Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Idd zoeken naar de juiste balans....

Ik geloof ookw el dat je van iemand kan gaan houden zoals je SV. Mijn vorige minnaar hield ik ook echt van en hij is een goed vriend van mij geworden.Doe nu niets met hem maar ik hou wel van hem. Hij is me dierbaar geworden.

Zover ben ik echter niet met mijn huidige SV.

MAar goh Briggie....ik hou van je...ik zou ook ff niet weten wat te zeggen, maar zei je nou direct daarna...alleen voor de sex. Of heb ikd at verkeerd begrepen?

En toy wannneer heb je die afspraak met je ouwe minnaar? En hoe staat het met date??
Met date staat het geweldig!

SC heeft geen tijd maar werk vanavond met hem, wordt vast gezellig! Daarna met date de kroeg in en dan sleep ik 'm lekker mee naar huis Sinds ik date ken nog niks echt gedaan met SC, vanwege tijdgebrek. Maar ik vraag me ook af hoe goed of fout dat nu zou voelen. Zin heb ik nog steeds in hem, daar ligt het niet aan. En date geen beloftes gedaan, dus zal er geen bedrog in het spel zijn. Hoe ik dat later aan ga pakken weet ik nog niet, ben er wel veel mee bezig.... (eerlijk zijn, en zo ja, hoe?)

Ouwe minnaar, hij was ermee bezig, nog niks van gehoord, maar daar sta ik niet van te kijken. Dat is precies de reden waarom ik met hem gekapt ben vorig jaar. We zullen zien of hij nu zijn afspraak nakomt.

En jullie horen dat dan natuurlijk!
Mijn SV heeft 'het' ook een keer gezegd en ook ik schrok er wel van. Niet zozeer dat hij het zo voelde op dat moment, dat vleide me eigenlijk vooral, maar meer van de lading die die woorden kunnen hebben en ik ze dus niet snel zal uitspreken. Zoeken naar de juiste balans gaf Oroblue aan en daar kan ik me in vinden.

E.v. date van dit weekend staat een beetje op losse schroeven, dus hier nog even afwachten hoe, wat en waar.
quote:vamylena schreef op 14 januari 2009 @ 14:14:

Idd zoeken naar de juiste balans....

Ik geloof ookw el dat je van iemand kan gaan houden zoals je SV. Mijn vorige minnaar hield ik ook echt van en hij is een goed vriend van mij geworden.Doe nu niets met hem maar ik hou wel van hem. Hij is me dierbaar geworden.

Zover ben ik echter niet met mijn huidige SV.

MAar goh Briggie....ik hou van je...ik zou ook ff niet weten wat te zeggen, maar zei je nou direct daarna...alleen voor de sex. Of heb ikd at verkeerd begrepen?

En toy wannneer heb je die afspraak met je ouwe minnaar? En hoe staat het met date??Ik zei ik ook van jou mmm ook niet goed natuurlijk! Nee zei ik wat later zo erg ben ik ook niet hahah
jij zei dus ....ik ook van jou...

gossie...en nu dan? hoe voel je je daar nu over? Heb je alweer wat van hem gehoord?
quote:vamylena schreef op 14 januari 2009 @ 16:01:

jij zei dus ....ik ook van jou...

gossie...en nu dan? hoe voel je je daar nu over? Heb je alweer wat van hem gehoord?Ja heb een smsje van hem ontvangen, en heb voorgesteld elkaar wat minder vaak te gaan zien. Maar heb daar nog geen reactie op.
Ik heb nu ruim een jaar een minnaar. Eerst draaide het 100% om de sex. We hadden vluchtige dates met heftige sex.

Later gingen we daten in een hotelkamer. Langedurige ontmoetingen met veel sex maar ook veel tijd voor ontspanning en gesprekken. Ik voel me bij hem zo vrij dat ik ondertussen alles tegen hem durf te zeggen over mijn prive leven en zelfs over mijn gevoelens. Omdat wij beiden thuis een soortgelijke situatie hebben snapt hij veel zonder dat ik het tot in detail uit hoef te leggen. Daarnaast voelt hij mij aan en prikt hij heel gemakkelijk door het masker heen wat ik naar de buitenwereld toe altijd opzet.

Hij maakt dat ik me vertrouwd, veilig en kwestbaar tegelijk voel.

Doordat ik me bij hem zo vrij voel beleef ik de sex met hem in een totaal andere dimensie. Ik kan me letterlijk helemaal laten gaan. Ik kom bij hem soms wel 10 keer of vaker klaar en soms zo intens dat de hele wereld voor m'n ogen draait en ik geen controle meer over m'n spieren heb. Dat kende ik niet, ook niet bij mijn man.

Er is een soort liefdesrelatie tussen ons ontstaan, maar wel een ander soort liefde dan naar onze vaste partners. Het voelt als een aanvulling op mijn "oude" leventje. Maar ik hou wel van hem en wij spreken dat ook naar elkaar uit.

Ik ben nu ook veel vrolijker dan voor die tijd. Als mensen uit m'n omgeving vragen hoe dat komt zeg ik gekscherend: o, ik heb een gewoon minnaar die zorgt dat ik niets meer tekort kom.

De mensen die me kennen geloven dat toch niet, dat verwachten ze niet van me en ze denken dat ik een grapje maak. Zo hoef ik er niet eens om te liegen.
ff snel tussendoor want ik ben nog aan het werk; MAC super bedankt voor de tip!! Je bent mijn reddende engel!

Heb gisteren niet kunnen daten was iets tussen gekomen. Krijg ik een sms dat we even een vluggertje doen, maar ik wilde hem dus vertelen dat ik ongesteld was, maar toen zat meneer al in bespreking en was niet meer bereikbaar. Ben ik in de pauze even vlug naar de drogist gereden en die soft-cups gehaald. Echt de oplossing heerlijke sex gehad!!!

Dus mac nogmaals mijn dank!
quote:stewardess schreef op 14 januari 2009 @ 00:32:

Precies LL! Als je in een relatie zit en je man/vrouw weet niet dat je een sv hebt, dan ben je in mijn ogen best egoistisch bezig, hoe je het ook wendt of keert. Heb ik het zo begrijpelijker uitgelegd?

Zo had ik jouw uitleg helemaal niet gelezen.

Maar bon, als je in een relatie zit is het idd egoïstisch, als je in een relatie zat, niet meer.
@Julialief, ik herken heel veel in jouw verhaal over je relatie met je minnaar. Mooi onder woorden gebracht ook.
quote:recuerdo schreef op 14 januari 2009 @ 17:40:

ff snel tussendoor want ik ben nog aan het werk; MAC super bedankt voor de tip!! Je bent mijn reddende engel!

Heb gisteren niet kunnen daten was iets tussen gekomen. Krijg ik een sms dat we even een vluggertje doen, maar ik wilde hem dus vertelen dat ik ongesteld was, maar toen zat meneer al in bespreking en was niet meer bereikbaar. Ben ik in de pauze even vlug naar de drogist gereden en die soft-cups gehaald. Echt de oplossing heerlijke sex gehad!!!

Dus mac nogmaals mijn dank!You're welcome!
quote:Belgenmoppie schreef op 14 januari 2009 @ 18:51:

[...]

Zo had ik jouw uitleg helemaal niet gelezen.

Maar bon, als je in een relatie zit is het idd egoïstisch, als je in een relatie zat, niet meer.Als je geen relatie hebt moet je inderdaad heel goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet voor je. BM.
@ Toy: Wat ik me nou afvraag is of je erover denkt om je sc te dumpen nu het zo goed gaat met je vrijgezellige date.

Ik neem aan dat de date dit ziet als het begin van een relatie tussen jullie?

Lijkt me niet zo'n hele goede start als jij nog steeds van bil gaat met je collega.
@Geheim, daar denk ik inderdaad over na, vraag me alleen af voor hoelang... Hoe lang zal het duren tot ik weer 'de fout' inga. En is het erger om het nu zo te laten of nu af te kappen en er later weer in te vervallen?

Of... ga ik het hem vertellen, dat ik nu en dan de verleiding niet kan weerstaan? Ik denk er erg veel over na... Ben bang dat als ik het vertel ik iets heel moois stuk maak. Dubbel hè... ik weet het.
Heb je het idee dat het specifiek om deze collega gaat waar je niet zonder kan/wil, of ben je zowieso bang dat het je niet lukt om monogaam te zijn?

En ja, het is dubbel, maar ik begrijp het wel. Heb een beetje last van dezelfde gevoelens.
Toytje, snap wel dat je dat nog niet gaat vertellen, zou jammer zijn als je daar nu al iets mee stuk kan maken. Van de andere kant is het natuurlijk ook wel weer lastig want wanneer zeg je het wel... komt zo'n moment niet altijd ongelegen?

Hier is het weer lekker rustig, gisteren een wilde uitspatting gehad en dan heeft meneer weer even tijd nodig om tot zichzelf te komen. Vind dat jammer, maar ik zoek bewust geen contact met hem.
@Geheim: Nu om deze collega, volgende keer om iemand anders. Heb altijd moeite gehad om monogaam te zijn. Voor mijn gevoel heeft het nooit iets te maken gehad met mijn gevoel voor de relatie waar ik in zat. Het zit gewoon in mij, de spanning, de lust, de kick. Het maakt mijn leven een stuk leuker. Prettigst voel ik me wel bij 1 extra persoon, in dit geval nu mijn collega dus. Maar, hoe stom het ook klinkt, die is vervangbaar, over een nr. 1 zou ik zo niet willen denken. Bovendien heb ik nu niet het gevoel dat date vervangbaar is, kan me nauwelijks voorstellen dat er nog zo iemand rondloopt waar ik me zo ontzettend fijn en gewaardeerd door zou voelen.

@Recuerdo: Inderdaad, wanneer vertel je het wel? En wat help je ermee om zeep? Ik weet het echt niet. Wil er graag eerlijk over zijn maar ben zo bang er alles mee stuk te maken, hem verdriet te doen, te verliezen. En ik wil graag dat hij me zo leert kennen zoals ik ben, zonder iets wat zijn beeld van mij zou overschaduwen. Ik ben namelijk veel meer dan alleen een niet-monogame vrouw.

Fijn dat je genoten hebt gisteren, jouw meneer komt wel weer terug als ie de wilde uitspatting verwerkt heeft
Ik vind jullie vreselijk....

Als ik zou horen dat mijn partner tegen iemand anders 'ik hou van je' zou zeggen......Bah.

Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil en laat jullie alleen op dit prachtige topic.
Jeetje, Ploucha, dat wordt lang wachten op het weekend, als je hier weer uit verveling komt.
quote:Ploucha schreef op 15 januari 2009 @ 16:38:

Ik vind jullie vreselijk....

Als ik zou horen dat mijn partner tegen iemand anders 'ik hou van je' zou zeggen......Bah.

Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil en laat jullie alleen op dit prachtige topic.Laat me raden: Je verveelt je weer?
Ah gezellig, weer een paar stichtelijke woorden van Ploucha.

Daar knapt een mens van op.
Hhahaah je maakt me dag weer goed ! Ploucha
quote:stewardess schreef op 15 januari 2009 @ 16:53:

Jeetje, Ploucha, dat wordt lang wachten op het weekend, als je hier weer uit verveling komt.

ach ja, daar lezen we toch zo overheen. Vind het wel lekker om af en toe walchelijk te zijn. En wat dat betreft voel ik me hetzelfde als toytje veel meer dan een niet monogame vrouw!

Baal alleen zo dat het nu weer stil is!!! Zou het zo fijn vinden als hij wat van zich liet horen na de sex! GRRR
Recuerdo, irritant zeg, die stilte. Heb zelf ook wel behoefte aan een beetje 'rust' na de sex, maar wil graag wel een paar mailtjes/berichtjes hoe lekker het wel niet was.. heb je zelf wél wat gestuurd?

Ploucha, misschien moet je een SV nemen, verveel je je misschien evengoed nog (schat ik zo in), maar heb je ieder geval iets te melden hier..

Toy, lastig ja, misschien toch gewoon eerlijk zijn ja. Je bent inderdaad veel meer dan..

Geheim, nog steeds niet....???

Hier druk bezig een date te plannen. Ik neem wel een spannend dvdtje mee ofzo, misschien stopt-ie dan met over zijn priveleven praten..
He liefblond, haha zou je kunnen proberen wie weet werkt het! Snap dat je het irritant vindt, vooral als je die behoefte zelf niet hebt. Wat als je dit gewoon tegen hem zegt (op een subtiele manier)

Ik heb zelf ook niets laten horen. Dit doe ik eigenlijk bewust laat hem iedere keer het contact zoeken, wil niet achter hem aanlopen en hem het idee geven dat ik hem heel erg nodig heb. Zo blijf ik denk ik interessant voor hem. Maar het blijft lastig hoor.... heb de hele dag de neiging om te gaan smsen en ben dus heeeel hard voor mezelf.

Heb hem wel even op de gang gezien en we hebben elkaar even uitdagend aangekeken.....

Geeft zo'n katerig gevoel, je werkt de hele tijd naar de spanning toe en dan is de sex voorbij en dan moet ik ineens zonder, echt heel irritant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven