Net publiek

20-02-2012 10:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel vaak kom je in topics over clubs tegen dat het een "nette club is" of dat er "net publiek" komt. Wat wordt hier precies mee bedoeld?

Wat is geen nette club dan? Of wat wordt verstaan onder "geen net publiek"?

En is het niet elitair om het te hebben over "geen net publiek"?
Ja
geen net publiek = mensen zoals jij martin.

T zal eens niet over 'netheid' en wel/niet elitair gaan.
quote:framb00sjes schreef op 20 februari 2012 @ 10:35:

geen net publiek = mensen zoals jij martin.

T zal eens niet over 'netheid' en wel/niet elitair gaan.Ik heb mensen al vaak over nette clubs horen praten en toen werd echt niet gerefereerd aan mensen zoals ik.
Ik word zo moe van jou. En het is pas maandag!

En waarom staat dit op de sekspijlerT?
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 10:40:

[...]

Ik heb mensen al vaak over nette clubs horen praten en toen werd echt niet gerefereerd aan mensen zoals ik.Mensen zo als jij? Omschrijf eens mensen zoals jij?
Een nette club is een club waar het schoon is, geen glas op de grond, voldoende schone handdoeken, ruimte om je spullen veilig op te bergen (kluisjes die goed afsluitbaar zijn), duidelijk beleid qua opdringerigheid en goede naleving van dat beleid.

Net publiek is publiek dat goed verzorgd is qua lichamelijke hygiëne, lingerie/kleding draagt die bij het figuur past en de grenzen van het andere publiek respecteert.

En nee, het is niet elitair om over "net publiek" te spreken omdat het vooral gaat om gedrag en niet over inkomen, opleiding, afkomst. Iedereen die zich er een beetje in verdiept kan aan de kwalificatie "net publiek" voldoen.
Nou geef me dan maar eens goede voorbeelden dan Martin. Als wat voor publiek zie jij jezelf dat jij denkt dat mensen niet aan jou refereren?

T zou trouwens ook handig zijn als je uit zou leggen wat voor clubs je bedoelt...niet?
Voor de duidelijkheid.... ik had het over parenclubs / seksclubs.
Komt er nog een beschrijving over tot wat voor publiek jij denkt te behoren en waarom?

Met jou overweldigende intelligentie zou je dat wel uiteen moeten kunnen zetten toch?
*spreekt met hete aardappel in strot*

Parenclubs en seksclubs zijn toch veel te min voor mensen zoals jij Martin?
PC en seksclubs is zo niet OSM
quote:framb00sjes schreef op 20 februari 2012 @ 11:00:

Komt er nog een beschrijving over tot wat voor publiek jij denkt te behoren en waarom?

Met jou overweldigende intelligentie zou je dat wel uiteen moeten kunnen zetten toch?Jij begon hierover... ik weet niet wat je nou van mij wilt horen. Begin eerst zelf eens met jezelf te verduidelijken.
quote:scamp schreef op 20 februari 2012 @ 11:07:

*spreekt met hete aardappel in strot*

Parenclubs en seksclubs zijn toch veel te min voor mensen zoals jij Martin?Nee hoor...zelf zou ik er niet naartoe gaan, maar dat heeft niets te maken met 'te min', maar meer met mijn romantische inborst.
Onder "geen net publiek" vallen oa de mensen die met remsporen in hun onderbroek in zo'n club verschijnen en met mensen die dat ok vinden. Dus ik denk dat je inderdaad best eens zou kunnen horen bij "geen net publiek".
Vind ik remsporen okee? Ik heb er zelfs een topic over geopend, zozeer stond het me tegen...
Mag je trouwens in een PC op een meter afstand gaan toekijken naar andere stelletjes of wordt dat irritant gevonden?

Ik kan me voorstellen dat er een soort tricky dubbele moraal is. Enerzijds ben je er om te interacteren met anderen, maar anderzijds bewaakt ieder zijn/haar grenzen.
Waarom vind je dit zo interessant, Martin? Je wil er toch helemaal niet heen, met je romantische inborst?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Misschien om een keer samen met mijn vriendin te proberen? (Ik zou er iig nooit in mijn eentje naartoe gaan....)
Ah, dan is dat in ieder geval duidelijk. Naar een parenclub gaan is NIET romantisch
Weet je wat irritant is Martin? Dat je 'n topic opent en alleen reageert op de mensen die volgens jou de OP niet begrepen hebben of om je eigen OP te verduidelijken, maar de reacties die wel ingaan op je eigen vraagstelling compleet negeert. Dat versterkt bij mij de indruk dat je ook dit topic alleen maar opent om te zieken, zeiken danwel uit de hoogte te doen. Beneemt mij in ieder geval de lust om nog serieus in te gaan op je vraag van 11:18u.
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 11:20:

Misschien om een keer samen met mijn vriendin te proberen? (Ik zou er iig nooit in mijn eentje naartoe gaan....)Maar wat wil je daar dan gaan doen met je vriendin? Of mogen dan andere mannen wel aan je vriendin zitten?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:martin81 schreef op 20 februari 2012 @ 11:20:

Misschien om een keer samen met mijn vriendin te proberen? (Ik zou er iig nooit in mijn eentje naartoe gaan....)Ik denk dat je in je eentje ook niet binnen komt.
quote:Hasse88 schreef op 20 februari 2012 @ 11:21:

[...]

Maar wat wil je daar dan gaan doen met je vriendin? Of mogen dan andere mannen wel aan je vriendin zitten?

Hahaha zie je het voor je?

quote:chartreuse schreef op 20 februari 2012 @ 11:21:

Weet je wat irritant is Martin? Dat je 'n topic opent en alleen reageert op de mensen die volgens jou de OP niet begrepen hebben of om je eigen OP te verduidelijken, maar de reacties die wel ingaan op je eigen vraagstelling compleet negeert. Dat versterkt bij mij de indruk dat je ook dit topic alleen maar opent om te zieken, zeiken danwel uit de hoogte te doen. Beneemt mij in ieder geval de lust om nog serieus in te gaan op je vraag van 11:18u.

Excuses. Als je wordt aangevallen, heb je de neiging om jezelf te verdedigen.

Maar misschien kan ik mijn energie idd beter steken in mensen die WEL serieus reageren. In mensen zoals jij.

Dank voor je duidelijke, informatieve antwoorden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven