Minnaar
donderdag 5 februari 2009 om 15:22
Wel grappig om te constateren dat dit 'onderwerp' ook mijn denken weer extra activeert en dat ik, ondanks dat ik niet het gevoel heb dat het bij ons nu minder of anders gaat, voor mezelf toch weer even alle voors en tegens aan het wegen ben en mijn grenzen maar ook mijn wensen e.d. (voor mezelf) weer even scherp stel.
donderdag 5 februari 2009 om 15:46
Sorry hoor, maar mag ik even?
Vanavond op mijn werk, een sms van mijn man. Kun je even bier oppikken na je werk?
Tuurlijk geen probleem.
Dus ik sta om half 12 's avonds in die supermarkt. Stel je even dit voor... Ik heb een klote dag gehad op mijn werk. Het was veel te druk, ik heb het de hele dag bloedheet gehad, dus ik sta daar in mijn bedrijfskleding (ik zie er niet uit) met van dat haar waar ik niet naar gekeken heb sinds een uur of 8 geleden, maar ik voel dat het klef aan mijn hoofd zit geplakt.
"Hey Geheim" hoor ik naast me.
SV1, je houdt het niet voor mogelijk. Het wordt nog erger. Naast hem, zijn nieuwe vriendin. Het kreng doet kennelijk al 18 jaar aan fitness. Ze heeft een leuk jurkje aan, kekke schoentjes. Ook sv1 ziet eruit alsof ze duidelijk op een date zijn en toevallig geen wijn meer hadden.
Ik kijk naar sv1 en voel onmddelijk de woede die ik al maanden in me heb weer oplaaien. De woede om hoe hij me behandelt heeft, maar ook de woede op mezelf omdat ik het zolang heb voort laten duren.
Sv1 stelt me netjes voor aan de nieuwe vriendin. Hmm, ze is nog aardig ook. Het kutwijf. Na een gezellig babbeltje gaan we ieder ons eigen weg.
Ik ben er al 3 uur van van slag.
Kan ik zeggen dat ik erover heen ben? Duidelijk niet.
Ik kan wel zeggen dat ik er van overtuigd ben dat ik nooit meer met hem die kant op zal gaan. Uit zelfbehoud.
Ik weet niet of ik hem moet zoenen als ik hem zie of hem een ongelofelijke beuk voor zijn harses moet geven.
Ja, de aantrekkingkracht is er nog steeds, bij mij dan. Ik heb geen idee hoe hij erover denkt.
Ergens is er die behoefte om nog een keer met hem te praten, over hoe ik me voel, over hoe hij mij heeft gekwetst.
Ik weet ook dat het geen zin heeft. Als ik daarover begin, dan slaat hij zijn armen om me heen en vertelt me waarom ik het helemaal verkeerd heb.
Ik weet ook dat ik hem dan zal geloven, dat ik zal geloven dat hij zo slecht nog niet is.
Dat ik weer voor zijn praatjes zal vallen.
Ik denk dat ik pas echt kan zeggen dat ik erover heen ben, als ik ook de woede niet meer voel.
Maar wanneer zal dat zijn? Hoe is het mogelijk om te verwerken wat er allemaal gebeurd is als je nooit dat afsluitende gesprek krijgt?
Wat een lul is hij, wat een trut ben ik.
Het gaat morgen wel beter hoor, maar ik moest dit nu even kwijt.
Vanavond op mijn werk, een sms van mijn man. Kun je even bier oppikken na je werk?
Tuurlijk geen probleem.
Dus ik sta om half 12 's avonds in die supermarkt. Stel je even dit voor... Ik heb een klote dag gehad op mijn werk. Het was veel te druk, ik heb het de hele dag bloedheet gehad, dus ik sta daar in mijn bedrijfskleding (ik zie er niet uit) met van dat haar waar ik niet naar gekeken heb sinds een uur of 8 geleden, maar ik voel dat het klef aan mijn hoofd zit geplakt.
"Hey Geheim" hoor ik naast me.
SV1, je houdt het niet voor mogelijk. Het wordt nog erger. Naast hem, zijn nieuwe vriendin. Het kreng doet kennelijk al 18 jaar aan fitness. Ze heeft een leuk jurkje aan, kekke schoentjes. Ook sv1 ziet eruit alsof ze duidelijk op een date zijn en toevallig geen wijn meer hadden.
Ik kijk naar sv1 en voel onmddelijk de woede die ik al maanden in me heb weer oplaaien. De woede om hoe hij me behandelt heeft, maar ook de woede op mezelf omdat ik het zolang heb voort laten duren.
Sv1 stelt me netjes voor aan de nieuwe vriendin. Hmm, ze is nog aardig ook. Het kutwijf. Na een gezellig babbeltje gaan we ieder ons eigen weg.
Ik ben er al 3 uur van van slag.
Kan ik zeggen dat ik erover heen ben? Duidelijk niet.
Ik kan wel zeggen dat ik er van overtuigd ben dat ik nooit meer met hem die kant op zal gaan. Uit zelfbehoud.
Ik weet niet of ik hem moet zoenen als ik hem zie of hem een ongelofelijke beuk voor zijn harses moet geven.
Ja, de aantrekkingkracht is er nog steeds, bij mij dan. Ik heb geen idee hoe hij erover denkt.
Ergens is er die behoefte om nog een keer met hem te praten, over hoe ik me voel, over hoe hij mij heeft gekwetst.
Ik weet ook dat het geen zin heeft. Als ik daarover begin, dan slaat hij zijn armen om me heen en vertelt me waarom ik het helemaal verkeerd heb.
Ik weet ook dat ik hem dan zal geloven, dat ik zal geloven dat hij zo slecht nog niet is.
Dat ik weer voor zijn praatjes zal vallen.
Ik denk dat ik pas echt kan zeggen dat ik erover heen ben, als ik ook de woede niet meer voel.
Maar wanneer zal dat zijn? Hoe is het mogelijk om te verwerken wat er allemaal gebeurd is als je nooit dat afsluitende gesprek krijgt?
Wat een lul is hij, wat een trut ben ik.
Het gaat morgen wel beter hoor, maar ik moest dit nu even kwijt.
donderdag 5 februari 2009 om 15:51
@Geheim: Wat klote voor je meid. Dit heeft gewoon weer even tijd nodig om te zakken, en echt, het gaat zakken. Mijn ervaringen met zogenaamde laatste gesprekken zijn dusdanig dat ik ze niet meer hoef. Als je zo'n gesprek wilt betekent dat in mijn ogen dat je iets verwacht (wat dan ook) waar hij niet aan zal beantwoorden en je met een nog gefrustreerder gevoel achterblijft, wat natuurlijk weer vraagt om een... juist, laatste gesprek?
Mijn advies, niet doen dus. Morgen ziet de wereld (hopelijk) weer veel beter uit, en je haar vast ook
@Mynick: Oké duidelijk, en heeft sv een nr1?
Mijn advies, niet doen dus. Morgen ziet de wereld (hopelijk) weer veel beter uit, en je haar vast ook
donderdag 5 februari 2009 om 15:56
quote:geheim1972 schreef op 05 februari 2009 @ 15:46:
Ik denk dat ik pas echt kan zeggen dat ik erover heen ben, als ik ook de woede niet meer voel. Pas wanneer je hem eens een keer zult zien en het je geen ene mallemoer meer uitmaakt of hij doorloopt of ter plekke neervalt, pas dan ben je erover heen. Kan wel even duren. Maar focus je op de leuke dingen in je leven, en voor zover ik weet heb je die wel .
Ik denk dat ik pas echt kan zeggen dat ik erover heen ben, als ik ook de woede niet meer voel. Pas wanneer je hem eens een keer zult zien en het je geen ene mallemoer meer uitmaakt of hij doorloopt of ter plekke neervalt, pas dan ben je erover heen. Kan wel even duren. Maar focus je op de leuke dingen in je leven, en voor zover ik weet heb je die wel .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 5 februari 2009 om 16:34
Geheim, meisje toch!
Ik sluit me aan bij Toy. Zo'n afsluitend gesprek gaat nooit naar tevredenheid van jou verlopen, en dan zit je waarschijnlijk met een nog groter kutgevoel dan je nu hebt.
Mijn tip: Gewoon dat verdriet toelaten, dive in it, head first, laat het over je heenkomen, en weet dat er aan de andere kant van dat verdriet een betere Geheim op je staat te wachten. Je moet alleen even door dat verdriet heen om er te komen.
Ik sluit me aan bij Toy. Zo'n afsluitend gesprek gaat nooit naar tevredenheid van jou verlopen, en dan zit je waarschijnlijk met een nog groter kutgevoel dan je nu hebt.
Mijn tip: Gewoon dat verdriet toelaten, dive in it, head first, laat het over je heenkomen, en weet dat er aan de andere kant van dat verdriet een betere Geheim op je staat te wachten. Je moet alleen even door dat verdriet heen om er te komen.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 5 februari 2009 om 16:42
Thanks jullie beiden.
En Toy, ik heb al een aantal van die zogenaamd aflsuitende gesprekken gehad met hem, en weet dus dat dat idd niet helpt.
Maar verdomme, ik had hem de eerstvolgende keer zo graag bij het uitgaan tegen willen komen. Wanneer ik me sexy voel, wanneer ik ook leuke kleding aanheb, kekke schoentjes, en mijn haar gewoon goed zit.
Wanneer ik kan doen alsof ik mijn zaakjes helemaal op orde heb, en hem absoluut niet mis of nodig heb.
Verdomme, verdomme, verdomme. In plaats daarvan kom ik hem tegen op een moment dat ik niet uitzie. Ik ben net ongesteld geworden, ik heb hoofdpijn, buikpijn en een algeheel gevoel van minderwaardigheid, En dat kun je zien.
En ja Roland, ik heb ook leuke dingen in mijn leven, maar het nieuwe vriendje was er nu eenmaal niet bij om op mijn beurt sv1 de ogen mee uit te steken.
En ik weet het hoor, ik klink ontzettend kleinzielig nu, maar ik kan er even niets tegen doen.
Ik beloof nogmaals dat het morgen wel beter gaat...
En Toy, ik heb al een aantal van die zogenaamd aflsuitende gesprekken gehad met hem, en weet dus dat dat idd niet helpt.
Maar verdomme, ik had hem de eerstvolgende keer zo graag bij het uitgaan tegen willen komen. Wanneer ik me sexy voel, wanneer ik ook leuke kleding aanheb, kekke schoentjes, en mijn haar gewoon goed zit.
Wanneer ik kan doen alsof ik mijn zaakjes helemaal op orde heb, en hem absoluut niet mis of nodig heb.
Verdomme, verdomme, verdomme. In plaats daarvan kom ik hem tegen op een moment dat ik niet uitzie. Ik ben net ongesteld geworden, ik heb hoofdpijn, buikpijn en een algeheel gevoel van minderwaardigheid, En dat kun je zien.
En ja Roland, ik heb ook leuke dingen in mijn leven, maar het nieuwe vriendje was er nu eenmaal niet bij om op mijn beurt sv1 de ogen mee uit te steken.
En ik weet het hoor, ik klink ontzettend kleinzielig nu, maar ik kan er even niets tegen doen.
Ik beloof nogmaals dat het morgen wel beter gaat...
donderdag 5 februari 2009 om 16:49
Miss Thang heeft gelijk. Laat het verdriet en de woede gewoon even toe. Voelt even k*t, maar op een bepaald punt denk je ineens: zoek het uit... en ga je de andere kant op. En dat moment dat je hem weer tegenkomt, er stralend uitziet en mét je nieuwe vriendje naast je... dat moment komt nog wel, en vast sneller dan je denkt.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
donderdag 5 februari 2009 om 16:49
het lijkt niet dé dag te zijn voor sommige... Heb jij ook een nr.1 Geheim?
ik lig hier gewoon als een triest mens op de bank! Is toch van de zotte?!!
Doe ik hier wel goed aan??....
Ik moet me 'vermannen' heb ik geleerd Is het niet goed voor mijn eigenwaarde dan is het wel goed voor wat rust.
@ Toy, een andere gedekte tafel trekt me nu helaas helemaal niet... Heb je andere tips?
Hellup...
ik lig hier gewoon als een triest mens op de bank! Is toch van de zotte?!!
Doe ik hier wel goed aan??....
Ik moet me 'vermannen' heb ik geleerd Is het niet goed voor mijn eigenwaarde dan is het wel goed voor wat rust.
@ Toy, een andere gedekte tafel trekt me nu helaas helemaal niet... Heb je andere tips?
Hellup...
donderdag 5 februari 2009 om 16:59
Geheim, eens met Roland, dat moment dat jij kan flaunten komt sneller dan je denkt! Denk aan de betere versie van jezelf die aan de horizon op je wacht....
Kortjakje, ga eens eens shoppen bij de restaurants, zou ik zeggen, geheid dat er ergens een tafeltje staat met een gerechtje waar je trek in hebt
Kortjakje, ga eens eens shoppen bij de restaurants, zou ik zeggen, geheid dat er ergens een tafeltje staat met een gerechtje waar je trek in hebt
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 5 februari 2009 om 17:02
Hier onder een tekst van een heel oud nummer van Frans Halsema.
let vooral op de vetgedrukte stukjes.
in dit, overigens prachtige liedje, beschrijft Frans perfect het verschil van denken van de man en de vrouw
Het weer is net wat opgehelderd
't Is zondagmiddag, Buitenveldert
De flats zijn hoog en goed gebouwd
Daartussen is het kaal en open
De jongen en het meisje lopen
Er eenzaam en verliefd en koud
De groenstrook langs de supermarkt
Ligt nog te jong, te aangeharkt
Tussen de voorrangswegen
Hij zegt "ik wil met je naar bed"Zij hoort het niet want er daalt net
Gierend een DC-9
Mannen met stomme-filmgebaren
Staan doelloos uit het raam te staren
Tot het begin van Monitor
En volgen langs de Avrobode
Daarbuiten om de tijd te doden
De twee in 't troosteloos decor
Het meisje zegt "ik hou van jou"
De jongen denkt "waar kan het nou"
De hele boel zit tegenHij drukt zijn nagels in haar hand
En laag scheert over het wijde land
Alweer een DC-9
Ze staan verloren in de vlakte
Hij denkt "als ik 'r hier eens pakte
Voor het oog van heel de nette buurt"
Zij denkt wat ze in de verte bouwen
Is misschien klaar als wij gaan trouwen
Maar God weet hoe lang dat nog duurt't Is zondagmiddag, eindeloos
In blokkendoos na blokkendoos
Zeggen ze "er komt regen"
De twee gaan schuilen in een portiek
Voor regen, leegte en publiek
Er gaat een licht aan hier en daar
Zondag half vijf, het glas staat klaar
Er worden zakjes friet gehaald
Laag over Buitenveldert daalt
Huilend een DC-9
let vooral op de vetgedrukte stukjes.
in dit, overigens prachtige liedje, beschrijft Frans perfect het verschil van denken van de man en de vrouw
Het weer is net wat opgehelderd
't Is zondagmiddag, Buitenveldert
De flats zijn hoog en goed gebouwd
Daartussen is het kaal en open
De jongen en het meisje lopen
Er eenzaam en verliefd en koud
De groenstrook langs de supermarkt
Ligt nog te jong, te aangeharkt
Tussen de voorrangswegen
Hij zegt "ik wil met je naar bed"Zij hoort het niet want er daalt net
Gierend een DC-9
Mannen met stomme-filmgebaren
Staan doelloos uit het raam te staren
Tot het begin van Monitor
En volgen langs de Avrobode
Daarbuiten om de tijd te doden
De twee in 't troosteloos decor
Het meisje zegt "ik hou van jou"
De jongen denkt "waar kan het nou"
De hele boel zit tegenHij drukt zijn nagels in haar hand
En laag scheert over het wijde land
Alweer een DC-9
Ze staan verloren in de vlakte
Hij denkt "als ik 'r hier eens pakte
Voor het oog van heel de nette buurt"
Zij denkt wat ze in de verte bouwen
Is misschien klaar als wij gaan trouwen
Maar God weet hoe lang dat nog duurt't Is zondagmiddag, eindeloos
In blokkendoos na blokkendoos
Zeggen ze "er komt regen"
De twee gaan schuilen in een portiek
Voor regen, leegte en publiek
Er gaat een licht aan hier en daar
Zondag half vijf, het glas staat klaar
Er worden zakjes friet gehaald
Laag over Buitenveldert daalt
Huilend een DC-9
donderdag 5 februari 2009 om 17:21
quote:datmeenjeniet schreef op 05 februari 2009 @ 17:03:
Geheim, mijn lieve mooie vriendin, ik weet dat je het kunt.
jij bent er sterk genoeg voor.
weersta die zak.
en ga nu voor je eigen geluk.
ik hou van je......................kus
Wat een kutpost, moet weer van je huilen...
Ik ook van jou.
Oke, ik ga slapen, sta morgen op als die herboren geheim van miss Thang, ik ga naar de kapper, zodat mijn haar niet anders kan dan goed zitten, ik laat eventueel verdriet en woede gewoon maar even komen, om er doorheen te werken.
Ben ik iets vergeten?
Ach, sv1 zal vanzelf wel weer iets doen om het te verkloten met zijn nieuwe vriendin. Ik probeer ernaar toe te werken om dat dan oprecht vervelend voor hem te vinden.
Voor nu kan hij wat mij betreft ...[censuur]
Bedankt mensen.
Geheim, mijn lieve mooie vriendin, ik weet dat je het kunt.
jij bent er sterk genoeg voor.
weersta die zak.
en ga nu voor je eigen geluk.
ik hou van je......................kus
Wat een kutpost, moet weer van je huilen...
Ik ook van jou.
Oke, ik ga slapen, sta morgen op als die herboren geheim van miss Thang, ik ga naar de kapper, zodat mijn haar niet anders kan dan goed zitten, ik laat eventueel verdriet en woede gewoon maar even komen, om er doorheen te werken.
Ben ik iets vergeten?
Ach, sv1 zal vanzelf wel weer iets doen om het te verkloten met zijn nieuwe vriendin. Ik probeer ernaar toe te werken om dat dan oprecht vervelend voor hem te vinden.
Voor nu kan hij wat mij betreft ...[censuur]
Bedankt mensen.
donderdag 5 februari 2009 om 17:21
donderdag 5 februari 2009 om 17:47
quote:toytje schreef op 05 februari 2009 @ 15:51:
Yep. SV heeft een nr1.
Geheim, shit en balen dat het altijd op een moment is dat het eigenlijk niet uitkomt. Laat het gevoel inderdaad maar even toe, morgen gaat het vast weer beter / voelt het minder zwaar. (hoop ik voor je)
Yep. SV heeft een nr1.
Geheim, shit en balen dat het altijd op een moment is dat het eigenlijk niet uitkomt. Laat het gevoel inderdaad maar even toe, morgen gaat het vast weer beter / voelt het minder zwaar. (hoop ik voor je)
donderdag 5 februari 2009 om 21:53
Zo hé, weer VEEL geschreven.
Geheim, oooo wat vreselijk.. Sterkte meis.. Hoop dat je goed geslapen hebt (je leest dit morgen, neem ik aan..) en je je power weer terug hebt. En die keer dat jij er amazing uitziet, en 'm tegenkomt, komt nog. En dan ziet hij wat hij mist en lach JIJ. Sterkte.
Hm, na al die gevoelskwestie's gelezen te hebben, ben ik erachter. Ik gedraag mij als man, en daarom hangt SV zo aan me. Hij is een enorm dominante man, maar.. ik win. Geweldig. Heb mijzelf in het begin al voorgenomen, dat hij iets is voor erbij en NOOIT meer mag worden. Dat hebben we zelfs afgesproken samen. Hij zei zelfs: als ik een week ofzo niks laat horen, kan dat gebeuren. Anyway, ik laat soms een week niks horen (alleen als er geen date staat he ) en hij stuurt wel tig mailtjes dan. Wordt stapelgek als hij mij ziet (en niks kan zeggen/laten merken), ik negeer 'm gewoon. Want tja, het is het niet waard. Het is iets heerlijk voor erbij, maar hij zal nooit in mijn 'kern' komen. Gaat dus prima hier. Moet zeggen dat het met nr1 ook best goed gaat, doen veel leuke dingen en dat bevalt prima. Nr1 zal er nooit last van hebben of zoiets. Mijn ding, en o hoe heerlijk.
Zo, sorry hoor. Dat is gewoon even hoe het hier gaat. Kan moeilijk op alles (8 pagina's) reageren. Nou nog even dit dan: Toy, hoop dat jullie eruit komen. Sterkte
O enne, heb morgen date..
Geheim, oooo wat vreselijk.. Sterkte meis.. Hoop dat je goed geslapen hebt (je leest dit morgen, neem ik aan..) en je je power weer terug hebt. En die keer dat jij er amazing uitziet, en 'm tegenkomt, komt nog. En dan ziet hij wat hij mist en lach JIJ. Sterkte.
Hm, na al die gevoelskwestie's gelezen te hebben, ben ik erachter. Ik gedraag mij als man, en daarom hangt SV zo aan me. Hij is een enorm dominante man, maar.. ik win. Geweldig. Heb mijzelf in het begin al voorgenomen, dat hij iets is voor erbij en NOOIT meer mag worden. Dat hebben we zelfs afgesproken samen. Hij zei zelfs: als ik een week ofzo niks laat horen, kan dat gebeuren. Anyway, ik laat soms een week niks horen (alleen als er geen date staat he ) en hij stuurt wel tig mailtjes dan. Wordt stapelgek als hij mij ziet (en niks kan zeggen/laten merken), ik negeer 'm gewoon. Want tja, het is het niet waard. Het is iets heerlijk voor erbij, maar hij zal nooit in mijn 'kern' komen. Gaat dus prima hier. Moet zeggen dat het met nr1 ook best goed gaat, doen veel leuke dingen en dat bevalt prima. Nr1 zal er nooit last van hebben of zoiets. Mijn ding, en o hoe heerlijk.
Zo, sorry hoor. Dat is gewoon even hoe het hier gaat. Kan moeilijk op alles (8 pagina's) reageren. Nou nog even dit dan: Toy, hoop dat jullie eruit komen. Sterkte
O enne, heb morgen date..