Minnaar
zondag 1 februari 2009 om 10:50
wat een slepend gedoe Toy.
kan je die mafkees niet gewoon links laten liggen.
en dan 10 jaar sv.
dan is de spanning er toch wel af............kunnen we dan niet spreken van een relatie?
in 10 jaar tijd praat je toch weleens ergens over, of was dat nog steeds niet praten maar alleen als twee doldwaze negers neuken, broek ophijsen en weer wegwezen?
en dan 10 jaar sv.
dan is de spanning er toch wel af............kunnen we dan niet spreken van een relatie?
in 10 jaar tijd praat je toch weleens ergens over, of was dat nog steeds niet praten maar alleen als twee doldwaze negers neuken, broek ophijsen en weer wegwezen?
zondag 1 februari 2009 om 10:51
zondag 1 februari 2009 om 10:52
zondag 1 februari 2009 om 10:55
zondag 1 februari 2009 om 10:57
@Toytje: Vermoeiend en energieslurpend. Je leeft denk ik op een soort vreemde manier tussen hoop en vrees en je bent verzeild geraakt in een situatie waarop je helemaal geen controle meer hebt. Enerzijds wil je hem (graag) zien. De gevoelsmatige kant. Anderzijds weet je natuurlijk dondersgoed dat hij spelletjes speelt en je aan het lijntje houdt. Je ratio. Komt volgens mij heel vaak voor in sv-verhoudingen. Vandaar ook mijn speltip over de -op den duur- dodelijkheid van het krijgen/hebben van gevoel jegens je sv. Da's een soort van sluipmoordenaar en ook hierbij komen gevoel en ratio weer kijken. In die 10 jaar hebben jullie vast ook leuke (en ongetwijfeld) lekkere ervaringen gehad, maar eens word je wakker en ga je knopen hakken (ratio). Hem thuis ontvangen was voor hem natuurlijk lekker makkelijk; er hoefde geen hotelkamer gehuurd te worden en ook geen halsbrekende toeren te worden uitgehaald in de auto. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij je -weer- iets belooft wat hij niet na wil komen: het huren van die hotelkamer. Hij wil dat helemaal niet en is dit ook nooit van plan geweest. Allemaal verhalen/lokkertjes om jou(w aandacht) maar (vast) te houden. En ja...daar word je doodmoe van. Ik vind het nog bijzonder dat je het zo lang hebt uitgehouden, maar ben wel blij dat je nu wakker bent. Zijn mail beantwoorden zal denk ik hooguit leiden tot een discussie zoals jullie die in het verleden vaak hebben gevoerd. Resoluut afkappen lijkt me het beste. Een korte mail dat je geen contact meer met hem wilt lijkt me gepast, met daarbij de zinsnede dat je -ook op toekomstige mails/telefoontjes/sms'jes- niet meer zult reageren.
zondag 1 februari 2009 om 10:58
quote:datmeenjeniet schreef op 01 februari 2009 @ 10:50:
en dan 10 jaar sv.
Die kan ik zelfs gemakkelijk links laten liggen, maar na zo'n lange tijd leek het me vreemd om elkaar nooit meer te zien. En we hebben zeker wel veel gepraat, het was veel meer dan alleen seks. Maar dat is dus inmiddels te lang geleden...
Ik heb nu gewoon geen zin meer om hem te zien en heb niet het gevoel dat dat gaat veranderen. Hij beweert van me te houden, het is alleen nergens aan te merken. Mooie woorden, haha, wie trapt daar nou nog in?!
Toy niet meer
en dan 10 jaar sv.
Die kan ik zelfs gemakkelijk links laten liggen, maar na zo'n lange tijd leek het me vreemd om elkaar nooit meer te zien. En we hebben zeker wel veel gepraat, het was veel meer dan alleen seks. Maar dat is dus inmiddels te lang geleden...
Ik heb nu gewoon geen zin meer om hem te zien en heb niet het gevoel dat dat gaat veranderen. Hij beweert van me te houden, het is alleen nergens aan te merken. Mooie woorden, haha, wie trapt daar nou nog in?!
Toy niet meer
zondag 1 februari 2009 om 11:00
quote:stewardess schreef op 01 februari 2009 @ 10:52:
Wedden dat hij jou ondertussen al mailt! Ik heb ook zo'n type als jouw ex-minnaar gekend. We mailen nu alleen nog maar, hij in de hoop op een date, en ik om hem met gelijke munt terug te betalen. Ik moet zeggen, het voelt wel lekker, haha..Dat geloof ik ja, dat dat lekker voelt! Well done Stew
Wedden dat hij jou ondertussen al mailt! Ik heb ook zo'n type als jouw ex-minnaar gekend. We mailen nu alleen nog maar, hij in de hoop op een date, en ik om hem met gelijke munt terug te betalen. Ik moet zeggen, het voelt wel lekker, haha..Dat geloof ik ja, dat dat lekker voelt! Well done Stew
zondag 1 februari 2009 om 11:00
quote:toytje schreef op 01 februari 2009 @ 10:51:
[...]
Precies!
Maar ik had allang door dat jullie het hier allemaal begrijpen,
ongelooflijk dat hij het dan nog steeds niet begrijpt hè.Hij begrijpt het juist wél, maar wil maar contact blijven houden, met de hoop op meer en in de hoop dat jij hem weer thuis uitnodigt. Een beetje "for old times' sake" dus, want jullie kennen elkaar al 10 jaar en daar zal hij gebruik van gaan maken. De lange tijd, de lange band, al de dingen die hij en jij in de tussentijd hebben meegemaakt. Bovendien wil hij geen einde accepteren: hij was immers degene die bepaalde wat, wanneer en hoe iets gebeurde. Macht. Vandaar dat resoluut en definitief kappen het beste is. Uiteindelijk weet je dit zelf ook wel...toch?
[...]
Precies!
Maar ik had allang door dat jullie het hier allemaal begrijpen,
ongelooflijk dat hij het dan nog steeds niet begrijpt hè.Hij begrijpt het juist wél, maar wil maar contact blijven houden, met de hoop op meer en in de hoop dat jij hem weer thuis uitnodigt. Een beetje "for old times' sake" dus, want jullie kennen elkaar al 10 jaar en daar zal hij gebruik van gaan maken. De lange tijd, de lange band, al de dingen die hij en jij in de tussentijd hebben meegemaakt. Bovendien wil hij geen einde accepteren: hij was immers degene die bepaalde wat, wanneer en hoe iets gebeurde. Macht. Vandaar dat resoluut en definitief kappen het beste is. Uiteindelijk weet je dit zelf ook wel...toch?
zondag 1 februari 2009 om 11:02
quote:Q-Q schreef op 01 februari 2009 @ 10:57:
@Toytje: Vermoeiend en energieslurpend. Je leeft denk ik op een soort vreemde manier tussen hoop en vrees en je bent verzeild geraakt in een situatie waarop je helemaal geen controle meer hebt. Enerzijds wil je hem (graag) zien. De gevoelsmatige kant. Anderzijds weet je natuurlijk dondersgoed dat hij spelletjes speelt en je aan het lijntje houdt. Je ratio. Komt volgens mij heel vaak voor in sv-verhoudingen. Vandaar ook mijn speltip over de -op den duur- dodelijkheid van het krijgen/hebben van gevoel jegens je sv. Da's een soort van sluipmoordenaar en ook hierbij komen gevoel en ratio weer kijken. In die 10 jaar hebben jullie vast ook leuke (en ongetwijfeld) lekkere ervaringen gehad, maar eens word je wakker en ga je knopen hakken (ratio). Hem thuis ontvangen was voor hem natuurlijk lekker makkelijk; er hoefde geen hotelkamer gehuurd te worden en ook geen halsbrekende toeren te worden uitgehaald in de auto. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij je -weer- iets belooft wat hij niet na wil komen: het huren van die hotelkamer. Hij wil dat helemaal niet en is dit ook nooit van plan geweest. Allemaal verhalen/lokkertjes om jou(w aandacht) maar (vast) te houden. En ja...daar word je doodmoe van. Ik vind het nog bijzonder dat je het zo lang hebt uitgehouden, maar ben wel blij dat je nu wakker bent. Zijn mail beantwoorden zal denk ik hooguit leiden tot een discussie zoals jullie die in het verleden vaak hebben gevoerd. Resoluut afkappen lijkt me het beste. Een korte mail dat je geen contact meer met hem wilt lijkt me gepast, met daarbij de zinsnede dat je -ook op toekomstige mails/telefoontjes/sms'jes- niet meer zult reageren.Ook een goeie, resoluut afkappen, ik ga dat eens in gedachten houden! Dank voor al je wijze woorden ook
@Toytje: Vermoeiend en energieslurpend. Je leeft denk ik op een soort vreemde manier tussen hoop en vrees en je bent verzeild geraakt in een situatie waarop je helemaal geen controle meer hebt. Enerzijds wil je hem (graag) zien. De gevoelsmatige kant. Anderzijds weet je natuurlijk dondersgoed dat hij spelletjes speelt en je aan het lijntje houdt. Je ratio. Komt volgens mij heel vaak voor in sv-verhoudingen. Vandaar ook mijn speltip over de -op den duur- dodelijkheid van het krijgen/hebben van gevoel jegens je sv. Da's een soort van sluipmoordenaar en ook hierbij komen gevoel en ratio weer kijken. In die 10 jaar hebben jullie vast ook leuke (en ongetwijfeld) lekkere ervaringen gehad, maar eens word je wakker en ga je knopen hakken (ratio). Hem thuis ontvangen was voor hem natuurlijk lekker makkelijk; er hoefde geen hotelkamer gehuurd te worden en ook geen halsbrekende toeren te worden uitgehaald in de auto. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij je -weer- iets belooft wat hij niet na wil komen: het huren van die hotelkamer. Hij wil dat helemaal niet en is dit ook nooit van plan geweest. Allemaal verhalen/lokkertjes om jou(w aandacht) maar (vast) te houden. En ja...daar word je doodmoe van. Ik vind het nog bijzonder dat je het zo lang hebt uitgehouden, maar ben wel blij dat je nu wakker bent. Zijn mail beantwoorden zal denk ik hooguit leiden tot een discussie zoals jullie die in het verleden vaak hebben gevoerd. Resoluut afkappen lijkt me het beste. Een korte mail dat je geen contact meer met hem wilt lijkt me gepast, met daarbij de zinsnede dat je -ook op toekomstige mails/telefoontjes/sms'jes- niet meer zult reageren.Ook een goeie, resoluut afkappen, ik ga dat eens in gedachten houden! Dank voor al je wijze woorden ook
zondag 1 februari 2009 om 11:03
quote:stewardess schreef op 01 februari 2009 @ 10:59:
Nou Q, dan kan ik je iets nieuws vertellen; die types nemen daar geen genoegen mee. Ze blijven mailen in de hoop op aandacht.Dat begrijp ik ook, maar wanneer je niet reageert op zijn mails, zal zijn toon van vriendelijk, lief, leuk en aardig op zeker moment harder worden. Hij krijgt immers niet wat hij wil en daar kan hij moeilijk (lees: niet) mee omgaan. Iets accepteren komt niet in zijn woordenboek voor. Gekrenkt ego, gekrenkte trots: verzin er maar een naam voor. Afkappen is het beste.
Nou Q, dan kan ik je iets nieuws vertellen; die types nemen daar geen genoegen mee. Ze blijven mailen in de hoop op aandacht.Dat begrijp ik ook, maar wanneer je niet reageert op zijn mails, zal zijn toon van vriendelijk, lief, leuk en aardig op zeker moment harder worden. Hij krijgt immers niet wat hij wil en daar kan hij moeilijk (lees: niet) mee omgaan. Iets accepteren komt niet in zijn woordenboek voor. Gekrenkt ego, gekrenkte trots: verzin er maar een naam voor. Afkappen is het beste.
zondag 1 februari 2009 om 11:22
het psychologische deel??????? ja hallo daar heb ik geen tijd voor.
ik kom om te neuken.
en waar bestaat dat dan uit? dat psychologische deel
uit hardnekkig vasthouden wat er niet meer is, of steeds maar iets proberen af te dwingen omdat je belust bent op macht?
als je al over iets dergelijks zou kunnen spreken als macht.
Want aan het eind maak je jezelf alleen maar belachelijk.
of het leven van een ander tijdelijk vergallen met je psychologische deel.
ja ik weet het niet.
nogmaals ik kom om te neuken, een heerlijk tijd te hebben, zolang als dat ie duurt, en op=op.
ik kom om te neuken.
en waar bestaat dat dan uit? dat psychologische deel
uit hardnekkig vasthouden wat er niet meer is, of steeds maar iets proberen af te dwingen omdat je belust bent op macht?
als je al over iets dergelijks zou kunnen spreken als macht.
Want aan het eind maak je jezelf alleen maar belachelijk.
of het leven van een ander tijdelijk vergallen met je psychologische deel.
ja ik weet het niet.
nogmaals ik kom om te neuken, een heerlijk tijd te hebben, zolang als dat ie duurt, en op=op.
zondag 1 februari 2009 om 11:32
ja maar stewwie, daar heb je toch geen sv voor.
om eens lekker te gaan zitten denken, hoe hij denkt en waarom hij die dingen doet die hij doet.
wij hebben het hier steeds over het feit dat een sv er alleen maar is om te neuken.
niet in elkaars leven te komen, de contacten beperken tot handelingen die er opgericht zijn om heerlijk klaar te komen, and that's it.
ik ga echt niet mijn tijd besteden aan het ontrafelen van haar gedachtengang.
heb een tijdje geprobeerd die van mezelf te ontrafelen, ook daar ben ik maar meegestopt.
werd er gek van
om eens lekker te gaan zitten denken, hoe hij denkt en waarom hij die dingen doet die hij doet.
wij hebben het hier steeds over het feit dat een sv er alleen maar is om te neuken.
niet in elkaars leven te komen, de contacten beperken tot handelingen die er opgericht zijn om heerlijk klaar te komen, and that's it.
ik ga echt niet mijn tijd besteden aan het ontrafelen van haar gedachtengang.
heb een tijdje geprobeerd die van mezelf te ontrafelen, ook daar ben ik maar meegestopt.
werd er gek van
zondag 1 februari 2009 om 11:52
zondag 1 februari 2009 om 12:11
@DMJN: Jij noemt het wijsheid en dat compliment aanvaard ik dan maar. Bedankt daarvoor. Ik noem het niet zo, maar ik reageer vanuit mijn ervaring en de ervaringen van mensen die ik ken en waarvan ik de verhalen ook ken. Stew heeft wat dat betreft wel gelijk, noem het maar een stukje levenservaring, deels van mezelf en deels van anderen die soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Verder ben ik van mening -maar da's puur mijn mening- dat er meer is dan alleen maar seks. Zonder mentale diepgang stelt de fysieke diepgang m.i. ook vaak weinig voor. Dat geldt naar mijn mening in normale relaties, maar ook in contact met een sv. Er moet dus meer zijn, maar ook weer geen disbalans (verstoorde verhoudingen, al dan niet i.c.m. de macht die de man wil hebben), want dat leidt tot onbegrip, boosheid, teleurstelling, frustratie en wat dies meer zij. Allemaal negatieve energie en die wil je uiteraard buiten de deur houden als je een sv hebt/bent. Ik vind dat er meer moet zijn dan alleen maar seks. Je maakt mij niet wijs dat -wanneer je een eerste afspraak hebt met je sv, wellicht na lang virtueel contact- je dan meteen wilt of gaat neuken. Lijkt me onlogisch en onrealistisch bovendien. Theoretisch gezien zou het kunnen, maar ik acht het vrijwel onmogelijk. Het gaat er ook niet om om in elkaars leven te komen of elkaars gedachtengang te ontrafelen. Het gaat om een bepaalde klik die verder gaat dan alleen de seksuele, die er ongetwijfeld is. Hoe ver je gaat met het verstrekken van bepaalde informatie over jezelf, is iets dat je na verloop van tijd aanvoelt. Je bent zelf vrij in die keuze en dat geldt m.i. ook voor de ander.
zondag 1 februari 2009 om 12:44
Ben ik nou de enige die Toys boswachter anders ziet?
Mss wil hij je écht wel graag zien Toy, en gaat het voor hem juist NIET alleen maar om just sex, en wil hij ook gewoon eens iets 'gewoons' doen en bijkletsen en zo.
Kan aan mij liggen hoor
DWaallicht had het vrijdag gezellig bij sv maar de sex was niet heftig. Dat vond ik (dit keer dan) niet zo heel erg want ik wist het vantevoren want hij was grieperig. Ik had ook kunnen thuisblijven en helemaal geen sex dus dat was geen optie
Ik ben fysiek niet echt voldoende bevredigd maar dat komt wel weer een andere keer. En knus en gezellig doen ook wel wat voor DWaallicht.
@ Q
Niet verslaafd raken is een van de betere speltips maar ja, hoe doe je dat. Ik wil meer en meer van dat lekkers en voor je 't weet ben je mentaal afhankelijk.
Mss wil hij je écht wel graag zien Toy, en gaat het voor hem juist NIET alleen maar om just sex, en wil hij ook gewoon eens iets 'gewoons' doen en bijkletsen en zo.
Kan aan mij liggen hoor
DWaallicht had het vrijdag gezellig bij sv maar de sex was niet heftig. Dat vond ik (dit keer dan) niet zo heel erg want ik wist het vantevoren want hij was grieperig. Ik had ook kunnen thuisblijven en helemaal geen sex dus dat was geen optie
Ik ben fysiek niet echt voldoende bevredigd maar dat komt wel weer een andere keer. En knus en gezellig doen ook wel wat voor DWaallicht.
@ Q
Niet verslaafd raken is een van de betere speltips maar ja, hoe doe je dat. Ik wil meer en meer van dat lekkers en voor je 't weet ben je mentaal afhankelijk.