Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Oh ja, Geheim, niet onzeker worden, hoor.

Gewoon pauze inlassen af en toe. Peukie, wijntje, even weer bijladen en dan weer verder gaan!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Miss thang schreef op 02 februari 2009 @ 17:01:

Ik wilde eigenlijk ook niet reageren op de 'opmerkingen' over dmjn, maar ik geloof dat ik ook van de fanclub ben, en als er een schaap over de dam is.....Ik zie mijn naam...............................
Ben het ook met Geve en Q eens maar dat hadden ze vast wel door...

Ik heb een andere kijk op dingen zoals DMJN ze tentoonstelde.. zoals al gezegd door Geve en bevestigd door Q en MDR zijn er ook mannen die een hoge mate van respect hebben voor de vrouw..

Sex om de sex is zo leeg....

anyways, take it for what its worth!
Moest even lezen waar het schaap aan de krulletjes in getrokken werd.

Persoonlijk heb ik niet zo'n moeite met de soms duidelijke en kort door de bocht reacties van DMJN. Het is een van de vele meningen. Soms kan het wel even ontnuchterend en verhelderend zijn. Zoals Miss T stelt we kunnen soms wel eens te mutsig bezig zijn.

In mijn geval toont mijn C sv+ respect voor mij als mens en vrouw en als dat niet het geval was, was hij mijn Csv+ niet.
quote:geve schreef op 02 februari 2009 @ 11:12:

[...]

Nah, hier moet ik toch even op reageren. Ik vind namelijk dat jij NIET in het algemeen spreekt. Jouw hele forumaanwezigheid ademt een ingesteldheid uit die erop gericht is om zo veel en zo vaak mogelijk te scoren. Daarbij loop jij inderdaad je lul achterna en, toegegeven, je doet dat met stijl en met een soort vertedering waar vrouwen blijkbaar gevoelig voor zijn. Maar je mag niet beweren dat je voor 95% of zo van de mannen spreekt. Zoals jij met vrouwen omgaat zou ik niet kunnen maar ik zou het bovenal ook niet willen. Een vrouw is een mens net als jij en ik, met een eigen uiterlijk, temperament, gevoelsleven én gedachtenwereld en al die facetten maken een vrouw tot wie ze is, niet alleen haar seks. Enkel afgaan op de manier hoe de natuur haar per toeval van een leuke of minder leuke verpakking heeft uitgerust vind ik zo ontzettend leeg. Net als een drug kan een lekker vrouwenlijf jouw seksverslaving even bevredigen tot je weer een nieuw "shot" nodig hebt. Zo wil ik niet leven en ook ik vermoed dat 95% van de mannen denken zoals ik. Ik lees geen greintje respect naar vrouwen toe in jouw postings. Misschien ben je irl voorkomender maar hier laat je uitschijnen alsof je ze gebruikt en daarna leeg ("uitgewoond") weggooit. Dàt beeld neerzetten als een algemene mannelijke invalshoek gaat mij veel en veel te ver.

Of men het nu een svtje noemt, een minnaar/minnares, vriend/vriendin of wat dan ook, de intermenselijke verhoudingen waarbij seks in het spel is, zijn te vergelijken met stippen op een continu oplopende schaal van betrokkenheid en verliefdheid. Geen enkele verhouding hoeft daarbij meer of minder waard te zijn dan een andere maar alleen al de moeilijkheid om het beestje een naam te geven duidt aan dat het voor iedereen verschillend is, en dat is -gelukkig maar - tekenend voor ons, mensen. Niemand hoeft in mijn naam te bepalen hoe een seksrelatie er hoort uit te zien, niemand kan dat zelfs. Dus laat dit soort generalisaties achterwege alsjeblieft.

en probeer jij nu juist te scoren door de gevoelige aandachtvolle man uit te hangen.

juist je te profileren als tegenpool van mij.

ik heb ook ergens geschreven, meerdere malen zelfs dat ik mijn svtjes op handen draag.

alleen hoor ik dat nu nergens terug, maakt ook niet uit hoor

tevens stel ik nergens in mijn betoog dat ik de vrouw na gedane zaken als een lege verpakking weggooi.

ik stel alleen dat vele vele mannen hun lul achterna lopen.

laten we elkaar geen mietjes noemen, maar het is toch wel degelijk zo dat de noodzaak van een klik te voelen veel minder is bij de man dan bij de vrouw om sex te hebben

zet 10 mannen op een rij..........en laat hun een mooie vrouw zien.

stel hun dan de vraag.............vind jij ze een lekker stuk, en ze knikken met hun tong uit hun mond.....ja.

heb jij een klik met deze vrouw nodig om haar eens een goeie beurt te geven.................en ik geef jou op een briefje, dat 9 van deze 10 mannen nee zegt.

mss dat er eentje is die over zijn kin wrijft, en voorsteld om eerst eens een etentje samen te gaan doen, een lang diepzinnig gesprek te gaan voeren, eens op het gemak te kijken of hij een klik voelt opkomen bij deze vrouw.

ik geloof dat niet.

en ik denk dat ik nog steeds in grote lijnen gelijk heb.

het is toch ook zo dat de gemiddelde vrouw veel gevoeliger is als de gemiddelde man, of wil jij dat ontkennen??

de vrouw zal ik denk al heel snel meer verwachten van een sv relatie, de man blijft langer alleen voor de sex gaan.

juist is dat het eeuwe oude verschil tussen de man en de vrouw.

en ik bedoelde te zeggen dat zolang de vrouw deze eigenschap van de man in gedachten houd, de kans op verdriet aanzienlijk afneemt.
en ja Heer Geve....................ik wil scoren, want ik ben gek op goeie warme sex...............en nog gekker op mooie vrouwen.

ik ben nu eenmaal van mening dat god deze prachtige wezens niet heeft geschapen alleen voor de afwas.

ik wil daar plezier mee beleven, ik ben single, en ik doe er niemand kwaad mee.
quote:Buster schreef op 02 februari 2009 @ 17:11:

Ben het ook met Geve en Q eens maar dat hadden ze vast wel door...

Ik heb een andere kijk op dingen zoals DMJN ze tentoonstelde.. zoals al gezegd door Geve en bevestigd door Q en MDR zijn er ook mannen die een hoge mate van respect hebben voor de vrouw..

Sex om de sex is zo leeg....

anyways, take it for what its worth!

twee dingen wil ik recht zetten in dit kleine betoog.

A. ik heb geen sex om de sex.

ik heb heel graag sex met vrouwen, om de vrouw, om het persoon.

ik ben ( nogmaals ) gek op vrouwen.

was god mij niet voor geweest om er eentje uit te vinden, dan had ik het zelf gedaan.

B. ik zeg nergens dat ik geen respect heb voor de vrouw, juist wel.

zeker wel.

alleen ik roep..................hee, mag ik je neuken??

of....awwwwwwwww, wat ben je mooi,..mag ik je neuken.

wat ik in deze twee zinnen zeg, daar hebben andere mannen misschien een heel lang en mooi verhaal voor nodig, willen klever en gevoelig en meedenkend overkomen, maar het einddoel is godverdomme gewoon hetzelfde.

dus...............vrienden....Q, Buster, MDR en Geve.

willen jullie ook scoren, en hieruit voortvloeiend neuken of niet?

of zitten jullie hier gewoon voor de gezelligheid een beetje thee te leuten?

en al zeker geen vriendenverzoekjes in het rond te sturen.

voel je niet aangevallen, maar laten we wel eerlijk blijven.

en heerlijk deze discussie.
Mag ik mij dan ook even in de discussie mengen? Ik ben juist blij met de bijdragen van Geve, Q, MDR, en Buster. Ik heb respect voor mannen en ik eis dat ze dat ook voor mij hebben. Zou ik een van de vele neukertjes zijn, dan zou ik mij goedkoop voelen en dan kan ik er net zo goed geld voor gaan vragen.De mannen die ik ken, denken en handelen niet zo. Je kunt mij naief noemen maar ik denk dat ik dan op een heel ander soort man val.Gelukkig is er voor DMJN ook een markt, gezien zijn vele fans. Tegenwoordig is het nl ook zo dat als je 10 vrouwen een lekkere man laat zien staan ze ook staan te kwijlen. Gelukkig leven we tegenwoordig ook in een tijd dat mannen hun gevoel kunnen en willen laten zien.Dit is nu eenmaal een vrouwenforum dus is het ook logisch dat je hier meer vrouwen over hun 'problemen' met hun sv ziet schrijven dan mannen. Ik wil hierbij ook benadrukken dat ik ieders bijdrage op dit topic waardeer.
DMJN, ik ben net zo'n vrouwenliefhebber als jij waarschijnlijk maar ga er toch heel anders mee om.

Hier kies ik bewust voor omdat het ook weergeeft wat voor man ík ben.

En elk kiest voor een eigen aanpak. Helemaal geen probleem mee.

Maar tis niet zo dat alle mannen die op dit vrouwenforum komen hier alleen komen om te scoren.

En ja, misschien verpak ik het wat vrouwvriendelijker... ik wil wel (een beetje) weten hoe een vrouw in elkaar steekt... stukje respect, stukje waardering etc.

Een mooi uiterlijk, een leuke schrijfster of een combi daarvan hoeft niet te betekenen dat ik met haar in bed wíl/moet duiken.

Hier komt bij dat voor mij de IRL- klik er gewoon moét zijn. Naast de klik die er dan evt op het forum al was.

Anders gewoon liever niet!

Ik kom intussen al jaren op dit forum en heb er met name goede vrienden aan overgehouden.

Tis misschien ook maar net wat je wil en wat je verwachtingspatroon is.

Ik ben een versierder, niet in de zin van slijmen maar meer in de zin van een jager.

Jij heel direct en to the point.

Ik zou bijv niet tegen een vrouw kunnen zeggen: Neuken? zonder haar beter te kennen.

Jij waarschijnlijk wel.

Elk zijn eigen en zolang jij je daar happy bij voelt.. so be it!

En zoals Stew zonet al zei: ook IK kan ieders bijdrage waarderen..ook die van jou ook al ben ik het niet altijd met je eens!
Persoonlijk denk ik dat ieders bijdrage wordt gewaardeerd. Althans wel door mij. Zowel de bijdragen van de heren als de dames werkt voor mij. Niet alles geeft herkenning of staat gelijk aan mijn visie, maar dat hoeft toch ook helemaal niet ...

Verder vind ik het ook wel een beetje grappig .. deze discussie tussen de heren ..
Dames en Heren,

Respect voor al het respect voor elkaars mening.

Daar kunnen vele topics een voorbeeld aan nemen.
verdomme zeg

ik heb voor iedereen hier respect, en krijg het steeds meer voor Buster en zijn tomeloos geduld met mij.

en nu wil ik verdomme sex!!!!!!!!!!!!!

krijg er gewoon een droge bek van, dak zoveel moet lullen hier.

en om geheel in stijl te blijven van dit topic, en eigenlijk tegen mijn gewoonte in, want normaal neuk ik in de luwte van het forum.

maar ik heb een date voor de ** as..................en ik weet nu al dat ik het heel speciaal ga vinden, omdat het hier een heel speciaal persoontje betreft.

is ook slijmen naar de persoon in kwestie, maar dat hadden jullie toch niet door
Ben het er helemaal mee eens, iedereen beleeft het toch anders. Ik krijg van mijn sv altijd zoveel energie en oke oke ben ook weleens boos op hem maar dat komt omdat het dan niet gaat zoals ik het wil. En dat vind ik ook wel weer leuk ahhaha ben gewoon raar
@Briggi

Is niet raar is eigenlijk heel herkenbaar
En weet je....

Dat wij hier in dit topic zo met elkaar omgaan getuigt maar weer dat we toch hetzelfde willen (min of meer dan)

Dat zegt het onderwerp ook of althans het onderwerp dat wij ervan maken.

DMJN geeft een verfrissende kijk op zaken en de andere mannen ook.

Hoe dan ook ik vind het fijn om van alle mannen reacties te lezen. Jullie zetten ons (de heerlijke prachtige mooie en van sexhoudende vrouwen) weer af en toe heerlijk op de grond en jullie laten ons ook zweven. Dat is toch prima!

Ieder zijn of haar eigen mening. Vandaar dat ik bijna alleen hier post, want hier kan het zonder elkaar af te vallen of te beledigen...Dat gebeurt op het forum al meer dan genoeg.

Dus lieve leuke en (vast ook hele lekkere mannen) Blijf vooral zo doorgaan.

dikke kus voor jullie allen...ook voor de dames!

Me like you all!
quote:datmeenjeniet schreef op 02 februari 2009 @ 19:04:

en om geheel in stijl te blijven van dit topic, en eigenlijk tegen mijn gewoonte in, want normaal neuk ik in de luwte van het forum.

maar ik heb een date voor de 11de as..................en ik weet nu al dat ik het heel speciaal ga vinden, omdat het hier een heel speciaal persoontje betreft.

En mogen wij nu gaan raden wie het is?
@ Miss Thang prijsvraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Buster: Goeie posting. Respect!
@DMJN Nog pijn in je buik?

Overigens ben ik ook heel blij met alle verschillende inzichten, meningen, uitingen en voorkeuren hier op het forum. Het zet je aan het denken en daar hou ik van. Het houdt je scherp.
ja zeker ZV

drie keer raden wie daar de oorzaak van is.
quote:schaap1001 schreef op 02 februari 2009 @ 20:08:

@ Miss Thang prijsvraag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Schaap, ben ik dol op:) !
neen
zo dit krijg ik vanvaond niet meer bijgelezen!! Wat gaan jullie toch snel zeg....

ga er morgen maar eens voor zitten, ziet er globaal we interessant uit!

Hier een update:

weer eens een vrijdagmiddagborrel gehad, was weer een tijdje geleden! Constant oogcontact gehad met meneer. En daarna heerlijke sex. Ik weet niet of het kwam omdat we redelijk aangeschoten waren maar hij ging me allemaal dingen vertellen die ik niet wilde horen; dat hij wel voor me zou willen kiezen als hij niet getrouwd was.. bla bla bla.

Vond het voor de eerste keer in al die tijd niet erg dat het even stil is van zijn kant.

Wat moet ik hier nou weer van gaan denken!!!????
Haha Rec.

Mijn sv1 zei ook wel eens van dat soort dingen en eigenlijk was er dan altijd alcohol in het spel.

Nu ik erover nadenk kreeg ik dat ook voornamelijk te horen als hij in me was.

Ja, dat is de combinatie: dronken en geil, daar gaan mannen raar van lullen.

Gewoon negeren, de volgende keer zegt hij er geen woord meer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven