Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ooooh Roooooo echt?

That's my favourite
Mijne nu ook (tsja, nieuw speeltje), mijn arme P. staat nu te wachten tot-ie op stal mag...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Zeg Ro, ik durf het bijna niet te vragen... maarre..... ik word echt heeeel warm van een dergelijke fwattuur..... dus uhhh....
Hahaha, ja ja... gut, of ik nog in het Oosten des lands kom zoeven, in die geest?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Zoiets..... En dan zeg jij het nog netjes
quote:houvanjezelf schreef op 07 november 2008 @ 17:09:

[...]

Ik heb de vrijheid in mijn huwelijk, maar mijn minnares wil me niet delen. Dus is haar wens.

Ze weet dat die wens eigenlijk bizar is, maar ze mag het vragen en ik het weigeren.

HvJ

Ik kan me herinneren dat je jouw dochter een tijdje geleden aan

je minnares hebt voorgesteld. Wordt een interessante situatie

als er een no. 3 in beeld komt ... ??
quote:Roland1971 schreef op 07 november 2008 @ 17:15:

[...]

Ik zit er af en toe wel eens òp, dat dan weer wel...Goh .. dacht dat de dames er alleen maar aanZATen ...;)
quote:stewardess schreef op 07 november 2008 @ 14:15:

Ik ken de situatie van Gizzy wat beter en zonder in details te treden wil ik alleen opmerken dat ik denk dat hij vooral uit liefde naar zijn vrouw zijn relatie open wilde maken en dat hij er zelf geen puinhoop van heeft gemaakt. En dat is precies waar ik Weetnie voor probeer te waarschuwen. Helaas wordt dit niet gewaardeerd. Mijn oprechte excuses hiervoor, Weetnie. Ik zal je voortaan uit de weg gaan.

Een aparte manier van waarschuwen t voelde meer als een wijzend vingertje. Wb je andere post ik heb nooit gezegd dat je mij achternaloopt of hoe je het ook verwoord. En ik heb het idee dat je nog steeds niet snapt wat ik bedoel, dus nog 1 poging: Ik heb het er over dat jij zelf niks wil loslaten maar wel erg nieuwsgierig bent naar anderen en dat schoot vanmorgen ff in het verkeerde keelgat bij mij.

Wb discussie over wel of niet open zijn op t forum, op dit forum zit ik nog niet zo heel lang en ja ik ben open en ja hoe ik schrijf zo is het, en tja dat is idd wel wat gevaarlijk qua herkenning soms, maar ja ik ben nu eenmaal zo en ik hoop dat ik het toch zo schrijf dat ik niet herkend word.
quote:weetnie schreef op 07 november 2008 @ 20:51:

[...]

Wb discussie over wel of niet open zijn op t forum, op dit forum zit ik nog niet zo heel lang en ja ik ben open en ja hoe ik schrijf zo is het, en tja dat is idd wel wat gevaarlijk qua herkenning soms, maar ja ik ben nu eenmaal zo en ik hoop dat ik het toch zo schrijf dat ik niet herkend word.Ik denk dat voor iedereen die op dit forum schrijft geldt dat hij/zij zelf moet weten hoe open hij/zij wil zijn ... de basis moet zijn dat je anoniem je hart kunt luchten, je probleem kunt vertellen aan mensen die je evt. kunnen adviseren, maar vooral met je meeleven zonder te ver- of beoordelen ...

Kanttekening: heb wel het idee dat een aantal forummers

elkaar "kent"i n het dagelijks leven.. aan de info te lezen die

wordt prijsgegeven ... en vraag me dan af of dit DE plaats is

om dat te doen ... of heb ik 't heel erg mis ??
Wat is er veel geschreven vandaag! Even vluchtig overheen gelezen, kom net van mijn werk en om half acht gaat de wekker weer (AUW!)

Mijn beste vriendin kan ik trouwens ALLES vertellen, al heb ik 100 svtjes (lijkt me niet te doen maar goed)

Vandaag weer gezellig geweest met collega (maybe sv in spé) Stiekum aan elkaar zitten als niemand kijkt, gaat alweer een stapje verder dus. En ik heb hem heel erg geplaagd met een foto die ik heb (op mijn mobiel gezet) van een stukje van mij, haha Uiteindelijk op het laatst laten zien, kan ie vast een beetje kijken hè (lekker gemeen maar o zo leuk) Ik vond het even spannend maar viel in goede aarde

(wie wil mag hem wel zien, die foto dus, haha, maar dan moet je even berichtje sturen)

Nu gauw naar bed, ga lekker dromen

(btw, hoop dat dingen hier uitgepraat kunnen worden...)
quote:weetnie schreef op 07 november 2008 @ 20:51:

[...]

Een aparte manier van waarschuwen t voelde meer als een wijzend vingertje. Wb je andere post ik heb nooit gezegd dat je mij achternaloopt of hoe je het ook verwoord. En ik heb het idee dat je nog steeds niet snapt wat ik bedoel, dus nog 1 poging: Ik heb het er over dat jij zelf niks wil loslaten maar wel erg nieuwsgierig bent naar anderen en dat schoot vanmorgen ff in het verkeerde keelgat bij mij.

Nee, ik begrijp nog steeds niet wat jij bedoelt. Dat ik nieuwsgierig ben heb ik uitgelegd, maar ik zou ook wel uitgelegd willen hebben waar ik volgens jou mensen in een verkeerd daglicht zet. En dat wijzende vingertje waar jij op doelt zal je eigen geweten misschien zijn, ik heb nergens gewezen. Ik vroeg jou alleen of jij dan ook nog vreemd zou blijven gaan als je man geen open relatie wil. Of je daar wel of geen antwoord op geeft is jouw beslissing.Zulke vragen kun je verwachten op een forum en als iemand het niet met je eens is moet je dat niet gelijk als een aanval zien. Maar haal er ajb geen dingen bij die er niet toe doen want ik vind het er nu verdacht veel op lijken dat je mij in een verkeerd daglicht zet. Ik denk dat het het beste is dat we elkaar uit de weg gaan. Succes met het open maken van je relatie.

Wb discussie over wel of niet open zijn op t forum, op dit forum zit ik nog niet zo heel lang en ja ik ben open en ja hoe ik schrijf zo is het, en tja dat is idd wel wat gevaarlijk qua herkenning soms, maar ja ik ben nu eenmaal zo en ik hoop dat ik het toch zo schrijf dat ik niet herkend word.
@ Koka, volgens mij is er niks mis mee als je sommige forummers wat beter kent van achter de schermen. Uit het dagelijkse leven zou ik niet durven beweren, maar er zijn wel verschillende meetings geweest, ooit. Leuk toch!
@Stew ik heb nooit gezegd verkeerd daglicht, bepaald daglicht en dat voel ik gewoon zo door de manier waarop jij schrijft, dat valt dus moeilijk uit te leggen.

En ik me aangevallen voelen als iemand t niet met me eens is? Hahaha dan ken je me echt niet, zie eerdere topics van mij, ik wil gewoon eerlijke meningen en dan is niet iedereen het met me eens dat kan , dat is logisch. Het gaat mij om de manier waarop jij dingen brengt.
@ Weetnie, verkeerd daglicht, bepaald daglicht, ik vind het allebei negatief klinken. Maar ik zie nog steeds geen voorbeeld waar ik dat zou hebben gedaan. En het komt op mij over alsof je je aangevallen voelt door mij, ook al door jouw opmerking dat ik met een vingertje zou wijzen. Waar dan en hoe? Je kunt het me nog steeds niet goed uitleggen.
Kunnen jullie deze discussie niet stoppen?? Of het ergens anders uitvechten?

Ik lees hier liever over sv's, sex, afspraakjes... leukere dingen :-)
Je bent niet verplicht iets te lezen hoor, Els! En zijdelings gaat de discussie er wel over.
Zo zijdelings dat ik het niet meer kan volgen.... sorry hoor.... ligt misschien aan mij
Ok dan, ik had gisteravond/vannacht waanzinnig geile hemelse seks.Ik loop nu nog steeds met een big smile op mijn gezicht rond. Ik hoop alleen niet dat hij hier een topic gaat openen over klaarkomen in zijn gezicht, want ik had hem bijna gestikt
Ha, da's stukken beter!
En jij, Els? Nog lekkere seks gehad?
Gisteren niet, maar donderdag...mmmmmmm.... met sv, op zijn kantoor... errug lekker...
Nadeel van goede/geile sex is dat je er steeds meer van wilt ...
Ik probeer het maar als voordeel te zien.
Tja... 't is dan wel handig als de geilste sexpartner binnen handbereik is... en op afroep beschikbaar :-)..

Maar dat is niet zo!
Nee jammer genoeg niet.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven