Minnaartopic, deel 21.

31-07-2013 15:24 3002 berichten
Al 20 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:silver1977 schreef op 31 juli 2013 @ 22:07:

ik vind het op zich niet zo heel verkeerd dat er nu even een paar weken rust is en geen mogelijkheid tot dates.

Dat stelt de focus even weer terug op het thuisfront en het gevoel dat zij absoluut op nr 1 staan.

Ik heb het gevoel dat sommigen zichzelf totaal verliezen in een nr 2 relatie en dit is toch niet bedoeling van een minnaar ..

dat moet toch heerlijk, geil en verlust zijn tijdens een date en dan weer over tot de orde van de dag !

Of klink ik nu eigenlijk heel gevoelloos zo...?Ik vind van niet. Ik sta er ook zo in.
Ja hoor, ik heb even. Heb je het over de gesprekken tussen je lief en jou? Of tussen Date en jou?
quote:silver1977 schreef op 31 juli 2013 @ 22:07:

ik vind het op zich niet zo heel verkeerd dat er nu even een paar weken rust is en geen mogelijkheid tot dates.

Dat stelt de focus even weer terug op het thuisfront en het gevoel dat zij absoluut op nr 1 staan.

Ik heb het gevoel dat sommigen zichzelf totaal verliezen in een nr 2 relatie en dit is toch niet bedoeling van een minnaar ..

dat moet toch heerlijk, geil en verlust zijn tijdens een date en dan weer over tot de orde van de dag !

Of klink ik nu eigenlijk heel gevoelloos zo...?

Nee Silver, niet gevoelloos, ik ben het grotendeels met je eens. Zo sta ik er in principe ook in. Mijn onrust zit in het feit dat de relatie met mijn minnaar keer op keer veranderd en dat ik daar zelf niet zo heel veel invloed op uit kan oefenen, dat wordt door hem en minnaarvrouw bepaald.

En hoewel het me heerlijk lijkt om de touwtjes weer eens echt in iemands handen te leggen, geldt dat dan even niet hiervoor ;)
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 22:11:

[...]

Nee daar is het briefje niet voor; het briefje is om "Ik ben verliefd op die ander" te relativeren. Want dat is geen liefde, dat is lust / verlustigdheid of hoe je het ook wilt noemen.Aha. Dat doe ik altijd door een lijstje te maken wat mijn evt. lover nu echt zoveel leuker maakt dan mijn eigen vent. Gek genoeg is dat lijstje altijd heel kort.
Alle reacties Link kopieren
Goh ik kom net uit 14 dagen stilte

Maandag date gehad ;) en nu aan het landen ... Morgen zijn we al weer nuchterder ;)

Vanavond met m'n nr1 m'n nieuw speelgoedje testen :D
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:12:

Ja hoor, ik heb even. Heb je het over de gesprekken tussen je lief en jou? Of tussen Date en jou?Tussen mijn lief en mij. Tussen Date en mij is alles wel gezegd nu. We hebben beide zitten plussen en minnen en toen kwam er onder de streep een min uit. Dus daar hebben we conclusies uit getrokken.
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:11:

[...]

Nou, heb je even?

Ik was klaar met strijden. Na 2 jaar was de koek op. Een open relatie werkt alleen als beide er achter staan. En als dat niet 100% lukt, dan breken de goede gesprekken op een gegeven moment op. Of laat een grijze waas over iets waar je van zou moeten bruisen. En dat was altijd mijn drijfveer: ik wil er iets extra's uithalen, ik wil genieten, ik wil er extra energie van krijgen. En dat lukte niet meer.Ien, ben jij niet toevallig de vrouw van mijn minnaar? Ik denk dat dit voor hen ook wel eens zou kunnen gelden, dat ze de open relatie niet werkend weten te krijgen zonder die grijze waas. Het moet leuk en mooi en extra zijn en niet complex, verdrietmakend en stressverhogend.
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 22:11:

[...]

Nee daar is het briefje niet voor; het briefje is om "Ik ben verliefd op die ander" te relativeren. Want dat is geen liefde, dat is lust / verlustigdheid of hoe je het ook wilt noemen.Nee dat snap ik. Maar vind je het briefje an sich wel liefdevol dan? Alle opgesomde praktische zaken waarom je vooral huis en haard niet moet verlaten?
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:13:

[...]

Aha. Dat doe ik altijd door een lijstje te maken wat mijn evt. lover nu echt zoveel leuker maakt dan mijn eigen vent. Gek genoeg is dat lijstje altijd heel kort.

Is ook maar 2 puntjes lang hier hoor:

" Heeft altijd, maar dan ook -altijd- veel zin in veel en heftige seks"

en

" Neemt initiatief, om seks te krijgen"
quote:oranjexx schreef op 31 juli 2013 @ 22:13:

[...]

Mijn onrust zit in het feit dat de relatie met mijn minnaar keer op keer veranderd en dat ik daar zelf niet zo heel veel invloed op uit kan oefenen, dat wordt door hem en minnaarvrouw bepaald.

Juist! Goed dat je dat ziet en mooi dat je weet dat je nu op het punt bent aanbeland van pikken of brullen.

Ien, mag ik vragen of jouw lief heel hard sputterde? Iets met taart en kers uit het verre verleden. Kan en wil hij zonder?
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 22:17:

[...]

Is ook maar 2 puntjes lang hier hoor:

" Heeft altijd, maar dan ook -altijd- veel zin in veel en heftige seks"

en

" Neemt initiatief, om seks te krijgen"

En verder is ze een domme lelijke humorloze doos?

grapje grapje

*rent hard weg*
quote:oranjexx schreef op 31 juli 2013 @ 22:15:

[...]

Ien, ben jij niet toevallig de vrouw van mijn minnaar? Ik denk dat dit voor hen ook wel eens zou kunnen gelden, dat ze de open relatie niet werkend weten te krijgen zonder die grijze waas. Het moet leuk en mooi en extra zijn en niet complex, verdrietmakend en stressverhogend.

Ehm nee. Want de minnares van mijn man is vrijgezel. En wij doen absoluut niet aan polyamorie, ik moet er niet aan denken om met beide gezinnen leuke dingen te gaan doen. Mijn minnaar is van mij en is mijn speledingetje, niet die van de kinderen zullen we maar zeggen

En hier veroorzaakt mijn lief de grijze waas, niet ik... Ik had geen problemen met onze open relatie. Wel met zijn moeite met die open relatie. En dat (en nog wat zaken) breekt uiteindelijk op.
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:15:

[...]

Nee dat snap ik. Maar vind je het briefje an sich wel liefdevol dan? Alle opgesomde praktische zaken waarom je vooral huis en haard niet moet verlaten?

Nee er is niets liefdevols / geen enkele relatie met liefde aan het briefje: het is puur bedoeld om wakker te worden.

Als ik niet van mijn nr1 zou houden zou ik niet alle ellende van de afgelopen jaren hebben doorstaan en plannen aan het maken zijn voor de toekomst. En zou ik ook niet zorgen voor haar pleziertjes.

Maar dat briefje is puur een rationeel instrument: "Even wakkerworden vent!"
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:18:

[...]

Ien, mag ik vragen of jouw lief heel hard sputterde? Iets met taart en kers uit het verre verleden. Kan en wil hij zonder?Ja en ja. Taart en kers niet zozeer, maar wel dat hij tot op zekere hoogte prima van zijn dates kon genieten maar mij maar moeilijk los kon laten. Tja, en dan werkt het niet he..
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:19:

[...]

En verder is ze een domme lelijke humorloze doos?

grapje grapje

*rent hard weg*Neuh maar haar negatieve punten (rookt, kan niet zonder nog tig andere minnaars / minnaressen, "leeft er op los") wegen makkelijk op tegen die van eega. Die overigens ook knapper is ;)
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:22:

[...]

Ja en ja. Taart en kers niet zozeer, maar wel dat hij tot op zekere hoogte prima van zijn dates kon genieten maar mij maar moeilijk los kon laten. Tja, en dan werkt het niet he..Nee, dan lijkt minnaarvrouw idd meer op jouw man. Is het nu terug naar volledig monogamie?
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:22:

[...]

Ja en ja. Taart en kers niet zozeer, maar wel dat hij tot op zekere hoogte prima van zijn dates kon genieten maar mij maar moeilijk los kon laten. Tja, en dan werkt het niet he..Precies andersom als hier dus...
quote:oranjexx schreef op 31 juli 2013 @ 22:24:

[...]

Nee, dan lijkt minnaarvrouw idd meer op jouw man. Is het nu terug naar volledig monogamie?Gewetensvraag... Ja, dat is wel de bedoeling.
quote:SweetInez schreef op 31 juli 2013 @ 22:27:

[...]

Gewetensvraag... Ja, dat is wel de bedoeling.we gaan dus nog niet voorgoed afscheid van je nemen hier. Fijn. Ik waardeer je bijdrages altijd enorm.
quote:oranjexx schreef op 31 juli 2013 @ 22:29:

[...]

we gaan dus nog niet voorgoed afscheid van je nemen hier. Fijn. Ik waardeer je bijdrages altijd enorm.

Oh, maar ik kan ook heel goed hier bijdragen zonder zelf te daten hoor. Afgelopen jaar heb ik ook maar 2 dates gehad. Dus..

Maar dank voor het compliment
Ja Ien, ik zie (natuurlijk) ook graag dat je blijft!

Hmmm.. ik ben heel benieuwd hoe dat met zeb en mij was verlopen als we getrouwd waren gebleven. Ik kan me zo voorstellen dat het precies hetzelfde was gegaan. Hij die mij makkelijk liet gaan, ik die het lastig bleef vinden. Heel vermoeiend.

Ik kan me voorstellen dat zijn "moeite met" jullie opgebroken is. Hij mist zijn minnares niet? Plooit hij zich weer makkelijk in de monogame status? En jij?
quote:innote schreef op 31 juli 2013 @ 22:24:

[...]

Neuh maar haar negatieve punten (rookt, kan niet zonder nog tig andere minnaars / minnaressen, "leeft er op los") wegen makkelijk op tegen die van eega. Die overigens ook knapper is ;)

Duidelijk. Je moet erg verlust zijn!

Weet jouw ega er nu van, Noot?
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:37:

Weet jouw ega er nu van, Noot?Nee daar is ze erg duidelijk in: ik mag alles weten wat bij haar gebeurt (maar liever zou ze daar ook zo stil mogelijk over zijn) maar ze wil ab-so-luut niets weten / merken wat ik doe.
Rooss, en aangezien ik toch liever bij mijn lief blijf dan scheiden, stoppen we er maar mee

Ik geloof niet dat hij er moeite mee heeft. De lekkerste zit toch thuis. Ehm. Juist. (nu gelden al die dingen over thuis geen grenzen durven opzoeken toch al niet, dus daar kan ik me wel iets bij voorstellen). Die laatste vraag laat ik even in het midden. Ik heb geen idee. Ik kan heel goed met heel weinig daten. Maar helemaal nooit meer een ander mogen aanraken/spuitend mogen klaarkomen/ on top of the world in de wolken in de trein zitten op de terugreis? Mag ik mezelf dit soort dingetjes niet héél af en toe gewoon cadeau doen? Mijn geweten is er nog niet over uit...
quote:Rooss4 schreef op 31 juli 2013 @ 22:37:

[...]

Duidelijk. Je moet erg verlust zijn!

Secreet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven