Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 23:19:

[...]

20 minuten met een kuit?? Kijk, dat bedoel ik dus... Dan had ik allang een schop gegeven.. Doei zeg, ik wil ergens anders aangeraakt worden. Gaat niks worden vrees ik. Hoewel minnaar wel wat meer van het masseren mag zijn, gaat 20 minuten kuit hannessen het um echt niet worden. Ben benieuwd naar je verslag!!Als jij en Roos het geduld niet hebben, bied ik me bij deze graag aan als vrijwilliger.
quote:oranjexx schreef op 31 juli 2013 @ 23:32:

[...]

Als jij en Roos het geduld niet hebben, bied ik me bij deze graag aan als vrijwilliger. Hoho, achter in de rij dame! Ik wil graag alles bewezen zien, dus ik bied me na Roos aan als wetenschappelijk experiment.
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 23:37:

[...]

Hoho, achter in de rij dame! Ik wil graag alles bewezen zien, dus ik bied me na Roos aan als wetenschappelijk experiment. Oke, dan ben ik nr 3 op de lijst, doe ik het voor. Roos. Regel jij dat fff?
Ien, helpt het als ik zeg dat ik onwijze spierpijn had juist in die kuit? En dat we nog keurig beneden op de bank zaten te kletsen met een wijntje, onderwijl al kuitmasserend dus?

Roos regelt het.

Roos, Ien, Oranje. Bij deze!
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2013 @ 01:02:

Ien, helpt het als ik zeg dat ik onwijze spierpijn had juist in die kuit? En dat we nog keurig beneden op de bank zaten te kletsen met een wijntje, onderwijl al kuitmasserend dus?

Roos regelt het.

Roos, Ien, Oranje. Bij deze! Ik verheug me er nu al op!
Alle reacties Link kopieren
Yes vanmiddag een date, word lekker zweten met dit weer! Maar heb er zo een zin in
Inderdaad plakkerig, Mercedes.

Ik morgen.. nog heter heb ik begrepen! We doen het er maar mee
Ja idd rustige sex dan maar, wij gaan een koel plekje in een bos zoeken
Neem wel voldoende antimuggen spul mee dan!

(Don't ask how I know! )
Best lekker ook , dat zweterige. Wij werden daar eh nog heter van...
quote:Sensual_D schreef op 01 augustus 2013 @ 12:19:

Neem wel voldoende antimuggen spul mee dan!

(Don't ask how I know! )

whahahahaha. Ja, die beesten kunnen steken op heeele rare plekken en dan heb je toch ineens wat uit te leggen ;)

Warm weer doet het bij mij ook altijd wel goed. En buitenseks, hmmmh....
Ik zit er ook bijna aan te denken een plekje buiten te zoeken, bijna dan hè want ik heb niks met buitenseks. Nou ja, hij komt pas morgenavond, voor die tijd zet ik de ventilator wel even op 3 en alle ramen tegen elkaar open. Of we blijven beneden, dat is koeler...

Maar goed, niet zeuren. Na 3 weken heb ik wel weer eens zin in een vent!

Sense
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:12:

[...]

Ik vind van niet. Ik sta er ook zo in.Eensch, maar goed ik heb weinig te willen op het moment
@ Oranje, welnee.. het was niet eens op de welbekende 'rare' plekken..

Maar Roos begint al te lachen.. Want die weet het..

Het waren er gewoon ongeveer 60 per been! Men wat heb ik geleden.. ik kon niet slapen, niet lopen, niet zitten, niet liggen.

Gelukkig hier in kletstopic een paardemiddeltip gekregen, daar ben ik nu nog wekelijks dankbaar voor (ik ben ook nog eens allergisch voor die krengen)
quote:Sensual_D schreef op 01 augustus 2013 @ 14:37:

Gelukkig hier in kletstopic een paardemiddeltip gekregen, daar ben ik nu nog wekelijks dankbaar voor (ik ben ook nog eens allergisch voor die krengen)Oh, do share... het is buitenseksweer, heb ook een hekel aan die krengen! (Of moet dit in de klets?)
Helaas is het wel een middel om NA het prikken te gebruiken, niet om de prikken te voorkomen

Hooikoortstabletjes.. gewoon die van het kruidvat, 10 minuten na het slikken ben je al van die gek-makende jeuk af
Toch bedankt!
Weer geland na een super date met minnaar vanmiddag! HèhèPfff. Was kort maar erg heftig. We hadden een kleed meegenomen in het bos, ging prima! Weer ff genoten van elkaar, ik kan er weer ff tegen!!! I love buitensex!!!!!
Klinkt goed Mercedes. Nu weer rustig landen he?

Zowaar hier beweging aan het front. Op alle fronten. Vanochtend verzoek van ruilstel om wat met de families af te spreken. Geaarzeld, maar toch gedaan om geen hoge drempels te creëren. Ik merk ook dat de spoedcursus beton en prikkeldraad best effectief is.

Als minnaar wat wil, mag hij flink zijn best gaan doen om me opnieuw te veroveren en weer een hogere plaats op de ladder te krijgen bij mij. Door het inzicht wat ik mezelf gisteren cadeau deed, is hij echt wel een paar treden naar beneden gekukeld. Hij is namelijk de persoon die dit allemaal heeft laten gebeuren, hoe begrijpelijk dan ook wellicht. Hij hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen, maar hij heeft inmiddels wel flinke concurrentie van nieuwe flirts, beweging op ander front dus. En met manlief ook wel goede afstemming over hoe om te gaan met ruilstel, ook daar goede ontwikkelingen.

Klinkt stoer he? Zal in de praktijk nog wel (heel erg) meevallen hoor, maar ik heb het gevoel weer dat ik wat minder bungel aan touwtjes en mijn eigen keuzes mag en kan maken. Het avondje hier gisteravond heeft me wel geholpen.

Maar dat zal ook met die tantralijst te maken hebben, waar ik nu nr 3 sta ;)
anoniem_180123 wijzigde dit bericht op 01-08-2013 21:34
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Voelt goed he, Oranje, om zelf die touwtjes weer in handen te nemen. Groot gelijk heb je, dat minnaar even weer zijn best mag doen. En dat jij nu weer het heft in eigen hand neemt nu je inzichten hebt. Fijn dat je er met je eigen lief zo goed over kunt hebben. En met minnaar? Heb je hem ook al laten weten hoe je er nu tegenaan kijkt? (ik ben bij mijn minnaar vast vreselijk onmogelijk geweest toen ik wat dingen uit te viegelieren had hoe ik het nu eigenlijk wilde.. Als ie je écht leuk vindt, gaat dat ook vast wel goed komen).

Oh, ik bedenk me nu dat ik mezelf wel leuk op 2 heb gezet, maar ik mag dat natuurlijk helemaal niet meer! Even wennen aan mijn nieuwe status hoor. Ik kan hoogstens mijn kuiten in de aanbieding doen. En mijn rug ook. Maar mijn yoni is een vreselijke no go geworden. Life sucks..
Dat ik dus een plaatsje op mag schuiven, beschouw ik als cadeautje Ien! Thanx
Wouw Oranje, well done! Weet je, je hebt zo gelijk, hij heeft dit laten gebeuren, hij had ook zijn kloten kunnen tonen en duidelijk kunnen zijn, naar jou, naar zijn vrouw. Ook goed om hem dit laten weten hoor, ja eeeh je kunt fluiten maar of ik dood ga liggen ligt effe aan mijn bui en tijd, jammer voor jou.

Ien, er gloort hoop, gooi die kutengels maar weer opzij. Tantraman doet ook niet erotische massages. Heeft regelmatig dames op de tafel die hij alleen maar mag eeeeh nou ja, aanraken dus.
quote:Rooss4 schreef op 01 augustus 2013 @ 23:13:

Wouw Oranje, well done! ........Ook goed om hem dit laten weten hoor, ja eeeh je kunt fluiten maar of ik dood ga liggen ligt effe aan mijn bui en tijd, jammer voor jou.

Ien, er gloort hoop, gooi die kutengels maar weer opzij. Tantraman doet ook niet erotische massages. Heeft regelmatig dames op de tafel die hij alleen maar mag eeeeh nou ja, aanraken dus. Bedankt Ien en Roos voor de mooie woorden en zoekt haar rechtmatige derde plaats weer op in de rij
Hoi, ik ben nieuw hier maar dit topic leek mij wel de juiste plek voor mijn vraag: weten/kennen jullie nog goede buiten locaties om elkaar ongestoord te kunnen ontmoeten. (regio Utrecht/Amersfoort)

thx
quote:kas schreef op 02 augustus 2013 @ 10:43:

Hoi, ik ben nieuw hier maar dit topic leek mij wel de juiste plek voor mijn vraag: weten/kennen jullie nog goede buiten locaties om elkaar ongestoord te kunnen ontmoeten. (regio Utrecht/Amersfoort)

thxWat denk je? Zou dat nog een ongestoord plekje zijn als we dat hier neer zouden zetten? Of zou daar een lange rij staan, al dan niet met gluurders?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven