Minnaar
maandag 10 november 2008 om 11:25
nou piloot, denk jij dat?
een man gaat daar heel anders mee om.
voor een man is het veel meer een spel.
een spel dat hij deelt met zijn overige hobby's.
natuurlijk zijn er mannen die er moeite voor doen, maar ik denk dat bij velen het uitgangspunt is dat ze de sex ( nog ) niet willen missen.
uitgangspunt / insteek van de man is absoluut anders dan van de vrouw.
of ben ik nou z'n kouwe kikker?
een man gaat daar heel anders mee om.
voor een man is het veel meer een spel.
een spel dat hij deelt met zijn overige hobby's.
natuurlijk zijn er mannen die er moeite voor doen, maar ik denk dat bij velen het uitgangspunt is dat ze de sex ( nog ) niet willen missen.
uitgangspunt / insteek van de man is absoluut anders dan van de vrouw.
of ben ik nou z'n kouwe kikker?
maandag 10 november 2008 om 11:29
Frans Halsema zong het al.
hij zei ergens in een lied; ze lopen hand in hand, en zij zegt; zouden we hier straks gaan wonen met ons gezinnetje. en hij denkt op dat moment, godver waar kan ik haar nu eens ff lekker nemen.
dit is zeer vrij vertaald, maar het geeft duidelijk het verschil van de man en de vrouw weer.
hij zei ergens in een lied; ze lopen hand in hand, en zij zegt; zouden we hier straks gaan wonen met ons gezinnetje. en hij denkt op dat moment, godver waar kan ik haar nu eens ff lekker nemen.
dit is zeer vrij vertaald, maar het geeft duidelijk het verschil van de man en de vrouw weer.
maandag 10 november 2008 om 11:36
DMJN, tot op zekere hoogte heb je gelijk
Maar als ik dan toch met een vent het bed induik dan graag met iemand met wie ik een 'klik' heb. Zo niet kan ik ook een man uit de kroeg opduiken. Noem ik echter geen sv'tje. Die V is juist datgene dat het leuk maakt. En ja, het is en blijft een spel, zonder enige bijbedoeling, maar niets mis met een vaste spelpartner, zeker niet als ie ook nog erg behendig blijkt te zijn.
Maar als ik dan toch met een vent het bed induik dan graag met iemand met wie ik een 'klik' heb. Zo niet kan ik ook een man uit de kroeg opduiken. Noem ik echter geen sv'tje. Die V is juist datgene dat het leuk maakt. En ja, het is en blijft een spel, zonder enige bijbedoeling, maar niets mis met een vaste spelpartner, zeker niet als ie ook nog erg behendig blijkt te zijn.
maandag 10 november 2008 om 12:16
Ik denk wel dat dmjn gelijk heeft, dat mannen er toch heel anders in staan. Ik zie het ook zo als hij dat zegt: Iets dat hij deelt met zijn andere hobby's. Terwijl vrouwen idd meteen overal iets achter zoeken, alles gaan analyseren (wat er wel en niet gezegd wordt) en toch bepaalde gevoelens ontwikkelen. Dat hoeft dan niet meteen te zijn dat ze willen trouwen, maar dat er toch meer emoties bij komen kijken dan bij de man.
Piloot, hecht jij je echt zo aan je sv dan? Of is het gewoon de lust die opspeelt. Sex is a very powerful drive....
Piloot, hecht jij je echt zo aan je sv dan? Of is het gewoon de lust die opspeelt. Sex is a very powerful drive....
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 10 november 2008 om 13:26
maandag 10 november 2008 om 13:34
nou ik heb een tijdje geleden een kakelverse vriendin uit het bed gesleurt om haar te neuken in mijn garage op het matras met het geluid van mijn motor.
ik zei nog tegen haar...luister naar het geluid van de motor, het diepe zware ploffen van de pk's, dat voel je in je maag.
das pas neuken.
alleen dacht zij daar anders over.
ontluikende relatie was over.
staat nog ergens in de topic vijver geloof ik.
ik zei nog tegen haar...luister naar het geluid van de motor, het diepe zware ploffen van de pk's, dat voel je in je maag.
das pas neuken.
alleen dacht zij daar anders over.
ontluikende relatie was over.
staat nog ergens in de topic vijver geloof ik.
maandag 10 november 2008 om 13:41