Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:weetnie schreef op 05 november 2008 @ 20:07:

Zet mij gelijk aan t nadenken of ik wel verder ga met mijn relatie proberen opener te krijgen.Dat is dus precies wat ik aan zag komen toen ik het ooit probeerde opener te krijgen en precies de reden dat ik twijfel of ik die poging ooit nog waag. Ook al doen/denken veel mensen zoals ons, als het om hun eigen partner gaat wordt het wel een ander verhaal met veel andere gevoelens. Bovendien valt dan, zoals ik al eerder aangaf, de spanning heel ver weg denk ik. Dus ik geloof dat ik het nooit meer probeer...
@ miss thang: nou ik zit dan te fantaseren over ons eigen libido... indien deze samenkomen in een stoeipartij, dan zou dat wel eens een optelsom van 1 en 1 is 3 kunnen zijn!

wat ik fantaseer? tja....
Gizzy, je weet het!
Oei, Piloot......

(Euh, wat is 1+1 is 3, toch geen kinderen, he?)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
neee! maar wel spetterende sex!
Gelukkig!

Spetterende sex is altijd goed....
zou jij trouwens naast je sv en OG nog meer ruimte hebben sex?
MiisT, Piloot bedoelt of je het ook met hem wil doen.
nee hoor, dat zou ik doen bij het vis topic!
quote:weetnie schreef op 05 november 2008 @ 20:07:

@Gizzy wat kl*te voor je,das echt niet leuk.Sterkte!

Zet mij gelijk aan t nadenken of ik wel verder ga met mijn relatie proberen opener te krijgen.

Uit de getuigenissen van een paar forumsters blijkt dat hun open relatie ontstond op het punt dat hun monogame relatie niet meer zo goed ging en dat ze beiden (partner en zichzelf) wilden gaan experimenteren. Kortom de ultieme reddingspoging om samen te blijven mét anderen erbij. Tenminste zou lees ik het toch. En ik meen ook begrepen te hebben dat zulke dingen niet van de ene dag op de andere gebeuren.

Als je de behoefte hebt om vreemd te gaan én thuis laat je je partner in de waan dat alles perfect is, lijkt het mij geen goed idee om plots te verkondigen dat je een open relatie wenst.

Ik wil maar zeggen als je nooit eerder aanleiding hebt gegeven naar die grote stap en dan "out of the blue" alles wil veranderen, zou het best kunnen dat de verandering drastischer blijkt dan voorzien.

Stiekem vreemdgaan : soms of heel geregeld, het maakt deel uit van het leven van heel wat mensen, een veroordelend vingertje haalt niets uit, je maakt het mee om te weten wat het is, sommigen zouden het nooit eerder gedaan hebben maar je kan nooit voorspellen dat ze het nooit zullen doen.

Hoedanook leuk om er te kunnen over spreken op een forum maar in het échte leven ... liever persoonlijk privé
out of the blue??????????????????????????

hebben we het hier over mister blue??
Miss T houdt zich wijselijk op de vlakte......
Ik geen mister blue.
maar wel blue plaatje.............ik ben dus nu de weg kwijt.
Allez 't is goed dan ben jij mijn mister blue.

Weg teruggevonden zo ?
ach, je kan het ook niet weten belgenmoppie. Ik neem het je niet kwalijk.

mister blue was een zielig liedje van Rene Klein.

manneke wat Aids had, en nu dus al een tijdje onder de groene zoden ligt.
Neen, dat ken ik niet en dus daar ging het hoegenaamd niet over.

Ik wou maar zeggen dat de stap van "stiekem" vreemdgaan naar "oprecht" vreemdgaan, voor mij een tree te hoog ligt én als ik de enige ben die daar zo over denk ... dan is het leven nét nog hypocrieter dan ik dacht ...
oke ik zeg niks meer...................sorry hoor
Ik vind je leuker als je praat en ook als je ...
Hoi lezers,

Een week of 2 terug heb ik hier ook gereageerd...

Ik zit een beetje met het probleem dat ik mijn "lover" moeilijk kan vergeten zo op de dag. Ik ben continue met hem bezig in mijn hoofd, ik ben teleurgesteld als ik weinig hoor. Conclusie is dat ik gewoon een beetje verliefd ben. Dat geeft me dus een frusterend gevoel!

Hoe ga ik hiermee om?
Aanvaard uw lot ...

Of niet (en dan kap je ermee).
quote:OnrustigMeisje schreef op 06 november 2008 @ 14:56:

Hoi lezers,

Een week of 2 terug heb ik hier ook gereageerd...

Ik zit een beetje met het probleem dat ik mijn "lover" moeilijk kan vergeten zo op de dag. Ik ben continue met hem bezig in mijn hoofd, ik ben teleurgesteld als ik weinig hoor. Conclusie is dat ik gewoon een beetje verliefd ben. Dat geeft me dus een frusterend gevoel!

Hoe ga ik hiermee om?

Tja, als jij een manier vind om daarmee om te gaan laat het de rest van ons dan even weten, proberen wij dat ook...

Maar sterkte. Afleiding zoeken overdag werkt nog het beste denk ik...
quote:Belgenmoppie schreef op 06 november 2008 @ 14:46:

Neen, dat ken ik niet en dus daar ging het hoegenaamd niet over.

Ik wou maar zeggen dat de stap van "stiekem" vreemdgaan naar "oprecht" vreemdgaan, voor mij een tree te hoog ligt én als ik de enige ben die daar zo over denk ... dan is het leven nét nog hypocrieter dan ik dacht ...Je bent niet de enige die er zo over denkt...
Herkennen jullie het wel? Natuurlijk heb ik sterke dagen, dan geniet ik er volop van. Maar aandacht kan ik niet genoeg krijgen en ik merk dat het bij de man of/of is.

Ik ben wel benieuwd naar jullie gevoelens/emoties
@OM: Ja, ik herken dat heel erg.

Het gaat over het algemeen best goed, en dan ineens heb ik een dag waarop het me aanvliegt. Bij mij zal het wel onzekerheid zijn, want ik wil op zo'n dag weten waar hij is, wat hij doet, en vooral met wie!!!!

Ik snap het niet zo goed van mezelf, want ik weet dat hij niet met mij zal breken.

Ik krijg het voornamelijk als ik een week lang niets van hem hoor.

Is jouw sv single? Ik heb het idee dat dat feit het erger maakt bij mij.

Maar misschien ligt jouw "obsessie" wel op een ander vlak dan jaloezie en onzekerheid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven