Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ik pest niet, ik vind dat je je nergens voor hoeft te schamen. Hij zal wel errug lekker zijn.
@Geheim....wat heerlijk voor je! Super!

Nee hij maakt gelukkig niet zo vaak dat soort opmerkingen en misschien is t wel omdat ik iets ga doen wat hij denk ik niet zo leuk vindt, dat hij mij daarmee een btje terug wil pakken.
Geheim, als straf moeten jullie maar eens heel hard neuken !

En daarna niet komen klagen !
@BM ben benieuwd waarom je wilde weten of het mijn SM sv is?
Als hij je SM sv is, is het waarschijnlijk de bedoeling je te vernederen ... dacht ik zo met mijn klein verstand ...
Hehehe........slimpie dat ik er ben.....

*zit zich in een hoekje te schamen*
Kan dat Weetnie?

Ik heb de ballen verstand van zo'n relatie...

Maar zelfs als dat zijn bedoeling was dan moet jij het toch ook nog leuk vinden?
quote:geheim1972 schreef op 24 oktober 2008 @ 13:48:

Ik weet dat jullie allemaal geschokt zullen zijn...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Zie, ik wist dat er een reden was dat ik Minnaar eigenlijk niet wilde openen toen ik zag dat de laatste reactie van Roland was...
Ach ja, ik weet het: wat móet je er in Godsnaam mee.... nah, ga ik dit weekend wel achter de gordijnen zitten, is dat wat?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Nee, ik ben er zelf weinig van het weekend, dus gebruik die tijd om eea uit je systeem te krijgen.

Dan kunnen we op dinsdag weer gewoon verder...
@Geheim - Ben alleen verbaasd dat het zo lang geduurd heeft . Maar ja, je leven werd opeens zo saai natuurlijk... (en het topic hier ook).

En vertel, hoe is het zo gekomen?

Nah, geniet er dan maar van!

Ik durf te wedden dat het niet lang duurde.
Wat duurde niet lang denk je; de onderbreking an sich of het welkom-terug-feestje?

Nah, da's vast Geheim.....
@ weetnie, komt allemaal goed schat
@DMJN nah dat weet ik nog niet zo net, ik heb zo t idee dat hij hier heeft gelezen op t forum en dan vooral in dit topic en daar ben ik niet blij mee natuurlijk.Wie kan er ook zo stom zijn om tegen haar 1b te vertellen dat ze op viva schrijft en onder welke nick???????Ja goed geraden...IK!!!

Echt ik geloof dat ik dat niet had moeten doen,niet had moeten schrijven vandaag maar meer nog hem niet ooit mijn nick had moeten vertellen, maar aan de andere kant ik wil t toch kwijt , maar ja nu ist helemaal zwaar kl*te. Niks meer gehoord ook.
@Weetnie, gewoon maar even samen over praten dan lijkt me.

Maar het is sowieso niet handig als een nr. 1, 2, 3 of 4 hier meeleest, krijg je altijd commentaar op! Weet het helaas uit eigen ervaring .
Dat is waar GND en ja zal er wel over moeten praten denk ik maar kan hem nu niet bereiken....gggggrrrr zit nu dus maar mezelf vol te gieten..ja slim he?! Not, I know. Ik kan beter niks meer zeggen, ga er teveel zelf in mee. Dus nu is t klaar en ik ga gewoon geduld hebben tot ik hem kan spreken en hier nu weer vrolijk zitten wezen voor mijn nr 1 die zich ook af begint te vragen wat er met me is.
quote:geheim1972 schreef op 24 oktober 2008 @ 14:11:

Kan dat Weetnie?

Ik heb de ballen verstand van zo'n relatie...

Maar zelfs als dat zijn bedoeling was dan moet jij het toch ook nog leuk vinden?Klopt tijd om eens met hem over bepaalde dingen te praten.
Als hij toch meeleest, zou ik hem hier de waarheid zeggen, Weetnie.
No way,dat doe ik dan weer 1 op 1.
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 20:41:

@DMJN nah dat weet ik nog niet zo net, ik heb zo t idee dat hij hier heeft gelezen op t forum en dan vooral in dit topic en daar ben ik niet blij mee natuurlijk.Wie kan er ook zo stom zijn om tegen haar 1b te vertellen dat ze op viva schrijft en onder welke nick???????Ja goed geraden...IK!!!

.

Is hij vrijgezel of heeft hij een relatie ?

Hoedanook, dat is geen slimme actie Weetnie ...

Stel je voor dat hij al deze informatie gebruikt om jou te chanteren of te bedreigen !

Al wat je ooit gepost hebt, kan hij immers zo maar lezen ...
Ja en daar was ik me dan ook bewust van tot nu...stom dat ik t ooit gezegd heb daar baal ik echt giga van.

Tis overigens geen persoon om te chanteren of bedreigen en ja hij heeft zelf ook relatie.
Ik zou me naam en avatar veranderen....
In Weetwel bijvoorbeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven