Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Toytje: 6 weken niet geweest is ook wel erg lang. Dan denk ik dat ik er ook mee zou stoppen. Ik ben ook altijd zo het moet wel van twee kanten komen anders hoeft het niet. En het moet een aanvulling op je leven zijn en niet een obstakel.

Wij zagen elkaar elke week wel dus ja ben benieuwd wanneer ik weer wat van hem ga horen. Ben het nu wel zat die vakantie ahah.
Toy, dat laatste zeg je heel mooi! Die moet ik ook maar eens onthouden!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Briggie: Wanneer komt hij terug? Hopelijk spettert het dan weer lekker tussen jullie! Van die aanvulling, da's een goeie, en helemaal waar!

@Miss Thang: Vroegâh reageerde ik wel anders, gelukkig weet ik tegenwoordig beter. Ik hoef geen moeite te doen om te laten zien hoe leuk, lief, lekker, de moeite waard en weet ik veel wat ik allemaal ben.

Als mensen echt kijken zien ze dat zelf wel.

(klinkt erg arrogant, haha, maar ik meen het wel...)
Toytje: Ik verwacht hem elk moment terug, en hoop natuurlijk zodra die thuis is me meteen een smsje stuurt. Want ik ga niet de eerste stap zetten. Dan voel ik me zo ja of ik de hele week maar op hem gewacht heb snap je?
Ja Briggie, dat snap ik heel goed!

Hopelijk heb je niet de hele week maar op hem zitten wachten?

Want behalve dat je niet wilt dat hij dat zou weten is het ook voor jezelf niet goed denk ik. Er is (véél) meer in het leven dan een sv!
@ Toy: Jammer dat het niet zo lekker meer loopt, misschien zit er ook op sv's wel een houdbaarheidsdatum...

@ Recuerdo: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, maar ik kan me dat dubbele gevoel wel voorstellen. Ik hoop dat het voor jullie mogelijk is elkaar toch te blijven zien.

@ Briggie: Als jullie elkaar voor de vakantie elke week zagen, dan smst ie vast heel snel. Hoe lang zien jullie elkaar eigenlijk al? Ben het even kwijt.
toytje: Heb zo af en toe wel aan hem gedacht maar missen is een groot woord. Dus ik denk dat ik alles wel goed op een rijtje heb. Maar zou het wel jammer vinden als ik nu niks meer zou horen dat wel.

Geheim: Ik zie hem nu zn 4 maanden dus nog vrij kort maar het is wel heel erg heftig.

Alleen heb ik wel voor de vakantie voorgesteld dat het misschien goed is elkaar niet zo vaak te zien. Omdat er toch wel wat gevoel zit van beide kanten en dat maakt het wat lastiger.
@Geheim, waar kan ik die datum vinden, dan check ik 'm straks even

Wat mij betreft was het nog niet 'op' maar als het zo moet gaan raakt het vanzelf snel op dus. Jammer maar geen ramp (gelukkig)

@Briggie, zo te lezen denk ik ook dat je ze wel goed op een rijtje hebt hoor. En wat gevoel lijkt mij alleen maar logisch, als je er maar geen problemen mee krijgt. Hoop dat je snel wat hoort van hem! (maar denk aan... vertraging, spullen uitpakken, mensen die op zijn lip zitten enz..)
Toytje: Ik zag hem net online, maar ben sterk geweest heb niks gezegd. Ik wacht net zolang dat ik van hem een sms krijg en anders maar niet . Ga niet achter hem aanlopen. Maar oooo wat is het moeilijk om hem nu niks te sturen!!!
Briggie, goed zo! Sterk blijven!

(ik heb tegenwoordig een hele goeie coach, die mij dit soort dingen influistert als ik het nodig heb.)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Jeetje Thang, kun je die coach ook even naar mij sturen?

Die kan ik ook wel gebruiken.
Geen zelfbeheersing meer Geheim????
Hoe bedoel je, geen zelfbeheersing MEER?
verdomme geheim is het weer zover??
Ja, maar ik ben er nu achter dat ik daar niets aan kan doen.

Ik heb geen goede coach.
aangeboren bedoel je??

*shakes hands with Secret*
tuurlijk de coach heeft het weer gedaan.

maar vooruit, het is weekend, en het was lekker, dus niet denken, maar genieten.

alleen jammer dat ik niet jouw slachtoffer was
*kruipt even gezellig weg bij gelijkgestemde Buster*
*kijkt op internet naar goedkope vluchten richting Geheim... *
hee, buster, niet boeken in de maanden eind oktober en november, want dan zit ik op Geheim.

jij mag na mij.
Maar leeuwtje toch.. ik boek last-minute ..dus dan ben ik allang weer weg joh..

er zijn wel interessante vluchten vanaf Dusseldorf....
*Note to self: vriendje dumpen in oktober*
vanaf dusseldorf, en de auto loopt op water.

typisch weer Nederlands, we gaan voor 4 tientjes goedkoper vliegen naar dusseldorf rijden.
Ik vind het ook een beetje teleurstellend dat het voor een prikkie moet. Hallo, ik ben het hoor, daar mag je best een paar stuivers aan uitgeven...
Note to self:............in topconditie vanuit Vietnam doorvliegen.

baard van 8 weken scheren en Geheim op mijn gewoonlijke woeste manier uitwonen.

eerste 48 uur vanaf landing en scheermoment Geheim en bed niet verlaten.

kleine onderbreking voor gebakken ei met spek eten, slootje koffie drinken, en weer 48 uur uitleven op Geheim.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven