Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:Onrustig schreef op 28 augustus 2012 @ 20:49:

Misschien moet je hem gewoon vertellen hoe jij het in gedachten hebt hoe je het graag zou willen. Dan kan hij daar zijn eigen mening/visie op los laten. Mocht tijdens dat gesprek blijken dat hij dat ook wil dan kan je er alleen maar iets mee winnen. Blijkt dat jullie beiden er anders instaan dan kan je dat aangrijpen om er een punt achter te zetten.

Maar hee, dat zijn alleen maar mijn gedachten en wrs. zijn er hier tientallen andere die er weer heel anders over denken.

Nee, je hebt wel gelijk... ik merk alleen dat ik geen zin heb om er nog energie in te steken.. ik kan het niet meer opbrengen hem over te halen

Loslaten loslaten
Tja, wat ik al eerder zei, gewoon zeggen en er een punt achter zetten dan als jij het gevoel hebt dat hij niet is of niet kan bieden wat je eigenlijk wil.

En ja, dat is hier gemakkelijker in een paar regeltjes geschreven dan in het echt gedaan.
quote:abracadabra schreef op 28 augustus 2012 @ 20:52:

Sja ik ben heel open naar mijn nummer 2. Hij iets minder want hij zegt dat hij niet over gevoel kan praten maar ik stel duidelijke vragen en krijg dan op zijn manier toch antwoord.

Juist omdat hij single is wil ik hem geen pijn doen.

Waarom zou je het niet vragen/zeggen? Bang voor het antwoord?

Nog een vraagje. Waar spelen dingen Zich af bij jullie. Mijn huis vindt ik geen optie ivm nr 1 en nr 2 heeft huisgenoten. Die zijn niet heel vaak weg. Hotel vind ik voor een paar uurtjes te duur en omslachtig en auto was een beetje een mislukking hier haha

In de buitenlucht !!!

Tja ik heb eigenlijk geen idee.. ik heb in mn relatie met nr1 3 verschillende avonturen gehad.. de eerste was bij mij thuis, overdag als nr1 werken is. de tweede bij hem thuis, onder werktijd en de derde in auto,,,
Alle reacties Link kopieren
Dame30 deze man zou een grote no no zijn voor mij. Nr 2 en ik zoenen en knuffelen vooral. Liggen de halve nacht tegen elkaar. Als we ergens Zijn met vrienden en het kan dan houdt ie stiekem mijn hand vast hij kijkt naar me alsof ik een godin ben en huis wordt helemaal zenuwachtig van me als ik hem weer zie.hij zegt overigens weer geen lieve dingen... Dat durft ie niet denk ik. Als ik dat wat jij hebt zou hebben zou ik m le gebruikt voelen. Ik wil echt niet alleen voor de sex zijn.
quote:Onrustig schreef op 28 augustus 2012 @ 20:54:

Tja, wat ik al eerder zei, gewoon zeggen en er een punt achter zetten dan als jij het gevoel hebt dat hij niet is of niet kan bieden wat je eigenlijk wil.

En ja, dat is hier gemakkelijker in een paar regeltjes geschreven dan in het echt gedaan.Inderdaad... omdat ik hem al zooo lang ken, is er een soort band ontstaan die je niet makkelijk loslaat. Dus ik hoop eigenlijk dat het verwatert, zodat mocht ik ooit weer ns aan hem denken, contact opnemen geen probleem zou zijn (ik heb echt loslaatproblemen hoor haha dat merk ik niet alleen nu, maar alle vriendinnen die ik heb verzameld laat ik ook nooit gaan )
Onrustig Sja de buitenlucht... Maar waar dan... Haha is ook zo weersafhankelijk

Bij mij thuis vindt ik eigelijk geen optie. Gaat me een stap te ver. Ik heb ook kinderen in de basisschoolleeftijd maar zelfs als die er niet zijn...

Ik heb buren ( daar lul ik me wel uit maar toch) maar mijn trouwfoto's hangen hier en tegenover nr 1 vind ik het echt te ver gaan
quote:abracadabra schreef op 28 augustus 2012 @ 20:56:

Dame30 deze man zou een grote no no zijn voor mij. Nr 2 en ik zoenen en knuffelen vooral. Liggen de halve nacht tegen elkaar. Als we ergens Zijn met vrienden en het kan dan houdt ie stiekem mijn hand vast hij kijkt naar me alsof ik een godin ben en huis wordt helemaal zenuwachtig van me als ik hem weer zie.hij zegt overigens weer geen lieve dingen... Dat durft ie niet denk ik. Als ik dat wat jij hebt zou hebben zou ik m le gebruikt voelen. Ik wil echt niet alleen voor de sex zijn.

ZO heb ik het eerst ook ervaren, maar aan de andere kant... als minnares zijnde, ben je ook alleen op zoek naar seks, dus gebruik je elkaar.

Hoewel het van mij te koeltjes is zo, dus idd, kappen ermee
De vraag is of anderen dat ook zo zien dame30? Misschien hebben zij er wel een naar gevoel aan over gehouden en kom je na 5 jaar alsnog voor een dichte deur te staan.
Dame30 misschien sta jij er zo in maar ik ben echt niet alleen op zoek naar sex. Het gaat me in de aantrekking en de spanning en de aandacht. Het gevoel dat hij me geweldig vindt. Qua sex kom ik niks te kort bij nr 1
JJ: spijker op zijn kop, jouw post. Hoe gaat het eigenlijk nu met jouw liefdesleven? Frequentie loopt idd erg uiteen als ik jullie lees. Ik zit op gemiddeld eens per maand. Ook vanwege veiligheid, reistijd enz. Je moet een soort priveditective zijn als het stiekum moet. Geen steken laten vallen, zo normaal mogelijk doen... Pffff , als ik het zo neerschrijf herken ik mezelf soms niet.
abracadabra, ik stond er eerst ook zo in hoor. Er moest wel een klik zijn, maar de minnares was eigenlijk alleen voor sex bedoeld.

Helaas voor mij ( ) bleek het een geweldige vrouw te zijn en kwamen er snel heel erg veel gevoelens in het spel.
quote:Onrustig schreef op 28 augustus 2012 @ 20:59:

De vraag is of anderen dat ook zo zien dame30? Misschien hebben zij er wel een naar gevoel aan over gehouden en kom je na 5 jaar alsnog voor een dichte deur te staan.

Dat is waar....

(weggehaald wegens doodsbang voor herkenning )

Zo wil ik me dus nooit meer voelen, vandaar mijn fixatie op loslaten. Stel ik klop aan na 5 jaar en ik krijg het deksel op de neus... tja, dan doet het mij niet zoveel. Jammer.

Soms moet je voor jezelf kiezen, ook al trap je daardoor anderen op hun tenen.

Als hij me mail, reageer in enthousiast en geinteresseerd.

Hij merkt aan mij, open boek als ik ben, heus dat ik hem mag als persoon. Ik bescherm me alleen voor diepe gevoelens denk ik..
@dame30: Wat jij zoekt in een minnaar is toch wat iedereen erbij zoekt? Zoals jij hem omschrijft lijkt het me inderdaad een ijskonijn. Niets voor mij in elk geval.

@abacadabra: we spreken bij mij thuis af. Heb geen nr. 1 dus is dat het meest logische. Al lijkt het me heel opwindend een keer een nacht samen in een hotel door te brengen compleet met bubbelbad, hemelbed en grote spiegels overal...
Kan je het dan niet proberen "om te buigen" naar een gewone, misschien wel bijzondere vriendschap? Friends Without Benefits of zoiets
quote:Onrustig schreef op 28 augustus 2012 @ 21:14:

Kan je het dan niet proberen "om te buigen" naar een gewone, misschien wel bijzondere vriendschap? Friends Without Benefits of zoiets

mijn idee!! Gewoon friends bedoel je dus

Lijkt me super, de seks was slecht maar de persoon is leuk
Abracadabra,welkom hier!

Waar en zo: toch buitenlucht, auto of hotel voor een aantal uurtjes. Hoeft geen duur hotel te zijn, een bed en een douche zijn genoeg he

En ja, het is heerlijk om te horen dat je geweldig bent, zeker als een heerlijke man dat tegen je zegt. Zulke diepe gevoelens als we nu hebben waren mss niet de bedoeling, het is wel ontzettend fijn!
Zo blij dat ik 2 nachten heb mogen doorbrengen met m'n nr2. Was super om samen wakker te worden.

Eens met onrustig. Het begon misschien wel voor de seks...dat was het uitgangspunt.

Maar seks zonder klik, gevoel vind ik niets. En gaande weg hebben zich gevoelens ontwikkeld.. Misschien helemaal fout, maar zou echt niet meer zonder haar willen en kunnen...zo blij..
quote:abracadabra schreef op 28 augustus 2012 @ 20:52:

Nog een vraagje. Waar spelen dingen Zich af bij jullie. Mijn huis vindt ik geen optie ivm nr 1 en nr 2 heeft huisgenoten. Die zijn niet heel vaak weg. Hotel vind ik voor een paar uurtjes te duur en omslachtig en auto was een beetje een mislukking hier hahaIn een hotel, je deelt tenslotte toch de kosten.. dan valt dat heus wel mee.. Soms ergens buiten, in een onbewoond gebied, kleedje mee, picknick mand mee, en duimen voor mooi weer en weinig muggen
@herfstig , waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, maar ik vind het erg voor je herkend bent, ik vond je topics en je bijdrage zeer fijn.

Dag Herfstig.

En natuurlijk is het fijn om te horen dat je geweldig bent en gewild, zowel van je nr1 als van nr2
Bedankt voor alle goedgemeende reacties nog...

Het gaat hier altijd zo snel!

Ik leef de laatste dagen als verdoofd. Nooit had ik verwacht dat nr2 me echt helemaal wil... Zeker ook door de vele verschillen die er tss ons zijn die voor drastische gevolgen zouden zorgen, bovendien is hij flink wat ouder.

Ik weet echt niet meer hoe ik verder moet en durf hier met niemand over spreken.
Ella, ik snap dat je wereld even op z'n kop staat en er enorm veel gemengde gevoelens spelen. Als ik je 1 advies mag geven: neem geen overhaastte beslissingen! Ik weet niet meer precies hoe lang je al wat met je minnaar hebt, maar jullie zitten volgens mij beide nog zo vol in de emotie dat je nu nog niet goed (rationeel) kunt inschatten hoe de situatie zal zijn als dat wat is afgezakt. Ik was compleet hoteldebotel en nu inmiddels een jaar later kan ik alles veel beter relativeren!

Sterkte in ieder geval.

Oh ja, probeer een beetje afstand te nemen, helpt ook om alles wat meer in perspectief te zien is mijn ervaring, maar dat had ik geloof ik ook al eens eerder getipt..
Sorry, dubbel
Ego-post-alert! *breekt even in om zich, na update, weer in de meelees-modus te begeven*

Misschien herinneren sommigen van jullie de soap-waardige acties rondom mijn toenmalige nr2 nog (vrouw wilde spontaan scheiden, meneer verwerkte dat op zijn manier, zonder mij). Nu even een update-je, aangezien ik lang ben weggeweest en er inmiddels geen nr2 meer is. Geen enkele. Ook bij mijn nr1 niet.

Na de collega-nr2 kwam er een jonge, frisse nr2. Alleenstaande papa van klein kindje, maar die bleek op den duur toch meer een moederfiguur te zoeken. En dat wil ik best zijn, maar dan voor mn eigen kinderen, in de toekomst met nr1.

Voorlopig geen nrs2 meer voor mij en Lolman, we gaan ons storten in het avontuur der conceptie!

*zo, nu weer in de meelees-stand*
Sensual wij delen de kosten niet. Hij heeft vorige keer betaald. Als ik iets betaal merkt mijn nr 1 dat. Ben nu wel stiekem aan het sparen voor een volgende keer
quote:x_ella_x schreef op 29 augustus 2012 @ 09:58:

Bedankt voor alle goedgemeende reacties nog...

Het gaat hier altijd zo snel!

Ik leef de laatste dagen als verdoofd. Nooit had ik verwacht dat nr2 me echt helemaal wil... Zeker ook door de vele verschillen die er tss ons zijn die voor drastische gevolgen zouden zorgen, bovendien is hij flink wat ouder.

Ik weet echt niet meer hoe ik verder moet en durf hier met niemand over spreken.Knuffel voor jou Ella. Het is best lastig dat je er met niemand over kunt spreken. Waar zit nu je dilemma? Of je verder wilt met iemand die meer van je wilt? Of twijfel je nu toch ook aan je eigen relatie nu je weet dat iemand anders meer van je wilt? Net wat Elisa al aangeeft, misschien is een beetje afstand nodig om eea helder te krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven