Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Joeysmiles schreef op 30 september 2008 @ 21:37:

Wat nou als je partner je SV-relatie ontdekt?

In de eerste plaats zou ik het echt heel knap vinden als hij erachter zou komen.................of hij moet een privé detective in huren!

En dan ontdekt hij het..............ik heb geen draaiboek klaarliggen voor die scene! Komt tijd, komt raad?

Ik heb geen idee, JS, niet hoe hij zou reageren, niet wat de gevolgen zullen zijn. Gelukkig heb ik een hoop mensen om me heen waar ik op dat moment terecht zou kunnen, die mij zullen steunen door dik en dun. Daar vertrouw ik dan maar op.
@Iza80, Goh, goed om te horen. Stemt wel tot nadenken.
quote:xana schreef op 30 september 2008 @ 21:42:

@AIL. Bedankt voor je uitleg. Ik begrijp het nu beter.Graag gedaan, Xana.
quote:Joeysmiles schreef op 30 september 2008 @ 21:37:

Wat nou als je partner je SV-relatie ontdekt?

Hellup ... gister van sv een heeel kort smsje gekregen dat zijn no1

zijn mailbox heeft gelezen ... Sindsdien niets meer vernomen ... ik weet niet goed wat nu te doen .. iemand ervaringen hierin ?
Mijn sv is vrijgezel, dus nee, geen ervaringen mee.

Ik denk dat je alleen maar af kan wachten nu.

Staan er in die mailbox hele duidelijke verwijzingen naar zijn vreemdgaan of is het nog wel op een andere manier uit te leggen?
@ Iza:

Nu verder in een open relatie, of is een voorwaarde wel dat je hem trouw blijft vanaf nu?

Oh, sorry. Ik zie nu staan dat je daar op dit moment even nog niets over kwijt wilt. Begrijp ik wel.

Succes.
Volgens mij is het het verstandigste om even helemaal niks te doen. Stel, dat zij iets ontdekt heeft dan zal ze waarschijnlijk ook zijn telefoon gaan checken op smsjes.

Afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Of het moet zijn dat je een emailadres of telefoonnummer van zijn werk hebt.
@geheim: ik vrees van wel, ik zou niet weten hoe je dat nog recht kon praten ... ik weet ook niet wat-ie gewist heeft.. maar ik vraag me wel in hemelsnaam af hoe dit kan ?? Ben zelf altijd zeer voorzichtig in dit soort dingen ...
Ik ook. Ik sluit alles al af als ik even naar de wc moet bij wijze van spreken.

Wel een ellende zeg. Lijkt me moeilijk. Nu zit je daar maar af te wachten.

Damagecontrol: wat zijn de kansen dat mevrouw sv als een dolle stier naar jouw man rent om eens een boekje over de affaire open te doen?

Oftewel, hoe goed kennen jullie elkaar allemaal?
Kl**te.. is het ook ... gelukkig zijn die kansen die jij schetst nihil ... we wonen bijna 100 km uit elkaar, dus no's 1 kennen elkaar echt niet ...pfffff !! Wat een waardeloze situatie ....
Oh, dat scheelt alweer.

Nou, ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Succes met afwachten. Ik zou me rotpiekeren...
Ben van nature niet zo'n piekeraar ... maar dit is een ander verhaal ...
Sterkte koka. Ik hoop dat je snel iets van je sv hoort.
Thx xana... ik hoop 't ook ....
...
pffffffff......
mowah, is toch best valide daar ook aan te denken, toch ? of ben ik nou heel ouderwets ... kijk al een tijdje mee hier en het valt me op dat iedereen hier wel een minnaar heeft maar de gevolgen voor de eerste partner als het ooit een keer uitkomt lijken niet bij iedereen een rol te spelen ... als je zo ongevoelig bent naar je 'echte' partner, is het dan niet gewoon tijd eens wat vraagtekens achter je relatie te zetten? just a thought
Als je dan goed gelezen hebt, heb je gezien dat iedereen op dit topic vecht met gevoelens!
weet ik ook, best moeilijk ... sorry, wilde geen spelbreker zijn, typte gewoon even op gevoel mijn gedachten
En daar gaan we weer........

Denk je nou echt dat "wij" geen gevoelens hebben, ons niet schuldig voelen, ons overal maar als een kip zonder kop instorten? Tuurlijk wel, niks menselijks is ons namelijk vreemd.

Het IS niet goed te praten, maar kan er één topic verschoont blijven van dit opgeheven vingertje?
Marjo, twas goed bedoeld, wist niet dat het zo zwaar beladen was ...
Het is wel goed SBL.

We hebben de neiging wat beschermend te zijn tov dit topic, omdat dit voor velen van ons de enige plek is waar je je verhaal en gevoelens kan delen met "lotgenoten".

De discussies over dit onderwerp, over ons moraal, voeren we liever in andere topics.
weer wat geleerd ...

dank je geheim!
@SBL, ben jij soms het alter-ego van Slimlief?
Haha Stew, dat dacht ik ook al. Vraag me weleens af of al die SV'tjes hem de kop gekost hebben . Nooit meer gezien hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven