Minnaar
maandag 6 oktober 2008 om 23:02
@Roland: Kennelijk werkt dat idd zo.
@Stew: Sv zegt dat hij geen ander heeft, maar ik betrapte hem op een paar kleine leugentjes. Van die dingen dat hij mij vertelde dat hij ergens was en ik wist dat dat niet waar was.
En ja, hij is ook een vriend van ons, ik kan hem op het moment aardig ontlopen, maar de zomer komt eraan en dan schijn je hier elk moment dat het kan te moeten BBQ-en, dus dan zal ik hem weer meer zien ja. Ik kan daar niets aan veranderen, het enige dat ik kan doen is zelf geen plannen maken in die richting. Ik heb wel het gevoel dat ik daar nu wel tegenkan, zolang er andere mensen bij zijn.
Ik maak me meer zorgen over dat moment waarop hij me alleen in een hoekje weet te werken.
Aan de andere kant heb ik nog steeds niets van hem gehoord, dus je hebt best kans dat hij het er dit keer gewoon bij laat zitten.
@Stew: Sv zegt dat hij geen ander heeft, maar ik betrapte hem op een paar kleine leugentjes. Van die dingen dat hij mij vertelde dat hij ergens was en ik wist dat dat niet waar was.
En ja, hij is ook een vriend van ons, ik kan hem op het moment aardig ontlopen, maar de zomer komt eraan en dan schijn je hier elk moment dat het kan te moeten BBQ-en, dus dan zal ik hem weer meer zien ja. Ik kan daar niets aan veranderen, het enige dat ik kan doen is zelf geen plannen maken in die richting. Ik heb wel het gevoel dat ik daar nu wel tegenkan, zolang er andere mensen bij zijn.
Ik maak me meer zorgen over dat moment waarop hij me alleen in een hoekje weet te werken.
Aan de andere kant heb ik nog steeds niets van hem gehoord, dus je hebt best kans dat hij het er dit keer gewoon bij laat zitten.
maandag 6 oktober 2008 om 23:23
maandag 6 oktober 2008 om 23:48
quote:geheim1972 schreef op 06 oktober 2008 @ 23:30:
My butt-burning days are over....
Nah, als je daar nou je persoonlijke mantra van maakt, dan geloof ik er ook nog in weet je dat? En dan met de eerste BBQ van het seizoen met satanisch genoegen en veelbetekenende blik naar een niet nader te noemen eigenaar van een omgeploegd gazon zo'n worst op het vuur flikkeren en er even flink met die vork in omroeren, geheid dat het dan helemaal goedkomt
.
Jee, ben ik gemeen of ben ik gemeen
My butt-burning days are over....
Nah, als je daar nou je persoonlijke mantra van maakt, dan geloof ik er ook nog in weet je dat? En dan met de eerste BBQ van het seizoen met satanisch genoegen en veelbetekenende blik naar een niet nader te noemen eigenaar van een omgeploegd gazon zo'n worst op het vuur flikkeren en er even flink met die vork in omroeren, geheid dat het dan helemaal goedkomt
Jee, ben ik gemeen of ben ik gemeen
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
dinsdag 7 oktober 2008 om 00:10
quote:YinYang schreef op 06 oktober 2008 @ 20:06:
Ook een minnaar/minnares kan je zoeken met als drijfveer sex en spanning echter met veel meer interesse in elkaar.
En het thuis minder goed getroffen hebben heeft er bij mij helemaal niets mee te maken.
Iedereen is het er wel over eens dat het hebben van een sv in de "echte" zin van het woord niet schadelijk is voor een relatie. Maar kun je ook hetzelfde zeggen voor het hebben van (wat ik dan noem) een minnaar, iemand met wie je intimiteiten uitwisselt en voor wie je gevoelens hebt die het seksuele ver overstijgen?
Ik beweer niet dat het niet kan, maar dan zit je volgens mij op het terrein van de polyamorie. Misschien met het verschil dat in polyamore relaties ook de nr 1 betrokken partij is, wat hier niet zo vaak het geval schijnt te zijn.
Ook een minnaar/minnares kan je zoeken met als drijfveer sex en spanning echter met veel meer interesse in elkaar.
En het thuis minder goed getroffen hebben heeft er bij mij helemaal niets mee te maken.
Iedereen is het er wel over eens dat het hebben van een sv in de "echte" zin van het woord niet schadelijk is voor een relatie. Maar kun je ook hetzelfde zeggen voor het hebben van (wat ik dan noem) een minnaar, iemand met wie je intimiteiten uitwisselt en voor wie je gevoelens hebt die het seksuele ver overstijgen?
Ik beweer niet dat het niet kan, maar dan zit je volgens mij op het terrein van de polyamorie. Misschien met het verschil dat in polyamore relaties ook de nr 1 betrokken partij is, wat hier niet zo vaak het geval schijnt te zijn.
dinsdag 7 oktober 2008 om 12:24
Een minnaar / sv lijkt me een prima aanvulling zolang er geen gevoelens bij komen want als je verliefd wordt dan wordt het lastig als je nog iemand thuis hebt zitten of de ander is niet verliefd. Ik heb ooit eens een sexviendinnetje gehad en dat beviel prima, wel de lusten niet de lasten. We deden af en toe samen leuke dingen maar hadden vooral heel veel sex. het is gewoon erg fijn om te kunnen bellen als je zin hebt (of gebeld worden als die ander zin heeft) Ik had toen geen relatie maar ik zou er nu ook wel weer een willen hebben.
Groeten,
Rob
Groeten,
Rob
dinsdag 7 oktober 2008 om 19:47
Schiet me nu ineens te binnen, wanneer is hij eigenlijk jarig Geheim? Leuk kadootje dan misschien: een pak Koopmans Poffertjesmix. En hij mag niet eerder bij je terugkomen wanneer hij erachter is wat je ermee bedoelt....
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
woensdag 8 oktober 2008 om 00:07
@Mac: so far, so good. Misschien lukt het me echt wel om vanaf nu een braaf meisje te zijn.
@Roland: Hij was niet zo lang geleden jarig. Ik heb hem toen een paar handboeien gegeven. Moet zeggen dat hij wel precies wist wat ik daarmee bedoelde...
@Ladylion: Hoe is het afgelopen met je ontmoeting met eerst-internet, nu voor-het-echie vriendje?
@Roland: Hij was niet zo lang geleden jarig. Ik heb hem toen een paar handboeien gegeven. Moet zeggen dat hij wel precies wist wat ik daarmee bedoelde...
@Ladylion: Hoe is het afgelopen met je ontmoeting met eerst-internet, nu voor-het-echie vriendje?
woensdag 8 oktober 2008 om 09:27
woensdag 8 oktober 2008 om 09:35
Enige tijd geleden, ergens in mei, verteld over mijn SV die zwanger van mij werd en "helaas" een miskraam kreeg.
Nou mensen ze is weer zwanger.... niet van mij maar van haar andere SV.
Het zal wel allemaal.
Vind het wel bijzonder eerst van de één en dan van de ander.
Voor mij hoeft het niet meer.
Groetjes.
Nou mensen ze is weer zwanger.... niet van mij maar van haar andere SV.
Het zal wel allemaal.
Vind het wel bijzonder eerst van de één en dan van de ander.
Voor mij hoeft het niet meer.
Groetjes.
woensdag 8 oktober 2008 om 10:00
@GND
Wij kwamen elkaar per toeval weer tegen.
En ze vertelde me dat ze graag kinderen wilde en geen vaste relatie had wel een SV die nooit op de juiste momenten kwam.
Ik was er ook wel voor in.
Maar de eerste keren dat we sex hadden was puur voor de lust.
Daarna kwam ook het donor gebeuren bij.
Ze is echt een sexbeest, waar ik voor ging, met bepaalde wensen waaraan ik bewust aan heb meegewerkt.
Maar na haar miskraam heb ik geen sex meer met haar gehad.
Wij kwamen elkaar per toeval weer tegen.
En ze vertelde me dat ze graag kinderen wilde en geen vaste relatie had wel een SV die nooit op de juiste momenten kwam.
Ik was er ook wel voor in.
Maar de eerste keren dat we sex hadden was puur voor de lust.
Daarna kwam ook het donor gebeuren bij.
Ze is echt een sexbeest, waar ik voor ging, met bepaalde wensen waaraan ik bewust aan heb meegewerkt.
Maar na haar miskraam heb ik geen sex meer met haar gehad.
woensdag 8 oktober 2008 om 10:07
woensdag 8 oktober 2008 om 12:00
Nou speciaal voor GND dan tussen de regenbuien door is t speciaal voor ons ff droog zodat we ff van elkaar kunnen genieten (nou ja ff een uurtje ofzo). Kijk tis dat ik t niet zo handig vind om hét buiten te doen anders was dat wel gebeurd maar ja te veel verkeer nog op dat tijdstip maar voor de rest doen we alles waar we zin in hebben en tja als je daarbij sm in de vorm van oa spanking(rest voor je eigen fantasie) doet dan is een uur eigenlijk nog maar kort...maar oh wat is het heerlijk!
woensdag 8 oktober 2008 om 14:02
quote:Zeno2 schreef op 07 oktober 2008 @ 00:10:
[...]
Mmm, je beschrijft hier mijn situatie.
Alleen is vrouwlief er niet (amoureus) bij betrokken, ze weet wel overal van.
[...]
Mmm, je beschrijft hier mijn situatie.
Alleen is vrouwlief er niet (amoureus) bij betrokken, ze weet wel overal van.
woensdag 8 oktober 2008 om 18:43