Minnaar
vrijdag 24 oktober 2008 om 20:41
@DMJN nah dat weet ik nog niet zo net, ik heb zo t idee dat hij hier heeft gelezen op t forum en dan vooral in dit topic en daar ben ik niet blij mee natuurlijk.Wie kan er ook zo stom zijn om tegen haar 1b te vertellen dat ze op viva schrijft en onder welke nick???????Ja goed geraden...IK!!!
Echt ik geloof dat ik dat niet had moeten doen,niet had moeten schrijven vandaag maar meer nog hem niet ooit mijn nick had moeten vertellen, maar aan de andere kant ik wil t toch kwijt , maar ja nu ist helemaal zwaar kl*te. Niks meer gehoord ook.
Echt ik geloof dat ik dat niet had moeten doen,niet had moeten schrijven vandaag maar meer nog hem niet ooit mijn nick had moeten vertellen, maar aan de andere kant ik wil t toch kwijt , maar ja nu ist helemaal zwaar kl*te. Niks meer gehoord ook.
vrijdag 24 oktober 2008 om 20:56
Dat is waar GND en ja zal er wel over moeten praten denk ik maar kan hem nu niet bereiken....gggggrrrr zit nu dus maar mezelf vol te gieten..ja slim he?! Not, I know. Ik kan beter niks meer zeggen, ga er teveel zelf in mee. Dus nu is t klaar en ik ga gewoon geduld hebben tot ik hem kan spreken en hier nu weer vrolijk zitten wezen voor mijn nr 1 die zich ook af begint te vragen wat er met me is.
vrijdag 24 oktober 2008 om 20:58
vrijdag 24 oktober 2008 om 22:06
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 20:41:
@DMJN nah dat weet ik nog niet zo net, ik heb zo t idee dat hij hier heeft gelezen op t forum en dan vooral in dit topic en daar ben ik niet blij mee natuurlijk.Wie kan er ook zo stom zijn om tegen haar 1b te vertellen dat ze op viva schrijft en onder welke nick???????Ja goed geraden...IK!!!
.
Is hij vrijgezel of heeft hij een relatie ?
Hoedanook, dat is geen slimme actie Weetnie ...
Stel je voor dat hij al deze informatie gebruikt om jou te chanteren of te bedreigen !
Al wat je ooit gepost hebt, kan hij immers zo maar lezen ...
.
Is hij vrijgezel of heeft hij een relatie ?
Hoedanook, dat is geen slimme actie Weetnie ...
Stel je voor dat hij al deze informatie gebruikt om jou te chanteren of te bedreigen !
Al wat je ooit gepost hebt, kan hij immers zo maar lezen ...