Minnaar
dinsdag 30 september 2008 om 15:45
quote:Mac123 schreef op 30 september 2008 @ 15:13:
Ik heb soms een schuldgevoel naar mijn gezin toe als ik merk dat ik afwezig ben en weinig kan hebben als gevolg van (g)een reactie van sv. ....
Dat is wel heeeeeel erg herkenbaar Mac Daar kan ik ook heel erg van balen....
En het feit dat ik geen schuldgevoel heb komt denk ik doordat ik zeker weet dat ik met sv nooit zou willen hebben wat ik met nr1 heb.
Ik heb soms een schuldgevoel naar mijn gezin toe als ik merk dat ik afwezig ben en weinig kan hebben als gevolg van (g)een reactie van sv. ....
Dat is wel heeeeeel erg herkenbaar Mac Daar kan ik ook heel erg van balen....
En het feit dat ik geen schuldgevoel heb komt denk ik doordat ik zeker weet dat ik met sv nooit zou willen hebben wat ik met nr1 heb.
dinsdag 30 september 2008 om 17:06
@Mac ja dat heb ik ook heel erg . Verder als ik gezoend heb en wat handwerk gedaan heb ik de volgende dag niet eens echt schuldgevoel maar tis meer een stemmetje ergens in mijn hoofd die zegt dit hoort niet, waar ik dan mee blijf zitten en vooral daar voel ik me dan vervelend over....stom toch?
En Engel wat jij zegt heb ik ook wat ik met nr 1 heb kan ik niet met de ander hebben máár het is wel meer als alleen sex , juist ook een hele goede vriendschap aan de basis.
En Engel wat jij zegt heb ik ook wat ik met nr 1 heb kan ik niet met de ander hebben máár het is wel meer als alleen sex , juist ook een hele goede vriendschap aan de basis.
dinsdag 30 september 2008 om 20:21
dinsdag 30 september 2008 om 20:32
ook ik heb geen schuldgevoel, nu het met mijn minnaar afgelopen is, ook niet. Daar voel ik me niet schuldig over naar mijn man toe. Inderdaad wel naar mijn kids toe. De hele zomer heeft in het teken gestaan van mijn minnaar. Ik weet zeker dat ik echt een minder leuke moeder was dan bijvoorbeeld nu.
Ik vind het nu heerlijk dat ie niet meer 24/7 in mijn hoofd zit, het voelt wel een beetje als bevrijding.....
Terwijl hij degene is geweest die niets meer van zich heeft laten horen... en ik nog dagelijks aan hem denk...
Spijt heb ik ook niet echt, wel een mooie herinnering
Sal
Ik vind het nu heerlijk dat ie niet meer 24/7 in mijn hoofd zit, het voelt wel een beetje als bevrijding.....
Terwijl hij degene is geweest die niets meer van zich heeft laten horen... en ik nog dagelijks aan hem denk...
Spijt heb ik ook niet echt, wel een mooie herinnering
Sal
dinsdag 30 september 2008 om 20:42
Wil er eigenlijk niet over nadenken.
Hij vroeg me eergister bezorgd of ik niet verliefd was op een ander. Kon zonder te jokken 'nee' zeggen... maar dat ik regelmatig neuk met een ander zal hij niet waarderen. Ik weet niet of de relatie zou overleven. Denk eigenlijk van wel, omdat het teveel gedoe is om uit elkaar te gaan...
Maar als je dan toch bij elkaar blijft, vraag ik me af of hij me ooit nog wel zou vertrouwen.
Hij vroeg me eergister bezorgd of ik niet verliefd was op een ander. Kon zonder te jokken 'nee' zeggen... maar dat ik regelmatig neuk met een ander zal hij niet waarderen. Ik weet niet of de relatie zou overleven. Denk eigenlijk van wel, omdat het teveel gedoe is om uit elkaar te gaan...
Maar als je dan toch bij elkaar blijft, vraag ik me af of hij me ooit nog wel zou vertrouwen.
dinsdag 30 september 2008 om 20:48
Wij zitten op dit moment in een megadip en ook mijn man heeft al bezorgd gevraagd of er meer aan de hand was. Hij wil er alles aan doen om ons huwelijk te redden, zegt hij, maar of hij dat ook zegt als hij weet dat ik er een SV op na houd?
Als ik nou maar eens voor mezelf wist wat ik met mijn relatie wil.................................
Als ik nou maar eens voor mezelf wist wat ik met mijn relatie wil.................................
dinsdag 30 september 2008 om 20:50
dinsdag 30 september 2008 om 20:58
@angelinlove... twijfel je aan de relatie met je man of met je SV?
Vraag me ook eens af waarom ik het doe.
SV zei vanochtend dat ie afspraak wilde afzeggen, bleek zich schuldig te voelen. Hebben mannen dus wel eens last van!
Gelukkig kon ik het hem uit zijn hoofd praten, en heb ik vanmiddag date gehad...
Maar stel je moet ermee stoppen ... denk toch dat het kwestie is van ff afkicken en ermee leren leven. Ik heb het jaren zonder SV kunnen doen, moet dus kunnen. Wel jammer....
Vraag me ook eens af waarom ik het doe.
SV zei vanochtend dat ie afspraak wilde afzeggen, bleek zich schuldig te voelen. Hebben mannen dus wel eens last van!
Gelukkig kon ik het hem uit zijn hoofd praten, en heb ik vanmiddag date gehad...
Maar stel je moet ermee stoppen ... denk toch dat het kwestie is van ff afkicken en ermee leren leven. Ik heb het jaren zonder SV kunnen doen, moet dus kunnen. Wel jammer....
dinsdag 30 september 2008 om 21:12
quote:xana schreef op 30 september 2008 @ 21:03:
@AIL. Is het niet verstandig om de relatie met je sv op een laag pitje te zetten totdat je weet wat je met je huidige relatie wilt?
Verstandig mss wel, maar mijn gevoel zegt iets anders!
Het is het enige waar ik op dit moment nog echt van kan genieten, wat me een beetje afleiding bezorgt. En zolang ik zeker weet dat mijn relatie met mijn SV geen invloed heeft op de beslissingen die ik moet nemen in mijn huidige relatie..........why not?
@AIL. Is het niet verstandig om de relatie met je sv op een laag pitje te zetten totdat je weet wat je met je huidige relatie wilt?
Verstandig mss wel, maar mijn gevoel zegt iets anders!
Het is het enige waar ik op dit moment nog echt van kan genieten, wat me een beetje afleiding bezorgt. En zolang ik zeker weet dat mijn relatie met mijn SV geen invloed heeft op de beslissingen die ik moet nemen in mijn huidige relatie..........why not?
dinsdag 30 september 2008 om 21:35
Beslissingen die ik neem rond mijn huidige relatie staan idd helemaal los van mijn relatie met mijn SV. Mijn SV is zeker geen mogelijkheid voor een toekomstige relatie, omdat hij ook een gezin heeft en omdat we dat geen van beiden ook zouden willen.
Anders zou het natuurlijk onmogelijk zijn om dat los van elkaar te zien. Mijn SV weet niet eens van mijn huidige problemen af! Ben ook niet van plan om dat met hem te gaan bespreken!
Anders zou het natuurlijk onmogelijk zijn om dat los van elkaar te zien. Mijn SV weet niet eens van mijn huidige problemen af! Ben ook niet van plan om dat met hem te gaan bespreken!
dinsdag 30 september 2008 om 21:50
Ja.. mijn partner kwam er ook achter en even dacht ik dat mijn wereld in zou storten, hij dacht precies hetzelfde.. Na een lange nacht en dag praten, willen we samen verder.. en heb ik zo veel respect voor zijn beslissing!
Misschien kom ik er later nog wel op terug, is nu allemaal nog een beetje te vers..
Maar het doet je heel erg beseffen wat je thuis hebt...
Misschien kom ik er later nog wel op terug, is nu allemaal nog een beetje te vers..
Maar het doet je heel erg beseffen wat je thuis hebt...