen, hij bezit een rijke fantasie waarmee hij me dus vaak ontzettend aan het lachen maakt. Hij is, of komt zo over in ieder geval, zeer gevoelig. Hij komt helemaal niet over als een player, juist heel eerlijk. Maar nu ik mijn eigen schrijven van gisteren eens terug las dacht ik is dit wel zo?

Hij liegt nu thuis, en waarschijnlijk erg goed omdat zijn vrouw hem gelooft. Ze is er van overtuigd dat hij zich helemaal voor haar en hun huwelijk wil inzetten, terwijl hij mij nog steeds wil, heel erg verlangt naar me en zegt dat hij veel van me houdt. Of zijn vrouw is dom, of ze wil hem geloven omdat ze zoals hij zegt niet zonder hem kan, of hij kan erg goed liegen.

Vraag me af wat er nu gebeurt? Hoe zal het verder gaan als ik zeg dat ik even geen kontakt wil tot hij weet wat hij wil, echt weet wat hij wil, en wat de mogelijkheden zijn. Of dat het inderdaad een player is zoals jij zegt houvanjezelf.

Time Will Tell

Liefs Sexxywoman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven