Minnaar
zaterdag 11 oktober 2008 om 19:17
zondag 12 oktober 2008 om 01:02
Ik heb een sv of minnaar naast mijn relatie en ik heb geen probleem om lust en liefden te scheiden,
Mijn partner houd meer van knuffelen, maar mijn minnaar is dominanter. Beiden zien er goed uit, toch verschillen ze veel van elkaar.
Eigenlijk heb ik altijd wel svjes gehad, ook in de tijd dat ik single was. Gewoon het plezier maar geen lasten en verplichtingen
Mijn partner houd meer van knuffelen, maar mijn minnaar is dominanter. Beiden zien er goed uit, toch verschillen ze veel van elkaar.
Eigenlijk heb ik altijd wel svjes gehad, ook in de tijd dat ik single was. Gewoon het plezier maar geen lasten en verplichtingen
dinsdag 14 oktober 2008 om 15:30
maandag 20 oktober 2008 om 11:21
quote:stewardess schreef op 20 oktober 2008 @ 10:26:
Heeft niemand meer spannende verhalen? Waar is iedereen van de oude garde gebleven, en dan denk ik o.a aan Mac (vakantie?), DZN, Granny, Nachtvlinder, Gizzy,GND, Roland,BM, Geheim..etc etc.Ik mis jullie!
Nou Stew, als jij je oester-act nou eens naast je neerlegt... Wie weet volgt de rest vanzelf .
Maar misschien heeft het met de herfst te maken, is het wat onbestendig in SV/Minnaar-land... Alhoewel daar ook weer genoeg over te schrijven is natuurlijk...
Heeft niemand meer spannende verhalen? Waar is iedereen van de oude garde gebleven, en dan denk ik o.a aan Mac (vakantie?), DZN, Granny, Nachtvlinder, Gizzy,GND, Roland,BM, Geheim..etc etc.Ik mis jullie!
Nou Stew, als jij je oester-act nou eens naast je neerlegt... Wie weet volgt de rest vanzelf .
Maar misschien heeft het met de herfst te maken, is het wat onbestendig in SV/Minnaar-land... Alhoewel daar ook weer genoeg over te schrijven is natuurlijk...
maandag 20 oktober 2008 om 13:41
Misschien dat wat rechtstreekse vragen helpen:
@Koka: is het contact al wat herstelt? Of is ie nog steeds voorzichtig?
@GND en Roland: Zijn jullie nou weer bij elkaar of niet?
@Iza: Hoe is het met je relatie? Nog steeds een opgaande lijn?
@Angelinlove: Hoe is het met je huwelijk en zie je je sv nog vaak?
@Gizzy: Lukt het om je relatie open te maken?
@BM: 1 sv of ben je aan het partouzen (schrijf je dat zo?)
@Lucky: begin je sv2 al wat leuker te vinden of blijf je toch wat hangen aan sv1?
@Stew: alle info van jouw kant zou al iets zijn...
@Koka: is het contact al wat herstelt? Of is ie nog steeds voorzichtig?
@GND en Roland: Zijn jullie nou weer bij elkaar of niet?
@Iza: Hoe is het met je relatie? Nog steeds een opgaande lijn?
@Angelinlove: Hoe is het met je huwelijk en zie je je sv nog vaak?
@Gizzy: Lukt het om je relatie open te maken?
@BM: 1 sv of ben je aan het partouzen (schrijf je dat zo?)
@Lucky: begin je sv2 al wat leuker te vinden of blijf je toch wat hangen aan sv1?
@Stew: alle info van jouw kant zou al iets zijn...