MMV Trio - als single vrouw naar PC?

20-05-2011 01:18 76 berichten
Ja, dit is een serieuze vraag:

Ik als Parenclub nitwit (enkel nu en dan iets over gelezen op dit forum, maar dus nog nooit geweest) heb een vraag aan de ervaringsdeskundigen.

Ik wil nog een keer mijn fantasie waarmaken -- een MMV trio dus -- maar het is moeilijk om geschikte (bi-)mannen te vinden.

Ík ben single, midden 20, zie er goed uit, en kan gemakkelijk seks krijgen. Maar, een trio is wel wat anders dan de 'normale' ONS. Ze moeten er maar net allebei voor in zijn, en mij beiden fysiek aanspreken. Ik stel nogal hoge eisen aan uiterlijk.

Nu vraag ik me af : kun je als single vrouw naar een parenclub gaan met deze intentie? Zo ja, ga je dan gewoon in je eentje naar binnen, of moet je dan als stel binnenkomen?

Zo nee: Wat is dan wél de beste manier?

Internet vind ik een te groot risico op geen klik IRL en valt daarom voor mij eigenlijk af als optie.

Alvast bedankt voor de (serieuze!) reacties.
Wat een positieve reacties, dat geeft de burger moed (en de heb ik wel een beetje nodig- is toch spannend!)

Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
Hi SexNJaZz,

Sluit me aan bij doddie, ik zou gaan kijken op SDC. Gratis proeflidmaatschap nemen en gewoon je fantasie vertellen. Denk dat er genoeg mannen zijn die het heerlijk zouden vinden om samen met jou je eerste ervaring te delen !

Succes
Klopt het dat dat een Amerikaanse site is? Ik heb via een andere site wat mailtjes verstuurd, weinig reactie. Ik hoop binnenkort IRL een leuke jongen op te duikelen want het schiet niet echt op zo..... (staat al 4 weken droog :((
Hi SexNJaZz,

Het is een site met leden over de hele wereld. De site is in het Nederlands (als je je als Nederlander aanmeldt).

Ik heb net even een search gedaan op SDC op mannen tussen de 20 en 30 die op zoek zijn naar een hetero vrouw en dat zijn er 385.... Moeten er toch wel twee leuke bij zitten Zie al wat leuke koppies... Al begin je maar met eentje ))
oké, dan ga ik het toch nog maar eens proberen.

Als een jongen van 20 je mailt die eruit ziet als 16, is het beter om daar niet op in te gaan geloof ik he.....

Ha ha ha ligt eraan hoe hoog de nood is:-)
ach, 4 weken is (te) lang, maar heb het wel eens langer zonder gemoeten, dus ehm nee.... ik zoek vrolijk verder

Ik denk dat ik een goede vriend van me misschien wel zover krijg om mee te gaan naar een club. Maar dan zal ie natuurlijk iets met mij willen doen, en dat was nou net niet de bedoeling. Is 1 van de weinige vriendscahppen in mijn leven die niet verpest is door seks en dat wil ik graag zo houden. Maar weet wel dat hij ook regelmatig droogstaat, haha.
tja neuken en die vriendschap niet willen verpesten en dan met hem eerste trio, neuh zou ik niet doen
nee, met hem naar PC om een geschikt (bi-mannen)stel te vinden. Of een stel en dat hij met dat meisje gaat en ik met de jongen. Dat kan toch? Zonder dat ik iets met mijn goede vriend doe?

Het is niet alleen zo dat ik een trio wil, ik wil seks in het algemeen wel eens proberen in een PC nu ik er zo wat over nag4edacht heb
Ja die opties moeten wel kunnen ja

SexnJazz is niet meer te houden haha
ja als ik iets in m'n hoofd heb he.... dan moet en zal het gebeuren ook. best vervelend soms.
.
Er schijnt ook zoiets als een 'black night' te zijn. geloof in de Fun. Met donkere mannen die de club dan uitnodigt.
quote:SexNJaZz schreef op 27 mei 2011 @ 11:16:

Er schijnt ook zoiets als een 'black night' te zijn. geloof in de Fun. Met donkere mannen die de club dan uitnodigt.Niet in de Fun.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je bent wel wat gefixeerd op dat PC gebeuren vind ik. Is er geen leuke vrijgezel in je hyves/facebook/enz vriendenlijst die aan je eisen en verwachtingen voldoet en die mss een vriend heeft die er ook wel voor in is?

Heb zelf diverse MMV trio's meegemaakt, steeds met een vaste goede vriend van mij (ik ben zelf man) waarbij hij de ene keer en ik de andere keer een geinteresseerde vrouw introduceerde. Alle keren zijn een succes geweest, omdat wij elkaar en elkaars wensen goed kennen en er op geen enkele manier sprake is van haantjesgedrag.

Overigens ging er wel altijd voor een MMV trio plaatsvond een periode van kennismaken, kletsen, flirten, en sexueel contact MV aan vooraf, om een beetje bekend te raken met elkaars do's and don'ts. Levellen vooraf lijkt me essentieel voor het succes van een MMV trio voor allen.

Een MVV lijkt me in vergelijking daarmee wel erg veel werk voor de man alleen, tenzij de vrouwen zich ook met elkaar vermaken kunnen... Ik kan een MMV zeker aanraden, maar het scheelt ook dat geen van de deelnemers een vaste relatie heeft.
quote:vagrant schreef op 27 mei 2011 @ 15:23:

.. Ik kan een MMV zeker aanraden, maar het scheelt ook dat geen van de deelnemers een vaste relatie heeft.

Dat vertrouwde gevoel bij 1 man is er anders juist als je het wel vanuit een relatie kunt doen.

Wat je aangeeft is inderdaad prettig als je die man al kent, maar als je zoals sexenjazz naar die persoon op zoek moet gaan dan is het geen fijne manier voor een vrouw alleen. Want je krijgt heel wat gedoe met chatten afspreken en teleurstellingen voor je de juiste gevonden hebt,.

dan is een club een goed alternatief omdat het daar gebeurd en je in een veilige omgeving bent, geen gedoe ervoor of erna met de mannen.

die man alleen kun je vinden in de kroeg maar het is prettig om bv als vrouw profielen en validaties te bekijken en dan bv de man waar je al een goed gevoel bij krijgt nader te leren kennen.

Je zou dus al die leuke man moeten kennen die een leuke vriend mee neemt, maar als dat niet zo is dan is een club denk ik fijner.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
@QNubian / SexNJazz

In de Fun4two zijn er bij de gigolo night zo'n 3 tot 4 goodlooking donkere heren. In Club Mystique is er 'de black edition' van de loverboy avond, dan zijn er alleen donkere heren... Maar daar ben ik zelf nog niet bij geweest...
Ik zou gewoon eens alleen of met een vriend naar de Fun4two gaan. Sfeer proeven, mogelijkheden bekijken en misschien wat contacten leggen voor als je echt per se een MMV trio wil hebben.

Of je inschrijven op SDC of zoiets.

Ik zou gaan voor de Fun!
Doddie zegt 'dat vertrouwde gevoel bij 1 man is er anders juist als je het wel vanuit een relatie kunt doen', en ik kan me daar eigenlijk wel iets bij voorstellen als beide partners zo over de PC/trio's denken.

Toch denk ik eerlijk gezegd dat stellen waarbij zowel de man als de vrouw dezelfde gedachten hebben mbt een PC/trio's in de minderheid zijn. Ik ken iig geen stellen/vrienden die naar een PC gaan, ondanks dat er soms toch behoorlijk openhartig over liefde en lust gesproken wordt. Maar misschien verkeer ik in dat opzicht wel in de 'verkeerde' kringen

Toch zou ik die manier die ik eerder omschreef willen blijven promoten. Je kent je vrienden in je sociale media-vriendenlijst immers, weet van hun burgerlijke staat, misschien zitten er zelfd ex-vriendjes oid bij, ook op zoek naar een beetje lol zonder verplichtingen. Kijk daar eens kritisch rond.

Maar goed, ik kom nooit in de PC, en daarnaast ben ik natuurlijk ook geen vrouw. Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken. Waarschijnlijk zijn beide methoden de moeite van het proberen waard.

Wat ik me wel afvraag SexNJazz: Is het de bedoeling dat het een eenmalig event is dat je naderhand af kan vinken?
Dat komt omdat die stellen daar niet mee te koop lopen vagrant ik ken er genoeg maar zit in het swingerswereldje.

Maar aan mijn collega;s en familie vertel ik het net als die andere swingers minder snel
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Vageant; wat Doddie zegt dat het voor mij niet vanuit een relatie gaat, en het vertrouwde gevoel er niet is, klopt helemaal.

Ik ben niet perse gefixeerd om dat trio in een parenclub te beleven, maar het lijkt me wel spannend.

Ik heb het al eens 'afgevinkt' maar de situatie waarin die ontstond was nogal buitengewoon, en zal zich zeker niet snel / 'zomaar' nog eens voordoen. Daarom zoek ik nu naar een manier waarop ik het wel kan krijgen. Tuurlijk kan ik naar exen of dergelijke, of een goede vriend, maar dat is nu juist wat ik niet wil. Hou het liever wat 'onpersoonlijker' - en ik besef me nu ik het typ dat dat misschien vreemd klinkt.

Ik heb overigens misschien binnenkort een nieuwe SV (oude heeft helaas een vriendin tegenwoordig) maar dat is nog werk in uitvoering, ben 99% zeker dat hij ook wel seks wil ipv alleen een filmpje kijken thuis (want dat is de 1e date die nu gepland staat) en wie weet hoe wild hij is dus dat kan een optie worden, maar anders ga ik gewoon alleen naar een gigolo night.

Doddie, ik zou dat ook niet tegen familie / andere vrienden vertellen, toch die angst om veroordeeld te worden...maar vooral ook omdat ze er gewoon geen moer mee te maken hebben wat ik tussen de lakens uitspook
ik zou als vrouw zijnde er ook alleen heen willen ,maar vind het vreemd om alleen binnen te stappen .ik heb genoeg van de verkeerde relaties maar ben toch wel op zoek naar wat spannend is zonder verplichtingen.succes sex.n.jazz
maar dat is toch overal te vinden luna400?
oja badmeester vertel? heb je ideeen ?
als je er voor open staat komt sex echt wel op je pad volgens mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven