Minnaar
dinsdag 30 september 2008 om 21:51
quote:Joeysmiles schreef op 30 september 2008 @ 21:37:
Wat nou als je partner je SV-relatie ontdekt?
In de eerste plaats zou ik het echt heel knap vinden als hij erachter zou komen.................of hij moet een privé detective in huren!
En dan ontdekt hij het..............ik heb geen draaiboek klaarliggen voor die scene! Komt tijd, komt raad?
Ik heb geen idee, JS, niet hoe hij zou reageren, niet wat de gevolgen zullen zijn. Gelukkig heb ik een hoop mensen om me heen waar ik op dat moment terecht zou kunnen, die mij zullen steunen door dik en dun. Daar vertrouw ik dan maar op.
Wat nou als je partner je SV-relatie ontdekt?
In de eerste plaats zou ik het echt heel knap vinden als hij erachter zou komen.................of hij moet een privé detective in huren!
En dan ontdekt hij het..............ik heb geen draaiboek klaarliggen voor die scene! Komt tijd, komt raad?
Ik heb geen idee, JS, niet hoe hij zou reageren, niet wat de gevolgen zullen zijn. Gelukkig heb ik een hoop mensen om me heen waar ik op dat moment terecht zou kunnen, die mij zullen steunen door dik en dun. Daar vertrouw ik dan maar op.
dinsdag 30 september 2008 om 23:03
dinsdag 30 september 2008 om 23:12
dinsdag 30 september 2008 om 23:21
Ik ook. Ik sluit alles al af als ik even naar de wc moet bij wijze van spreken.
Wel een ellende zeg. Lijkt me moeilijk. Nu zit je daar maar af te wachten.
Damagecontrol: wat zijn de kansen dat mevrouw sv als een dolle stier naar jouw man rent om eens een boekje over de affaire open te doen?
Oftewel, hoe goed kennen jullie elkaar allemaal?
Wel een ellende zeg. Lijkt me moeilijk. Nu zit je daar maar af te wachten.
Damagecontrol: wat zijn de kansen dat mevrouw sv als een dolle stier naar jouw man rent om eens een boekje over de affaire open te doen?
Oftewel, hoe goed kennen jullie elkaar allemaal?
woensdag 1 oktober 2008 om 00:49
mowah, is toch best valide daar ook aan te denken, toch ? of ben ik nou heel ouderwets ... kijk al een tijdje mee hier en het valt me op dat iedereen hier wel een minnaar heeft maar de gevolgen voor de eerste partner als het ooit een keer uitkomt lijken niet bij iedereen een rol te spelen ... als je zo ongevoelig bent naar je 'echte' partner, is het dan niet gewoon tijd eens wat vraagtekens achter je relatie te zetten? just a thought
woensdag 1 oktober 2008 om 01:10
En daar gaan we weer........
Denk je nou echt dat "wij" geen gevoelens hebben, ons niet schuldig voelen, ons overal maar als een kip zonder kop instorten? Tuurlijk wel, niks menselijks is ons namelijk vreemd.
Het IS niet goed te praten, maar kan er één topic verschoont blijven van dit opgeheven vingertje?
Denk je nou echt dat "wij" geen gevoelens hebben, ons niet schuldig voelen, ons overal maar als een kip zonder kop instorten? Tuurlijk wel, niks menselijks is ons namelijk vreemd.
Het IS niet goed te praten, maar kan er één topic verschoont blijven van dit opgeheven vingertje?
woensdag 1 oktober 2008 om 01:33